Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: piramida progresja ciezaru i regresja ilosci powtorzen

Strona 16 z 771

  • split do sprawdzenia

    na split. czy taki uklad będzie dobry ciężary 60 80% cm klata wyciskanie skos hantle 12/10/10/8 / progresja wyciskanie plaska 12/10/10/8 progresja rozpiętki 4x12 /stały triceps czachołamacze 12/10/10/8 prog wyciąg w dół

    Odpowiedzi: 46| Ilość wyświetleń: 1926| Data: 2007-12-21 18:05:59| Liczba SOGów: 1
  • my first reduction - pytania

    gornego do klatki 3x12 szrugsy 3x12 sroda: rece 12 serii na biceps, 4 cwiczenia po 3 serie, wiekszosc z progresja ciezaru 12 serii na triceps, 3 cwiczenia po 4 serie, wiekszosc z progresja ciezaru piatek: barki nogi wyciskanie

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1162| Data: 2004-04-27 17:45:40| Liczba SOGów: 2
  • Podciąganie - piramida

    od jakiegoś miesiąca ćwiczę podciąganie na drążku. na początku mogłem podciągnąć się góra 3 razy i musiałem odpocząć z jakieś 2 minuty. kiedy doszedłem do 6 podciągnięć uznałem, że zacznę się podciągać bardziej poważnie. w tym celu przejrzałem to

    Odpowiedzi: 46| Ilość wyświetleń: 7357| Data: 2009-08-24 20:11:23| Liczba SOGów: 4
  • CREVOLUTION stage I -PREMIERA

    2005/20050330173617 długo wyczekiwana c revolucja nadeszła!! jest masywny i silny, niesie ze sobą potężny ładunek ,ładunek ,masy i porażajacej mocy crevolution stage i najaktualniejsze badania dowodzą, że wydajność i efektywność

    Odpowiedzi: 102| Ilość wyświetleń: 9152| Data: 2005-03-30 17:36:17| Liczba SOGów: 3
  • Full Body - ocena

    ilosci powtorzen jako ze to redukcja, wiec raczej ciezko by bylo ze zwiekszaniem ciezaru a mi sie spodobala ta progresja ciezaru z hst co trening to nie hst 7 , chcialem sobie rozbic ten cykl, na takie mikrocykle 2 tyg x 12, 2 tyg x 10, 2

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 1736| Data: 2006-07-22 23:44:14| Liczba SOGów: 3
  • Split 3-dniowy (po pierwsze zwiększyć masę...)

    przed nim fbw. pzdr. : wtorek 1.klatka: wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4x 12,10,10,8 progresja ciężaru = jaki to powinien być ciężar w stosunku do maksa. ile procent albo przyjmująć 60kg za maks jak by tu wyglądał ciężar na

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1314| Data: 2010-09-13 21:37:32| Liczba SOGów: 0
  • gme/BLOG/redukcja

    czwartki 10 tki, 2 serie 3. sobota 5 tki, 3 serie ciezary jak w ostatnim cyklu na mase z tym ze dojezdzam z progresja ciezaru do 3 treningu 3 tygodnie i w 4 tygodniu zaczynam od poczatku. czyli tak jakby dwa cykle po 3 tygodnie. zestaw

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 1644| Data: 2008-05-12 11:00:58| Liczba SOGów: 4
  • nowy plan- prosze o pomoc w dopracowaniu

    z palnu tomota oto on: 1 dzien klatka 1. wyciskanie sztangi chwyt szeroki na ławce poziomej 4x 12 8 progresja ciezaru 2. wyciskanie sztangielek w skosie w górę 4x 12 8 /staly ciezar/ 3. rozpiętki na płaskiej skosie w gore,

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1014| Data: 2007-06-26 23:02:18| Liczba SOGów: 7
  • PROPONOWANY PROGRAM TRENINGOWY (5 cykli) :rozpiska dla leniwych:

    leżąc na ławce poziomej 4 s. 8 10p wyprosty ramion na wyciągu 3 s.8 10 1 s ilość serii 2 p ilość powtorzen cykl etap ii jest to cykl poswiecony pracy nad wytrzymałością miesni. charakteryzuje się on duza

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 3760| Data: 2006-08-16 21:05:26| Liczba SOGów: 3
  • Rozpiska na mase

    przedtreningowce poniedziałek klatka piersiowa: wyciskanie sztangi chwyt szeroki na ławce poziomej progresja 12[10[8[6 wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej głową w góre progresja 15[12[10[8 rozpiętki na ławce skośnej

