Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: piramida progresja ciezaru i regresja ilosci powtorzen

Strona 16 z 835

  • Nowy plan treningowy po 8 tyg. oczywiście masowy :)

    rowerek 15 km lub bieznia 5km off nogi + brzuch nowy plan wyglada nastepująco p oznacza progres ciezaru 1. klatka wyciskanie na skosie dodatnim 4x 10 6 p wyciskanie hantli płasko 4x 10 6 p lub dipsy 4 x8 lubie coś

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 411 | Data: 2011-01-15 22:25:34 | Liczba SOGów: 0
  • Duza Masa i Sila ... jedziemy

    dzielonym i sa bardzo zadowoleni wiec czemu by nie pokombinowac i zrobic z tego prawie fbw , a takze o zasady hst progresja ciezaru *kazda partia cwiczona jest po 2x w tygodniu, progresja obciazenia nastepuje co tydzien wiec 2 treningi na

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 758 | Data: 2007-12-03 15:44:36 | Liczba SOGów: 0
  • regresja, progresja, "stałe" na mase

    witam. mam pytanko, jaki system daje najlepszą mase regresja progresja czy stałe obciążenia ja stosuje stałe do wszystkich ćwiczeń, ewentualnie zmniejszam ilość powtórzeń w ostatnich

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 940 | Data: 2007-05-05 18:09:43 | Liczba SOGów: 1
  • Eliminacje do III ZAWODOW ''STRONG'' relacja

    iii zawodow strong grubno 2007 podczas kwalifikacji rozegrano 2 konkurencje: 1. wyciskanie na lawce poziomej ciezaru 80 kg na ilosc powtorzen brak limitu czasowego 2. wyciskanie na barki w staniu ciezaru 40kg na ilosc powtorzen brak

    Odpowiedzi: 26 | Ilość wyświetleń: 2685 | Data: 2007-02-16 11:31:33 | Liczba SOGów: 5
  • 3-dniowy Trening na mase

    ze sztangą stojąc podchwytem [4x 12 10 10 8] uginanie ramion ze sztanga na modlitewniku/maszyna [4x 10 10 8 8] progresja ciezaru uginanie ramion ze sztangielkami stojac/ uchwyt młotkowy [3x 10 10 10] uginanie nadgarstkow ze

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1074 | Data: 2006-03-12 21:13:51 | Liczba SOGów: 2
  • Plan do oceny - zapraszam modow - apokalipsa/puma666/wodyn

    kaptury dzien 3: wolny dzien 4: nogi i miesnie posladkow dzien 5: wolne dzien 6: powtorka progresje ciezaru bede stosowal z treningu na trening, a w momencie jak nie bede mogl juz wiecej dolozyc ze wzgledu na ewentualne bledy w

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 466 | Data: 2009-09-28 22:57:33 | Liczba SOGów: 0
  • regresja progresja

    witam mam pytanie nie wiem czy dobrze rozumie odnosnie pro i regresji czyli progresja robimy np 6 seri 55kg 60 kg 70 kg 80 kg 90 kg az zrobimy w ostatniej serii 10 pow i robimy to bez przerw miedzi

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 844 | Data: 2008-02-14 23:43:03 | Liczba SOGów: 0
  • progresja miedzy mikrocyklami

    max. dla mikrocyklu nastepnego jest mniejszy niz [max. dla cyklu poprzedniego + min. 35%] ja stwierdzilem, ze progresja jest najwazniejsza i ustale max. dla nastepnego mikrocyklu o 35% wiekszy niz max dla mikrocyklu poprzedniego. wtedy na

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 607 | Data: 2004-10-17 18:03:29 | Liczba SOGów: 0
  • Men's Health Powre Training by Robert dos Remedios - kilka pytan

    tluszczyku. pozniej natomiast czy mozna byloby go rowniez kontynuowac przy ewentualnej zmianie zamresu powtorzen ciezaru przy treningu na przyrost masy miesniowej... pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi... patyk zmieniony przez

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 394 | Data: 2014-01-20 14:57:27 | Liczba SOGów: 0
  • Poradzcie prosze...moj trening

    cwicze od niecalych 5 miesiecy z malymi przerwami. wszystkie cwiczenia wykonuje z progresja ciezaru 12 6 powtorzen w serii . czy moglibyscie ocenic moj trening czego za duzo...czego za malo. czy sa

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 760 | Data: 2002-02-21 19:01:51 | Liczba SOGów: 0
  • Picie duzej ilosci wody !!

