SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pierś z kurczaka gotowana na parze

  • CM3 a redukcja

    Post
    Trec

    tki owsiane - 40g Whey 100 - 30g 2) 9:00 Płatki owsiane - 40g Jaja cale - 180g ( 3 sztuki) oliwa z oliwek - 25g (lub orzechy włoskie) 3) 11:00 Ryż brązowy - 35g pierś z kurczaka (gotowana na parze) - 150g oliwa z oliwek - 25g 4) 14:00 Ryż brązowy - 35g pierś z kurczaka (gotowana na parze) - 150g oliwa z oliwek - 25g Trenin

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2781 Data: 2012-04-24 15:41:23 Liczba szacunów: 0
  • Aeoroby + dieta = odchudzanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    e brązowy byłby lepszym rozwiązaniem. Posiłek I - jajecznica (3 pełne jajka) - ciemne pieczywo (2szt) - garść orzechów - tran - 2 plasterki pomidorów - herbata Posiłek II - pierś z kurczaka smażona+przyprawy (np. curry) - oliwa z oliwek - jakiś owoc (pomarańcza, grejfrut, kiwi) Posiłek III - ryba gotowana na parze - marchewka gotowana na parze -

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1431 Data: 2010-03-11 16:47:37 Liczba szacunów: 0
  • Aeoroby + dieta = odchudzanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pieczywo (2szt) daj lepiej platki owsiane gorskie 80g-100g - garść orzechów - tran - 2 plasterki pomidorów - herbata ----mam nadzieje ze zielona Posiłek II - pierś z kurczaka smażona+przyprawy (np. curry)--mam nadzieje ze nie smazysz na oliwie tej - oliwa z oliwek - jakiś owoc (pomarańcza, grejfrut, kiwi)----tu daj warzywa a owoc m

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1431 Data: 2010-03-11 19:40:59 Liczba szacunów: 0
  • Rafi-pods.redukcji str111,-26,9kg-Masa-GVT str114

    Post
    Trening dla początkujących

    witam własnie wrociłem z treningu BARKI+TRICEPS 1)seria Łączona: Unoszenia sztangielek bokiem siedząc + Unoszenia sztangielek w opadzie tułowia 3 serie 10,10,10 3x10x10kg,plus 3x10x10kg niezle daje ta super seria popalic, 2)Wyciskanie sztangi sprzed głowy 4 serie 15,12,10,8 1x15x30kg,1x12x30kg,1x10x35kg,1x8x35kg tu myslałem ze bedzie lepszy pr

    Odpowiedzi: 1234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-23 22:22:37 Liczba szacunów: 0
  • prośba o pomoc w znalezieniu błędu czemu nie ma efektów ćwiczeń

    Post
    Ladies SFD

    t x 25kg wypady  2 x 15powt x 10kg uginanie nóg leząc 2 x 15powt x 25kg pompki 3 Rowerek 20 min jadłospis: jogurt naturalny, płatki owsiane, banan, jabłko, 1 jajko na twardo pierś z kurczaka gotowana na parze, omlet z 2 jaj, warzywa pierś z kurczaja got.na parze, ryż brązowy, warzywa zupa jarzynowa z jajkiem i ziemniakami kromka chleba, łosoś, pom

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1917 Data: 2016-04-23 14:20:23 Liczba szacunów: 0
  • ćwiczę, jem za mało, tyję.

    Post
    Ladies SFD

    , dobry wstrząs. ostatnie jadłospisy śniadanie: płatki owsiane 30g, crunchy śniadaniowe 30g, ananas świeży 60g, truskawki 90g lunch: 1 mały banan obiad: kasza gryczana 60g, pierś z kurczaka duszona 150g, czerwona papryka 40g kolacja: pieczone plastry buraków z ziołami (bez sosów), 1 pomidor, olej lniany 2 łyżki do posmarowania buraków śniadanie:

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3036 Data: 2015-03-28 14:28:37 Liczba szacunów: 0
  • ćwiczę, jem za mało, tyję.

