SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

plan dla poczatkujacego

  • botang - nowe życie

    Post
    Trening dla początkujących

    ś siłowo, żadne sporty, ciężka praca fizyczna itd, powinieneś zacząć od podstaw - ćwiczenia wielostawowe, wolne ciężary. Dla kogoś takiego, na początek, byłby najlepszy chyba plan FBW Traktora - przywykniesz do ćwiczeń, oswoisz się z techniką, poznasz, co to pompa;)Po prostu, same podstawy, kilka serii danego ćwiczenia w zakresie 10-12 powtórzeń. D

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 617 Data: 2012-09-06 01:37:50 Liczba szacunów: 0
  • ruski czołg - Konkurs Krata Na Lato 2017

    Post
    Po 35 roku życia

    k ja bym był w stanie to zrobić to nigdy by do zakładu nie doszło ;-) ja mam zadyszkę po minucie a dla kolan i stóp to i minuta to zbyt wiele. Dlatego przed przystąpieniem do plany chciałbym zacząć od 2-3 tygodni samych marszów. 3-4 razy w tygodniu po 40-50 minut, Właściwy plan to: 1. pierwsze cztery tygodnie z treningu: https://www.maratonczyk.p

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 18153 Data: 2017-06-16 10:24:53 Liczba szacunów: 0
  • Masa ! Prosze o pomoc,ocene i korekte planu :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a jesli chciałbym stosowac taki plan na 3 dni to michaił mogłbys pomóc mi go troszke naprawic ten plan u góry? i doprowadzic do porzadku tak jak powinien wygladać plan 3 dniowy na mase dla poczatkujacego?:) z góry dzieki:)

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1234 Data: 2005-08-11 11:25:45 Liczba szacunów: 0
  • CYBERGENICS

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tu macie troszke lepiej ale nie dokladnie lepiej nie mam lepszych programow!POMYSL PODAL MI ŁUKASZ.F wiec jemu naleza SOGI Cybergenics był Pierwszym, aby pociągnąć wszystkie czynniki od trenowania w rozważaniu, Pokarm i uzupełnienia do całkowitego systemu. Oni mają jakieś intensywny i moim zdaniem rzeczywiście intensywny, program wykonywania,

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 8014 Data: 2005-02-26 13:53:14 Liczba szacunów: 0
  • Ile serii w FBW na MASE ?

    Post
    Trening dla początkujących

    tórzeń, albo 3 ciężkie serie z progresją ciężaru albo regresją po tym można dołożyć jeszcze jedną serię jak pisałem do upadku mięśniowego, nie licząc rozgrzewki absolutnie do planu jak to zaznaczył w swojej wypowiedzi TCM100 Chcesz poznać chociaz jednego poczatkujacego który wie co to dieta? Masz w dziale ,,dzienniki" pare osób które Antoś prowadzi

    Odpowiedzi: 117 Ilość wyświetleń: 14613 Data: 2013-01-25 11:40:06 Liczba szacunów: 0
  • Rozterki początkującego. I tak źle i tak niedobrze.

    Post
    Trening dla początkujących

    Bzdura, łap technikę np. sumo na małych cięzarach. Plan który ułożyłem jest dobry dla początkującego. ACT- możesz robić i kilka miesięcy, nie ma zasady. Goście się nie znają. I, że powinienem ułożyć trening dzielony na maszynach. Maszyny mnie pokierują i nie ma opcji, aby coś źle na nich wykonywać. Na maszynach też można wiele rzeczy zrobić źle. Z

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 642 Data: 2012-01-13 23:21:59 Liczba szacunów: 0
  • Pod okiem zawodowca - odpowiada GISZMAN!

    Post
    Trec

    Witam Panie Tomku :) oto mój plan robie trening siłowy (który mógł by pan sprawdzic czy jest dobry dla początkującego) Poniedziałek : KLATKA rozpietki 3 serie 12 powt. (stały cieżar) plasko 3 serie 12-10-8 powt. (progresja) skos 3 serie 12-10-8 powt. Wtorek : PLECY (+Motyl) podciąganie na drążku 3 serie 12 powt. wiosłowanie (sztang.łamana) 4 seri

    Odpowiedzi: 2710 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-24 19:29:08 Liczba szacunów: 0
  • dobry plan?

    Post
    Trening dla początkujących

    ie widze jeden wielki chaos bez celu właściwie. Czy ty chcesz budowac masę, czy też może jesteś gimnastykiem czy masz zamiar budować wytrzymałość mięśniową... Patrząc na twój plan myślę że sam do końca nie wiesz. pamietaj że 12 powtórzeń w serii to już jest tak naprawdę budowanie wytrzymałości siłowej bardziej niż masy i wtedy ilość przyrostu mięś

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 453 Data: 2013-01-16 15:47:57 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy . Prosze o ocene

    Post
    Trening dla początkujących

    Barki: masz dwa wyciskania sztangą to na cholerę Ci kolejne wyciskanie hantelkami? Zdecyduj się na dwa i trzecie wyrzuć z planu. Plecy: Podciąganie sztangi w górę i unoszenie sztangi do klatki piersiowej. Nie wiem dokładnie o co tu chodzi ale pierwsze z tych ćwiczeń brzmi jakby chodziło Ci o ćwiczenie na barki. Ogólnie jak dla mnie plan za bardzo s

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 802 Data: 2010-07-31 11:30:29 Liczba szacunów: 0
  • coś na siłe dla was

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Fairdo czy masz jakis ogolny plan dla poczatkujacego wyciskacza na klatke z checia zobacze ;)

    Odpowiedzi: 1496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-07-29 18:11:02 Liczba szacunów: 0
  • Pierwsza zmiana planu [ SPILT]

