Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: phosphorus na zapalenie oskrzeli

Strona 40 spośród 90 stron dla zapytania: phosphorus na zapalenie oskrzeli

  • jedzonko do oceny ;]

    zrobiłem w przeciagu 2.5miesiaca naprawde dobry progress, niestety ostatnie 2tyg przelazalem w łózku zapalnie oskrzeli i angina wiec sporo straciłem , ale odrobię raz daw niedługo a wiec moja dietka do waszej oceny odrazu mowie,ze nie

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 619 | Data: 2007-03-11 13:53:59 | Liczba SOGów: 0
  • O mleku z onetu

    przewlekłe alergie pokarmowe, w tym także alergia na mleko, mogą pośrednio prowadzić do schorzeń ocznych, z zapaleniem rogówki oka włącznie przyznaje doktor anna ambroziak ze szpitala okulistycznego w warszawie. profesor zawisza zauważa, że

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 3017 | Data: 2003-12-19 16:32:17 | Liczba SOGów: 0
  • steryd przeciw zapalny a cykl na ssa

    czy jeżeli ktoś ma zapalenie kaletki/krętarza i co 3tyg dostaje zastrzyk sterydu w biodro , to czy może w tym samym czasie robic cykl na ssa

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 214 | Data: 2013-07-04 12:15:23 | Liczba SOGów: 0
  • Leczenie poprzez diete....

    herbaty z kopru i miętowa. zaburzenia układu krążenia tłuste ryby, owoce i warzywa, czosnek, cebula. zapalenie płuc owoce i warzywa, tłuste ryby, jaja, soki owocowe. żylaki pełnoziarniste pieczywo, owoce i warzywa, oleje roślinne,

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 2991 | Data: 2005-04-03 12:05:59 | Liczba SOGów: 15
  • ból ,kłucie po prawej strony mostka

    dzien po cwiczeniu barkow i kapturów wiec to raczje nie zlamanie duzo czytalkem juz na ten temat nerwobóle zapalenie nerwow miedzy zebrowych . co teraz robic kiedy ciwcze raczje nie odczuwam tego bólu co robic przestac brac odzywki czy poprstu

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 2972 | Data: 2008-08-11 14:38:40 | Liczba SOGów: 0
  • osobisty trener-czy można takiego znaleźć

    i na czym to właściwie polega . mój problem zaczął się 3msc temu gdy zachorowałam na ospę, a powikłaniem było zapalenie płuc. własciwie cały ten czas spędziłam w szpitalu a ostatnie 2tygodnie dochodziłam do siebie w domu. skutkiem tego

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 2958 | Data: 2006-09-28 11:14:46 | Liczba SOGów: 0
  • Drastyczny Spadek Wagi-Badania

    stan zdrowia choruje na zespół jelita drażliwego, ostatnio złapałem również helicobacter i co za tym idzie zapalenie błozy śluzowej żołądka i dwunastnicy.miałem wykonywaną gastroskopię i leczę się w tym kierunku prywatnie gastrolog .

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 157 | Data: 2013-12-04 17:38:11 | Liczba SOGów: 0
  • Nie jesc przez tydzien...

    czesc, mam zapalenie przelyku i przez ostatni tydzien zjadlem 2 buleczki i troche wody z glukoza, zwyczajnie nie bylem w stanie nic

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 2949 | Data: 2005-06-06 12:35:03 | Liczba SOGów: 0
  • wymoity z krwia

    dzien dobry!moje 1,5 roczne dziecko wymiotuje krwia przy anginie lub zapaleniu oskrzeli lekarze nie potrafia zdiagnozowac ta krew byla taka czarna z jakby zielonymi glutami teraz zmieniono jej antybiotyk na wziewny ,prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 544 | Data: 2011-03-18 19:21:47 | Liczba SOGów: 0
  • [ART] Jesienny konkurs z firmą TREC by Altek

    za poprawne funkcjonowanie ośrodka koordynacji i wzroku. kwasy z grupy omega 3 pomagają łagodzić przebieg zapalenia oskrzeli gdyż odpowiadają między innymi za ich zwężanie. już 1 g kwasów tłuszczowych dziennie może dać korzystne efekty zdrowotne

