SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

plan b

  • Mój plan treningowy nie działa: najczęstsze powody

    Artykuł
    Trening

    enie nawet czy rywalizacja toczy się na naturalnej czy sztucznej nawierzchni (na tej ostatniej ryzyko było zwiększone). Te wszystkie kwestie należy uwzględnić przy układaniu planu treningowego, a już na pewno planując wdrożenie planu przeznaczonego raczej dla wyczynowego ciężarowca, trójboisty czy kulturysty. Przyczyna pierwsza: zbyt częsty

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2574 Data: 2018-02-13 18:42:54 Ocena: 5
  • Dieta paleo - Zasady, jadłospis. Plan ewolucyjnego dziedzictwa

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Systemów żywienia znamy wiele, jednym z nich jest dieta paleo, której zasady opierają się na tym, co jadali nasi przodkowie, zanim przeszli do osiadłego trybu życia. Czym jest ta dieta, na czym się opiera? Jakie są jej zasady? Na te oraz inne pytania postaram się odpowiedzieć w poniższym artykule. Paleolit jest epoką kamienia łupanego

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1508 Data: 2018-02-12 12:10:43 Ocena: 4,2
  • 8 wskazówek wspomagających rozwój górnej części klatki piersiowej. Przykładowy plan treningowy

    Artykuł
    Trening

    a w znacznej części jest rozwinięta u dołu, a góra pozostaje płaska i widać Twoje obojczyki to poniższe osiem wskazówek pomoże Ci ruszyć z miejsca. 1. Układając plan treningowy zacznij od górnej części klaty Rozpoczynając trening niezależnie od tego, czy jest on ukierunkowany na rozwój górnej części mięśni piersio

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 17668 Data: 2018-03-15 10:33:00 Ocena: 5
  • Dieta śródziemnomorska - zasady i przykładowy plan żywienia

    Artykuł
    Dietetyka i zdrowe odżywianie

    Kolejnym systemem żywieniowym, jaki dziś przedstawię jest dieta śródziemnomorska. Mówi się, iż osoby mieszkające w Hiszpanii, czy Włoszech charakteryzują się zdecydowanie większym zdrowiem i lepszym samopoczuciem, niż np.: Amerykanie i właśnie dzięki temu zainteresowano się dogłębniej ich dietą. Po tych obserwacjach „stworzono&r

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2027 Data: 2018-02-17 11:20:58 Ocena: 5
  • Plan treningowy dla początkujących kobiet

    Artykuł
    Fitwoman (uroda)

    iąc ich ciało było tak szczupłe i jędrne jak u Pań, które zazwyczaj posiadają status czynnych zawodniczek fitness bikini. Katują się od samego początku bez konkretnego planu oraz diety, mając jedynie wizję idealnego ciała w głowie. Jest to zachowanie niezbyt trafne, ponieważ wysoka intensywność i częstotliwość treningów, plus brak odp

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 20451 Data: 2017-05-27 05:35:31 Ocena: 5
  • Plan treningowy na siłę

    Artykuł
    Trening

    udowania siły mięśniowej znacznie różni się od typowej stymulacji w celach hipertroficznych, która na celu ma pogrubienie włókien mięśniowych. Przeważnie plan treningowy, który ukierunkowany jest na wzrost siły, bazuje na niskich zakresach powtórzeń oraz nieco większej częstotliwości treningu grup mięśniowych, kt&

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 6840 Data: 2017-05-12 00:13:25 Ocena: 5
  • 3 dniowy plan siłowy na redukcję

    Artykuł
    Fitwoman (uroda)

    antli siedząc 3 serie po 15 powtórzeń wyciskanie francuskie sztangi leżąc 3 serie po 12 powtórzeń uginanie przedramion z hantlami 3 serie po 10 powtórzeń plank klasyczny (deska) 3 x max czas Dzień drugi - środa 10 minut intensywnej rozgrzewki 5-7 minut stretchingu dynamicznego dla podstawowych ruchów w stawach przysiad n

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 4056 Data: 2017-03-28 11:13:02 Ocena: 5
  • Plan treningowy na masę dla ektomorfika

