Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: pic wode gazowana czy niegazowana

Strona 32 z 5000

  • Czy warto jeść masło orzechowe ??

    cześć mam do was pytanie czy warto jeść masło orzechowe jesli tak to kiedy najlepiej je jeśc chodzi mi o to czy do śniadanie na obiad itd. dzięki z góry za odpowiedzi 1

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 80038| Data: 2007-03-16 09:57:11| Liczba SOGów: 5
  • czy mozna cwiczyc biceps i triceps na jednym treningu?

    czy mozna cwiczyc biceps i triceps na jednym treningu 4 cwiczenia po 3 serje na biceps i triceps....

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 41256| Data: 2006-09-05 02:05:19| Liczba SOGów: 4
  • Spalanie i aeroby. ORBITREK czy BIEŻNIA.

    aerobów podobno jest to najefektywniejszy sposób spalania tkanki tłuszczowej . nie wiem za bardzo co wybrać bieżnie czy orbitreka w związku z tym am parę pytań związanych ze spalaniem i aerobami pod kątem wyboru sprzętu. 1. głównie chodzi

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 33574| Data: 2008-12-09 06:02:01| Liczba SOGów: 2
  • JOD-CZY DZIAŁA????

    czy zazywanie jodu w tabletkach pomaga schudnac i np po 3 miesiacach stosowania wplywa negatywnie na organizm czy po odstawieniu tabletek nalezy sie spodziewac negatywnych skutkow, zaburzenia metabolizmu itp moze ktos stosowal taki specyfik

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 33352| Data: 2002-08-11 12:44:28| Liczba SOGów: 1
  • Kiedy przyjmować białko - po treningu czy na noc?

    witam jestem w trakcie układania diety i białko 80% izolat chcę brać 30 g raz dziennie tylko nei wiem czy lepiej na noc czy po treningu co lepiej

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 29232| Data: 2005-03-11 21:18:44| Liczba SOGów: 0
  • Czy picie duzych ilosci zielonej herbaty szkodzi?

    artyku z wiedzy i zycia, pazdziernik 2007. czy picie duzych ilosci zielonej herbaty, slynacej z przeciwutleni czy może zaszkodzic zdrowiu przy jakich ilosciach będą

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 44058| Data: 2007-10-13 16:31:41| Liczba SOGów: 2
  • czy można jednocześnie budować mase mięsniową i palic tkanke tluszczową?

    czy można jednoczesnie budowac mase miesniowa i spalac tkanke tluszczowa zbliża się wiosna. a wiosną jak

    Odpowiedzi: 40| Ilość wyświetleń: 15577| Data: 2007-02-09 21:34:09| Liczba SOGów: 14
  • Archibald 68 >>czy da się w wieku 40+ powalczyć o wysportowaną sylwetkę ? << tygodnik

    już do końca życia ze względu na przebycie 4 lata temu ostrego zapalenia żył głębokich podkolanowych – tzw. zakrzepicy jest brak możliwości dynamicznego obciążania nóg nie mogę biegać , nie mogę skakać . niewskazane jest w moim

    Odpowiedzi: 208| Ilość wyświetleń: 19306| Data: 2012-04-17 18:10:13| Liczba SOGów: 11
  • CZY NADMIAR NIENASYCONYCH KWASÓW TŁUSZCZOWYCH MOZE SZKODZIĆ ? (CZ.I)

    szereg badań klinicznych i epidemiologicznych zbyt duże spożycie wielonienasyconych kwasów tłuszczowych może być przyczyna powstawania nowotworów, niedokrwistości, oraz innych chorób zagrażających zdrowiu a nawet życiu człowieka !

    Odpowiedzi: 40| Ilość wyświetleń: 32328| Data: 2005-12-11 09:40:00| Liczba SOGów: 9
  • Jabłczan czy monohydrat

    jabłczan czy monohydrat jaka róznica co lepsze ze względów finansowych lepiej wziaść kreatyne, wtabletce 1000mg i 400szt czy mega caps np 1250mg w tabletce 250 sztuk

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 20315| Data: 2007-02-08 14:53:45| Liczba SOGów: 1
  • Czy piłkarze ćwiczą na siłowni?

    siema zastanawia mnie taka sprawa mianowice czy czołowi piłkarze ćwiczą na siłowni 19 jak sie patrzy na takiego roberto carlosa można pomyśleć że ćwiczą ostro 28 jeśli

