SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

plan dla poczatkujacego

  • Trening na masę dla początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    ojąc i zważaj na dobrą technikę... Na plecy rób najpierw drążek potem wiosłowanie i na końcu martwy nic innego nie jest ci potrzebne... Na nogi znowu maszyny są zbędne zrób sobie w zamian np. wykroki Ogólnie plan przeładowany i nie dostosowany do Ciebie totalna porażka :) Koledze powiedz, żeby się puknął w czoło on ćwiczy 2lata a ile bierze? :p

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 820 Data: 2012-03-04 00:40:00 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 5

    Post
    Trening dla początkujących

    Mógłby ktoś polecic ćwiczenia lub plan treningowy dla początkującego 17 lat,posiadam ławeczkę wielofunkcyjną z max obciążeniem ponad 100kg oraz hantle 10 kg ,zależy mi na tym aby bie były to ćwiczenia hamujące wzrost.

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-02 11:11:34 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny + poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    chciałbym się zapytać czy taki plan będzie dobry dla początkującego ze stażem 3 miesięcy NIE, dla Ciebie to ogólnorozwojówka Fbw Act. a sam trening słaby za duzo dni(5) więc ogólnie do wymiany byłby

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 392 Data: 2011-03-23 14:52:11 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja FW + Cross-trening

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Połączenie może być dobre ale plan wyżej jest słabiutki. To taki może na rozruch dla początkującego. Można sie pobawić planem fbw ale opartym na jakichś podstawowych ćwiczeniach.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 4844 Data: 2016-04-13 20:27:07 Liczba szacunów: 0
  • Sprzęt do ćwiczeń ---> początkujący...:)

    Post
    Trening dla początkujących

    heh. troche mało tego obciązenia. Plan jest potrzebny jeżeli mysli sie poważnie o siłowni. Najlepszym wyjsciem dla ciebie byłoby dokupienie jednak obciązenia na sztange oraz sztangielek z obciązeniem. Poczytaj o treningu fbw i wybierz coś dla siebie. Sztanga i sztangielki wystarcza do wykonywania przysaidów, martwego ciągu, wyciskan itp a to jest d

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 709 Data: 2010-01-25 17:09:10 Liczba szacunów: 0
  • Zielony początkujący

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Dla początkującego 30-60 minut, w to wliczając krótką rozgrzewkę. 2. Weź plan stąd- tu jesteś prowadzony krok po kroku: http://www.sfd.pl/%5BART%5D_Pierwszy_rok_trening%C3%B3w_-t906985.html 3. W dużych ilościach negatywnie, 1-2 piwa w tygodniu czy ekwiwalent w postaci wina może wpłynąć pozytywnie. Jeśli chcesz spożywać jakieś trunki, to raczej

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3537 Data: 2014-09-12 22:30:50 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl na KREATYNIE !

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie mam zamiaru poprawiac planow z prostych przyczyn: - nie widzialem nawet filmow jak dana osoba cwiczy - a zakladajac ze wiekszosc robi zle nawet glupie uginanie podudzi na maszynie to idiotyzmem dla mnie jest rozpisanie zurawia...ladnie wyglada na schemacie i glownie tylko tam. - nie wiem czy dana osoba nie ma RAZACO zle rozkoordynowanych balan

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 1893 Data: 2011-07-01 17:47:32 Liczba szacunów: 0
  • prośba o kilka porad dla początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    wiem, ,mi nie musisz tlumaczyc xD choc jest to ciężkie zdobywac mase miesniową i przy tym jak najmniej tluszczu, szczegolnie dla poczatkujacego, jednak ja mam tez troche fatu i biegam w dni nie treningowe, (areoby pewne basen rower ale w dni kiedy nie cwicze) i mam plan na mase i widze duuze efekty jednak -> systematyka, najwazniejsze- dieta,

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1030 Data: 2009-04-26 11:13:08 Liczba szacunów: 0
  • Czy w dobrym kierunku idę?

    Post
    Trening dla początkujących

    ykonam te 3-5powt), wiosłowanie (60kg), podciąganie ok 6-10 razy szerokim nachwytem), zginanie ramion ze sztanga (ok 30kg) i francuskie lezac (ok 25kg) to podzielił em na dwa plany i ćwiczyłem jako fbw. Dokładnie jak zalecane są w temacie dla początkującego. Stosowałem progresji ciężaru 12-10-8-6. Mało mi było bo po takim treningu split czuć więks

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1154 Data: 2014-05-29 14:49:54 Liczba szacunów: 0
  • fbw!? syf

    Post
    Trening dla początkujących

    witam po pierwsze jak w temacie przedstawie swoja teze ze fbw to syf i plany proponowane przez georgu i innych smiesznych ludzi (hardgainer) sa zalosne Cieszy mnie to ze cie smiesze po 1(opierajac sie na fbw georgu) MC to nie cwiczenia dla poczatkujacych łatwo tutaj o kontuzje krengoslupa i inne urazy typy przepuklina mozecie sobie poczytac np

