SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

phoenix

  • Testo Blend , deka phoenix noi Meta phoenix

    Temat
    Doping - zdjęcia

    ;)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2814 Data: 2010-05-07 12:50:42 Liczba szacunów: 0
  • DECA-DURABOLIN (Alpha) + TESTOSTERON PROPIONAT (Phoenix) + HGH (Omnitrope)

    Temat
    Doping

    1. WIEK: 27 2. WAGA: 80 3. WZROST: 180 4. WYMIARY: -biceps: 40 -klatka: 110 -udo: 57 -talia: 83 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 5 lat 6. DIETA: -białko: min 3g -węglowodany: 5-6 -tłuszcz: 1 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 1x OXANDROLON / UNIGEN 8. TRENING: treningi zmieniane co 5 tygodni, przeplatana masa, sila, wytrzymalosc, zmiana cwiczen, powtorzen

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4872 Data: 2012-10-12 02:40:25 Liczba szacunów: 2
  • NPP Phoenix nie dziala?

    Temat
    Doping

    astanawiam sie teraz, czy nie podbic npp do 125mg e2d a testa do 250mg e3d Zostalo mi ok 5ml tego feniksa i udalo mi sie dorwac troche spofy na dokonczenie cyklu i zobacze jak wskocze na superke 100mg i zacznie sie cos dziac to znaczy ze phoenix to lipa A moze poprostu npp na mnie nie dziala Zmieniony przez - DYLAUDIO w dniu 2010-02-20 19:54:25

    Odpowiedzi: 281 Ilość wyświetleń: 18409 Data: 2010-02-20 19:53:05 Liczba szacunów: 0
  • IFBB Phoenix Pro 2010

    Temat
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Mam przyjemnosc otwarcia tematu dotyczacego rozpoczecia kolejnego, wielkiego sezonu w kregach najlepszych kulturystow swiata, profesjonalistow z IFBB. Zawody Phoenix Pro odbeda sie 20 lutego w sobote i beda pierwszymi w tym roku, niejako na przetarcie lez, po oficjalnym ogloszeniu przez promotora IRONMAN Pro o niekontynuacji swojego przedsiewzieci

    Odpowiedzi: 220 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-05 22:55:56 Liczba szacunów: 0
  • phoenix LAB

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Zmieniony przez - GREGOR_ian w dniu 2008-11-07 21:58:11 Zmieniony przez - GREGOR_ian w dniu 2008-11-07 21:59:53 Zmieniony przez - GREGOR_ian w dniu 2008-11-07 22:01:15

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-07 21:56:11 Liczba szacunów: 0
  • Phoenix Pro 2014

    Temat
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/afacaefbf3de4783ba1c5c0ba81e9874.jpg W dniach 25-26. 10. w Phoenix, Arizona, odbedzie sie duza impreza sportowa Europa Phenix 2014. Impreza ta Jest jedna z serii festiwali sportowych pod wspolna nazwa Europa Games Get Fit & Sports Expo promotorow Eda i Betty Pariso. W programie tego wydarzenie sa przewidziane na

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 10313 Data: 2014-10-21 21:08:01 Liczba szacunów: 0
  • Phoenix Lab - Orale / S-BOL (wins 10mg) D-BOL (metandienone 5mg)

    Temat
    Doping - zdjęcia

    bez spamu panowie bo bany leca jak sie bawimy w trzymanie zasad to ok tabsy rozowe to meta nie krusza sie twarde sa Zmieniony przez - B-50 w dniu 2009-07-04 22:44:02 Zmieniony przez - B-50 w dniu 2009-07-04 22:45:22 Zmieniony przez - B-50 w dniu 2009-07-04 22:46:33

    Odpowiedzi: 297 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-04 22:43:37 Liczba szacunów: 0
  • PHOENIX Labs / nowy design [luty 2011]

    Temat
    Doping - zdjęcia

    wpadlo mi w lapki, to wrzucam. Zmieniony przez - HYGETROPIN w dniu 2011-02-16 11:58:56 Zmieniony przez - HYGETROPIN w dniu 2011-02-16 11:59:10 Zmieniony przez - HYGETROPIN w dniu 2011-02-16 11:59:32 Zmieniony przez - HYGETROPIN w dniu 2011-02-16 11:59:47

    Odpowiedzi: 152 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-16 11:57:45 Liczba szacunów: 0
  • Phoenix orale - NEW DESIGN S-bol/D-bol forte /Oxa-bol/Oxy-bol

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Siema pany. Kolega podeslal na mail, wrzucam w celach informacyjnych. Oxa-bol : D-bol forte : Oxy-bol : S-bol : Tył wszystkich opakowań taki sam : Z moich zródeł wynika, że póki co wygląd d-bol 5mg nieulegnie zmianie, więc będziemy mieć do czynienia nadal ze śmiesznym serowym workiem Dodatkowo wiem, że d-bol forte oraz s-bol niemaja wewnątrz już w

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 17529 Data: 2009-12-29 23:18:28 Liczba szacunów: 0
  • Phoenix Pro 2015

    Temat
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    ewne ktos w tych ostanich dniach jeszcze dolaczy do listy startujacych w Phoenix Pro. ( podobno Kuclo i McCarver beda startowac) Oficjalna strona: http://www.europaexpo.com/phoenix-2015 Nagrody pieniezne: Men Open $20,000 212 $6,000 Men Physique $4,000 Women Physique $4,000 Fitness $10,000 Bikini $4,000 Lista zawodnikow Open: /SFD/Images/2015/10/

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 6911 Data: 2015-10-06 20:49:29 Liczba szacunów: 2
  • 2011 Phoenix Pro : 27.08