    Odpowiedzi: 46| Ilość wyświetleń: 2159| Data: 2010-09-20 00:48:08| Liczba SOGów: 1
  • encepence- w 20 tygodni do estetycznej sylwetki

    treningu silowego co 3 4 tygodnie. pierwsze 3 tygodnie zapowiadaja sie tak: push i: 1.przysiad 4x10 progresja ciezaru 2.wyciskanie lezac 5x10 progresja 3.wyciskanie sztangielek siedzac 4x12 progresja 4.dipsy 4x max 5.wspieca stojac

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 3461| Data: 2013-02-24 18:09:05| Liczba SOGów: 0
  • Dopier.dol na maks!

    żadnych wstępów.zero introdukcji. zmień sposób trenowania.zacznij wyglądać! zrób tak jak powiem,a raz na zawsze zmienisz swoje podejście do budowania swojego żałośnie wątłego ciała 7 . koniec z liczeniem serii i powtórzeń! zaczynasz

    Odpowiedzi: 100| Ilość wyświetleń: 7045| Data: 2009-03-07 20:58:04| Liczba SOGów: 35
  • DO MICHAIL plan dla panny na masę,pliz

    2004/20040826192140 1.ile czasu już trenujesz czy robisz to systematycznie jeśli tak to ile czasu. jeśli nie to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów trenuję od ok.8 lat, pierwsze kilka lat głównie wytrzymałość, duże ilości powtórzeń z

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 5811| Data: 2004-08-26 19:21:40| Liczba SOGów: 1
  • [art]Ogólny przegląd treningów w AT

    trenuje bajceps na siłownia ogólny przegląd kilku, jakże skutecznych, planów treningowych, nie tylko dla pudzianów! pod całym artykułem, umieściłem linki do zdjęć wykonanych z pliku worda. niewygodnie się przepisuje na forum tekst, kiedy są

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1208| Data: 2011-03-10 19:25:47| Liczba SOGów: 1
  • DDM / Dziennik / Budujemy bazę! - Masa!

    5x5 mc 1x5 5x5 drążek podchwytem 3 x max łydki 2 3x15 20p 1x5 5x5 realizowane jako plaska piramida rampa . zaczynam od 50% ciężaru z serii topowej i co seria zwiększasz obciążenie trzymając się tej samej ilości

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 1186| Data: 2011-09-17 13:41:36| Liczba SOGów: 3
  • Drop set'y??

    jak je wykonywac. czytałem i spotkałem kilka opini ze suma wszystkich powtórzen powinna oscylowac w 15 20, a seria dropsetowa to ok 10 15 powtórzeń tuz przed załamaniem ruchu. mam kilka pytan, teraz koncze robic 5 tki i dalej chce zrobic dwa

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 6384| Data: 2009-03-17 11:30:15| Liczba SOGów: 2
  • Roznice w treningu na rzezbe i mase

    witam jakie sa roznice w treningu ile powtorzen trzeba robic na mase a ile na rzezbe i jak z progresja ciezaru to wygalda. ogolnie chodzi mi o wszystkie roznice miedzy treningami na te cele.

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 4568| Data: 2009-07-11 14:32:21| Liczba SOGów: 0
  • BodyBuilding-dla początkujących by abit -Część I

    przystępując do treningu z obciążeniem, musicie wiedzieć, co chcecie, aby zastosować odpowiedni program ćwiczeń. jedno jest pewne: systematczyny trening zapewni wam zbudowanie masy mięśniowej oraz definicji więcej mięśni, mniej tkanki tłuszczowej ,

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 3156| Data: 2006-09-23 08:53:07| Liczba SOGów: 1
  • Full Body Workout: najszybsze efekty ?

    witam. płeć : mężczyzna wiek : 19 waga : 70 wzrost : 190 cel treningowy : masa staż treningowy na słowni : 7 tygodni uprawiane inne sporty : trochę pływanie dostęp do sprzętu np. full osprzęt siłownia,

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 4522| Data: 2009-08-13 14:35:51| Liczba SOGów: 1
  • Czy jedna seria wystarczy ? --<< wedźcie >>--

    tak jak obiecałem [ obelix ] . poza tym moze ten artykuł pozwoli wam uwierzyć w to że nie ilość ale jakość sie liczy i że 1 seria moze zdziałac tyle co trzy czy wiecej. chciałem pokazać że o wiele wiecej zyskac możemy robiąc 1 serię i tracąc nie

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 6505| Data: 2004-07-13 20:00:09| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}