    witam. w ostatnich zauwazylem ze pije bardzo duze ilosci wody mineralnej mysle ze nawet 3 5 litrow wody dzinnie a jak sie nie na pije przez jakis czas robi mi sie sucho w ustach. moze mi wytlumaczyc o co w tym chodzi. dziekuje

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 6942 | Data: 2007-01-08 19:06:35 | Liczba SOGów: 0
  • Pomocyyy

    50 kg wyciskanie zza karku na maszynie 12 12 12 +dropset tył barku face pulls 5 serii po 12 ruchow z progresja ciezaru kaptury szrugsy hantlami 12 10 10 8 do 30 kg szrugsy sztanga 10 10 8 do 60kg szrugsy na maszynie 12

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 286 | Data: 2013-08-20 21:11:01 | Liczba SOGów: 0
  • czy tak moze byc

    jakos dziwnie sie robi na stojąco... grzbiet unoszenie tułowia z opadu wole robić martwy ciąg... tylko jaka progresja ile seri i ile powtorzen w seri 4gł ud wypychanie ciezaru suwnicy niemam suwnicy moge robić przysiady lecz czy w

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 441 | Data: 2005-09-27 11:10:06 | Liczba SOGów: 0
  • Czy taka opcja moze byc ?

    chodzi mi o trening na barki , czy moze byc barki 1. wyciskanie sztangi siedzac zza karku 4x 12 8 progresja ciezaru 2. unoszenie sztangielek na boki 4x 12 8 progresja ciezaru 3. unoszenie sztangielek na boki w

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 822 | Data: 2007-02-16 16:04:44 | Liczba SOGów: 0
  • zbyleq / troche masy i sily

    + triceps wyciskanie glowa w dol: 12/10/8/6 wyciskanie na skosie: 12/10/8/6 [oczywiscie w obu cwiczeniach progresja ciezaru przenoszenie ciezaru zza glowy lezac: 12/10/8/6 wczesniej robilem cos takiego: plaska 10/8/6/6, skos 4x10, rozpietki

    Odpowiedzi: 82 | Ilość wyświetleń: 3204 | Data: 2007-11-01 21:57:04 | Liczba SOGów: 1
  • Plan FBW

    do brody nie wiem jak to sie profesjonalnie nazywa : 2s prawidlowe wspiecia na palce lydy : 2s prawidlowe progresja ciezaru w seriach: 1s rozgrzewkowa: 25% cr ciezar roboczy 2s rozgrzewkowa: 50% cr serie prawidłowe 100% cr plan na 3

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 360 | Data: 2012-10-19 14:39:24 | Liczba SOGów: 1
  • regresja,progresja czy stały ciężar-co najlepsze na redukcje?

    witam! niedługo zaczynam pierwszą w życiu redkucje i tak jak w temacie co według was najlepsze na rzeźbe.lepiej zwiększać ciężąr i zmniejszać ilosc powtorzen w kolejnych seriach czy odwrotnie a może cały czas ten sam ciężar i podobna ilość powtórzeń

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 534 | Data: 2010-03-14 17:28:27 | Liczba SOGów: 0
  • 3 lata praktyki i dalej sie gubie

    probowalem robic 4 serie po 10 powtorzen bo kumpel mi doradzil ale nic nie czulem po treningu wiedze cob heh. progresja ciezaru w kazdym cwiczeniu. codziennie robie brzuszki oprocz soboty rozne cwiczenia tak zeby bylo 200 powturzen w sumie.

    Odpowiedzi: 29 | Ilość wyświetleń: 1497 | Data: 2005-12-09 22:24:57 | Liczba SOGów: 0
  • 1st trening na Mase

    dzien 1 klatka, tricepsy klatka 1. wyciskanie sztangi chwyt szeroki na ławce poziomej 4x 12 8 progresja ciezaru 2. wyciskanie sztangielek w skosie w górę 4x 15 8 /staly ciezar/ 3. rozpiętki na płaskiej 3 4x 10 /staly ciezar/

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 669 | Data: 2007-02-09 19:18:05 | Liczba SOGów: 1
  • Moje pytania dot. HST

    tygodniach jest stosowany dla kazdego bez wzgledu na staz treningowy czy moze sa jakies jeszcze inne schematy ilosci powtorzen 3.i jesli zdecydowalbym sie zrobic hst to chce to polaczyc z cyklem kreatynowym w jaki sposob wtedy zintensyfikowac

    Odpowiedzi: 32 | Ilość wyświetleń: 3869 | Data: 2004-02-03 22:00:44 | Liczba SOGów: 3

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}