    Temat
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Kolejny konkurs na horyzoncie. Robert wraca do gry. Lekko nie bedzie bo na scenie stanie miedzy innymi z dwukrotnym finalista top10 Mr Olympia: Moe Elmoussawi, zawsze dobrze ocenianym Hidetada Yamagishi i niedawnym zwyciezca zawodow z cyklu "Europa" - Troyem Alvesem. Oprocz wyzej wymienionych bedzie jeszcze kilku ciekawych zawodnikow. Pelna lista

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 16308 Data: 2011-08-17 17:57:57 Liczba szacunów: 0
  • Testo blend( sustanon) -Phoenix lab

    Temat
    Doping - zdjęcia

    od pon moj dobry znajomy bedzie testowal a ze jest weteranem tego sportu bede wiedzial po tyg jak to dziala w realu ladnie sie dosc prezentuje papier sliski wszystko wyglada ok Zmieniony przez - B-50 w dniu 2009-02-06 18:43:12

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 17600 Data: 2009-02-06 18:42:26 Liczba szacunów: 0
  • 1 Cykl Metanabol Phoenix -Kilka pytań-

    Temat
    Doping

    sienia lub porostu owłosienia: nie PPM podstawowa przemiana materii: 3194 Wyciskanie leżąc (MAX): - Martwy ciąg (MAX): - Przysiad (MAX): - A więc, mam metanabol firmy phoenix: - 100 tab po 5 mg - 50 tab po 10 mg - Cell Pump (2 opakowania w kapsułkach 120 kaps x2, dostałem od znajomego więc może się przydać) - Kreatyna monohydrat 150 kaps Ol

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1923 Data: 2010-06-25 18:52:43 Liczba szacunów: 0
  • Deka 250mg + Enan 250mg Phoenix Lab

    Temat
    Doping

    Witam wszystkich mam pytanie zwiazane z cyklem Deki i Enanu. Bedzie to moj 3 Cykl,poprzedni byl na samej Dece 200mg e7d (12 tyg),wiem,ze glupio zrobilem bez tescia,testosteronu nigdy nie bralem. Praktycznie malo co odczulem ta deke (wiem,bez tescia i dawka tez nie za duza) ale moje pytanie brzmi: Czy moge podjac sie Deki 300-400mg e7d + Enan 250-50

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1405 Data: 2010-08-16 19:26:10 Liczba szacunów: 0
  • Phoenix Lab - Nandro Decanoate/Testo Enan /Testo Popionate

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Chyba nie bylo a jak bylo to ja i tak mam ladniejsze fotki

    Odpowiedzi: 174 Ilość wyświetleń: 14976 Data: 2009-08-19 20:24:15 Liczba szacunów: 0
  • Metanabol Phoenix lab .pomozcie

    Temat
    Doping

    Witam 2 lata temu zaczolem przygode ze silownia! rok temu bylem po cyklu na omie i mecie poszlo 11kg na + zostalo 6. Ostatnie pol roku mialem problemy w domu przez coo nie mialem nawet ochoty isc na silke chodzilem jedynie na sztuki walki. troche sie zaniedbalem. i od miesiaca cwicze regularnie, mam w domu 200tab mety pgeonixa 5mg i chce to zarzuci

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1364 Data: 2010-05-20 18:09:15 Liczba szacunów: 0
  • NPP - Phoenix Labs

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Zaopatrzylem sie w produkty na kolejny etap cyklu Npp feniksa, 100mg/ml 10ml w butli. Sprobuje dopiero za jakies 6 tygodni Zmieniony przez - -Cerber- w dniu 2009-03-04 22:07:15

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 12947 Data: 2009-03-04 22:04:08 Liczba szacunów: 0
  • 1 cykl meta 10mg phoenix dawkowanie

    Temat
    Doping

    Cze prosilbym o dawkowanie mety na 1 cykl hepargen 2 tabsy do kazdej porcji mety starczy? Płeć: Mężczyzna Wiek: 26 Waga: 110 Wzrost: 189 Obwód klatki: 132 Obwód ramienia: 48 Obwód talii: 94 Obwód uda: 74 Obwód łydki: 45 Staż na siłowni: 10 lat Ilość spożywanego białka: 2,5 gram na kilo Ilość spożywanych węglowodanów: 6 gram

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3845 Data: 2010-07-22 20:54:30 Liczba szacunów: 0
  • jaki dobry anty estrogen podczas cyklu z d bol forte z phoenix labsa ?

    Temat
    Doping

    jaki dobry anty estrogen podczas cyklu z d bol forte z phoenix labsa ? 100 tabsów po 10mg każdy jaki można dorzucic anty estrogen co aby nie pojawił się zbędny fat z powodu dużej ilości estrogenu który może się pojawić na cyklu ??? i jaka dobra osłonka na flaki ? Płeć: Mężczyzna Wiek: 25 Waga: 88 Wzrost: 180 Obwód klatki: 115 Obwód r

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1322 Data: 2010-05-29 21:01:44 Liczba szacunów: 0
  • pregnyl oraz środki z phoenix i m-drol

    Temat
    Doping

    zarnym rynku ale nie znacznie i dlatego moje obawy , cen nie podam z wiadomych przyczyn :) no i pytanie jeszcze jak na dzien dzisiejszy wygląda sprawa z testo blend i metą phoenix labs 5mg. ???? i czy ktoś brał m-drol OD COMPETITIVE EDGE LABS ( zakrętka biała z folią z czerwonymi napisami your protection ?? jak bede miał możliwosc to

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1807 Data: 2010-12-30 11:23:53 Liczba szacunów: 0