    Artykuł
    Trening

    Nie raz spotykamy się z prośbami o rozpisanie planu treningowego, który pozwoli na zbudowanie masy mięśniowej ektomorfikowi. Zazwyczaj wraz z prośbą widzimy, że osobnik jest zdesperowany, a przybranie każdego kilograma na masie ciała zajmuje wieki. Trening osoby, która charakteryzuje się szybkim tempem metabolicznym, powinien uwzględn

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 9597 Data: 2017-11-24 23:53:46 Ocena: 5
  • Plan treningowy na rzeźbę

    Artykuł
    Odchudzanie

    Czy plan treningowy na rzeźbę w ogóle istnieje? Czy jest coś takiego jak ukierunkowanie wysiłku, który ma za zadanie zredukować poziom tkanki tłuszczowej? I tak, i nie. Kluczem będzie jednak zaplanowanie strategii żywieniowej, która koniecznie musi posiadać bilans kaloryczny ujemny. Bez odpowiednio zaplanowanej diety nie jesteś

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 9107 Data: 2017-05-30 09:06:35 Ocena: 5
  • Plan treningowy dla początkujących

    Artykuł
    Trening

    podchwytem 3x8 martwy ciąg klasyczny 3x10 wyciskanie hantli ławka pozioma 4x12 wyciskanie hantli siedząc 3x15 odwrotne pompki 3x12 uginanie przedramion ze sztangą stojąc 3x10 plank klasyczny 3x max czas Plan treningowy tego typu wykonujemy minimum 3 razy w tygodniu w systemie ABA, BAB, na zmianę. Zachowujemy minimum jeden dzień przerwy pomiędzy ses

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3022 Data: 2017-03-28 18:57:24 Ocena: 5
  • Super Squats - Plan treningowy bazujący na przysiadach

    Artykuł
    Trening

    y budowę muskulatury. Zasady systemu treningowego Plan trwa 6 tygodni, przez ten okres czasu możliwe jest dołożenie znacznej ilości muskulatury pod warunkiem, że wcześniejszy plan treningowy nie wykorzystywał planu bazującego na znacznej objętości treningowej nóg, a więc np. nie był ukierunkowany na priorytet tej grupy mięśniowej. Wykorzystu

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2931 Data: 2018-05-22 17:54:47 Ocena: 5
  • Porusz swoją klatę - trzydniowy plan treningowy

    Artykuł
    Trening

    Wiele osób poszukuje planu treningowego, który pozwoli na nieco bardziej szczegółowe zajęcie się mięśniami piersiowymi, jednak niekoniecznie osoby te chcą trenować częściej. Oznacza to, że mając do predyspozycji trzy dni w tygodniu, chcą oni dodatkowo dostarczyć częstszego bodźca treningowego.  Jednym z rozwiązań jest wyko

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3766 Data: 2017-07-18 09:30:01 Ocena: 5
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    Temat
    Trening w domu
    PRO

    tki czy barków, brak rozciągnięcia ogólnego, etc., spowodują wady postawy, które zaniedbane utrwalą się i przysporzą wiele problemów - nie tylko estetycznych. Podsumowując, w planie treningowym trzeba uwzględnić trening wszystkich partii mięśniowych. Do przeprowadzenia takiego treningu potrzeba pewnego minimum przygotowań, nawet w warunkach domowyc

    Odpowiedzi: 1342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-31 12:14:10 Liczba szacunów: 80
  • Dasendi - plan działania

    Temat
    Ladies SFD
    PRO

    Dzień dobry :) Piszę z prośbą o pomoc przy ustaleniu dla mnie planu działania. Pierwszy raz w życiu na poważnie zabieram się do tego, by coś świadomie zrobić ze swoim ciałem. W związku z tym dopiero zaczynam obczajać o co chodzi z tymi wszystkimi kaloriami, makro itd. Proszę o wyrozumiałość :) Nie wiem od czego zacząć, więc najpierw napiszę jak to

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3402 Data: 2018-01-06 12:21:16 Liczba szacunów: 2
  • Jestem nowy !!! kupilem plan treningowy plus dieta- co o nim myslcie -?????????