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 542 | Data: 2011-11-30 17:58:46 | Liczba SOGów: 2
  • bol po iniekcji

    za szybko zostalo wstrzykniete. co wy na to . co moze byc przyczyna . wczoraj smarowalem fastumem bo moze jakies zapalenie miesnia albo cos// powietrza w strzykawce nie bylo , miejsce iniekcji zdezynfekowane wiec nie wiem co jest grane

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 2938 | Data: 2008-04-14 09:04:09 | Liczba SOGów: 0
  • [art] Mleko Biały morderca?

    znajdują się w mleku matki, a nie ma ich w mleku krowim. niektóre z niemowląt zapadają na ciężkie choroby, np. zapalenie opon mózgowych lub posocznica. nawet jednorazowe karmienie butelką może przyczynić się do pogorszenia stanu zdrowia dziecka,

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 2931 | Data: 2008-12-07 23:13:25 | Liczba SOGów: 6
  • ODWOLANIE

    w czerwcu mialam zapalenie sciegien ,usztywniona noge szyna klamer i zwolnienie lekarskie.pzu odmowilo odszkodowania,zbyt maly uraz i

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 130 | Data: 2014-01-12 13:12:59 | Liczba SOGów: 0
  • mam AST 33.0 i ALT 66.0

    czy to jest groźne, wcześniej miałem ast 60.0 a alt 130.0. po ostatnim badaniu w sobotę i braniu esencjalne forte spadło do ast 33.0 alt 66.0. wcześniej brałem antybiotyk od oskrzeli i może to mi podrażniło wątrobę

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 510 | Data: 2010-11-01 13:38:36 | Liczba SOGów: 0
  • Biostymina

    guru mam pytanko czy jak przeszedlem w przeszlosci wrzodziejace zapalenie jelita grubego i bralem sulfosalazin en 500 i encorton a od roku odstawilem to i czuje sie dobrze nie majac

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 2909 | Data: 2002-06-05 16:44:39 | Liczba SOGów: 0
  • Szuetam92/Dziennik/Pseudonim "Masa"

    cieszę się ze swoich dotychczasowych osiągnięć, ponieważ dokładnie 2 lata temu leżąc 2 tygodnie w szpitalu na zapalenie płuc przy wzroście 193 cm ważyłem zaledwie 69 kg. teraz 81 i dalej chcę do przodu : w zasadzie najbardziej przemyślany okres

    Odpowiedzi: 56 | Ilość wyświetleń: 2903 | Data: 2010-08-02 23:56:27 | Liczba SOGów: 6
  • Przewlekle chory

    dupa spora utrata masy i sila tez pewnie niezle zleciala w dol, bedzie co odbudowywac , zaczela sie od zapalenia oskrzeli grypy zoladka, niezytu zoladka, a na koniec przeziebienie obecnie trwa . od czego takie oslabienie organizmu ze ciagle

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 493 | Data: 2009-03-16 18:06:33 | Liczba SOGów: 0
  • Biodra:-((((

    jak np. miesnie gdy mamy zakwasy czy moge z czyms takim cwiczyc ps. powiedzcie mi jak przebiega zapalenie stawu biodrowego moze ktos z was mial jak to sie leczy kumpel z klubu to ma ,pomyslalem ze to moze byc to 2 nie ma

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 2835 | Data: 2002-12-07 15:36:49 | Liczba SOGów: 1
  • Swedzenie sutow- od deki czy tescia?

    od wit.b6 . tak poza tym to cykl fajnie klepie, ale kvrwa nie moge sie wyleczyc! dostalem jakiegos zapalenia oskrzeli krtani i do dzisiaj nie moge dojsc do siebie 7 czy 8 dzien antybiotyku wczoraj minal, mialem konczyc wczoraj ale chyba wezme

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 433 | Data: 2011-10-12 11:51:37 | Liczba SOGów: 1
  • Nietypowe sposoby

    witam wszystkich.szukam jakiś nietypowych sposobów aby jak najlepiej pobiec na 1km.jedni mówią że dobrze jest się nawdychać tlenu inni mówią że trzeba wziąć jakieś lekarstwa na rozszerzenie oskrzeli co wy o tym sądzicie

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 421 | Data: 2010-03-12 15:23:56 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}