SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

plan na

  • Plan treningowy na siłę

    Artykuł
    Trening

    udowania siły mięśniowej znacznie różni się od typowej stymulacji w celach hipertroficznych, która na celu ma pogrubienie włókien mięśniowych. Przeważnie plan treningowy, który ukierunkowany jest na wzrost siły, bazuje na niskich zakresach powtórzeń oraz nieco większej częstotliwości treningu grup mięśniowych, kt&

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 6828 Data: 2017-05-12 00:13:25 Ocena: 5
  • 3 dniowy plan siłowy na redukcję

    Artykuł
    Fitwoman (uroda)

    antli siedząc 3 serie po 15 powtórzeń wyciskanie francuskie sztangi leżąc 3 serie po 12 powtórzeń uginanie przedramion z hantlami 3 serie po 10 powtórzeń plank klasyczny (deska) 3 x max czas Dzień drugi - środa 10 minut intensywnej rozgrzewki 5-7 minut stretchingu dynamicznego dla podstawowych ruchów w stawach przysiad n

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 4045 Data: 2017-03-28 11:13:02 Ocena: 5
  • Plan treningowy na masę dla ektomorfika

    Artykuł
    Trening

    Nie raz spotykamy się z prośbami o rozpisanie planu treningowego, który pozwoli na zbudowanie masy mięśniowej ektomorfikowi. Zazwyczaj wraz z prośbą widzimy, że osobnik jest zdesperowany, a przybranie każdego kilograma na masie ciała zajmuje wieki. Trening osoby, która charakteryzuje się szybkim tempem metabolicznym, powinien uwzględn

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 9550 Data: 2017-11-24 23:53:46 Ocena: 5
  • Plan treningowy na rzeźbę

    Artykuł
    Odchudzanie

    Czy plan treningowy na rzeźbę w ogóle istnieje? Czy jest coś takiego jak ukierunkowanie wysiłku, który ma za zadanie zredukować poziom tkanki tłuszczowej? I tak, i nie. Kluczem będzie jednak zaplanowanie strategii żywieniowej, która koniecznie musi posiadać bilans kaloryczny ujemny. Bez odpowiednio zaplanowanej diety nie jesteś

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 9101 Data: 2017-05-30 09:06:35 Ocena: 5
  • Super Squats - Plan treningowy bazujący na przysiadach

    Artykuł
    Trening

    y budowę muskulatury. Zasady systemu treningowego Plan trwa 6 tygodni, przez ten okres czasu możliwe jest dołożenie znacznej ilości muskulatury pod warunkiem, że wcześniejszy plan treningowy nie wykorzystywał planu bazującego na znacznej objętości treningowej nóg, a więc np. nie był ukierunkowany na priorytet tej grupy mięśniowej. Wykorzystu

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1223 Data: 2018-05-22 17:54:47 Ocena: 5
  • Plan na siłownie dla 14 latka

    Temat
    Trening dla początkujących
    PRO

    znam się wogole na cwiczeniach więc prosze nie mówic ułóz sobie sam bo jest to dla mnie niewykonalne. Powiem tak: chce jeszcze urosnąc a cwiczyc tez chce wiec prosze o jakis plan na początek. Kurde nie wiem jak to ując ale chce zacząc cwiczyc ale nie wiem od czego. do dyspozycji mam laweczkę prostą, laweczkę skosną, sztange długą sztangę krótka ,

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 14635 Data: 2009-03-29 14:41:54 Liczba szacunów: 11
  • plan na mase, co z czym lepiej cwiczyc połączyć

    Temat
    Trening dla początkujących
    PRO

    witam all.mam 23lata 170cm wzrostu 64kg wagi,kilkakrotnie zaczynalem trenowac ale krotko to trwalo,podstawy zasad i jak cwiczyc wiem:) (na klate na plaskiej 50-60 kg na serie) z dieta mam problem bo z miesa jem tylko piers kurczaka,tunczyka tez nie jadam... zaczalem ponownie cwiczyc i tutaj mam pytanie: klata,biceps,barki,plecy,triceps co z czym na

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 12584 Data: 2009-01-27 22:17:05 Liczba szacunów: 5
  • Plan na bica znaleziony w necie. Co sądzicie ?

