Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: podstawowe kroki taneczne 2 na 1

Strona 1 z 296

  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    macie forum pomożemy wam zastosować terapie wstrząsową która wreszcie pobudzi wasze mięśnie do rozrostu. jakie kroki muszą zostać podjęte aby tego dokonać 1 należy doprowadzić do dużego nadmiaru kcal w diecie 2 w miarę wysoki poziom

    Odpowiedzi: 1752| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-11-29 11:42:09| Liczba SOGów: 718
  • [art] FBW- Full Body Workout by georgu

    ćwiczymy 3 razy tygodniowo. można też ćwiczyć mniej razy w planie umieszczamy przede wszystkim ćwiczenia podstawowe ćwiczenia izolowane nie są zbyt mile widziane. powiem wiecej nie ma dla nich miejsca. ilość seri: a do 9 seri na duże

    Odpowiedzi: 961| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-11-22 20:19:30| Liczba SOGów: 195
  • PROPOZYCJA TRENINGU DLA POCZĄTKUJĄCYCH

    jest to propozycja treningu dla początkujących,którzy stawiają pierwsze kroki w treningach z obciążeniem i nie mieli jeszcze prawdziwego kontaktu z ciężarami artykuł z czasopisma rekreacja

    Odpowiedzi: 816| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2002-02-01 11:24:35| Liczba SOGów: 242
  • Zbilansowana dieta redukcyjna

    zdrowia poziomie tkanki tłuszczowej dla mężczyzn będzie to 10 15% dla kobiet 18 24%. przejdźmy do konkretów podstawowe pytanie jak czujecie się po takim posiłku: duża porcja gotowanej piersi z kurczaka 150g , średnia porcja oliwy z oliwek 10

    Odpowiedzi: 463| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-11-04 11:40:17| Liczba SOGów: 229
  • KREATYNA - wszystko(chyba)

    brac kreatyne przez kilka miesiecy kiedy zacząc brac kreatyne kreatyne mozna zacząc brac,gdy spełnia sie podstawowe warunki,tzn.posiada sie zbilansowaną diete i odpowiedni trening.nie warto faszerowac sie suplami gdy nie ma sie pojecia o tych

    Odpowiedzi: 2448| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-01-18 18:18:03| Liczba SOGów: 645
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    planu de facto potrzebuje osoba,która nie miała nigdy styczności z ciężarami polecam 4 najbardziej podstawowe i złożone ćwiczenia : przysiad wyciskanie sztangi leżąc martwy ciąg podciąganie na drążku lub wiosłowanie 3x w tygodniu.

    Odpowiedzi: 2865| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2012-12-26 20:53:02| Liczba SOGów: 360
  • Dieta - ułóż sam(a)

    400 500 kcal mezomorfik lub wzór drugi o wiele prostszy : m: 1. mnożymy wagę x 24 godziny = podstawowe zapotrzebowanie kaloryczne bmr 2. bmr x współczynnik aktywności = dzienne zapotrzebowanie kaloryczne k: 1. mnożymy wagę x

    Odpowiedzi: 293| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-02-07 21:04:55| Liczba SOGów: 378
  • Robimy masę

    czasu nie widzą efektów lub dla tych co chcą trochę poekperymentować. a więc weź ołówek i kartkę i wykonuj następujące kroki 1. zsumuj wszystkie kalorie, które spożywasz w ciągu 7 dni. 2. podziel tę liczbę kalorii przez 7, by wyliczyć średnią z

    Odpowiedzi: 800| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2002-08-25 18:46:27| Liczba SOGów: 766
  • ODCHUDZANIE "PORADNIK" CIĄGLE UZUPEŁNIAM :)

    się stanem katabolizmu. a każdy posiłek zjadany po dłuższej przerwie, jest w minimalnym stopniu przeznaczany na podstawowe funcke życiowe, a cała jego reszta jest odkładana jako materiał zapasowy w postaci tkanki tłuszczowej. dlaczego bo

    Odpowiedzi: 442| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-06-06 23:53:16| Liczba SOGów: 193
  • Gdzie znaleźć kroki - step-aerobik?

    poszukuję linka na stronę oprócz www.turnstep.com gdzie znajdę podstawowe kroki stepu. ewentualnie interesują mnie książki/ cd. dzięki 1

