Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepiej pasujące tematy

Znalezione artykuły pod frazą: opuchniete nogi

Strona 18 z 3184

  • Nogi - masa !!!

    zime jak najwiecej zyskac cm w udzie. jaki trening proponujecie. zaznaczam ze potrzebuje naprawde ostry trening na nogi ale nie znam sie bo zawsze robilem jakies plany na siłe w zakresie 5 powt. a teraz interesuje mnie duza masa, zeby je mocno

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 2308 | Data: 2010-10-30 09:01:10 | Liczba SOGów: 0
  • Nogi

    czy mogłby mi ktoś poradzic jakies cwiczenia na nogi poniewaz sa bardzo chude względem reszty mojego ciała. cwicze bez sprzetowo robie pompki co przynosi mi naprawde niezłe

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 906 | Data: 2008-10-17 23:28:53 | Liczba SOGów: 1
  • brzuch, nogi i bieganie

    się. w zasadzie robię trochę więcej powtórzeń niż przy właściwym treningu na masę. ćwiczę również brzuch i nogi poza treningiem 3x w tygodniu jeżdżę na rowerze i gram w piłkę. moim głównym priorytetem jest górna partia ciała. mój trening bez

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 303 | Data: 2013-05-03 17:22:04 | Liczba SOGów: 0
  • Push Pull+nogi

    mam pytanie co do treningów push pull nogi jakie są treningi push a jakie pull oraz ilość treningów na 1 partię np. klatkę czy 1 2 3 np. wyciskanie płasko wyciskanie ukos wyciskanie ukos tylko na przód

    Odpowiedzi: 24 | Ilość wyświetleń: 2300 | Data: 2010-02-27 12:46:15 | Liczba SOGów: 0
  • siłownia/nogi

    witam..moze mi ktos powiedziec jak co i ile cwiczyc na nogi na dynamike i szybkosc na silownii dodam ze mam dziennie treningi z pilki noznej. standardowo do tego robilem nogi raz

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1297 | Data: 2009-01-17 21:21:42 | Liczba SOGów: 0
  • split na masę ze wskazaniem na nogi

    stojąc 4s 12 10 10 8 uginanie siedząc z podparciem o kolano 3s 12 10 8 nogi martwy ciąg na prostych nogach 3s 12 10 8 ii dzień: plecy podciąganie nachwytem 4s max podciąganie

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 497 | Data: 2010-08-18 14:19:26 | Liczba SOGów: 1
  • Nogi Nogi i jescze raz NOGI!

    jestem troche otyły, ale najgorze są uda, są za duże, umięśnione i otłuszczone. jak mam je spalić ćwicząc na masę nogi na siłowni ćwiczę oczywiście. czy są jakieś ćwiczenia na spalenie tego fatu chodzę na karate i mam 3 razy w tygodniu treningi

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 889 | Data: 2009-02-05 00:51:53 | Liczba SOGów: 0
  • Plan z priorytetem na nogi

    niemilo sie sklada ze lydki sa bardzo oporne na wszelkie bodzce :/ wymyslilem sobie taki plan poniedziałek nogi 1. prostowanie nog w siadzie na maszynie 4x12 90s 2. uginanie nog na maszynie lezac 4x12 90s 3. przysiady

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1287 | Data: 2005-12-07 23:50:28 | Liczba SOGów: 0
  • jazda na rowerze a nogi + ostre koło

    bardziej rozbudowuje mięśnie tak mi się wydaje, ale nie jestem przekonana dlatego pytam czy ciągły ruch sprawia, że nogi smukleją dziękuję za odpowiedź. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 2275 | Data: 2008-10-11 14:45:02 | Liczba SOGów: 0
  • Nogi, Kopanie

    jednak po 4 miesiącach, widze spore efekty. bardzo się z tego cieszę, jednak bardzo bym chciał poprawić moje uneszenie nogi wraz z uderzeniem. myślałem nad zapisaniem się na tkd, ale niedługo będę mieć zakładany aparat stały na dolną szczękę nie

