Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepiej pasujące tematy

Znalezione artykuły pod frazą: piersi faceta

Strona 9 z 794

  • ROZPIĘTKI A PIERSI???

    i jest ********* ale nie o to chodzi. osatnio słyszałam ,że rozpiętki źle wpływają na biust tzn.powodują że piersi się rozchylają na zewnątrz.ja robię rozpiętki od niedawna ale nie chcę mieć zniekształconego biustu!!!!!ratujcie!!!: p odpiszcie czy

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 1950 | Data: 2004-01-13 15:49:24 | Liczba SOGów: 0
  • Substytut piersi z kurczaka

    pierś z kurczaka, planuje na każdą porcję dać po 300g i będzie ok. i teraz spotkałem się z rzeczywistością , 1 kg. piersi z kurczaka u mnie kosztuje ok. 16 zł, co w miesięcznym rozliczeniu daje prawie 500 zł na samo mięso o.o w moje ocenie to

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 528 | Data: 2013-03-18 22:42:11 | Liczba SOGów: 0
  • Trening, a karmienie piersią - do specjalistów

    mam pytanko do panów szukaly i ambroziaka.moja ania karmi fullblowna juniora piersią a chciała by juz wrócic do treningów ale boi sie ze moze przez to stracic pokarm.jak to naprawde z tym jest.czy moze

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1916 | Data: 2005-09-07 20:48:44 | Liczba SOGów: 0
  • TEST SPONSOROWANY:Natural push up.Powiększ piersi na lato! /rooodzynka- pods.str.39

    sfd za wybranie mnie do testu.  celem testu jak wszyscy się za pewne domyślacie jest powiększenie piersi :p pierwsze opakowanie produktu wystarczy mi na 47 dni, a jeżeli sponsorzy zdecydują się dostarczyć 2 opakowanie to test będzie

    Odpowiedzi: 390 | Ilość wyświetleń: 518 | Data: 2010-05-01 17:07:54 | Liczba SOGów: 53
  • biopsja cienkoigowa piersi

    mam 57 lat, po badaniu usg piersi postawiono diagnozę. drobny guzek lity , w lewej piersi na godzinie 8 mej, ok, 2 cm od otoczki wielkość 3 mmm, birads 4b. czy w tak małych zmianach konieczna jest biopsja. obawiam sie najgorszego

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 487 | Data: 2010-12-09 18:54:28 | Liczba SOGów: 0
  • ćwiczenia wieksze piersi

    czy moglby mi ktos pomoc,jakie cwiczenia powinnam wykonywac aby miec wiekszy biust.mam bardzo malutkie piersi urodzilam 2 dzieci teraz moje piersi sa malutkie,czuc w dloni ze sa puste,czy mogla bym poprawic ich wyglad

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 488 | Data: 2011-05-17 13:45:17 | Liczba SOGów: 0
  • jakie piersi z kurczaka sa lepsze smazone

    jakie piersi z kurczaka sa lepsze smazone na oliwie z oliwek czy upieczone w piekarniku

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1812 | Data: 2008-05-20 20:32:25 | Liczba SOGów: 0
  • bol piersi

    witam!od kilku dni bola mnie piersi zwlaszcza sutki,miesiaczka mi sie spoznia ,nie mam pojecia co sie dzieje .robilam test ciazowy i pokazuje mi ze nie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 377 | Data: 2010-10-19 18:46:58 | Liczba SOGów: 0
  • Co zamiast piersi z kurczaka??

    co proponujecie zamiast piersi z kuraka przy mojej diecie dieta: 1. platki owsiane 80g jogurt naturalny 100g twarog chudy 100g jablko

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1760 | Data: 2005-11-14 15:19:14 | Liczba SOGów: 1
  • dylemat w temacie PIERSI

    witam, zastanawiam się od pewnego czasu jak mam liczyć białko i kaloryczność z piersi z kurczaka, przed ugotowaniem wrzucam ok 500gr a po ugotowaniu wyciągam 380gram wiadome jest, iż przed ugotowaniem

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 359 | Data: 2012-06-06 15:05:10 | Liczba SOGów: 1
  • Piersi DARKA MICHALCZEWSKIEGO

    http://sport.wp.pl/kat,1878,title,michalczewski piersi mi zwisaja,wid,9773801,wiadomosc.html rfbawp=1205950117.919&ticaid=158f4 co myślicie 5

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 1748 | Data: 2008-03-19 19:10:47 | Liczba SOGów: 1
  • Iie w 100g piersi kury bialka?

    ile w 100 gramach piersi z kory jest bialka tabele podaja ze okolo 21 22gbialka a ostanio czytalem jak silacz pisal ze zawiera od 25g do 30g bialka.

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1738 | Data: 2004-10-10 19:07:51 | Liczba SOGów: 0
  • Tańszy zamiennik piersi.

    witam, czy możecie podać tańsze zamienniki piersi z kurczaka

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 1716 | Data: 2013-11-22 17:38:18 | Liczba SOGów: 0
  • marlena ból piersi

    bolą mnie już około 2 lata co prawda dojrzewam mam 13 lat i 3 miesiące ale piersi mam jak u małego dziecka prawie takie małe a sutki mi chyba w ogóle nie urosły gdy przycisnę rękę do piersi to mnie wtedy bolą i nie mam jeszcze okresu

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 309 | Data: 2011-09-08 19:05:22 | Liczba SOGów: 0
  • Dieta, trening i karmienie piersią a brak efektów

    uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu a czasem nawet 6x siłownia, chyba należ dodać karmienie piersią odżywianie : jem wszystko cel : redukcja rozłożona w czasie ograniczenia żywieniowe : brak stan

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 1690 | Data: 2010-01-16 15:41:12 | Liczba SOGów: 1
  • Męskie piersi

    witam,a więc posiadam męskie piersi moje pierwsze pytanie jest taki,czy wykonując ćwiczenia siłowe,mięśnie mi się rozrosną pod tą tkanką tłuszczową i ona

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 281 | Data: 2014-11-24 23:59:28 | Liczba SOGów: 0
  • Surowa szynka z piersi z indyka. Wartości

    witam u mnie w kilku mięsnych można znaleźć produkt surowa szynka z piersi z indyka , albo polędwica surowa wędzona z indyka ogólnie jest to bardzo smaczne. moim zdaniem jest tylko trochę

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1674 | Data: 2012-03-27 13:18:11 | Liczba SOGów: 1
  • brak efektow na jednej z piersi

    mam maly problem nie wiem dlaczego ale pracuje nad swoja klata wyciskajac sztange efekty widac tylko na jednej z piersi ciezko mi to zrozumiec na jednej widac efekty na drugiej nie, cwiczylem i wyciskajac sztange i sztangielkami a efekty na

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 262 | Data: 2012-10-02 20:57:02 | Liczba SOGów: 0
  • Piersi z kurczaka. Jak ważyć żeby sie nie oszukać?

    witam! jak w temacie. do bilansu wliczamy wage piersi przed smażeniem czy po wiadomo że jeśli smażymy bez oleju i żadnych dodatków to waga się zmniejszy. przykładowo

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1646 | Data: 2010-11-01 21:57:51 | Liczba SOGów: 0
  • duze piersi u 15 latka.

    cześć. mam 15 lat i mam strasznie duże piersi czy znajdą się na to jakieś domowe ćwiczenia, wstydzę się iść na basen czy na siłownię, bo są tak duże.. byłem

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1647 | Data: 2011-04-22 14:11:49 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}