Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: pekajace zyly w palcach

Strona 2 z 78

  • Wychodzące żyły

    serdecznie. ja osobiście nie biore żadnego dopingu ale on zawse jak pamietam na rekach mam czasem bardzo widoczne zyly nie wyglada to fajnie, podobno taki sam efekt jest po sterydach, i slyszalem ze ludzie bioracy doping cos specjalnego zazywaja

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 3244| Data: 2008-05-31 12:08:59| Liczba SOGów: 1
  • żyły

    powiedziec jaka jest odzywka na jakosc miesni,cos żeby się troche podrzezbic i żeby była lepsza jkosc misni,żeby ladnie zyly powychodzily.cwicze już rok sila troszku idzie,masa nawet tez,ale zyly za cholere nie chca mi wyjsc.slyszalem ze na to jest

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 3342| Data: 2003-10-15 19:31:47| Liczba SOGów: 1
  • Wychodzące żyły, help......

    witam wszystkich, mam nadzieje, że ktoś odpowie mi na moje pytanie... po pierwsze jestem panią, kobietą itd. czytam forum, staram sie stosować, z róznymi skutkami się odchudzam.. za namową mojego faceta zaczełam ćwiczyć siłowo, ale efektem

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 11162| Data: 2006-11-07 18:03:54| Liczba SOGów: 1
  • Żyły na stopach ,pomocy!!

    witam ,trenuje sporty walki już sporo czasu tj. około 6 lat na początku nie zaobserwowałem żadnych żył na stopach ale ostatnio tak się przyjrzałem na te żyły i jest ich dużo i tu właśnie jest mój problem bo ja trenuje mma i dużo kopiemy w tarcze

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1606| Data: 2010-05-03 10:57:35| Liczba SOGów: 0
  • żyły

    nie wiedziałem za bardzo gdzie to dac wiec jesli zly dzial to przenieście ostatnio zaczely mi mocno wychodzic żyły na rękach co mam zrobić zeby sie schowały może to z ćwiczeń może wiecej jeść bardzo mi no tym zależy bo jak tak dalej

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1182| Data: 2004-01-22 19:01:43| Liczba SOGów: 0
  • żyły na skroniach

    siema ostatnio zaobserwowałem u siebie na skroniach pulsujące zyły czy moze miał ktos takie objawy czym moga byc spowodowane czuje sie normalnie i nie wiem czemu czuje bez powodów puls na skroniach czy to moze byc ciśnienie nadtetnicze

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 14878| Data: 2005-07-31 11:27:44| Liczba SOGów: 0
  • chce mieć grube żyły

    chce mieć grube i widoczne żyły są może jakieś środki na tą poprawe bo waże 105kg ćwicze na siłowni i nioe mam zbyt dużo tłuszczyku a żyły wychodzą mi dopiero po ostrym treningu a chciał bym mieć je widoczne na codzień

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1793| Data: 2011-07-09 12:39:33| Liczba SOGów: 0
  • Cienka skóra bardzo widoczne nie estetyczne niebiesko-zielone żyły ;/

    witam wszystkich bardzo serdecznie 3 mam do was ogromną prośbę jeśli ktoś się zna to proszę o pomoc mam cieniutką skórę na tyle,że bardzo mam widoczne żyły prawie na całym ciele no ,ale właściwie to nie przeszkadza mi to tak bardzo na innych

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 4564| Data: 2011-05-23 20:44:10| Liczba SOGów: 0
  • jak zrobic zyly na bicku?

    jak w temacie ktos mi moze podac jakies sposoby zeby zrobic zyly na bicepsie wiem ze troche glupie pytanie ale jest to dla mnie wazne za odpowiedzi dzienx

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 8591| Data: 2007-03-29 19:45:35| Liczba SOGów: 1
  • Od czego wychodzą żyły ?

    od czego wychodzą żyły od oddychania zego przy ćwiczeniu czy może od dobrze wyrobionych mięśni .bo misię zdaje że raczej od tego pierwszego niech mocz bedzie z wami :p;

