Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: osteotomia kolana zabieg

Strona 1 z 419

  • SOLARIUM - wątek ogólny

    a potem co 2 tygodnie nalezy wykonac peeling całego ciała nie pomijajać twarzy. dla niewtajemniczonych peeling to zabieg złuszczajacy naskórek. zamiast peelingu mozna po prostu poządnie wyszorowac ciało gabką. po takim zabiegu skóra bedzie

    Odpowiedzi: 1579| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-05-19 16:19:14| Liczba SOGów: 145
  • KOLANA KOśLAWE, KOLANA SZPOTAWE - Jak sobie z tym radzic.

    cześć. kiedyś mój kolega miał z tym poważny problem. nazywało sie to kolana koślawe . lekarz zalecił mu ćwiczenia które nizej są również podane. istnieje tez cos takiego jak kolana szpotawe .

    Odpowiedzi: 146| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-12-24 13:09:29| Liczba SOGów: 14
  • Odchudzanie Łopatologicznie, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane przez kobiety

    powtórzeń na serie i ignorowanie “wrażenia” wzrostu przez ok 6 tygodni. po tym czasie znów zmierzyć i porównać. taki zabieg pozwoli nam na realna ocenę co się dzieje z nasza tkanka tłuszczową i mięśniową na udzie i dostosowanie dalszego

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2010-04-08 13:26:21| Liczba SOGów: 244
  • WIELKA ŚCIEMA Z GLUKOZAMINA

    witam ostatni miałem dośc poważną kontuzje kolana operacja i bardzo drogie leki a do tego utrata zdrowia.postanowiłem się wiec jak najwiecej dowiedziec o swoim

    Odpowiedzi: 86| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-12-28 00:30:22| Liczba SOGów: 44
  • [ART] MASA - wersja z roku 2014

    stanąć na palcach tak, by pięty były w górze na czas trwania ćwiczenia. z takiej pozycji należy wykonać przysiad. kolana wędrują w kierunku wskazywanym przez palce stóp, a więc na zewnątrz. ćwiczenie do wykonania z użyciem hantli lub na maszynie

    Odpowiedzi: 575| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2010-05-24 16:56:10| Liczba SOGów: 277
  • ROZCIĄGANIE!!!!!

    więcej na szerokość barków. wykonujesz krążenia biodrami w jedną i drugą stronę. następnie złączasz stopy i kolana i wykonujesz krążenia kolanami, a na koniec stawami skokowymi palce i poduszki stopy dotykają podłogi i kręcimy stopami .

    Odpowiedzi: 670| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-03-23 11:06:09| Liczba SOGów: 127
  • Doris.K - Fit forma mi się marzy.

    [img]http://dorisk.gbzl.pl/foty/33.jpeg[/img] w sierpniu zdecydowałam się na zabieg także siłą rzeczy zrezygnowałam z treningów. tym razem jednak trzymałam miskę około swojego zera żeby nie zaprzepaścić kolejny raz tego co udało mi

    Odpowiedzi: 3883| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2014-10-06 22:40:25| Liczba SOGów: 55
  • Zapalenie kaletki maziowej kolana

    nie wiem czy czegoś nie przekręcam w nazwie ale to schorzenie nazywa się chyba właśnie zapaleniem kaletki maziowej kolana . proszę o radę jak to leczyć i jakie leki mogłyby pomóc.

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-02-15 09:10:23| Liczba SOGów: 1
  • Artroskopia kolana - proszę o radę i pomoc

    pojawił się problem szczególnie z moją mamą, która tak jak ja jest panikarą no i boi się bo nasluchala sie ze taki zabieg moze skonczyc sie dobrze ale moze być również ryzykowny. jakby tego było mało boję się znieczulenia, mama jeszcze bardziej.