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    ilo i oczekiwać, że po kilku latach treningu będziesz miał obwód ramienia 45 lub 50 cm a waga pozostanie na poziomie 70kg. Wróćmy do tematu trzech centymetrów w 30 dni wymaga planu. Musi on zawierać trzy elementy: trening, dietę i suplementy. ..: KROK PIERWSZY: TRENING :.. Żeby szybko zwiększyć rozmiar ramion trzeba się poddać specjalizacji. Oznacz

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 809 Data: 2012-07-30 00:59:34 Liczba szacunów: 0
  • moze byc taki plan na klate?

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    i z nogami wyżej 12/10/8/6 Pompki na poręczach 12/10/8/6 Rozpiętki ze sztangielkami na ławce 10/10/8/8 1.ćwicze systematycznie od 9 miechow 2.przez ostatnie mialem ostatnio plany w wakacje : Siła Przerwy 3-5 minut Rozplanowanie tygodniowe: Poniedziałek: klatka + brzuch Wtorek: ramiona Środa: wolne Czwartek: grzbiet + biceps Piątek: wolne

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1734 Data: 2003-12-22 22:19:32 Liczba szacunów: 0
  • Plan na wakacje. Skuteczny?

    Temat
    Trening dla początkujących

    m wszystkich. Przez długi okres chciałem zacząć ćwiczyć, lecz nie było mi dane to spełnić z powodu szkoły i nauki. Teraz jednak gdy wakacje tuż tuż, zacząłem się rozgladać za planami ćwiczeń. Znalazłem kilka fajnych (moim zdaniem) rozkładów. Pierwszy z nich będzie rozgrzewką, gimnastyką przed i po każdym treningu na siłowni, a drugi, to właśnie mój

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1052 Data: 2011-06-13 22:57:12 Liczba szacunów: 0
  • Plan na pol roku

    Temat
    Trening dla początkujących

    1. Wspięcia na palce w staniu 3 x max. 2. Wspięcia na palce w siadzie 3 x max. PRZEDRAMIONA Rozgrzewka: zwijanie sznurka 1. Uginanie nadgarstków ze podchwytem w siadzie 3 x max. 2. Uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie 3 x max. To by było na tyle...Jest to plan robiony wg. plany by PLŚ...Zmieniłem go troche na moje mozliwosci.Ocencie...

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 679 Data: 2007-12-15 11:32:00 Liczba szacunów: 0
  • Mój plan na tydzień

    Temat
    Trening dla początkujących

    Proszę o sprawdzenie mojego planu ćwiczeń na 5 dni roboczych, jest na pewno coś co trzeba usunąć albo coś dodać/zmienić... bo moim zdaniem za dużo tego, i nie wiem co należałoby usunąć/zmienić i jakie ćwiczenia są najważniejsze, żeby dobrze było i się wyrobić w 1-2 godziny... chciałbym właśnie codziennie robić brzuszki i ćwiczyć 5 dni chce ćwiczy

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 790 Data: 2008-09-05 17:06:23 Liczba szacunów: 0
  • Super plan na podciaganie

    Temat
    Trening w domu

    Witam, wiele osob zauwazylem ze pyta na forum co zrobic by podciagac sie wiecej razy, dlatego zamieszczam tutaj znakomity plan ktory napewno pomoze nam osiagnoc nasze cele. Program 50 podciągnięć to trening, dzięki któremu ćwicząc podciąganie, będziesz mógł dynamicznie rozwijać swoją siłę i muskulaturę. Większość ludzi podciąga się mniej niż 10 raz