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak tu wlasnie jest :D na tym forum zawsze wysmiewają. Nie ma pomocy w ogole dla początkujacego. Ale nic moze ktos sie trafi tez potrzebuje dobrego trenningu na moim wczesniejszym przytylem 8KG w 2 miesiące.Z 60 na klate na 75 wskoczylo ale oni i tak pisali ze ten plan jest do dupy i ze nie dla mnie cwiczyc 5x w tygodniu

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 674 Data: 2013-08-04 09:53:07 Liczba szacunów: 0
  • FBW - Plan, jednak (nie)idealny - pytanie do specjalistów

    Post
    Trening dla początkujących

    arno prawdy (a dokładnie że ruch wyprowadzamy z bioder) ale czy kolana wyjdą ci czy nie to zlaerzy od twojej budowy. Pewnie wierzysz też w to że nie schodzimy do końca itp... plan słaby. rozpiętki w FBW ? modlitewnik dla początkującego ? nie ma martwego. szrugsy ? plan do wymiany. najlepiej wywal dzień C bo cos wyczuwam braki w techncie nie tylko w

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3001 Data: 2017-09-22 01:12:16 Liczba szacunów: 1
  • Plan głownie na barki- czy ma to jakis sens??

    Post
    Trening w domu

    w priorytecie nie o to chodzi. Wyciskanie sztangielki dalem dlatego, ze sam to zaproponowal(domyslam sie ze brak sztangi, bo nie wymieniona w zadnym cwiczeniu. Tak, a w Twoim planie jest uginanie ramion ze sztangą, i wyciskanie sztangi wąskim chwytem, przecież według cytatu nie ma sztangi? to zastosowanie chantli pozwoli na lepsze wyczucie miesni

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1016 Data: 2011-08-08 21:12:46 Liczba szacunów: 0
  • Jeść kreatynę jak ćwiczę tylko w domu?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    suple-zadne, nie sa ci potrzebne na tym etapie do szczescia. co do diety zerknij 1. Rola diety w osiąganiu celu. Poradnik początkującego sportowca by faftaq http://www.sfd.pl/Rola_diety_w_osiąganiu_celu._Poradnik_początkującego_sportowca-t815982.html 2. Plan: masa. Jak zabrać się z układanie diety ukierunkowanej na przyrost mięśni by faftaq http://

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 487 Data: 2015-05-06 22:50:18 Liczba szacunów: 0
  • Trening w domu a może na siłce?

    Post
    Trening dla początkujących

    zywiście są tam instruktorzy bo to publiczna siłownia w jednym z najlepszych klubów sportowych w Krk mianowicie KS Bronowianka. Moja pierwsza wizyta będzie dotyczyła ułożenia planu treningowego w ciągu tyg. na siłę i rzeźbę oraz dobrania konkretnej diety chodź nie sądzę żeby z dietą wypaliło aż tak bardzo dokładnie. Czy jak poproszę instruktora to

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1389 Data: 2008-08-17 11:30:52 Liczba szacunów: 0
  • 1 split

    Post
    Trening dla początkujących

    . Cay swiat sie myli, tysiace niepotrzebnych cwiczen... Co do porownywania nogi i bica to jest nie na miejscu, biceps 2cw po 4s i tyle, nogi dla poczatkujacego wystarczy na 1 plan podac 2-3cw i tyle. Porownanie jest na miejscu. Bo smiesznie male partie robisz jak nalezy, a partie duzo wieksze traktujesz po macoszemu - chcesz, raktuj je tak, ale nie

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1108 Data: 2008-06-15 23:04:46 Liczba szacunów: 0
  • 15lat - mala redukcja i zrobienie kaloryfera na brzuchu itp. !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Możesz zmienić troche plan FBW - jak nie masz dostępu do siłowni to przejdź do działu "Trening w domowych warunkach" Przy redukcji najważniejsza jest dieta, czym bardziej się do niej przyłożysz tym lepszy efekt uzyskasz. Przeczytaj dokładnie wskazówki w działach poświęconych sprawom żywieniowym a w szczególności 10 wskazówek- naprawdę sol

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 17628 Data: 2010-12-08 10:59:58 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę do sprawdzenia (początkujący)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Niestety, ten plan sensu nie ma żadnego, ponieważ: - gdzie nogi??????? - połączenie klatka + triceps słabe dla początkującego! - jednego dnia sam biceps? Czemu tak? - połączenie plecy+barki odpada! - 2x w tygodniu klatka - bez sensu! (do tego sobota i poniedziałek???) - 2x w tyg. biceps - j.w.! - ćwiczenia na plecy - gdzie coś na najszerszy? i gene

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 627 Data: 2007-02-12 14:04:54 Liczba szacunów: 0
  • Utrata wagi i początki siłowni proszę o OCENĘ planu

    Post
    Trening dla początkujących

    wiczył) - tylko wolny ciężar. O tym, dlaczego - mniejsze ryzyko i większa aktywacja mięśni, również jest bardziej bezpieczny. http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7625 plan nr 20 jest dla Ciebie, na co najmniej 2 miesiące. Możesz dodać w dni nietreningowe aeroby/rowerek, póki co nie biegaj zanim nie zrzucisz tych dajmy na to 8kg i nie wzmocn

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2491 Data: 2012-07-25 22:14:26 Liczba szacunów: 1
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.2

    Post
    Inne dyscypliny

    Soltys88 chyba nic z tego nie bedzie... :/ Jestem zmuszony robic trening na wyskok na dwie nogi jak bedzie cieplej( marzec,kwiecien ) to zaczne robic na jedna noge. Jak dlugo mam robic ten twoj plan dla poczatkujacego ?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-22 01:24:26 Liczba szacunów: 0