SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

plan dla poczatkujacego

  • Plan dla poczatkujacego do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    .. za to mnostwo kasy wyrzuconej w jeszcze bardziej owiane "slawa" suplementy, ktorymi sie poslugiwal by napedzac swoj biznes - co mu sie wybitnie udalo co widac po planach na forum w co 2 poscie - dalej zarabia kase na tych naiwniakach. Polityka weiderowska jest bardzo prosta, latwo manipulacyjna na co leci wiekszosc poczatkujacych-leni

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1341 Data: 2011-08-27 13:02:15 Liczba szacunów: 0
  • mellow/Dziennik treningowy/ masa i siła,

    Post
    Trening dla początkujących

    Tekst dobry jako propaganda dla początkujących, ale nikt chyba z większą wiedzą się na to nie złapie. "Co do braku fundamentalnej techniki - to może tyczyć się jakiegokolwiek planu więc akurat to nie jest jakimkolwiek argumentem mającym mnie przekonać." Zatem niech Cię przekona fakt iż mózg odtwarza dane ruchy i dane sygnały - im większa będzie teg

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 6390 Data: 2012-04-06 10:33:41 Liczba szacunów: 0
  • mellow/Dziennik treningowy/ masa i siła,

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja nigdzie nie twierdzę, że SS to jedyny słuszny plan. I jasne dla mnie jest różnicowanie treningów. Jednak rady Antosa są dla mnie radami dla kogos o już jakimś tam doświadczeniu. Zatam także pytanie Tobie : skąd pewność że nie zareaguje na małe zakresy? Lub pewność że zareaguje na większe - on sam musi zobaczyć jak to u niego wygląda. Antos prze

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 6390 Data: 2012-04-06 17:14:50 Liczba szacunów: 0
  • Utrata wagi+dieta+trening [Prosze o pomoc]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    wydaje mi sie ze Twoja dieta jest troche licha 3 posilki na dzien , policz jakie masz zapotrzebowanie kaloryczne , i potem ucinaj kalorie , bedzie ci latwiej zrzucić , tutaj mozesz obliczyc zapotrzebowanie http://potreningu.pl/kalkulatory/bmr troche wiecej ruchu ci sie przyda moze zacznij wiecej biegac albo rower , co do silowni mozesz zaczac od t

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 517 Data: 2012-05-15 13:09:44 Liczba szacunów: 0
  • ••DO OCENY Plan + Niby Dieta

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    po pierwsze cwiczysz tak naprawde 1,5 miesiaca a juz kreatyne brałes dla mnie to glupota , po drugie nie zrobisz tak ze bedziesz przybieral na masie i spalał tłuszcz albo sie budujesz , albo redukujesz masz 2 wyjscia . co do treninu to raczej polecałbym ci FBW http://www.sfd.pl/%5Bart%5D_FBW_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html i naprawde ułóz

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 423 Data: 2012-05-20 16:13:41 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase dla 17 latka

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    //www.sfd.pl/Dieta_na_mas%C4%9 Diety sam ci nikt nie ułoży, możesz korzystać z różnych dzienników treningowych które można znaleźć na forum, poczytać artykuły, zostaje jeszcze opcja dla leniwych, czyli kupienie planu żywieniowego, kreatyne odpuść, gainer wg braków w diecie, a plan do zmiany %-) Zmieniony przez - Blaacha w dniu 2012-05-06 12:17:30

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3584 Data: 2012-05-06 12:12:18 Liczba szacunów: 0
  • mój trening OCENA porady

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra zaczynasz mnie przekonywać zacznijmy od początku mój plan jest do bani więc jeżeli możesz pomóż mi w ułożeniu planu na 3 dni pon-śro-pią. na siła+czysta masa mięsniowa , konkretnie jakie ćwiczenia w jaki dzień i w jakiej kolejności z jakimi powtórzeniami i czy stały ciężar czy dożucać np. KLATKA płasko-skos-rozpiętki czy może rozpiętki-skos-

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 994 Data: 2012-06-13 10:18:03 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy FBW - Ocena.

    Post
    Trening dla początkujących

    Żeby nie zakładać już nowego wątku, odświeżam ten, gdyż mam kolejne pytania odnośnie planu. Właśnie mija 6 tygodni ćwiczenia wyżej wymienionym planem FBW. Był on w czasie nieco modyfikowany, lecz nie są to zmiany wpływające specjalnie na całość planu. Konkretnie to wiosłowanie sztangielką zamieniłem na wiosłowanie sztangą oraz wyciskanie na barki r

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 788 Data: 2009-08-15 13:51:23 Liczba szacunów: 0
  • 4dniowy spilit do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    a bardziej rozbudowana uwzględniajaca, twoje potrzeby, i cele treningowe w 100%, a nie trening ogolny którym moze kazdy ćwiczyć i coś tam może pójdzie a może nie, uniwersalny plan nie nada się dla osoby ktora chce zrobić coś konkretnego. Wklej swoj poprzedni trening ile czasu trenowaleś poprzednim treningiem? jak oceniasz efekty po nim? Ile dni w t

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 683 Data: 2009-01-03 21:36:27 Liczba szacunów: 0
  • renia/dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    .. tylko to piwko i mojito to calkiem niepotrzebne byly.. no ale juz jestem w domku i wracam do nauki bilansowania... jak narazie przemyslalam trening.. i ulozylam sobie taki plan tygodnia pon. aerobic wt. pilka dla poczatkujacych + rower 30-60 min(zalezy ile bede miaec czasu) sr. aerobic czw. pilka i aerobic pt. aerobic sb. pilka`+ moze basen, jak