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 9569 Data: 2010-07-29 18:34:07 Liczba szacunów: 2
  • Plan na mase do specjalistow :)

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    g na mase jaki mam zamiar wprowadzic w zycie od wrzesnia tego roku. Diete mam juz ulozona wlacznie z suplementacja - trening mialem raczej pod katem koszykowki ale w tym roku planuje czysto masowy wiec stworzylem nowy ktory chcialbym zebyscie ocenili. Moj staz treningowy to okolo 2 lata z przerwami. Po krotce: - trening sklada sie z 2 cykli masowyc

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 770 Data: 2003-07-21 19:40:25 Liczba szacunów: 0
  • jeśli możecie oceńcie mój plan na masę:) i pomóc. Dziękuję

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    płynąć motylkiem. W końćowej faxzie hantle są nad barkami równo z klatką lub jak pisałem nieco za nią. ciężar od 15 do czasem 20kg 3 serie po 8 ruchów Proszę zmodyfikujcie mi plan na jakiś nowy bo ja już zgłupiałem od przeszukiwania i netu i forum i sam już nie wiem co robić. Chciałbym rozbudować klatę, zrobić zdecydowanie szersze plecy, ze 2-4 cm

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1633 Data: 2009-06-15 14:31:17 Liczba szacunów: 0
  • Plan na 3cm w bic.......

    Temat
    Trening dla początkujących

    Mam pytanko.Czy opłaca sie robić ten plan, bo mam już tydzień za sobą i boje sie o spadki: Żeby szybko zwiększyć rozmiar ramion trzeba się poddać specjalizacji. Oznacza to ograniczenie liczby serii na inne grupy mięśni tak, aby można było ciężej pracować nad ramionami. Zalecam ograniczenie liczby serii o przynajmniej 50%. W przypadku, gdy któraś cz

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1909 Data: 2003-11-30 13:52:59 Liczba szacunów: 0
  • Plan na brzuch Arniego

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    zo ruchy wykonywane przy pływaniu, z tym że nogi muszą być wyprostowane. Ech, ale się napoprzepisywałem Całość tekstu jest z książki „Arnold`s bodybuilding for men" i jest to plan treningowy który poleca Arni. Każde ćwiczenie ma swoje dwa rodzaje. Ćwiczenie A jest łatwiejsze od ćwiczenia B. Ćwiczy się planem następująco: 1. Przez parę tygodni ćwic

    Odpowiedzi: 130 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-08-23 10:31:58 Liczba szacunów: 1
  • Który plan na mase?

    Temat
    Trening dla początkujących

    suplementy : Carbo Olimpu, Białko Trec Ultimate Protein lub Ostrowia WPC 80, Gainer: Power Gain, Megabol Dibencozide, Olimp Gold Omega 3. Chciałem się was spytać który z tych planów byście wybrali jako lepszy? W tym lepszym możecie dokonać jakichś poprawek, aby był jeszcze lepszy... Oto plan nr 1: Poniedziałek 1. Wyciskanie sztangi w leżeniu na ła

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 766 Data: 2009-11-19 20:09:57 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny !!!!

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Jak w temacie. Kształtowanie masy mięśniowej (6 tygodni) Treningi odbywają się w schemacie: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek lub wtorek, środa, piątek, sobota. Każda grupa mięśniowa ćwiczona jest dwa razy w tygodniu ze zmienną intensywnością. Celem takiego treningu jest rozwinięcie maksymalnej masy mięśniowej bez zbędnych przyrostów tkanki

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 832 Data: 2005-01-04 20:28:47 Liczba szacunów: 0
  • plan na mase-dam sogi

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    pomóżci mi rozpiać plan na mase. zaczynam już drugi raz ten temat, ponieważ ie uzyskałem odpowiedzi a o to informacje o mnie wg. schematu 1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów? 2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy z

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1262 Data: 2003-08-19 15:51:03 Liczba szacunów: 0