Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: pękniente naczyńko na twarzy jak leczyć

Strona 1 z 5000

  • przytyłem na twarzy jak teraz to cofnąc?

    : w pasie jak mialem to i mam 82 cm. poszło fajnie w łapki,klate,barki.. ale i w twarz.. wczesniej byłem chudy na twarzy ,a teraz taki pulchniutki. jak schudnąc na twarzy zmieniony przez 000112 w dniu 2009 04 24 21:13:38

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 3723| Data: 2009-04-24 21:13:03| Liczba SOGów: 0
  • Zaczerwienienia na twarzy. Jak wyleczyć?

    witam! mam dość irytujący problem odnośnie cery. tak jak jest pokazane na zdjęciach mam na twarzy ,,czerwone plamy . byłem już z tym u dermatologa stwierdził, że to rumień jednak długie leczenie nie przyniosło

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1393| Data: 2014-03-13 20:06:16| Liczba SOGów: 1
  • uczulenie na bialko.jak zaradzic????

    bialkowe.tzn jedzac j jak kurze lub inne produkty zawierajace bialko pokilku dniach wyskakuja mi czerwone plamy na twarzy jak nim mozna zaradzic czy mozna cos kupic jakies tabletki czy witaminki robilem badania i wyszlo mi ze jestem

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2352| Data: 2004-03-28 12:12:14| Liczba SOGów: 0
  • SPAM ponownie otwieramy, gdyz szacunek do Dennisa Sivera epicki mamy

    ok moj pierwszy spam! tytul to suchar, ale przynajmniej oddaje w nim hold komu trzeba dupeczka w klimacie germanskim jawohl na czesc dennisa [img width=740 height=955]/sfd/images/2016/2/13/58b3a8fff8a447b3833e4af6f2f06fa9[/img]

    Odpowiedzi: 5002| Ilość wyświetleń: 124100| Data: 2016-02-13 19:46:55| Liczba SOGów: 43
  • Testosteron - czy faktycznie pomaga komuś kto nie ma zarostu na twarzy??

    słyszałem, że gdy ktoś ma za mały poziom testosteronu to może nie mieć zarostu na twarzy ewentualnie może i ma ale niewiele mu rosnie np broda i wąsy ja tak wlasnie mam . mi chodzi o to czy komuś z was

    Odpowiedzi: 65| Ilość wyświetleń: 38148| Data: 2011-05-09 23:35:36| Liczba SOGów: 5
  • zweżenie tarcz miedzykregowych jak leczyc?

    zwerzenie tarcz miedzykregowych jak leczyc jest to uciazliwe ciagle mam wrazenie ze mam za malo miejsca w plecach isie [przeciagam jak glab.wisze na drazku

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 18634| Data: 2007-01-31 11:47:10| Liczba SOGów: 0
  • uczulenie na alkohol? stres? czerwone plamy na twarzy

    2 lat. mianowicie dość często po wypiciu niewielkiej ilości alkoholu, 1 piwo, lampka wina, drink pojawiają mi się na twarzy czerwone plamy o wyraźnych konturach, dostaje nieco lekkiego kataru i mam wrażenie że gałki oczne robią się zażółcone.

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 22420| Data: 2011-12-13 21:22:57| Liczba SOGów: 0
  • Zarost na twarzy, a właściwie jego brak

    forum, ale specjalnie założyłem konto żeby was prosić o rade, pomoc. mianowicie, mam 22 lata, a nie mam zarostu na twarzy wiem, że były podobne tematy, ale prosze o zrozumienie. pewnie wielu z was powie chłopie ciesz się, jeszcze ci się to

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 14979| Data: 2012-07-28 22:15:47| Liczba SOGów: 0
  • jak przytyc na twarzy???

    witam. mam pytanie czy mozna w jakis sposob przytyc na twarzy odpowiednia dieta czy cos prosze was pomozcie!!! pzdr.

