Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: piłka szyta czy klejona

Strona 25 z 5000

  • Tribulus terrestris i ZMA - czy jest sens kupować?

    siema! mam ptyanei do osob ktore stosowaly podobny zestaw badz oddzielnie lub w laczac oba srdoki! mianowicie czy byly jakies efekty a jezeli tak to jakie koncze cykl na kreatynie i tak sie zastanawiam co kupic sobie miedzy cyklami

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 20646| Data: 2004-10-28 18:15:36| Liczba SOGów: 2
  • Czy testował ktoś PROBOLAN 50?

    witam! jeżeli ktoś miał do czynienia z probolanem 50 to proszę odpowiedzi na moje pytania. 1. czy występują jakieś skutki uboczne 2. jakie efekty 3. jaka cena

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 24770| Data: 2009-02-15 19:23:51| Liczba SOGów: 0
  • CLA - działa czy nie???!!

    czy ktoś to stosował !!! na razie brak odzewu! mam wrażenie że wszystko co stoi na półkach jest przeterminowane bo nikt tego nie bierze 3 pyrda

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 20792| Data: 2002-08-06 16:40:00| Liczba SOGów: 1
  • czy miesnie brzucha można ćwiczyć codziennie

    mam pytanie. ogólnie mam roplanowane treningi na cały tydzień. ale nie za bardzo wiem co zrobić z miesniami brzucha. czy można je trenować codziennie czy lepiej co drugi dzień no i jakie są najlepsze ćwiczenia na kaloryfer

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 23302| Data: 2003-09-08 20:31:37| Liczba SOGów: 0
  • pływanie czy bieganie wieczny spór

    wiele osób na forum pyta co jest lepsze jako aeroby. pływanie czy bieganie. otóż to i to jest wspaniałą formą aaerobów pod warunkiem utrzymywania pewnych zasad wszystkim znanych porzy

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 22655| Data: 2005-08-23 08:31:23| Liczba SOGów: 0
  • Encorton - steryd, da coś czy nie da?

    witam lekarz mi przepisal na pewien czas encorton, myslicie ze to cos da wzgledem sily i masy czy nie.. nie wazne z jakiego powodu poprostu sie pytam.

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 25285| Data: 2006-01-31 21:04:45| Liczba SOGów: 1
  • Izotek, Roaccutane, Aknenormin... warto brać czy nie?

    witam wszystkich! na pewno jest wiele osób, które mają problemy z cerą... walczą z trądzikiem bezskutecznie! czy branie izoteku, roaccutanu i aknenorminu pomaga w leczeniu warto zaczynać kurację jaki jest jej przebieg piszcie o

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 31960| Data: 2006-09-03 23:33:58| Liczba SOGów: 1
  • Angina - czy niezbędny antybiotyk?

    chyba mam anginę, bo straszliwie boli mnie gardło i mam temperaturę podwyższoną. czy da się to jakoś wyleczyć bez antybiotyku już raz chorowałam w to lato i nie chcę znów wystawiać organizmu na utratę odporności. proszę o pomoc.

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 12892| Data: 2010-08-22 21:31:37| Liczba SOGów: 0
  • Vitana - Cidrex czy ktoś zna?

    ma ktoś doświadczenie ze środkiem cidrex firmy vitana, piszę bo chcę pomóc mamie koleżanki i nie wiem czy warto polecić jej ten środek tak jak zrobiła to pani w aptece 41 tzn chodzi mi o jego działanie, czy jest skuteczny i

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 17921| Data: 2008-04-09 15:21:55| Liczba SOGów: 0
  • Alkohol- Czy ma wpływ na mase?

    robie teraz mase, czy picie alko ma jakiś negatywny wpływa na to

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 10774| Data: 2003-05-31 22:29:45| Liczba SOGów: 4
  • Pistolet gazowy Umarex Walther PP kal.9mm??? pistolet czy miotacz???

