Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: po alkoholu bole brzucha i biegunka

Strona 1 z 4242

  • Bóle brzucha i mdłości podczas diety tłuszczowej

    od tygodnia stosuję dietę tłuszczową, i często miewam po posiłkach bóle brzucha i mdłości. czy to jest normalny objaw na początku stosowania diety, czy może źle dobieram składniki.

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1648| Data: 2004-06-04 21:59:34| Liczba SOGów: 0
  • **Koniecznie przeczytaj** BÓLE BRZUCHA

    leżenie w pozycji embrionalnej, promieniujący do pleców. nasilenie dolegliwości po pokarmach zwłaszcza po alkoholu często przyczyną ostrego zapalenia trzustki jest alkohol , możliwa gorączka hepatobon tylko w fazie przewlekłej schorzenia .

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 222887| Data: 2007-07-02 14:24:41| Liczba SOGów: 4
  • Codzienna biegunka,bóle brzucha , gazy - HELP ?

    siemka mam problem od ponad 2 tygodni borykam sie z problemem w postaci codziennej biegunki,bóle brzucha no i gazy. nie mam pojecia czym sa spowodowane. białko ok max 200 g ww ok max 140g tluszcze ok max 120

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2498| Data: 2012-07-27 15:30:04| Liczba SOGów: 0
  • rozwolnienie, bóle brzucha i nudności

    dnia. na wieczór czułem się jakoś dziwnie, poszedłem spać. rano miałem 3 razy rozwolnienie i skurcze oraz bóle brzucha po południu bóle tak się nasiliły, że przyznam się beczałem i wyłem z bólu! mama podała mi stoperan, piłem różne miętki,

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 26144| Data: 2009-09-02 08:21:25| Liczba SOGów: 1
  • lęki, niepokuj, bóle brzucha..POMOCY

    lęki, niepokuj, bóle brzucha . witam. od jakiegoś czasu mam lęki i niepokoje z niewiadomych przyczyn. zalewam sie potem albo cisnienie mi

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 3499| Data: 2009-05-04 16:00:59| Liczba SOGów: 3
  • Napady głodu - złe makro? Do tego bóle brzucha i ogólne pogorszenie samopoczucia.

    wzdęty... to kolejny problem ogólnie czuję się rozstrojona, odkąd bardziej dbam o miskę. często mam bóle brzucha więc pewnie robię to niewłaściwie . 3 razy w tygodniu ćwiczę na siłowni. trening siłowy zajmuje mi ok. 1,5 h, po tym na 20 30

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 1123| Data: 2016-02-17 21:24:51| Liczba SOGów: 1
  • bole brzucha, wzdecia

    witajcie, od jakiegos czasu zdarzaja mi sie w ciagu dnia bole brzucha a po wypiciu bialka mam wzdecia i niestety strasznie cuchnace gazy smierdza jakby mi cos w brzuchu gnilo

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2895| Data: 2006-03-24 19:23:58| Liczba SOGów: 0
  • bóle brzucha

    witam, od jakis trzech lat cierpie na bóle brzucha które występują cyklicznie co trzy miesiące. byłam u lekarza który skierował mnie na badania do szpitala w którym

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 2328| Data: 2009-01-15 16:14:59| Liczba SOGów: 0
  • Co sie znajduje po lewej stronie brzucha?

    jak jescze nie wiecie przejmuje sie chorobami i nie wiem dlaczego zawsze jak mnie cos zaboli na przyklad brzuch to juz sie martwie ze mam jakos chorobe tak zawsze mam no i boli mnie zawsze po lewej stronie brzucha odrazu pod zebrami [moze rosne ;

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 90422| Data: 2011-07-02 18:16:55| Liczba SOGów: 1
  • BIEGUNKA

    ] powinno się pozostać w łóżku, gdyż silne biegunki powodują obciążenie układu krążenia, ] należy zrezygnować z alkoholu nikotyny, kawy i soków owocowych. lekarstwa istnieje wiele leków, które stosuje się przeciw biegunkom. skuteczne

