Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: podstawowe ćwiczenia na brzuch

Strona 1 z 25

  • Ćwiczenia ogólnorozwojowe w treningach bokserskich.

    ogólnej szybkości realizuje się w ramach zajęć z za kresu ogólnego przygotowania fizycznego. bieg bieg to podstawowe ćwiczenie, rozwijające ogólną szybkość. krótkie przebieżki, po 40—60 m, w czasie treningu w terenie znakomicie wyrabiają

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 97982| Data: 2003-04-29 13:22:55| Liczba SOGów: 57
  • Ćwiczenia Tai Chi (Zaawansowani) - cz. 2

    zwrócić szczególna uwagę na systematyczne rozciąganie mięśni nóg. 2 . ćwiczenia nie należy praktykować jako podstawowego treningu korzeni w tai chi z powodu znacznego napięcia w okolicach bioder. 3 . ćwiczenia na zwinność, siłę uchwytu i

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 5045| Data: 2009-03-15 10:56:57| Liczba SOGów: 1
  • Ćwiczenia w Boksie!!!

    ogólnej szybkości realizuje się w ramach zajęć z za kresu ogólnego przygotowania fizycznego. bieg bieg to podstawowe ćwiczenie, rozwijające ogólną szybkość. krótkie przebieżki, po 40 60 m, w czasie treningu w terenie znakomicie wyrabiają

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 12076| Data: 2008-11-14 20:30:52| Liczba SOGów: 3
  • [ART.] Wpływ postawy na wyniki i osiągnięcia atletyczne- przodopochylenie miednicy

    sobie powiększeniem lordozy w odcinku lędźwiowym. ćwiczenia które na mnie najlepiej działały 1. podstawowe ćwiczenie należy pamiętać o wypychaniu miednicy przód i jednoczesnym spięciu pośladka+ patrzenie w sufit. najlepsze ćwiczenie na

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 7845| Data: 2015-11-24 16:56:03| Liczba SOGów: 19
  • Trening rozłożony na 2 tygodnie?

    treningu na sesje 2 tygodniowe. pierwsza grupa mięśni lub mięsień w dany dzień jako priorytet, czyli ciężkie, podstawowe ćwiczenie. 3 4 ćwiczenia druga grupa lub mięsień jako podtrzymanie formy i rozwój, czyli ćwiczenia inne niż podstawowe

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 1091| Data: 2010-04-28 17:06:44| Liczba SOGów: 0
  • Proszę o pomoc w ułożeniu treningu na siłe

    serie rozgrzewkowe potem: 70%cm, 80%cm, 85%cm, 90%cm na każdą partie taki sam przelicznik. generalnie ćwicznia podstawowe po 3 4 na kazdą grupe mięśniową 4 na duże, a 3 na małe . przerwy ok 1,5min pomiędzy seriami. dług. treningu ok 1,5 h.

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1663| Data: 2003-12-24 16:15:05| Liczba SOGów: 0
  • Trening na siłe - POMOCY

    serie rozgrzewkowe potem: 70%cm, 80%cm, 85%cm, 90%cm na każdą partie taki sam przelicznik. generalnie ćwicznia podstawowe po 3 4 na kazdą grupe mięśniową 4 na duże, a 3 na małe . przerwy ok 1,5min pomiędzy seriami. dług. treningu ok 1,5 h.

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1212| Data: 2003-12-24 15:50:27| Liczba SOGów: 0
  • Trening na masę - rampa

    ****dane podstawowe ************************************** płeć: m wiek: 29 wzrost: 181 nieprzerwany[całkowity] staż treningowy:

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1372| Data: 2014-07-16 14:04:52| Liczba SOGów: 1
  • ROZPOCZYNAM TRENINGI - PODSTAWOWE PYTANIA!

    po powrocie do domu jem obiad, wieczorem kolację, reasumując jem trzy większe posiłki dziennie . 2. jakie ćwiczenia na brzuch polecacie próbowałem a6w, jednak wymiękłem ze względu na ból kręgosłupa. co wy na to, by robić brzuszki myślę o 300

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 570| Data: 2014-02-21 23:24:57| Liczba SOGów: 1
  • 2 dniowy plan na mase. Da się?

    a poza tym ostatnio zacząłem je ćwiczyć ostrzej i nabawiłem się też kontuzji kolana więc teraz robię jedynie podstawowe ćwiczenia z gołą sztangą. każdy dzień treningu zajmuje mi około półtorej godziny. niektóre nazwy ćwiczeń pisałem z głowy

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 5366| Data: 2012-01-06 12:56:20| Liczba SOGów: 0
  • Plan na mase 2-dniowy. Da się?