    witam od jakiegos czasu przegladam rozne fora i dowiedzialem sie naprawde kilku ciekawych rz czy na temat broni i prawa w polsce. chce kupic pistolet gazowy i tu wlasnie dowiedzialem sie ze potrzebuje zezwolenia

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 15772| Data: 2010-09-28 01:11:25| Liczba SOGów: 1
  • Nowy 70kg staż prawie 2 lata. Czy już redukcja ?

    mam tylko problem z napojami gazowanymi, ale od początku następnego tygodnia to zmieniam. no i pytania jak w temacie czy już czas na redukcję sam myślę że jeszcze trochę za wcześnie, chciałbym jeszcze te 2 3 kilo przed końcem czerwca złapać. i

    Odpowiedzi: 66| Ilość wyświetleń: 16490| Data: 2013-05-11 20:35:32| Liczba SOGów: 4
  • Karate Kyokushin skuteczne na ulicy czy nie????

    karate kyokushin skuteczne na ulicy czy nie jak sadzicie

    Odpowiedzi: 49| Ilość wyświetleń: 11508| Data: 2004-01-18 21:46:59| Liczba SOGów: 1
  • Sildenafil, czy warto ?

    witam, zalozylem temat na insomni, ale niestety nikt nie odpowiedzial, wiec moze tu ktos cos napisze, nie mam pewnosci czy dobry dzial, ale to ejdnak tez jaksi tam doping, wiec chyba dobry. wiec tak, mam dostep do 100% aptecznego o ile

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 1594| Data: 2015-07-18 10:28:35| Liczba SOGów: 2
  • weglowodany czy białko na mase ? pilnie :)

    55 3 już od wakacji jej nie stosuje i ważę teraz 52 chce znowu wrócić do diety ale tak sie zastanawiałem czy zeby przyspieszyć wzrost masy to chyba kupie albo białko albo węglowodany co lepiej mój kumpel kupił białko i nieźlźe przez 2

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 18583| Data: 2004-09-21 07:50:57| Liczba SOGów: 0
  • czy tak właśnie powinna wyglądać dieta redukcyjna?

    preferowane formy aktywności fizycznej : jak wyżej stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : l karnityna czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak stosowane wcześniej diety : tluszczowa ograniczenie weglowodanów witam,

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 18600| Data: 2007-03-16 00:41:33| Liczba SOGów: 1
  • PoTreningu.pl - czy warto ?

    witam. zastanawiam się nad wykupieniem diety na stronie potreningu.pl. czy ktoś korzystał i może polecić dieta jaka interesowała by mnie to na masę, gdyż jestem strasznie chudy. może

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 17518| Data: 2012-08-09 10:07:40| Liczba SOGów: 2
  • Z okazji odejścia mistrza na emeryturę, czy Ronnie Coleman może, byc uważany na najle

    tak na marginesie współczuję każdemu, kto musiał się spotkać z tym potężnym człowiekiem w czasach, gdy jeszcze pracował czynnie jako policjant . ronnie od wielu lat stosuje sprawdzony trening, głównie podstawowe ćwiczenia i podobne w kolejnych

    Odpowiedzi: 59| Ilość wyświetleń: 15244| Data: 2008-04-04 20:47:07| Liczba SOGów: 4
  • Czy można sie opalać w solarium z soczewkami kontaktowymi?

    j.w. czy sa jakieś zastrzeżenia do opalaniu sie w solarium z soczewkami kontaktowymi korekcyjne pozdrawiam 1 nie płacz, że cos sie skończyło, tylko uśmiechaj się, że ci się to przytrafiło :

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 16408| Data: 2004-01-29 22:18:55| Liczba SOGów: 1
  • czy 50 mg EUROTHYXU moze zablokowac tarczyce?

    czy przyjmowanie przez kilka miesiecy tylko 50 mg eurothyxu czyli syntetycznego t4, nie t3 cytomelu!!!

    Odpowiedzi: 55| Ilość wyświetleń: 7161| Data: 2005-09-15 01:01:50| Liczba SOGów: 14

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}