Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: podstawowe utwory perkusyjne

Strona 30 z 102

  • Papecik/Blog/Patrz mi w oczy .urwa nigdy się nie poddam

    właśnie na niej i dlatego tez przy niej zostanę. 3. suplementacja też jako tako się nie zmieni,na pewno będą podstawowe witaminy,carbo,zma i może bcaa,i jakiś regenerator potreningowy,jeszcze nigdy nie miałem z czymś takim do czynienia także

    Odpowiedzi: 316| Ilość wyświetleń: 16782| Data: 2009-12-25 19:11:20| Liczba SOGów: 8
  • Siłowy program na wyskok

    ze stałym „czuciem pracy mięśni. należy unikać odbijania się pięt od podłogi. ok więc to są ćwiczenia podstawowe nie wymagające używania maszyn. ja jednak mając możliwość robiłem jeszcze 2 dodatkowe ćwiczenia: 1. prostowanie nóg w siadzie

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 6967| Data: 2005-10-01 09:23:57| Liczba SOGów: 3
  • Nogi (art)

    ćwiczenie tylko na maszynach izolacja nie jest w tym wypadku wskazana dużo lepsze efekty dają podstawowe ćwiczenia na wolnych ciężarach konkretne plany treningowe dostępne są w wielu miejscach internetu, ćwiczenia w atlasach

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 8069| Data: 2012-05-19 13:18:54| Liczba SOGów: 8
  • DT - Przygotowania do sezonu 2016 - start str. 20 - by McBudgie

    na wstępie chciałbym podziękować firmie activlab za pomoc w przygotowaniach do akademickich mp. podstawowe informacje mam na imię mateusz, mam 23 lata i jestem studentem v roku fir . swoją przygodę z siłownią zacząłem za sprawą mojego

    Odpowiedzi: 338| Ilość wyświetleń: 19941| Data: 2014-11-10 12:45:42| Liczba SOGów: 3
  • Dieta Cud - Cos Dla Chcacych Byc KULTURYSTĄ

    pomieścić sześćdziesiąt jajek, które będziesz wrzucał tygodniowo, tydzień za tygodniem. skoro omówiliśmy już podstawowe proteiny, przejdźmy do węglowodanów. w pierwszych kilku tygodniach zaczynasz od ryżu, ziemniaków i owsianki. po tym mógłbyś

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 12267| Data: 2006-12-16 14:20:40| Liczba SOGów: 10
  • Dziennik Agnieszki - projekt zdrowie, harmonia i spokój

    ****dane podstawowe ************************************** nick: blue hope wiek: 28 nieprzerwany[całkowity] staż treningowy: 1,5

    Odpowiedzi: 100| Ilość wyświetleń: 2786| Data: 2016-08-11 10:16:01| Liczba SOGów: 8
  • Nowoczesny trening ramion. Program 6 - tygodniowy.

    ten program, wpadasz na silownie z wypoczetymi ramionami, a potem katujesz je i tylko je. oto podstawowe zasady i porady odnosnie stosowania tego programu, ktore nalezy uwzglednic w calym swoim systemie trningowym: szesc tygodni

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 19931| Data: 2005-06-27 21:39:08| Liczba SOGów: 10
  • Plan czysta masa mięsniowa

    pozdrowić i podziękować za wszystkie wskazówki. ankieta autorstwa apokalipsy i puma666 ****dane podstawowe ************************************** nick: drygi16 płeć: mężczyzna wiek: 20 lat wzrost: 182 cm nieprzerwany[całkowity]

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 2564| Data: 2011-01-11 00:44:32| Liczba SOGów: 1
  • walka siliji - redukcja

    będę starała się zgubić. no może niekoniecznie kilogramy ale centymetry chętnie !: czas na ankietę: ****dane podstawowe ************************************** nick: silija wiek: 27 nieprzerwany[całkowity] staż treningowy: naprawdę

    Odpowiedzi: 286| Ilość wyświetleń: 13482| Data: 2015-08-24 22:44:31| Liczba SOGów: 9
  • Z okazji odejścia mistrza na emeryturę, czy Ronnie Coleman może, byc uważany na najle

    gdy jeszcze pracował czynnie jako policjant . ronnie od wielu lat stosuje sprawdzony trening, głównie podstawowe ćwiczenia i podobne w kolejnych cyklach połączenie partii. wyznaje zasadę „prosto, ale skutecznie . ciężki, ale posty trening z

    Odpowiedzi: 59| Ilość wyświetleń: 15279| Data: 2008-04-04 20:47:07| Liczba SOGów: 4
  • Samodzielne Treningi SW + Silownia

    większość w przeszłości liznęła troche podstaw bokserskich w profesjonalnej sekcji, wiec znaja postawe i inne podstawowe rzeczy, jednak i tak mamy zamiar zaczac od podstaw. kończe przynuadzać i mam zamiar przejść do faktycznego treningu.