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 3790 Data: 2009-07-12 16:00:55 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT na masę dla EKTOMORFIKA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Słaby plan nawet jak na początkującego, a założyłeś temat w zaawansowanych. Podział średni, brak podstawowych ćwiczeń siłowych, za dużo zbędnej izolacji a już o braku treningu nóg nie ma co pisać. Wejdź do działu dla pocątkujących i w tematach podwieszonych znajdziesz dobre plany treningowe. Zacznij trenować nogi.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2193 Data: 2017-10-22 08:19:59 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.2

    Post
    Inne dyscypliny

    Jak się nie mylę to ilość osób które w tym temacie udzielają się i skaczą z jednej nogi jest równa JEDEN... Także nie pitol głupot i ćwicz tym planem co masz, bo lepszego nie dostaniesz, bo go nie ma. Ogólnym założeniem tych planów jest długotrwałe budowanie siły przy równoczesnym zwiększaniu dynamiki co wszystko przekłada się na wyniki w wyskoku.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-23 22:51:18 Liczba szacunów: 0
  • 2cm w łapce w 4 tygdnie, niemożliwe? MOŻLIWE!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ludzie wyraźnie pisze, że plan nie jest wskazany dla osób niezaawansowanych. Niektórzy zadają takie pytania jakby w ogóle nie mieli do czynienia z siłownia lub dopiero zaczynali. Rozumiem, że każdy chce osiągnąć jak najleszpe rezultaty w krótkim okresie czasu, ale trzeba także wiedzieć iż mięśnie początkującego wymagają mniej "bodźców" ni

    Odpowiedzi: 203 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-05-09 21:28:12 Liczba szacunów: 0
  • Genesis. Multum pytań początkującego.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Plan jest ok. Podciąganie na drążku spróbuj podłożyc coś pod jedną nogę albo poproś kogoś żeby potrzymał ci nogę. Dieta to podstawa, bez niej stosowanie gainera nie ma sensu. Ułóż dietę, odżywki narazie out. Witaminy mogą być ale teraz jest sezon na świeże warzywa więc lepsza jest ta druga opcja. "Mam bardzo szybką przemianę materii i jestem co

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 461 Data: 2013-09-01 19:02:13 Liczba szacunów: 0
  • Masz pojedyńcze pytanie/pytania ?- reaktywacja 3

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dla kogoś początkującego. Z czasem taki zestaw nie ma prawa działać. Oczywiście jeśli celem nie jest budowanie siły czy masy mięśniowej a jedynie jakaś forma rekreacji - taki plan można sobie wykonywać. Nie zaszkodzi ale tez i korzyści jakichś wielkich z niego nie będzie. Dzięki za odpowiedź Czyli jeżeli dobrze rozumuję to należałoby zwiększać lic

    Odpowiedzi: 1673 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-24 17:03:37 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenie poszczególnych grup mięśni - co i jak?

    Post
    Trening dla początkujących

    e jestem na etapie jej zbijania" yasiuuu jak to w koncu jest? chcesz spalic tluszcz i zbudowac miesnie.. redukcja to jedno, budowa miesni drugie poki co skup sie na redukcji - glownie na diecie, jesli chcesz moge ulozyc Ci plan treningowy powiedz kiedy masz czas na treningi, w jakie dni polecałbym Ci trening FBW, a nie zadne splity pozdrawiam

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 4593 Data: 2009-06-16 15:49:40 Liczba szacunów: 0
  • Problem z zastojami.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Jak dla mnie za dużo cwiczeń zmniejsz ilość cwiczeń w mniejsze grupy mieśniowe, jesli chcesz lecieć dalej tym programem chodz trzeba go pozmieniac. Może spróbuj http://www.sfd.pl/%5Bart%5D_ACT%2C_czyli_trening_dla_pocz%C4%85tkuj%C4%85cych_by_georgu!-t350762.html Co do diety to skomponuj ją sam a tu ktoś oceni: I. ODŻYWIANIE 1. Rola diety w osiągani

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 950 Data: 2012-06-21 14:44:04 Liczba szacunów: 0
  • Ile serii w FBW na MASE ?

    Post
    Trening dla początkujących

    tórzeń, albo 3 ciężkie serie z progresją ciężaru albo regresją po tym można dołożyć jeszcze jedną serię jak pisałem do upadku mięśniowego, nie licząc rozgrzewki absolutnie do planu jak to zaznaczył w swojej wypowiedzi TCM100 Chcesz poznać chociaz jednego poczatkujacego który wie co to dieta? Masz w dziale ,,dzienniki" pare osób które Antoś prowadzi

    Odpowiedzi: 117 Ilość wyświetleń: 15502 Data: 2013-01-25 11:40:06 Liczba szacunów: 0
  • ruski czołg - Konkurs Krata Na Lato 2017

    Post
    Po 35 roku życia

    k ja bym był w stanie to zrobić to nigdy by do zakładu nie doszło ;-) ja mam zadyszkę po minucie a dla kolan i stóp to i minuta to zbyt wiele. Dlatego przed przystąpieniem do plany chciałbym zacząć od 2-3 tygodni samych marszów. 3-4 razy w tygodniu po 40-50 minut, Właściwy plan to: 1. pierwsze cztery tygodnie z treningu: https://www.maratonczyk.p

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 18343 Data: 2017-06-16 10:24:53 Liczba szacunów: 0
  • CYBERGENICS

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tu macie troszke lepiej ale nie dokladnie lepiej nie mam lepszych programow!POMYSL PODAL MI ŁUKASZ.F wiec jemu naleza SOGI Cybergenics był Pierwszym, aby pociągnąć wszystkie czynniki od trenowania w rozważaniu, Pokarm i uzupełnienia do całkowitego systemu. Oni mają jakieś intensywny i moim zdaniem rzeczywiście intensywny, program wykonywania,

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 8194 Data: 2005-02-26 13:53:14 Liczba szacunów: 0