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1275 | Data: 2009-04-01 08:03:19 | Liczba SOGów: 0
  • NOGI-CO Z TYM ZROBIC???

    wyciskanie 112cm klata ,38bic. po roku wznowilem treningi nog i sile juz zdarzylem odbudowac i jest juz ok.ale boje nogi w szegolnosci uda sa b.grube 66cm udo.biodra 102cmzakupilem wlasnie kreatyne bo chce by moja sylwetka byla jeszce lepsza ale

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1274 | Data: 2005-11-21 21:18:24 | Liczba SOGów: 1
  • nogi (masa)

    jak zrobić masę nóg jeśli dziennie robię 30km na rowerze i później na siłowni nie mam siły już ich ćwiczyć rower raczej tylko nogi wyrzeźbi podobnie jak truchtanie wieczorem , prawda

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 2265 | Data: 2004-10-17 13:36:47 | Liczba SOGów: 1
  • Dynamiczne nogi??

    chodze na capoeire i ktos napisal aby nogi robic gora 5 powtorzen wtedy beda bardziej dynamiczne. niech ktos napisze dokladnie co i jak. z gory dzieki.

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 2264 | Data: 2007-01-30 23:14:35 | Liczba SOGów: 2
  • TRENING NOGI - MASA ???

    : przez 5 miesiecy treningow efekty silowe sa bardzo na plus i ogolnie powyzej pasa jest ok, jedynym mankamentem sa nogi ktore niestety zaniedbalem, zrobilem ostatnio pierwszy prawdziwy trening na nogi i mam mega zakwasy, pisze do was o fachowa

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1259 | Data: 2010-03-02 00:08:04 | Liczba SOGów: 0
  • Mam grube nogi, jak schudnąć?

    mam zrobic z tymi nogami błagam poradzcie cos , dajcie jakies cw na łydki przedewszystkim : brzuszek jest spoko ,ale nogi ..masakra!!! mój typ sylwetki to gruszka : linki do zdjęć: http://tmp4.glitery.pl/obrazki/3/95/4 glitery_pl klaudia050

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 2259 | Data: 2011-01-04 23:21:24 | Liczba SOGów: 0
  • Najlepsze ćw na nogi

    jakie są najlepsze ćwiczenia na nogi mama tylko drążek do podciągania i hantle

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 2258 | Data: 2010-03-17 17:23:29 | Liczba SOGów: 0
  • Nogi 2 razy w tygodniu jak to pogodzić ?

    witam jak rozbudowac tygodniowy plan cwiczen tak zeby w tygodniu cwiczyc nogi 2razy. poniedziałek:klata,bary wtorek: nogi środa:triceps,biceps piątek:plecy sobota: nogi jest ok

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 858 | Data: 2012-04-24 08:47:21 | Liczba SOGów: 0
  • plecy + nogi i martwy ciag...

    witam mam maly problem otoz mam trening i w jednym dniu wypadaja mi plecy + nogi i cwicze najperw plecy i przechodze do nog i mam martwy ciag i nie wiem w jakiej kolejnosci go dac... czy na końcu czy

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 1256 | Data: 2009-05-23 11:53:46 | Liczba SOGów: 0
  • jak szybko wysmuklic i wyrzezbic nogi

    co robić by bez większego wysiłku mieć piękne nogi jakie ćwiczenia wykonywać i jaką dietę stosować jestem szczupła lecz moje nogi w żadnym razie nie pasują do mojej figury,są grube!!!!!!!!!co robić

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1255 | Data: 2010-11-21 02:05:23 | Liczba SOGów: 0
  • Recenzja: Tryton V, stacja na nogi, zestaw obciążenia

    recenzja sprzętu: zestaw tryton v ławka, stojaki, modlitewnik stacja na nogi zestaw ciężarów 78,5 kg zapraszam do obejrzenia filmiku proszę się nie śmiać 29

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 2252 | Data: 2011-01-09 19:17:03 | Liczba SOGów: 5

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}