    Post
    Ladies SFD

    , dobry wstrząs. ostatnie jadłospisy śniadanie: płatki owsiane 30g, crunchy śniadaniowe 30g, ananas świeży 60g, truskawki 90g lunch: 1 mały banan obiad: kasza gryczana 60g, pierś z kurczaka duszona 150g, czerwona papryka 40g kolacja: pieczone plastry buraków z ziołami (bez sosów), 1 pomidor, olej lniany 2 łyżki do posmarowania buraków śniadanie:

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3036 Data: 2015-03-28 14:28:45 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy do oceny (drugi etap redukcji) Split

    Post
    Trening dla początkujących

    oto moja dietka 6.00 60g musli+woda 7.00 kawa 9.30 4jaka (jajecznica) lub 120g ser bialy zielona herbata 12.30 120g piers z kurczaka(gotowana na parze) 150g kaszy gryczanej,lub ryzu bialego ,brazowego 150g warzyw(warzywa gotowane na parze) kawa 17.30 120g piers z kurczaka 200g warzyw z patelni z kawa 18.30 silka 20.00 120g sera bialego 21.30 c

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2009 Data: 2010-04-18 15:19:51 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ POPRAWISZ SWOJA DIETE part 2.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    go półtłustego - ok 100g 4. banan II ŚNIADANIE 1. chleb żytni razowy ze słonecznikiem - 150g 2. ser Edamski tłusty - 70g 3. sałata, pomidor 4. pestki z dyni - 40g OBIAD 1. pierś z kurczaka gotowana na parze - 150g 2. ziemniaki - 250g 3. ogórek, pomidor, sałata 4. oliwa z oliwek - 20g PRZED TRENINGIEM 1. Białko plus Ww PO TRENINGU j.w. GODZINA PO

    Odpowiedzi: 849 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-21 21:06:56 Liczba szacunów: 0
  • Mój osobisty jihad o wymarzona sylwetke

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Pojechałem tam rowerem więc część treningu weszła w nogi ;) 06.09.2012 Micha: 5.30- jajecznica (z 2 jajek+pomidor) 10.00- jajecznica (z 4 jajek+ pomidor) ... 14.30 - obiad pierś z kurczaka gotowana na parze 300g + surówki+ kiszony ogórek+ łyżka muszardy 17.40. jogurt activia + dwie garście orzechów niesolonych (z Biedrony, zdjęcie poniżej)| 21.0

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-06 10:23:10 Liczba szacunów: 0
  • Rbk robi dietke - zrób razem z nim

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Produkt Białko Wegle Tłuszcz Platwki owsiane 125g 15 77 9 Mleko 300g0,5% tluszczu 9,6 14,1 1,5 Twarog 90g 18 2,2 1,2 orzeszki ziemne 30g 7,5 4 13,8 Ogołem 50 97 25 Jajecznica z 6 jaj 60g x 6=360g smazona na wodzie + warzyw 36g 1 32 chleb razowy 150 gram 7,5 66 3 Ogołem 41 67 35 Przed Trenignowy Mieso (piers z kurczaka gotowana na parze )

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 879 Data: 2007-06-24 12:26:23 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ POPRAWISZ SWOJA DIETE part 2.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    półtłustego - ok 100g 4. banan II ŚNIADANIE 1. chleb żytni razowy ze słonecznikiem - 150g 2. ser Edamski tłusty - 70g jaja 3. sałata, pomidor 4. pestki z dyni - 40g OBIAD 1. pierś z kurczaka gotowana na parze - 150g 2. ziemniaki - 250g 3. ogórek, pomidor, sałata 4. oliwa z oliwek - 20g PO TRENINGU b plus ww GODZINA PO TRENINGU 1. pierś z kurczaka

    Odpowiedzi: 849 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-21 21:41:21 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja ok. 10kg -

