Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: podstawowe ćwiczenia na brzuch

Strona 1 z 123

  • Odchudzanie Łopatologicznie, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane przez kobiety

    dalsze ścinanie kalorii co w krótkim czasie zaprowadza ich z kalorycznością poniżej swojego bmr zapotrzebowania podstawowego co najczęściej, kończy się brakiem składników odżywczych potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania gospodarki hormonalnej

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 340740| Data: 2010-04-08 13:26:21| Liczba SOGów: 247
  • >>> SUPER TRENING NA WYSKOK!! <<<

    będziemy wykonywać podczas treningu plyomterycznego. jeżeli nie czytałeś wstępu do treningu , gdzie zawarte są podstawowe informacje o wykonywaniu ćwiczeń, to radzę się z nim zapoznać. opis ćwiczeń plyometrycznych poziom [1] podwójne

    Odpowiedzi: 54| Ilość wyświetleń: 81524| Data: 2008-06-25 18:28:13| Liczba SOGów: 7
  • -------Program treningowy na 4 dni-----------

    różnych czynności codziennie. opuszczamy cięzar tak nisko jak możemy, skręcając również jak tylko możemy. jest to podstawowe najlepsze ćwiczenie na przedramiona. wykonujemy conajmniej 5 serii po 15 powtórzeń. końcową serię wykonajmy do chwili, gdy

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1952| Data: 2007-05-31 17:04:20| Liczba SOGów: 0
  • O treningu na treningu

    zasady treningowe zasada treningu piramidalnego definicja: stosując wielokrotne serie danego ćwiczenia należy wykonywać pierwsza serie z małym obciążeniem i w dużym zakresie powtórzeń, stopniowo zwiększając ciężar i jednocześnie

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 1198| Data: 2010-04-30 11:35:50| Liczba SOGów: 0
  • [ART.] Wpływ postawy na wyniki i osiągnięcia atletyczne- przodopochylenie miednicy

    sobie powiększeniem lordozy w odcinku lędźwiowym. ćwiczenia które na mnie najlepiej działały 1. podstawowe ćwiczenie należy pamiętać o wypychaniu miednicy przód i jednoczesnym spięciu pośladka+ patrzenie w sufit. najlepsze ćwiczenie na

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 7511| Data: 2015-11-24 16:56:03| Liczba SOGów: 19
  • [ART] Najgorsze ćwiczenia dla kobiet na siłowni

    logiczne jest oczywiście, że zdecydowana większość kobiet nie pragnie posiadać 40 cm obwodu w bicepsie. podstawowe zasady efektywnego treningu wiele razy słyszałam z ust kobiet stwierdzenie „chodziłam na siłownie x czasu i nic mi to nie

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 2718| Data: 2017-01-01 23:20:10| Liczba SOGów: 11
  • Robimy formę na lato - tłuszcz w dół, masa w górę? Możliwe?

    co dalej: *trening: w moim odczuciu sprawdzą się tu wszelkie formy treningu fbw oparte na podstawowych ćwiczeniach martwy ciąg, przysiady, wiosłowanie sztangą, podciągania i pompki na poręczach z ciężarem, wyciskania[dodatkowe ćwiczenia na

    Odpowiedzi: 94| Ilość wyświetleń: 61100| Data: 2008-01-24 17:05:57| Liczba SOGów: 21
  • Jaki trening na mase??

    ****dane podstawowe ************************************** nick: płeć: męzczyzna wiek: 18 wzrost: 170 nieprzerwany[całkowity]

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 581| Data: 2014-09-07 16:27:45| Liczba SOGów: 0
  • KILKA PORAD NA WIELKIE RAMIONA

    proste serie uginanie przedramion ze sztangą, wyciskanie na płasko... , a dopiero później inne, izolowane ćwiczenia pomaga to ostro napompować mięśnie, a lżejsze ćwiczenia pozwalają na wykonanie.... 3. superserii i gigantaserii. po prostych,

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 5775| Data: 2005-05-07 12:22:07| Liczba SOGów: 1
  • FBW AB na mase

    odwrotne wspięcia w staniu 2s max, brzuch b: skłony w leżeniu płasko 3s 18 14 10 1 przysiady jako ćwiczenie podstawowe będe wykonywał na każdej sesji. podział na pełne i półprzysiady wynika z tego iż chciałbym także pobudzić mięśnie dwugłowe