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie
    PRO

    Witajcie nazywam sie Jarek kilka dni temu kupielm na aukcji allegro diete plus trening za 19.99 gosciu zapowiada sie bardzo powaznie ma wysokie zdanie o sobie i twierdzi ze jest najlepszy w ukladniu treningow napisalem jemu troche o sobie ile cwicze czym sie zajmuje kiedy cwicze itd a dokladnie napisalem to: Plec: Mezczyzna Wiek: 29 Waga: 63 kg

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 17649 Data: 2012-07-17 07:13:55 Liczba szacunów: 2
  • 10 tygodniowy PLAN WYCISKANIA LEŻĄC

    Temat
    Aktualności - Sporty Siłowe
    PRO

    Zamieszczam kolejny plan pod wyciskanie leżąc, tym razem na 10 tygodni. Przewidziany jest dla średniozaawansowanych wyciskaczy. Ostrzegam, że jest to dość ciężki plan i polecam do niego suplementację w postaci kreatyny i bcaa. Jeżeli ktoś jedzie bez wspomgania(odżywek) bądź ma małą wytrzymałość siłową to radzę obniżyć wszystkie ciężary o 2,5-7,5% 1

    Odpowiedzi: 719 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-04 22:24:04 Liczba szacunów: 3
  • PLAN TRENINGOWY 4-DNIOWY Z KOMPLETEM ĆWICZEŃ

    Temat
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Podaję plan trningowy dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych do przetestowania. Priorytetem jest bicep i triceps(obwód ramienia) Obciążenie dobieramy na 8 - 6 ruchów na wszystkie duże i małe grupy mięśnioweza wyjątkiem łydki i przedramienia które potrzebują większej ilości powtórzeń. TYGODNIE NIEPARZYSTE ROKU: Pn. Klatka - Triceps Wt. Plecy -

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-10-05 08:14:33 Liczba szacunów: 42
  • Tygodniowy plan ćwiczeń na siłowni.

    Temat
    Trening dla początkujących
    PRO

    sują idealnie, oraz zrobiliśmy sobie dodatkowe obciążniki betonowe (waga jednego ok. 15 kg) Tak więc to był wstęp, a teraz chciałbym Was zapytać o radę, ułożyliśmy sobie taki plan ćwiczeń na tydzień: PONIEDZIAŁEK: -ćwiczenia na klatkę piersiową-podnoszenie gryfu na ławeczce, -ćwiczenie na rozpiętki-również na ławeczce. WTOREK: -ćwiczenia na biceps-

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-18 15:46:33 Liczba szacunów: 9
  • FBW a masa? Który plan najlepszy?

    Temat
    Trening dla początkujących
    PRO

    Chciałbym prosić was o pomoc w wyborze planu, sprawdzeniu i ocenie. Zaznaczę że mam za sobą ogólnorozwojówkę FBW a teraz chciałbym zacząć trening na masę. To będzie moja pierwsza masówka. Cel: - zdobyć czystą masę mięśniową (priorytety: klata, łapy, barki, plecy) - zbudować solidną sylwetkę, nabrać kształtów i mięśnia a o to plany, ułożyłem sobie

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 7515 Data: 2011-06-06 09:57:24 Liczba szacunów: 2
  • Tygodniowy plan ćwiczen na siłowni domowej

    Temat
    Trening dla początkujących
    PRO

    ga:72kg Staż treningowy: 9 tygodni z tygodniowa przerwą. Inne sporty: Piłka nożna Zażywane suplementy: Kreatyna cm3 1250 z firmy Trec Nutrition Od poczatku ćwiczyłem z takim planem: Poniedziałek: Klatka Wyciskanie na leżąco 3x10 Wyciskanie w skosie 3x10 Rozpietki sztangielkami (nie używam przyrządu przy ławeczce) 3x10 Biceps Uginanie przedram

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 19886 Data: 2010-04-15 18:17:03 Liczba szacunów: 2