Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: pokaz z kim pudzian bedzie walczyl w maju

Strona 1 z 1551

  • Różalski będzie walczył o tytuł Mistrza Świata

    enver world champion / scg fc bajrami xhvat world champion / scg or lebanner jerome world champion / fra mt z kim marcin będzie walczył wyjaśni się najpóźniej w ciągu miesiąca. już w połowie września pojawią się w płocku białorusini,

    Odpowiedzi: 71| Ilość wyświetleń: 4209| Data: 2006-08-23 12:59:53| Liczba SOGów: 3
  • Power Ranger będzie walczył w MMA

    ogłaszał swoje plany dotyczące mma powiedział: „ każdy chciałby pobić zielonego power ranger’a ale ja nie jestem kimbo, trenowałem przez bardzo długi czas i chciałem wystartować już wcześniej ale miałem kontuzję. teraz jednak będę gotowy gdy

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 4655| Data: 2010-01-09 13:52:04| Liczba SOGów: 3
  • Saleta będzie walczył w K1!

    saleta będzie walczył w k1! były mistrz europy w boksie wraca na ring. swoją pierwszą walkę przemysław saleta stoczy w sztokholmie 14 lutego podczas zawodów grand prix. tym razem w konkurencji k1. wbrew temu, co się sądzi, boks jest dużo

    Odpowiedzi: 50| Ilość wyświetleń: 4457| Data: 2004-01-30 09:45:41| Liczba SOGów: 0
  • Mirko Crocop NIE będzie walczył na DREAM 5!

    w ringu we wrześniu. chcę zdobyć pas dream. chcę walczyć z zawodnikami, z którymi jeszcze nie walczyłem. moim wie kim marzeniem jest powrócenie do ufc, chociaż na jedną walkę. mówi filipovic cro cop prawdopodobnie zmierzy się we

    Odpowiedzi: 58| Ilość wyświetleń: 3619| Data: 2008-07-07 08:41:48| Liczba SOGów: 6
  • Dana White: Jeśli Fedor będzie chciał dojść do porozumienia z UFC, to będzie walczył

    „moja praca polega na tym, abym znalazł najlepszych fighterów i dał wam, fanom to co chcecie oglądać najbardziej. chcę tego ponieważ wy tez tego chcecie. wierzcie mi, robie wszystko aby do tego doszło. jeśli będzie walczył w ufc to będzie to jego

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1803| Data: 2009-07-27 01:58:08| Liczba SOGów: 0
  • Fedor będzie walczył trzykrotnie w ciągu kolejnych sześciu miesięcy

    http://www.graciemag.com/data/images/news/categories/cat_146/fedor_02 jak informuje prezydent m 1 global, vadim finkelstein fedor emilianenko będzie walczył trzykrotnie w ciągu najbliższych 6 miesięcy. kolejne dwie walki fedora zostały

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1350| Data: 2008-07-08 20:52:44| Liczba SOGów: 0
  • pudzian będzie walczył?

    jak w temacie... bęędzie czy nie bęędzie

    Odpowiedzi: 89| Ilość wyświetleń: 19755| Data: 2009-02-16 15:43:49| Liczba SOGów: 5
  • Pudzian w M1 Zabrze ?!

    walsnie sie dowiedzialem ze pudzian bedzie na pokazie w m1 w zabrzu w sobote tylko nie wiem tego napewno i nie znam dokladnej daty i godziny :p wiec jak ktos ma pewne informacje to prosze o wypowiedz :

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 13178| Data: 2004-10-20 21:34:56| Liczba SOGów: 1
  • Mamed Khalidov vs Daniel Acacio na KSW 11

    odbędzie się 15 maja na torwarze. o walkach, które będzie można zobaczyć, oraz o negocjacjach z mariuszem pudzianow kim i przyszłości ksw rozmawialiśmy z właścicielami tej federacji martinem lewandow kim i maciejem kawul kim piotr

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3817| Data: 2009-04-25 16:42:49| Liczba SOGów: 1
  • Fedor będzie walczył dalej!

    po ostatniej porażce fedora emelianenko z antonio silvą dużo mówiło się o emeryturze tego pierwszego. nawet sam fedor zaraz po przegranej ogłosił, że był to prawdopodobnie jego ostatni występ w ringu lub oktagonie. jednakże wygląda na to, że fedor

