Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: pieprzyki rakotwórcze

Strona 2 z 3

  • Pieprzyki , swoja droga aspat i alat

    co jest powodem wyskiwania pieprzyków w szybkiem tempie na calym ciele. tylko niech nikt nie pisze ze to uwarunkowania gentyczyne, bo to samo pisza na stronach internwoych i to samo mowia dermatolodzy a to gowna prawda. zanieczyscie watroby

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 24880| Data: 2006-06-02 15:40:16| Liczba SOGów: 1
  • Zna ktoś sposób na pieprzyki :>

    czy wogóle można pozbyć się pieprzyków :] jezeli tak to w jaki sposób :] nio wyliczając wycinanie... moze sa jakieś maści :]:p:p:p

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 21081| Data: 2006-01-31 19:40:24| Liczba SOGów: 3
  • usunięcie pieprzyka?

    elo chciałem się zapytac czy można usunoć pieprzyk. słyszałem że pieprzykirakotwórcze i gdzie można usunoć pieprzyk ile to kosztuje własnie dlaczego z pieprzyka włoski wyrastają

    Odpowiedzi: 47| Ilość wyświetleń: 37380| Data: 2007-09-15 14:15:44| Liczba SOGów: 1
  • trujące danonki

    czesc! myśle ze trafiłem z dzialem. dziś w radio jedynka słyszalem ze jogurty firmy danone zawierają silnie rakotworcze dioksyny:/. chodzi o te z węgier. mają przeprowadzić ekspertyzę w tej sprawie. może to nie zainteresuje was ale zawsze mozna

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 6028| Data: 2007-08-23 15:54:15| Liczba SOGów: 2
  • Chinskie / Wietnamskie fastfood

    witam. były juz wątki w tym kierunku, ale nikw nie okresilł, co sie stanie jesli jem w takiej biednej knajpie 2 do 3 razy w tygodniu np po 2... 5... 10 i wiecej latach z moich obserwacji wynika ze wartosci odzywczych w porcji kurczak w

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 1328| Data: 2010-03-13 17:18:25| Liczba SOGów: 0
  • kofeina a trening

    jaki jest wplyw kofeiny na efektywnosc treningu tak sie sklada ze dosc lubie sie posilic pepsi ewentualnie cocacola i to nieraz w sporych ilosciach mam ostatnio dosc meczaca prace, a kawy nie lubie a jakos trzeba sie pubudzic . przy tym tez

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2984| Data: 2005-09-19 15:25:49| Liczba SOGów: 0
  • kolejne opalanie... kolejne pieprzyki

    co roku zauważam, że mam więcej pieprzyków tylko pytanie czy one kiedyś znikną bo za pare lat to będe w nich cały chyba czy nie wiem... jakoś je usunąć się da albo zapobiedz... tak, używam filtrów do opalania... mam ciemną cere czyli dość szybko

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 12284| Data: 2006-07-28 02:36:06| Liczba SOGów: 1
  • Pieprzyki

    po każdych wakacjach kiedy się opalę mam coraz więcej pieprzyków. co o tym sądzicie i co mam robić żeby nie zwiększyła się ich liczba. dodam że żadko używam olejków do opalania.

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 5689| Data: 2004-08-28 17:48:37| Liczba SOGów: 10
  • scanbech meta

    czy ktos orientuje sie na temat czystosci tego produktu zaznaczam ze nie chodzi o dawke zwiazku aktywnego bo to raczej zadny problem jako ze to under to***** wie gdzie to rabia moze w jakiejs szopie i ma jakies toksczne pochodne bardziej

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 2749| Data: 2006-03-13 20:22:44| Liczba SOGów: 0
  • Słońce i pieprzyki

    cześć mam na ciele i na twarzy trochę pieprzyków. bedą mi powstawały nowe od słońca jak tak to co robić żeby je neutralizować

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 10689| Data: 2007-06-19 20:15:00| Liczba SOGów: 3
  • cola pepsi max zero light

    siema ,co sadzicie o tych wszystkich pepsi cola max zero light itp. czy mozna sobie puszeczke dziennie do obiadku zafundowac 5 ,bo sa podzielone opinie, troche boje sie tych aspartamow podobno rakotworcze i wgl.

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 3648| Data: 2009-03-22 14:21:32| Liczba SOGów: 0
  • cynk - plotka czy prawda?

    juz napisalem to w innym temacie ktory dotyczyl zma ale chyba nikt nie zauwazyl wiec zakladam nowy temat 3 ale przechodzac do meritum to chodzi mi o to ze czytalem w jakims pisemku dla kobiet nie, sam nie kupuje takich gazet, u dziewczyny lezalo

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1201| Data: 2005-07-08 18:06:04| Liczba SOGów: 0
  • Co do pieprzykow?

    zmagam sie z tym pytaniem duzo czasu wiec: szukałem tego w wyszukiwarce ale niczego sie nie dowiedziałem. mam pieprzyki sa one płaskie bez owłosienia, jest to taka 2mm brazowa kropka. chce usunac je laserowo ale nie wiem jaka cena tego usuniecia bo

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 8854| Data: 2006-07-17 10:58:32| Liczba SOGów: 1
  • Grzanki z tostera

    slyszalem ze podobno jedzenie chleba przypieczonego w tosterze jest rakotworcze. co sadza na ten temat specjalisci dla jasnosci chodzi mi o ten toster nie sandwich http://pl.wikipedia.org/wiki/toster

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2644| Data: 2008-11-23 11:38:12| Liczba SOGów: 0
  • lista produktow rakotworczych??

    slyszeliscie moze o liscie na ktorej sa produkty najbardziej rakotworcze slyszalem ze jest tam ser 0feta, rogal 7days... wiecie cos

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1996| Data: 2005-07-27 17:06:53| Liczba SOGów: 0
  • pieprzyki.. =[

    normalnie masakra, przez ostatnie dwa miesiace przybylo mi pieprzykow glownie chyba na rekach i twarzy conajmniej ze 400% kiedys na pysku mialem 2, teraz 13! nie wiem czym jest to spowodowane, chcialem sie rejestrowac do dwoch dermatologow ale

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 7784| Data: 2004-07-20 16:27:47| Liczba SOGów: 1
  • Obleśne pieprzyki na plecach

    ....nie wiem co powiedziac czy jest jakis na to sposob...

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 8259| Data: 2005-04-10 15:35:38| Liczba SOGów: 0
  • Pieprzyki a boks

    witam, w ostatnim czasie na moim ciele nastąpił wysyp pieprzyków. pojawiły się przede głównie na plecach, jednak są one płaskie i nie ma obaw co do nich, nie przeszkadzają mi. jednak bardzo boje się o pieprzyka, którego mam od dzieciństwa, na łuku

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2140| Data: 2009-06-17 22:19:25| Liczba SOGów: 2
  • Brązowe kropki na twarzy

    witam.wiec mam kilka małych brązowych plamek,kropek na twarzy są malutkie nie które dość ciemnie niektóre nie,co to może być na twarzy mam ich coraz więcej,mogą to być pieprzyki jak mam się tego pozbyć szczególnie z twarzy.pozdro.sogi za pomoc.

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 5752| Data: 2009-01-22 23:52:01| Liczba SOGów: 0
  • pieprzyk

    strzępy pieprzyka. moje pytanie czy mogą być jakieś inne konsekwencje zdrowotne oprócz zwykłej rany podobno pieprzyki mogą ulegać zrakowaceniu i lepiej ostrożnie z nimi

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2044| Data: 2005-05-01 21:45:04| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}