Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: osłabienie po wysiłku

Strona 1 z 451

  • Zapotrzebowanie kaloryczne, skł. prod. żywnościowych, % bf

    fizyczną trening siłowy 7 9 kcal na minutę w zależności od intensywności epoc kalorie spalone po wysiłku 4 7% całkowitego zapotrzebowania kalorycznego trening areobowy 5 10 kcal na minutę w zależności od intensywności epoc

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-07-16 08:33:01| Liczba SOGów: 201
  • Dieta na masę - dodatkowe kg dla wszystkich potrzebujących!

    fizycznej trening siłowy 7 9 kcal na minutę w zależności od intensywności epoc kalorie spalone po wysiłku 4 7% całkowitego zapotrzebowania kalorycznego trening areobowy 5 10 kcal na minutę w zależności od intensywności epoc

    Odpowiedzi: 508| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-01-02 12:02:39| Liczba SOGów: 470
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    70mmol/kg i 50mmol/kg w mięśniach ii typu. utlenianie tłuszczu następuje przy około 70mmol/kg, niezależnie od wysiłku przy 40 mmol/kg wydolność mięśniowa zostaje bardzo obniżona. całkowite wyczerpanie to ok. 15 25mmol/kg., kiedy poziom

    Odpowiedzi: 4026| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-09-04 14:30:05| Liczba SOGów: 287
  • Dieta - ułóż sam(a)

    aktywność fizyczną trening siłowy 7 9 kcal na minutę w zależności od intensywności epoc kalorie spalone po wysiłku 4 7% całkowitego zapotrzebowania kalorycznego trening aerobowy 5 10 kcal na minutę w zależności od intensywności

    Odpowiedzi: 293| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-02-07 21:04:55| Liczba SOGów: 378
  • Trening Interwałowy (HIIT)

    krótszy czas trneingu interwałowego czyni go o wiele lepszym. jak wiemy tk.tłuszczową spalają mieśnie podczas wysiłku a najwięcej podczas regeneracji więc im większy wysiłek mięśniowy tym większa regeneracja miesnie przez co większe szanse na

    Odpowiedzi: 481| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-05-31 13:58:32| Liczba SOGów: 338
  • ODCHUDZANIE "PORADNIK" CIĄGLE UZUPEŁNIAM :)

    witam wszystkich przedstawiam praktyczny poradnik, jak zrzucić zbedną tkankę tłuszczową oraz poprawić sylwetkę. proces właściwej redukcji tkanki tłuszczowej odchudzania rozpoczynamy w kuchni układając dietę i menu. najlepsze rezultaty

    Odpowiedzi: 442| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-06-06 23:53:16| Liczba SOGów: 193
  • GOTOWANIE NA PARZE-przepisy i najważniejsze informacje

    ok. 32% z nas świadoma jest jej dobrodziejstw. polacy jednak uważają, że wymaga ona zbyt wielkiego nakładu czasu i wysiłku skąd taki pomysł nie wiem. cóż może być prostsze, niż wrzucić np. rybę na kosz do parowania, poczekać 8 minut, po czym

    Odpowiedzi: 89| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-09-05 11:46:39| Liczba SOGów: 37
  • Mięśnie brzucha

    robić by w lipcu nasz brzuch przypominał swoim wyglądem sześciopak. by to osiągnąć trzeba włożyć naprawdę sporo wysiłku każdy kto twierdzi inaczej na pewno chce wam coś sprzedać patrz reklamy gym fitness i inne tym podobne . w realizacji

    Odpowiedzi: 456| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2002-03-29 00:25:47| Liczba SOGów: 435
  • Trening Armstronga na poprawę wyniku w podciąganiu na drążku

    6 serii nachwytem. podsumowanie ten program działa na każdego, kto jest w stanie włożyć w niego odrobinę wysiłku może się zdarzyć tak, że odnotujecie w którymś tygodniu zmniejszenie ilości powtórzeń wykonywanych maksymalnym wysiłkiem. to

    Odpowiedzi: 1001| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2008-10-15 17:53:05| Liczba SOGów: 88
  • Wstęp do odżywiania

    we krwi to należy powiedzieć czy w takim razie są one wogóle potrzebne w diecie odpowiedź brzmi: tak. od razu po wysiłku fizycznym treningu zapasy glikogenu w mięśniach i wątrobie sa uszczuplone.gdyż organizm zużył ich część do produkcji energi