    Odpowiedzi: 68| Ilość wyświetleń: 7925| Data: 2011-02-16 02:11:28| Liczba SOGów: 1
  • Nastula z kim?

    ja mam takie pytanko: czy juz wiadomo z kim bedzie walczyl nastula w swojej drugiej walce, albo do kogo go przymierzaja

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 3093| Data: 2005-09-21 17:58:06| Liczba SOGów: 1
  • Czy walka Gołoty bedzie w telewizji?

    witam dzisiaj w nocy odbędzie się walka andrzeja gołoty za którą dostanie 100tys. dolarów.niestety nie wiem z kim bedzie walczył, ale może macie info czy w na jakimś programie będzie transmisja.pozdrawiam the spirit of thai boxing

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 2618| Data: 2003-08-14 17:36:41| Liczba SOGów: 0
  • Co z Fiodorem na NYE?

    2005/20051117234816 oficjalnie zapowiedziano ze podczas nye hidehiko yoshida bedzie walczyl z naoya ogawa. z kim wiec bedzie walczyl fiodor ponoc zostal w ogole usuniety z rozpiski...

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 1499| Data: 2005-11-17 23:48:16| Liczba SOGów: 0
  • Tito Ortiz w Affliction; będzie walczył z Babalu na Affliction 2

    zmierzy się w debiucie z renato babalu sobralem informuje yahoo! sport. ortiz 15 6 1 zakończył prace dla ufc w maju po przegranej z lyoto machidą na gali ufc 87. pojawiały się pogłoski, że dana white, prezydent ufc dokłada starań by the

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 1855| Data: 2008-07-29 10:48:38| Liczba SOGów: 2
  • "Diablo" Włodarczyk będzie walczył z Mayfieldem

    walkach mistrzowskich przyznał wasilewski. zdaniem szefa hammer knockout promotions, przyjazd mayfielda będzie wie kim wydarzeniem sportowym. negocjacje z jego agentem i menedżerem trwały od połowy października. jego występ w polsce jest

    Odpowiedzi: 43| Ilość wyświetleń: 5471| Data: 2006-03-01 17:38:45| Liczba SOGów: 1
  • Fedor zostanie znokautowany, jeśli będzie walczył jak mężczyzna!

    go. powiedział znany całemu światu trener boksu zawodowego freddie roach, który trenuje aktualnie z andreiem arlo kim do walki z fedorem emelianenko. dla przypomnienia walka już niedługo, bo 24 stycznia podczas gali affliction : day of

    Odpowiedzi: 60| Ilość wyświetleń: 5064| Data: 2009-01-07 16:06:48| Liczba SOGów: 0
  • ksw 21 rywal mameda

    jak sądzicie z kim mamed będzie walczył na ksw 21

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1366| Data: 2012-10-20 12:48:46| Liczba SOGów: 1
  • Viva Sopot- Walki i pokaz kulturystów

    o tym napisac.przeczytałem artykuł w gazecie iz w sobote 14 sierpnia o godzinie 15 w clubie viva ma odbyc sie taki pokaz niewiem tylko czy bedzie trzeba kupowac bilety czy wstep jest za friko.wiec jezli ktos wie o tym wiecej niech napisz.

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 2926| Data: 2004-08-12 10:59:07| Liczba SOGów: 7
  • To będzie walka roku - Adamek kontra Hopkins

    duży wpływ na przebieg naszej rozmowy miał fakt, jak wysoką ocenę wystawiło tomkowi hbo, które bardzo chciałoby go pokazać. zainteresowanie tomkiem, liczba kibiców przychodzących na każdą jego walkę, sposób jego boksowania... odniosłam wrażenie, że

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1607| Data: 2009-08-07 11:39:32| Liczba SOGów: 0
  • Barnett: Będe walczył w Pride Real Deal !

    dzisiaj . powiedział barnett. pytany o to kto miał by byc jegom przeciwnikiem odpowiedział , że chciał by walczyc z kimś z ufc. źródło : www.graciemag.com tłumaczenie : fightordie

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1560| Data: 2006-09-15 15:10:20| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}