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 94382| Data: 2006-07-16 22:48:40| Liczba SOGów: 1
  • Moje skutki uboczne po jednym z antybiotyków

    odwodnienie niesamowite, spowodowane zapaleniem jelit i żołądka. biegunka bóle głowy. niesamowite bóle brzucha i nudności te drugie w nocy potrafiły mnie obudzić . do tego refluks + grzybica przełyku pomimo osłony . pierwszy raz dostałem

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 14879| Data: 2009-01-30 11:42:55| Liczba SOGów: 0
  • Ciągłe zmęczenie, senność, brak pamięci, bóle mięśni, głowy...

    w ostatnim czasie raczej w miarę normalnie, choć zdarza mi się zjeść jakieś słodycze, fastfoody itp. kawy nie piję, alkoholu nie piję po za piwem w ilości ok. 3 piw na tydzień , narkotyków nie zażywam, leków żadnych nie przyjmuję. jem sporo owców.

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 3817| Data: 2014-11-28 23:15:40| Liczba SOGów: 1
  • Trening Brzucha<---------- PROBLEM!!

    yo, mam dość duży problem i niewiem z czego on wynika, otóż 2 razy w tyg wykonuje intensywny trening brzucha ok 600 brzuszków na różnych ćwiczeniach po których ledwo żyje.po ostatnim treningu wróciłem do domu i zaczeły się

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 2105| Data: 2004-10-15 20:09:05| Liczba SOGów: 0
  • Bóle mięśni po alkoholu

    witam mam taki problem zawsze po spożyciu niewielkiej ilości alkoholu zaczynają mnie boleć wszystkie mięśnie tak jakbym miał zakwasy na całym ciele i dosłownie czuje jak alkohol

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 25144| Data: 2010-10-07 20:58:52| Liczba SOGów: 0
  • ból brzucha na mecie

    dzisiaj np. kiedy chcialo mi sie isc do kibla sie złamac to wlasnie wtedy czulem ten bol, tak to czasami troche mnie pobolewa, co o tym sadzicie odstawic mete czy dociagnac do konca i czy poczekac jeswzcze troche czy pojsc do lekarza

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 4014| Data: 2006-11-15 16:21:47| Liczba SOGów: 3
  • Biegunka w czasie wysiłku.

    nigdy nic mi się nie działo, nawet zakwasy rzadko kiedy miałem to od jakiegoś czasu już po 2 3 km atakują mnie bóle brzucha i muszę wracać do domu marszem, o biegu czy nawet truchcie nie ma już mowy . w sumie nie robiłbym z tego afery,

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3155| Data: 2012-06-01 01:44:04| Liczba SOGów: 0
  • Gainer - problem z żołądkiem ;-)

    przepisany mi przez panią dermatolog na trądzik biorę go od dwóch dni , po którym mogą wystąpić jakieś bóle brzucha jednak biegunka zaczęłą się po 1 saszetce gainera. nie wiem czy to normalne, czy organizm musi się przyzwyczaić i czy mam się

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1444| Data: 2010-02-17 22:44:21| Liczba SOGów: 0
  • Ból brzycha i biegunka!!!!!!!!

    witam.chcialem sie poradzic zo zrobic,na moje bóle brzucha biegunke,ogolne oslabienie.nie bylo tego poki nie zaczalem brac kratyny mono i cell pumpa co zrobic

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1153| Data: 2006-02-13 08:40:48| Liczba SOGów: 0
  • Ból brzucha po mecie.

    i dianabol. symptomami może być niewielki dyskomfort aż do mdłości, biegunki i wymiotów. ... ale nie wiem czym te bole sa spowodowane, jaki organ jest przciazony i jakie leki zastosować. jak nic nie poradzicie trzeba bedzie go wysłac do

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1558| Data: 2006-10-22 19:11:24| Liczba SOGów: 0
  • Sposób na bóle kręgosłupa i nie tylko METODA ACKERMANNA

    szyjnym odcinku kręgosłupa. do czego to może prowadzić w wyniku wadliwego ustawienia po jakims czasie może nas boleć głowa, szyja, możemy miec szumy w uszach, możemy miec zaparcia, bóle brzucha niedrozność jelit, bóle pseudowiencowe

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 6526| Data: 2009-11-22 20:32:23| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}