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    0ml - płatki owsiane 20g - otręby ze śliwką Sante 10g B/T/W - 11/7/25 202kcal 2. II śniadanie - sok warzywny Tymbark 500ml - jabłko 150g B/T/W - 4/1/40 184kcal 3. obiad - pierś z kurczaka gotowana na parze bez skóry 150g - warzywa na patelnię bez ziemniaków i kukurydzy 250g - kasza kuskus 30g - oliwa z oliwek 10g B/T/W - 44/25/24 497kcal 4. p

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-18 19:09:59 Liczba szacunów: 0
  • DIETA DO OCENY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I Śniadanie : Płatki Owsiane z mlekiem 2% (około 400ml) sniadanie tutaj mozesz dac troche wiecej daj jakies warzywka oliwe i jajka gotowane(musi byc bialko) II Śniadanie: Kanapka z chleba razowego, szynka z indyka, sałata lodowa, pomidor + tuńczyk w sosie własnym OK III Śniadanie: Tutaj jestes w szkole ale lepiej jakbys dal ten kefir naturalny

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 711 Data: 2009-09-30 20:50:55 Liczba szacunów: 0
  • odchudzanie/rzeźba/wysmuklenie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pomidorowym (całość ma ok 360kcal) przekąska 200g jogurtu naturalnego 2% kawa z mlekiem 2% kilka cienkich i małych plasterków żółtego sera jeśli jestem nadal głodna kolacja: pierś z kurczaka gotowana na parze, plus dużo warzyw też na parze - brukselki, brokuły, mały pomidor, trochę ogórka, sałata - łącznie tak z pół talerza. przekąska 200g jogurt

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1374 Data: 2011-03-08 22:48:43 Liczba szacunów: 0
  • odchudzanie prośba o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nym i 200g białego sera II posiłek- około 13, torebka ryżu plus 200g sera białego III posiłek- około 15, torebka ryzu plus biały ser 200g IV posiłek(przed treningiem)- okolo 17, torebka ryżu pierś z kurczaka gotowana na parze V posiłek(po treningu)- około 20.30 warzywa gotowane na parze(najczęściej brokuły, kalafior marchewka) i 200g białego sera

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 786 Data: 2007-09-12 15:18:01 Liczba szacunów: 0
  • Co właśnie wcinasz VOL 7

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pierś z kurczaka gotowana na parze, ryż i warzywa.

    Odpowiedzi: 2916 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-10 15:03:40 Liczba szacunów: 0
  • Mistral666 / poprawa sylwetki

    Post
    Ladies SFD

    Słonko, nie wiem czemu się czepiasz bioder akurat? To piękny kobiecy kształt i nie ma tu nic do zmiany. Masz bardzo ładną talię, a wymiary są bardzo OK Możesz popracować jedynie nad lekkim rekompem. Jeśli zaczniesz się odchudzać, to będziesz to robić do śmierci. Sylwetki nie zmienisz, więc zaakceptuj to co masz i popracuj nad tym, nad czym możesz

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2513 Data: 2010-11-27 12:04:16 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze sulementów

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    rwszy rano, koło godziny 5.30 przeważnie owsianka z shake'iem proteinowym i awokado, na pierwszej przerwie w pracy o 9 drugi posiłek np. Sałatka - brokuły, makaron razowy, pierś z kurczaka gotowana na parze, jajko, cebula, ogórek kiszony, 3 ci posiłek na drugiej przerwie, np spaghetti z piersi indyka, lub ryz z warzywami i kurczakiem, ostatni

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1326 Data: 2015-07-14 16:14:54 Liczba szacunów: 0
  • Agulątko / Pokonać niemożliwe :]

    Post
    Trening dla początkujących

    isu. Ale podam przykładowy: śniadanie: serek wiejski+ kromka razowca+ pomidor/papryka II śniadanie: jabłko lunch: 50g kaszy gryczanej, łyżka oliwy z oliwek, jogurt naturalny, pierś z kurczaka gotowana na parze obiad: podobnie jak lunch bądź np wędzona makrela podwieczorek: sałatka warzywna (pomidor, sałata, papryka) z serem białym Po treningu nie j

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 6356 Data: 2009-03-01 21:11:52 Liczba szacunów: 0