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1350 Data: 2007-11-29 18:49:35 Liczba szacunów: 0
  • Ocena i poprawa treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    "No więc jak chcesz się wyrzeźbić to nie możesz jeść dużo białko i często. Maksymalnie 4 posiłki dziennie nie przekraczające łacznie 2000 KCL." Brednie, rzeźba - dieta na -200,300 kcal + aero, to zależy od jego potrzebowania, posiłki 5-6. "Poniedziałek: barki biceps 4 serie po 12 razy lub 3 serie po 16 razy Środa : klatka triceps (se

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 952 Data: 2011-07-08 13:41:38 Liczba szacunów: 0
  • Nom panowie...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tym okresie nie da ci takich przyrostów o jakich teraz marzysz, wprawisz tylko dezorientacje swoje mięśnie, a przecież chodzi tu o is stymulację - najpierw ACT! Fiorek - twój plan nadal jest lipny! -Nogi po połowa twojego ciała, dlaczego nie chcesz jej ćwiczyć? -Robisz masę a w ćwiczeniu mięśni grzbietu używasz linek wyciągu - i wyglada na toze dub

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1804 Data: 2003-03-20 00:03:49 Liczba szacunów: 0
  • (Krwisty) Stek pytań początkującego

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ygodniu i dodatkowo czasami raz w tygodniu basem, oprócz tego wielkiego wysiłku nie ma bo studia. Dodatkowo czy rozkład BTW: 150 B, 120 T i reszta WW będzie dobra? A teraz do planu. udało mi się rozpisać 2 plany, planuje ćwiczyć 3 serie 12,10,8 potworzeń. Czy plan będzie dobry dla początkującego czy za bardzo przeładowany ? Plan A Nogi Przysiady ze

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 673 Data: 2016-10-04 14:06:17 Liczba szacunów: 0
  • Plan do sprawdzenia i do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    Gym Proszę Cię skończ! Lipa Z twoim stażem na siłowni ten plan jest nie do przyjęcia.Plan jest pełen zbędnych ćwiczeń i brak w nim ćwiczeń na nogi , pomijam fakt że partia raz w tygodniu to za mało dla początkującego.Zabierz się lepiej za FBW np coś takiego: Ćwiczysz 3x w tygodniu jednym zestawem. 1.Przysiad z sztanga na barkach 3x 10-12 2.Pod

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 749 Data: 2012-01-07 12:15:59 Liczba szacunów: 0
  • TRENING MASOWY w domu

    Post
    Trening w domu

    Z rozgrzewką 1h, jak dla początkującego będzie ok, ale nie patrz na czas, weź sobie plan dla początkujących zrealizuj go tak jak tam pisze i będzie dobrze. Na początku jak wszystko zgrasz perfekcyjnie to może wpadnie 5kg, to też zależy jak się wcześniej odżywiałeś. Początki są proste w łapaniu masy, przynajmniej u mnie. Później już nie licz na tak

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2057 Data: 2009-06-05 17:57:48 Liczba szacunów: 0
  • Kontuzja w świeżaka a plan treningowy z progresją ciężaru

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan bardzo 'średni' dla początkującego bo dużo wszystkiego na początek. Ten schemat powinien być dla ciebie lepszy: http://www.sfd.pl/%5BART%5D_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html A z kręgosłupem jak nie przejdzie to lekarz i badania, żadne pasy bo to jeszcze bardziej cię osłabi.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 395 Data: 2015-11-14 20:39:32 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    jesteś poczatkujący ale coś wiecej masz jakiś plan za sobą przygotowujący daj cos więcej wiek , mozliwości sprzętowe itd PS plan ładny ale zbyt intensywny dla poczatkującego pozdro

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 997 Data: 2008-01-02 22:32:18 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Oliwa - W pogoni za masą ;)

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Wczorajszy trening brzuch + nogi wykonany. W lutym mam zamiar zacząć nowy plan treningowy. Polecacie bardziej FBW czy Split (na mase) dla początkującego? Czy ktoś mógłby mi rozpisać taki trening (bo nie znam się za bardzo na tym) ? Tylko proszę nie dawajcie linków bo to już przeczytałem, tylko potrzebuje porady od kogoś bardziej zaawansowanego. Ch

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1012 Data: 2014-01-08 21:44:35 Liczba szacunów: 0
  • Trening początkujący 17 latka

    Post
    Trening dla początkujących

    %CR*7-10p 5: 60%CR*5/ 70%CR*2-5/ 80%CR*5/ 90%CR*1-2/ 100%CR*2-5powt to jedna z informacji zawartych w wyzej podanym temacie Dla Ciebie jako dla poczatkujacego proponuje jeden plan wykonywany 3x tygodniowo 7 cwiczen: 1. przysiady x3 2. RDL x3 3. wyciskanie na lawce poziomej/skos gorny (klatka) x3 4. wioslowanie sztanga w opadzie x3 5. wyciskanie szt

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1382 Data: 2009-03-30 20:44:31 Liczba szacunów: 0
  • DUŻA REDUKCJA POMOCY!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ica, jakies francuskie na upartego na trica, ale na starcie w fbw to akurat zbedne. postaw na proste cwiczenia podstawowe, wielostawowe, doczytaj o tym treningu jeszcze i daj plan do oceny w treningu dla poczatkujacych. mieszkasz na wsi wiec po co latac na bierznie? nie ma lasow, drog polnych, łąk itd? siadaj no rower i jedziesz. jak bieganie to se

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 926 Data: 2010-04-09 12:21:17 Liczba szacunów: 0