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-07-10 22:15:10| Liczba SOGów: 0
  • Co robic po artroskopii kolana???

    lekarz powiedzial ze jak odbuduje mięsien czworogłowy to skończą sie moje problemy z tzw wylatywaniem kolana jednak po prawie 3 miesiacach cwiczen powinny byc zauwazalne efekty. jednak jak narazie u mnie ich nie widac: miesien dalej slaby, a

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-02-25 23:12:53| Liczba SOGów: 0
  • Plan treningu dla osób sredniozaawansowanych

    drążku. 3 x max 2. spięcia brzucha.3 x max ad 1 łapiemy się drążka średniej szerokości uchwytem, uginamy nogi w kolanach i przyciągamy je do góry, jak najbliżej klatki piersiowej. ważne jest by zaakcentować ruch miednicy do góry, a nie tylko

    Odpowiedzi: 294| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2008-05-14 15:14:42| Liczba SOGów: 171
  • Zerwane więzadło przyśrodkowe MCL kolana - POMOCY!!!

    witam mam problem. 20 maja ok 2 tyg temu doznałem urazu kolana poważnie nadwyrężyłem kolano uderzając częścią poniżej kolana w słupek noga wygięła kolano bocznie na zewnątrz w

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-06-04 16:41:27| Liczba SOGów: 1
  • Kolana - Brak mazi :-(((

    poważnych i mających doczynienia z tego typami urazami. od jakis 3 miesięcy moja mama mająca lat 49 ma problem z kolanami, nie może chodzić, cały czas czuje ogromny ból.wyjeździła się już po przeróżnych lekarzach, szpitalach...i nie za wiele

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-09-08 15:26:10| Liczba SOGów: 0
  • chondromolacja chrząstki... (kontuzja kolana)

    witam w zeszłym roku doznałem kontuzji kolana podczas gry w futsal , byłem u kilku lekarzy ortopedów i żaden nie stwierdził na sto % co mi jest, dostawałem

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-04-13 21:29:45| Liczba SOGów: 2
  • Kolana-trzaski,chrupanie itp

    czasu stopniowo gdzieś od roku sie to powiekszało za każdym razem gdy kucne to przy podnoszeniu sie słysze w obu kolanach strzelanie,jakieś zgrzyty i wogóle dziwe odgłosy dochądzace z obu tych stawów. wiem że na pewno coś sie tam dzieje

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2002-11-06 10:22:45| Liczba SOGów: 4
  • Jak zbudować silne nogi i zdrowe kolana

    jak zbudować silne nogi i zdrowe kolana parę wskazówek jak zrównoważyć siłę i wzrost masy mięśniowej w obrębie nóg autor charles poliquin we

    Odpowiedzi: 84| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2011-06-22 13:21:41| Liczba SOGów: 11
  • Artroskopia kolana

    będę miał robiony taki zabieg tzn w/g ortopedy jest on potrzebny. chociaż stwierdził to na podstawie zwykłego badani kolana i prześwietlanie rentgenem czy to normalne dodam że jestem już 1,5 miesiąca po zwichnięciu miałem robioną punkcje noga

    Odpowiedzi: 74| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-01-22 21:29:30| Liczba SOGów: 3
  • DEPILACJA - wątek ogólny

    sposobem jest zniszczenie laserem mieszków włosowych. wtedy włosy nie wyrosną tam już nigdy! ale jest to dość poważny zabieg może wykonywać go tylko lekarz, a nie kosmetyczka. zabieg trzeba powtarzac parokrotnie. jak sami się zapewne domyślacie,

    Odpowiedzi: 520| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-08-09 22:10:05| Liczba SOGów: 31
  • Wynik rezonansu magnetycznego kolana

    siema. robilem dzisiaj rezonans magnetyczny prawego kolana i oto wyniki: wiezadlo krzyzowe przednie zmiany przeciazeniowe z zachowaniem ciaglosci wiezadla // tylne

    Odpowiedzi: 35| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2008-07-08 21:11:03| Liczba SOGów: 1
  • Kolana - wzmocnienie

    przegladajac ostatnio forum natrafilem na opinie hansa jakoby przysiady ze sztanga mogly wzmocnic kolana nigdy ich nie robilem, bo myslalem z jest dokladnie odwrotnie. wiec teraz pytam: czy to prawda jaka jest poprawna

    Odpowiedzi: 40| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-07-09 01:56:23| Liczba SOGów: 15

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}