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 36297| Data: 2005-07-30 22:49:22| Liczba SOGów: 1
  • Plamy na twarzy...%-)

    otóz jest taka sprawa 3 mój dobry kolega po wypiciu jakiejś ilości alkoholu wyglada jak potwór 7 tak poważanie to na twarzy wyskakuja mu jakieś czerwone plamy.nie sa to tylko zwykłe wypieki tylko bywa ze jak patrze z profilu to ma tez takie bulwy

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 24937| Data: 2003-03-22 20:39:17| Liczba SOGów: 1
  • Co zrobic by schudnac na twarzy?

    co jesc i jak cwiczyc by schudnac na twarzy bo jestem ogolnie chudy, mam nienajgorsza rzezbe, a na twarzy wygladam jakbym warzyl zanacznie wiecej. pomozcie! bylbym niezmiernie wdzieczny za wszystkie wskazowki. pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 24940| Data: 2004-01-18 20:56:15| Liczba SOGów: 0
  • PRZEJŚCIE Z DIETY REDUKCYJNEJ NA MASOWĄ-JAK ZAOBIEC KATASTROFIE METABOLICZNEJ

    przejście z diety redukcyjnej na masową jak zapobiec katastrofie metabolicznej i nie obrosnąć tłuszczem sezon startowy dobiegł końca. kulturyści odwieszają do

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2035| Data: 2011-02-08 13:06:49| Liczba SOGów: 2
  • Cały czas coś wyskakuję na twarzy - zdjęcia i jak się tego pozbyć??

    witam otóż od jakiegoś czasu mam problem z skóra na twarzy cały czas wyskakują mi jakieś czerwone gule podskórne lub czerwone krosty. nie ma nic w nich do wyciśnięcia tylko

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 4235| Data: 2012-07-10 19:42:32| Liczba SOGów: 0
  • bardzo mocny zarost na twarzy

    witam mam 19 lat i bardzo mocny zarost na twarzy .. rano golenie wieczorem juz mozna broda drapac a do tego zarost mam ciemny zatem grubszy od jasnego. obecnie

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 16123| Data: 2008-08-04 11:04:01| Liczba SOGów: 0
  • <b>NIETYPOWY PROBLEM. jak schudnac.. na twarzy? ;-)</b>

    wiek 22 cwicze 3x w tygodniu silowo i 3x aeroby cale cialo jest juz okej rysyje sie powoli kratka na brzuchu a na twarzy nic! podczas tego cyklu mocno pzytylem na twarzy i teraz za nic nie moge wrocic do normalnego wygladu. chodzi mi o okragle

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2933| Data: 2007-12-12 19:55:45| Liczba SOGów: 0
  • czy da się schudnac na twarzy ?

    witam mam pewien problem. jestem okragły na twarzy mam spore policzki. ogolnie mam okrągłą twarz. wiem dla kogoś moze to byc smieszny problem, ale chodzi o to że

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 37150| Data: 2006-12-01 19:41:23| Liczba SOGów: 3
  • schudniecie na twarzy...

    witam ostatnio zrobilem sie na twarzy taki bardziej puchaty 7 jak schudnac na twarzy czytalem wiele artykulow ale kurcze mam pewne watpliwosci co do

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 4993| Data: 2008-05-05 11:15:28| Liczba SOGów: 0
  • Czemu przybywa mi tłuszczu.. na twarzy?

    zrobiło właściwie to właśnie zaczynam treningi i diete, o tym zaraz , ale z jakiegoś powodu zaczyna mi przybywać na twarzy . koleżanka to określija jakby mi coś w gębie wybuchło :p dosłownie. może wydać się wam to śmieszne, ale po prostu nei

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1331| Data: 2008-06-07 19:19:03| Liczba SOGów: 0
  • Białe plamy na twarzy po solarium

    witam mam do was pytanie moze miał ktos cos podobnego a mianowice: zrobiły mi sie białem plamy na twarzy takie okrągłe które nie potafie opalic pierw miałem z jednej strony potem zrobiły mi sie z drugiej śmiesznie to

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 17036| Data: 2004-08-10 22:34:10| Liczba SOGów: 1
  • popekane naczynka/rumien na twarzy , jakies rady co robic???

    witam ,od dawna dawna mam na twarzy rumience, stosowlame juz przerozne kremy, i iestety tylko maskuja nie lecza, wiec mam pytanko do osob ktore wiedza o

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 21174| Data: 2003-02-01 18:45:35| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}