    a poza tym ostatnio zacząłem je ćwiczyć ostrzej i nabawiłem się też kontuzji kolana więc teraz robię jedynie podstawowe ćwiczenia z gołą sztangą. każdy dzień treningu zajmuje mi około półtorej godziny. niektóre nazwy ćwiczeń pisałem z głowy

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 629| Data: 2012-01-06 00:29:05| Liczba SOGów: 0
  • Liszba seri na PARTIE mięsniowe

    7 serii 2 ćwiczenia 1ćw 4serie brzuch 12 serii 3 ćwiczenia tu gdzie napisałem 1ćw 4 serie chodzi mi o podstawowe ćwiczenie np: uginanie ramion ze sztana, przysiady, wyciskania, ciągi 4serie jeśli to jest potrzebne to staż wynosi

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 646| Data: 2011-09-28 15:55:43| Liczba SOGów: 0
  • Dieta, ćwiczenia i jak zapobiec obwisłej skórze po odchudzaniu

    skóry. robie co 2 dni na brzuch 4 serie po 50 brzuszków na wszystkie mięśnie brzucha , rowerek ok 30 minut oraz podstawowe ćwiczenia a do tego raz w tygodniu 1h basenu. chciałabym się dowiedzieć jakie ćwiczenia stosować na wewnątrzną część ud,

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 3312| Data: 2011-01-07 22:31:01| Liczba SOGów: 0
  • Trening na siłowni

    sobie dorzucić do moich standardowych ćwiczeń celem jest jeszcze zbicie kilku kg. potrzebowałbym jakieś podstawowe rozpiski co można robić, myślę, że dalej będę robić progresyjne ćwiczenia do front levera, dużo się podciągał itd. moje ostatnie 2

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 154| Data: 2016-10-06 08:16:10| Liczba SOGów: 0
  • Jakie robić ćwiczenia?

    skóry. robie co 2 dni na brzuch 4 serie po 50 brzuszków na wszystkie mięśnie brzucha , rowerek ok 30 minut oraz podstawowe ćwiczenia chciałabym się dowiedzieć jakie ćwiczenia stosować na wewnątrzną część ud, pośladki oraz na skórę koło pachy

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 410| Data: 2011-01-07 22:16:42| Liczba SOGów: 0
  • [ART] MASA - wersja z roku 2014

    w zależności od ułożenia tułowia, zaangażowany zostaje inny obszar mięśnia czworobocznego. można przyjąć trzy podstawowe warianty: stojąc, będąc pochylonym 45 stopni lub opierając się o ławkę , będąc pochylonym 90 stopni lub opierając się o

    Odpowiedzi: 576| Ilość wyświetleń: 379856| Data: 2010-05-24 16:56:10| Liczba SOGów: 279
  • MEZOCYKL MASY AGRESYWNEJ 2010 ZE SPRZETEM KELTON

    zrobiły rachunek sumienia i wiedzą że olewały trening nóg i godzą się na potężny bodzieć uderzeniowy wymagania podstawowe idealna dieta agresywno masowa sen minimum 8 godzin dziennie brak innej aktywności ciężarowej końskie

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 12331| Data: 2010-01-04 19:37:41| Liczba SOGów: 8
  • [ART] Układamy własny plan treningowy

    w jednostce czasu, ilość serii, ciężar, przerwy między seriami. co należy robić trzeba zaplanować trzy podstawowe rzeczy: trening bodziec do wzrostu , dieta dostarczenie odpowiednich składników odżywczych organizmowi , regeneracja zapewnić

    Odpowiedzi: 132| Ilość wyświetleń: 122243| Data: 2009-09-01 20:48:05| Liczba SOGów: 65
  • [art] O treningu siłowym prawie wszystko

    neutralnym lub podchwytem tu robisz lekko i odwrotnie. 4. uginanie uginanie ramion ze sztangą łamaną lub inne podstawowe ćwiczenie na bicepsa np. młotki, 3 5 serii po max. powtórzeń w każdej. warto zrobić w tempie 301 3 sek opuszczania, brak

    Odpowiedzi: 186| Ilość wyświetleń: 93986| Data: 2012-07-26 13:09:44| Liczba SOGów: 69
  • PORADNIK DLA POCZĄTKUJĄCEGO ADEPTA KULTURYSTYKI [by maniak7000]

    możecie się domyśleć jest całkowicie błędnym rozumowaniem. w moim opracowaniu mam nadzieję zaaplikować wam dawkę podstawowej wiedzy, którą jak mam nadzieję będziecie rozwijać wraz ze swoją muskulaturą. wszyscy jesteśmy bombardowani informacjami z

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 13940| Data: 2013-09-06 20:54:02| Liczba SOGów: 17

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}