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 4099| Data: 2011-05-29 14:17:28| Liczba SOGów: 0
  • 2 dniowy plan na mase. Da się?

    a poza tym ostatnio zacząłem je ćwiczyć ostrzej i nabawiłem się też kontuzji kolana więc teraz robię jedynie podstawowe ćwiczenia z gołą sztangą. każdy dzień treningu zajmuje mi około półtorej godziny. niektóre nazwy ćwiczeń pisałem z głowy

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 5029| Data: 2012-01-06 12:56:20| Liczba SOGów: 0
  • Proszę o pomoc w ułożeniu treningu na siłe

    serie rozgrzewkowe potem: 70%cm, 80%cm, 85%cm, 90%cm na każdą partie taki sam przelicznik. generalnie ćwicznia podstawowe po 3 4 na kazdą grupe mięśniową 4 na duże, a 3 na małe . przerwy ok 1,5min pomiędzy seriami. dług. treningu ok 1,5 h.

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1647| Data: 2003-12-24 16:15:05| Liczba SOGów: 0
  • Trening na siłe - POMOCY

    serie rozgrzewkowe potem: 70%cm, 80%cm, 85%cm, 90%cm na każdą partie taki sam przelicznik. generalnie ćwicznia podstawowe po 3 4 na kazdą grupe mięśniową 4 na duże, a 3 na małe . przerwy ok 1,5min pomiędzy seriami. dług. treningu ok 1,5 h.

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1203| Data: 2003-12-24 15:50:27| Liczba SOGów: 0
  • Plan na mase do korekty

    mi tam jakiegoś ćwiczenia ale nie wiedziałem jakie dodać, również jest tak z barkami. proszę też o dołożenie podstawowego treningu nóg do iii dnia, a podstawowego dlatego, ze dopiero zaczynam robić kopytka... i dzień klatka piersiowa

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 958| Data: 2014-08-20 20:04:28| Liczba SOGów: 0
  • Trening na redukcję + odżywianie.

    4 razy w tygodniu po 30 min. to samo w maju.w czerwcu wynająłem personalnego: aeroby 3xtydzień 45 60min + jakieś podstawowe ćwiczenia na trxach i interwały na rowerze spinningowym 45/75 x 10.później lipiec, sierpień 2 3 aeroby po 90 min i takie

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 154| Data: 2016-01-10 17:40:02| Liczba SOGów: 0
  • Plan na mase 2-dniowy. Da się?

    a poza tym ostatnio zacząłem je ćwiczyć ostrzej i nabawiłem się też kontuzji kolana więc teraz robię jedynie podstawowe ćwiczenia z gołą sztangą. każdy dzień treningu zajmuje mi około półtorej godziny. niektóre nazwy ćwiczeń pisałem z głowy

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 622| Data: 2012-01-06 00:29:05| Liczba SOGów: 0
  • DO OCENY - Trening na siłę tak, żeby nabrać jak najmniej masy

    obciążenia po każdej serii w ćwiczeniach izolowanych stały ciężar ilość powtórzeń: ćwiczenia złożone podstawowe 12 8 6 4 3 2 brak zapasu powt. , izolowane 8 z zapasem 1 powt. poniedziałek klatka 1.wyciskanie sztangi leżąc na

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 888| Data: 2004-10-10 20:43:18| Liczba SOGów: 0
  • Plan HST na mase do oceny

    10p 8p progresja wspiecia na palce 4s 15p 12p 10p 8p progresja brzuch jak wyżej ciężary w podstawowych ćwiczeniach przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc :

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 524| Data: 2011-04-08 17:01:57| Liczba SOGów: 0
  • FWB AB na mase

    wspięcia w staniu 2s max, brzuch b: skłony w leżeniu płasko 3s 18 14 10 1 przysiady jako ćwiczenie podstawowe będe wykonywał na każdej sesji. podział na pełne i półprzysiady wynika z tego iż chciałbym także pobudzić mięśnie dwugłowe oraz

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 463| Data: 2011-05-29 14:11:42| Liczba SOGów: 0
  • Krótkie, intensywne FBW na podstawowych ćwiczeniach

    staniu 6. podciaganie na drazku nachwyt w sumie ok, ale plan ten był dość ciężki dla mnie. tzn. w niektórych ćwiczeniach wyciskanie w staniu, rdl, wiosłowanie sama sztanga olimpijska stanowiła dla mnie już dość duży ciężar więc nie mogłem za

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 880| Data: 2013-12-29 20:04:49| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}