    Odpowiedzi: 225| Ilość wyświetleń: 31471| Data: 2005-09-15 15:13:37| Liczba SOGów: 7
  • Aeroby: Bieganie czy rower???

    a mianowicie nadmiar tkanki tłuszczowej: zacząłem jeżdzić na rowerze codziennie przed śniadaniem, i zastanawiam się czy nie zacząć też biegać. chodzi mi o odchudzenie ud, pupy i brzucha. czy jest jakaś różnica w efektywności spalania tkanki

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 29295| Data: 2002-06-18 10:40:41| Liczba SOGów: 1
  • Co lepsze na masę - białko czy gainer?

    jestem teraz w trakcie zakupu jakiegoś suplana mase ale niewiem jakiego. co bedzie lepsze białko czy gainer .mam na to ok 150zł. acha nie mam tendencji do odkładanie sie tłuszczu ale masa tez ciezko idzie. co wy byscie mi

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 35462| Data: 2005-02-24 18:31:56| Liczba SOGów: 0
  • Hepatil czy Sylimarol ??

    witam , mam problem z wyborem osłonki w cyklu z metką. zastanawiam sie czy wybrac hepatil czy sylimarol. co waszym zdaniem bedzie lepszym rozwiązaniem, i jak brać hepatil lub sylimarol

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 24369| Data: 2004-11-05 15:12:42| Liczba SOGów: 2
  • Sumamed + alkohol czy to bezpieczne?

    lekarza jego stężenie utrzymuje się w organiźnie 10dni po spożyciu istatniej tabletki już minęło 8,5 dnia, pytanie czy moge spożywać alkohol w artykule wyżej nic nie pisze o tym rodzaju antybiotyków. nie chodzi mi o zalanie się w trupa a

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 41499| Data: 2005-12-31 17:26:33| Liczba SOGów: 1
  • depresja czy nerwica - czy ktoś chorował poważnie?

    witam, udzialałem sie troche w tym dzialem... chciałem zapytac czy ktos z was powaznie złapał kiedys depresje albo nerwice zaburzenia lękowe np po cyklu na tyle silne ze musiał siegnac pomocy jeżeli tak to jak sobie poradziliscie

    Odpowiedzi: 104| Ilość wyświetleń: 4488| Data: 2016-01-24 21:21:31| Liczba SOGów: 8
  • biceps...duzo czy malo?

    32 cm w bicepsie i na jedna reke podnosze 28 kg to zn czy w siadzie i podpieram lokcia o kolano i podnosze 28 kg duzo czy malo

    Odpowiedzi: 40| Ilość wyświetleń: 14780| Data: 2005-06-23 11:02:33| Liczba SOGów: 2
  • Robienie masy bez diety... Czy to wogóle możliwe?

    sie zadać wkoncu pytanie bo w tonach informacji nie znajduje odpowiedzi. a problem mam taki, że zastanawiam się czy jest możliwe zrobienie masy mięśniowej bez specjalnie ułożonej diety, jedząc wszystko oraz uzupełniając białkiem albo gainerem.

    Odpowiedzi: 129| Ilość wyświetleń: 21039| Data: 2008-02-07 01:30:39| Liczba SOGów: 2
  • czy ja sie doigrałem ????????????!!!!!!!!! pomocy

    poziomu moj wynik to 7,5 nmol pzy normie 8 do 18 chyba wiec moje pytanie co robic !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! czy możliwe ze testosteron spadał przez lata poprzez sterdy czy raczej to co mnie teraz dotyka jest spodowane stresem i

    Odpowiedzi: 106| Ilość wyświetleń: 9905| Data: 2010-01-28 12:03:33| Liczba SOGów: 19
  • Więzienna zaprawa, kalistenika, tsatsouline, lafay - hit czy kit?

    nadal potrafię wykonać kilkadziesiąt podciągnięć na drążku, pompki na jednej ręce lub przysiady na jednej nodze – ale czy to o czymkolwiek świa czy niestety, nie. ciąg dalszy art. http://potreningu.pl/artykuly/638/kalistenika skazany na

    Odpowiedzi: 68| Ilość wyświetleń: 23419| Data: 2012-04-15 09:02:43| Liczba SOGów: 8

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}