    Odpowiedzi: 143| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2002-11-11 18:10:27| Liczba SOGów: 472
  • Poradnik- Jak zwiększyć WZROST.

    energii 24h/ dobę. nawet jak leżymy i oglądamy tv to spalamy kalorie, oczywiście w mniejszych ilościach niż podczas wysiłku fizycznego. materiał został skonsultowany z mgr biologii. wszystko co tu jest zawarte jest prawdą. owy mgr

    Odpowiedzi: 3107| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2009-02-20 21:56:25| Liczba SOGów: 95
  • [BLOG] Dziennik faftaqa Vol. 2

    wakacje się kończą, pora zabrać się za sobie i zreaktywować dziennik żywieniowo treningowy. póki co wstępne dane tylko. jutro uzupełnię dokłądniej, a teraz orientacyjnie: wiek: 33 wzrost: 186, masa ciała około 92kg, talia: około 84,

    Odpowiedzi: 3185| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2015-08-17 22:07:17| Liczba SOGów: 144
  • [ART] MASA - wersja z roku 2014

    także na stopniowe zwiększanie objętości i intensywności treningowej. zaadoptowanie się organizmu do nowego rodzaju wysiłku prowadzi do hipertrofii. aby zmaksymalizować efekty treningowe, poszczególne mikrocykle powinny tworzyć spójną całość.

    Odpowiedzi: 575| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2010-05-24 16:56:10| Liczba SOGów: 277
  • Dieta zgodna z grupą krwi - podstawowe informacje

    zawierają lektyny, które odkładają się w tkankach mięśniowych, czyniąc je bardziej alkalicznymi i mniej zdolnymi do wysiłku fizycznego. trzeci czynnik naboru wagi u typu 0 związany jest z funkcjonowaniem tarczycy. grupy 0 mają tendencję do

    Odpowiedzi: 64| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-03-09 11:57:12| Liczba SOGów: 47
  • Podstawy układania diety

    podstawy układania diety witam. ze względu na to, że powstaje wiele diet błędnych w których ilość kcal, btw i co najczęściej się zdarza tłuszcze i warzywa są w okolicach treningowych napiszę gdzie co powinno się znajdować aby było ok. na

    Odpowiedzi: 483| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-12-06 12:09:49| Liczba SOGów: 413
  • Efektywne spalanie tłuszczu

    na sfd wciąż pojawiają się pytania jak cwiczyć by spalić tłuszcz, ile czasu poświęcać na takie ćwiczenia i jakie te ćwiczenia powinny być. tak więc najskuteczniejsza intensywność ćwiczeń jest na progu przemian tlenowo beztlenowych. wysiłek tlenowy

    Odpowiedzi: 240| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-03-05 20:10:15| Liczba SOGów: 89
  • Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

    szukając optymalnego rozwiązania jeżeli jest kasa dużo bcaa, jeżeli nie wpc, solidny posiłek przed i po wysiłku bcaa w dobre cenie jak i składzie ma wiele firm : fitmax olimp kaizen trec kilka firm ma w ofercie bcaa wzbogacone o

    Odpowiedzi: 2107| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2009-02-20 00:58:45| Liczba SOGów: 233
  • Bsn - NO-Xplode

    bsn no xplode to preparat przedtreningowy o działaniu silnie stymulującym, dodaje energii i motywuje do wzmożonego wysiłku fizycznego i psychicznego. działa niezwykle szybko i skutecznie, umożliwia zintensyfikowanie treningu zarówno pod względem

    Odpowiedzi: 871| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-02-23 12:58:15| Liczba SOGów: 21
  • Jak obniżyć ciśnienie krwi

    tkanek na tlen. w czasie snu na przykład jest ono mniejsze, toteż ciśnienie ulega obniżeniu, a podczas wysiłku fizycznego zapotrzebowanie na tlen zwiększa się, co powoduje wzrost ciśnienia krwi. ciśnienie może również wzrastać w sytuacjach

    Odpowiedzi: 44| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-01-13 20:32:47| Liczba SOGów: 6
  • Podstawy treningu, pedałowanie, tętna podczas wysiłku

    lance rzadko rozstaje się ze swoim mps korzysta z niego podczas 90% wyścigów celem ciągłego monitorowania okresów wysiłku i odpoczynku. dla lance’a mps jest jak osobisty trener będący stale w pobliżu. mps może usprawnić trening na wiele

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-07-29 13:18:14| Liczba SOGów: 6

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}