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1228| Data: 2009-11-04 12:38:19| Liczba SOGów: 0
  • Sposoby wykonywania ruchu na treningu siłowym.

    komuś na sile, powinien odpoczywać dłużej miedzy seriami 2 10 min. , dać organizmowi czas, aby odnowiły się podstawowe źródła energii: atp i pc. wtedy będzie mógł dźwigać większe ciężary i stawać się coraz silniejszy. zbyt krótki okres relaksu

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2242| Data: 2008-05-18 14:49:00| Liczba SOGów: 7
  • Patty dąży do zdrowia

    witam, zacznę ankietą: ****dane podstawowe ************************************** nick: patita_basenji wiek: 25 nieprzerwany[całkowity] staż

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1269| Data: 2015-08-18 00:33:33| Liczba SOGów: 1
  • Życiowy wybór - co jest 'prawdziwą drogą karate'?

    będzie goju ryu, shito ryu, gosoku ryu, kyokushinkai, czy shotokan jeśli nie zatracimy pierwotnego ducha naszego podstawowego stylu, jeśli zachowamy jego podstawowe założenia ideowe, jeśli wybierzemy z niego te techniki i rozwiązania, które nam

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1331| Data: 2005-01-22 11:50:50| Liczba SOGów: 0
  • Trening siłowy a wiek...

    mlodziez o tak waznym aspekcie w okresie dojrzewania organizmu jakim sa cwiczenia z oporem zewnetrzym. podstawowe efekty treningu sily miesniowej czynniki morfologiczne: hipertrofia mięśni przyrost wielkosci istenijacych juz wlokien

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 7831| Data: 2007-08-14 21:52:21| Liczba SOGów: 13
  • DT emilys - 2 lata później :)

    garść, wskoczyłam znowu na dobre tory i zamierzam to utrzymać, trenować i nie marudzić : ankieta ****dane podstawowe ************************************** nick: emilys wiek: 32 nieprzerwany[całkowity] staż treningowy: 1,5 miesiąca

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 1851| Data: 2015-12-04 16:03:59| Liczba SOGów: 2
  • ZASADY STYMULACJI MIEŚNI

    komuś na sile, powinien odpoczywać dłużej miedzy seriami 2 10 min. , dać organizmowi czas, aby odnowiły się podstawowe źródła energii: atp i pc. wtedy będzie mógł dźwigać większe ciężary i stawać się coraz silniejszy. zbyt krótki okres relaksu

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1351| Data: 2006-04-03 19:17:41| Liczba SOGów: 3
  • Dokonaj pomiarów

    w stawie łokciowym. do tej grupy możemy na przykład zaliczyć mięsień dwugłowy ramienia biceps. oto trzy podstawowe ćwiczenia dla zginaczy stawu łokciowego: wznosy przedramion w nachwycie, wznosy przedramion w podchwycie w uchwycie wąskim,

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 7214| Data: 2011-03-05 09:21:52| Liczba SOGów: 2
  • [ART] Planowanie treningu crossfit

    gimnastyczne podciąganie na drążku, pompki, pompki na poręczach, skoki na skrzynię, etc w elementy siłowe podstawowe ćwiczenia typu: martwe ciągi, wyciskania, przysiady, rwania, podrzuty, rzuty piłką lekarską, etc 3. trening 5 dni on/ 2

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 18314| Data: 2012-07-02 14:24:58| Liczba SOGów: 4
  • czy to prawda ze WEGLOWODANY sa paliwem dla nowotworu?

    na zakwasie. podane ponizej przepisy zawieraja optymalne proporcje bialek, tluszczów i weglowodanów. dwa podstawowe filary zywienia to rosól i zóltka. rosól to wywar z róznych rodzajów mies, dostarczajacy choremu szeroki zestaw bialek. w

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 14941| Data: 2005-12-09 10:29:24| Liczba SOGów: 3

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}