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-01-06 14:36:00| Liczba SOGów: 0
  • Potrzebujesz Diete?Masz Pytania?ZAJRZYJ

    t325825.html http://www.sfd.pl/wszystkiego_najlepszego%21_zajrzyjkoniecznie%2e t369774.html smacznego. kroki kolejne: pamietaj ze dieta to ok 70% sukcesu,reszta to trening,suplementacja regeneracja. nie potrzebne sa ci zadne

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2008-01-28 14:36:51| Liczba SOGów: 180
  • PODSTAWY UKŁADANIA DIETY.

    mnie to tylko przykład. jeśli wam coś nie smakuje/nie pasuje, można zmieniać wedle uznania, zachowując jednak podstawowe zasady i zdrowy rozsądek. pozdrawiam serdecznie i życzę wymarzonych efektów. kalkulator żywieniowy:

    Odpowiedzi: 613| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2009-09-06 14:40:28| Liczba SOGów: 483
  • Przedwczesny wytrysk

    pokonania przedwczesnego wytrysku: następujące ćwiczenia mają na celu nauczenie cię odzyskiwania pełnej kontroli. kroki od 1 do 4 możesz wykonywać samodzielnie, od 5 do 8 zaś z partnerką nawet bez jej pomocy możesz wiele osiągnąć. krok 1:

    Odpowiedzi: 195| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-03-13 23:27:45| Liczba SOGów: 65
  • Ektomorfik, Endomorfik i Mezomorfik "Sylwetka prawdę Ci powie"

    części „terminatora . długie kończyny, wąskie biodra, bardzo szerokie barki, korpus w kształcie litery „v oto podstawowe cechy mezomorficznego typu budowy ciała, w pełni reprezentowanego właśnie przez tego najsłynniejszego kulturystę

    Odpowiedzi: 357| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-12-04 21:16:49| Liczba SOGów: 147
  • [art] PIERWSZA REDUKCJA - PRZYGOTOWANIE DO DIETY.

    zrezygnować z tłuszczu i węglowodanów ok, ile więc musielibyśmy zjeść białka by spełnić nasze choćby podstawowe zapotrzebowanie kaloryczne tylko owoce i warzywa ok, więc jak to się ma do teorii rezygnacji z węglowodanów skoro to one służą nam

    Odpowiedzi: 95| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2011-01-03 03:57:39| Liczba SOGów: 318
  • [ART] MASA - wersja z roku 2014

    w zależności od ułożenia tułowia, zaangażowany zostaje inny obszar mięśnia czworobocznego. można przyjąć trzy podstawowe warianty: stojąc, będąc pochylonym 45 stopni lub opierając się o ławkę , będąc pochylonym 90 stopni lub opierając się o

    Odpowiedzi: 575| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2010-05-24 16:56:10| Liczba SOGów: 277
  • Dieta zgodna z grupą krwi - podstawowe informacje

    jako że czuję, że na topie będzie teraz podział diety w zależności od grupy krwi też oglądałem makłowicza 7 poszukałem trochę i wklejam co znalazłem 31 ******* 31 dieta dla grupy krwi a 31 grupa a rozkwita na dietach

    Odpowiedzi: 64| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-03-09 11:57:12| Liczba SOGów: 47
  • Doris.K - Fit forma mi się marzy.

    z siłownią: nazywam się dorota, mam 24 lata. obecnie ważę 67 kg przy wzroście 170 cm. poniżej podaję podstawowe aktualne obwody: talia: 74 cm pupa: 98 cm udo: 61 cm biceps: 31,5 cm moja przygoda z siłownią zaczęła się dokładnie rok

    Odpowiedzi: 3883| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2014-10-06 22:40:25| Liczba SOGów: 55
  • Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

    raczej nie/w małych dawkach, po konsultacji z lekarzem. o suplementacji krotko i konkretnie na jakie podstawowe składniki należy zwrócić uwagę wybierając spalacz kofeina ekstrakt zielonej herbaty forskolin l tyrozyna

    Odpowiedzi: 2107| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2009-02-20 00:58:45| Liczba SOGów: 233
  • BJJ/LL - podstawowe pozycje oraz techniki konczace

    podstawowe pozycje i techniki konczace wystepujace w brazylijskim jiu jitsu oraz luta livre. post ten ma za zadanie pelnic role informacyjna dla poczatkujacych, praktykow lub innych zainteresowanych osob. milego ogladania 1 na poczatek

    Odpowiedzi: 95| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-02-24 17:42:57| Liczba SOGów: 45

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}