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 8982| Data: 2003-03-15 13:45:03| Liczba SOGów: 3
  • spuchnięte stawy w palcach (?)

    no jak w temacie, mam problem hmm nowy dla mnie, raz że nigdy ze stawami problemów nie miałem a tymbardziej w palcach u rąk, ba z moich znajomych którzy uprawiają mniej lub bardziej systematycznie sport również nikt z czymś podobnym

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 19762| Data: 2008-02-20 15:13:25| Liczba SOGów: 1
  • strzelanie na palcach i....

    może wam sie wydać dziwne pytanie ale srio chce sie dowiedzieć, czy strzelanie na palcach może doprowadzić do jakichś urazów przyznam że już kawał czasu strzelam na palcach karku i kręgosłupie, minimum 3

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 16019| Data: 2007-01-28 18:42:28| Liczba SOGów: 0
  • Bieganie na palcach,ułatwia gre-?

    witam często na treningach trener krzyczy biegamy na palcach nie na całych stopach,czy bieganie na palcach ma korzystny wpływ,próbowałem ale cięzko sie tak biega ,czy nalezy

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2468| Data: 2008-01-27 22:30:15| Liczba SOGów: 0
  • żyły na rękach

    mam pytanie, zawsze jadalem mięso jednak w ostatnim okresie odstawilem spozywanie niepotrzebnych tłuszczy stad tez bardziej anizeli jak do tej pory widac mi żyły na rekach, pytanie polega na tym co posiada mięso jakie witaminy itp ktore wływają na

    Odpowiedzi: 72| Ilość wyświetleń: 9126| Data: 2003-06-02 16:32:11| Liczba SOGów: 0
  • Zyly- problem :/

    zylaki mam dopiero 21 lat zadal mi pytanie czy uprawiam jakis sport i mowie mu ze od 2 lat cwicze na silowni,ale zyly byly widoczne juz okolo 4 5 lat temu.lekarz powiedzial ze mam przestac cwiczyc na silowni bo bede miec problemy ze zylam

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 3202| Data: 2007-11-11 22:11:22| Liczba SOGów: 2
  • wychodzące żyły

    nie wiem czy to odpowiednie miejsce na ten temat ale nie wiedziałem gdzie go umieścić. mam taki problem, że po kilku miesiącach ćwiczeń na siłowni wychodzą mi na wierzch żyły na przedramionah i na bicepsach, inni takich problemów nie mają. czym to

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 8064| Data: 2003-05-04 16:51:33| Liczba SOGów: 0
  • Wyszły mi żyły

    witam wszystkich! otóż dziś zaczynam 4 tydzień treningu na mase, ale nie wiem czy mam się martwić czy nie ale bardzo odznaczyły się na moich rękach żyły. szczególnie w części od łokcia do ręki oraz troche na bicepsie. czy to dobrze czy nie i teraz

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 3714| Data: 2007-01-29 13:30:20| Liczba SOGów: 0
  • wystające zyły

    podoba mi się jak na rekach są dobrze widoczne zyły. sa jakies specjalne ćwiczenia zeby tak było

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 6485| Data: 2005-09-20 19:56:40| Liczba SOGów: 3
  • WTLOCZENIE SOKU DO ZYLY

    do konca zadawalajacych mnie odpowiedzi w tym temacie. chodzi o to co moze sie stac po wtloczeniu soku koksu do zyly czy komus sie cos takiego zdazylo. wiem ze trzeba odciagac tloczek, takze nie o to chodzi. wiele osob twierdzi ze zgon, ja tak

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 6066| Data: 2011-03-20 22:41:24| Liczba SOGów: 1
  • zyly pod oczami

    witam od dluzszego czasu mam pod oczami zyly : zimne oklady czy kremy pod oczy nie pomagaja. gdzies wyczytalem ze cos z nerkami moge miec... :/ da sie w ogole cos z tym zrobic pozdrawiam

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 6318| Data: 2007-01-01 13:50:43| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}