Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: opis świni po angielsku

Strona 1 z 4101

  • Obrazki... Tytuł po angielsku<<<?

    witam, mam do was pytanie i prośbę. 1 pod jakim hasłem mam szukać po angielsku arnold schwarzenegger edukacja kulturysty 2 czy ktoś ma na dysku lub zna stronę z obrazkami takimi jak ten

    Odpowiedzi: 88| Ilość wyświetleń: 7327| Data: 2008-06-07 21:04:31| Liczba SOGów: 13
  • Jak to bedzie po angielsku?

    czy ktos wie jak po angielsku jest trojboj silowy

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 4795| Data: 2002-06-25 23:11:58| Liczba SOGów: 1
  • przeplywomierz po angielsku

    witam jak w temacie wie ktos jak sie mowi na przeplywomierz po angielsku

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2362| Data: 2009-11-25 22:48:23| Liczba SOGów: 1
  • kick boxing w Poznaniu po angielsku

    czesc! czy ktos z was wie gdzie trenowac kick boxing w poznaniu bardzo prosze o namiary. i jeszcze maly szczegol. chodziloby mi o trenera ktory chociaz troszeczke mowi po angielsku dzieki wielkie! joanna

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1058| Data: 2003-08-28 06:06:00| Liczba SOGów: 0
  • Podciąganie na drążku-ciekawy program

    na sobie i stwierdzam że działa choć nieraz przejście na wyzszy poziom zajmuje więcej niz tydzień. niżej zamieszczam opis programu po angielsku i link do tego artykułu. the recon ron pull up program is a fitness workout to get marines, or anyone

    Odpowiedzi: 74| Ilość wyświetleń: 31288| Data: 2008-07-06 21:49:52| Liczba SOGów: 18
  • Wycieczka do Turcji - reportaz z wyprawy po SAA

    z dnia 31 05 2009 . jezyk uzedowy to oczywiscie turecki ale w komercyjnym biznesie kazdy turek gada cos tam po angielsku w aptece nie ma problemu z komunikacja w angielskim ,a jesli ktos z wycieczkowiczow nie zna ang. to moze smialo zrobic

    Odpowiedzi: 85| Ilość wyświetleń: 12467| Data: 2009-06-03 16:31:37| Liczba SOGów: 28
  • Opis Efektow po Dece + Winstrol

    witam własnie skonoczylem cykl z uzyciem deci i winstrolu w ilosciach 1300 mg deci i 200 tab / 2mg winstrolu. efekty 11 kg masy i 30 kg na lawce. dodam wiem wiem, zle zrobilem powinienem cwiczyc kilka lat bez tego / mam za maly staz treningowy

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 11104| Data: 2002-11-01 10:36:38| Liczba SOGów: 0
  • Wywiady po polsku - Mark Kerr

    spójrz na walke severna z shemrokiem. kerr: smieje się ..masz racje. sherdog:twoja walka z igor borisovem. opisz ją dla nas , czego oczekiwałes po nim kerr:tak to było łatwiejsze niż myślałem.wogule to duzo się zmieniło przez ostatnie 4

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3534| Data: 2003-01-13 12:24:28| Liczba SOGów: 9
  • Stack 5

    ten stack 5 jest bardzo dobry na odchudzanie dlatego kupilem to. chce schudnac z 15 kg a mam 105 przy 177.ogulnie opis jest po angielsku i cos tam kumam ale nie do konca wiem ze brac 30 min przed treningiem i nie pozniej jak do godz 17 18 bo moga

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2778| Data: 2004-02-27 20:32:59| Liczba SOGów: 0
  • Dla tych ktorzy maja zamiar koksowac zwierzeta %-)

    . . . . . www.cancunsteroids.com . . . . . . po wyboirze firmy wyswietla nam sie produkty a po klikniecu na produkt opis + dawkowanie po angielsku . 3 milej lektury

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1485| Data: 2005-05-04 17:16:07| Liczba SOGów: 6
  • Wywiady po PRIDE CC 2006

    temat na prośbę saiba. postaram się je przetłumaczyć w miarę możliwości : link do oryginalnych wywiadów po angielsku ,ze zdjęciami z konferencji : http://www.sherdog.net/forums/showthread.php t=395388 tłumaczenia : nastula : to

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 3376| Data: 2006-07-02 11:20:20| Liczba SOGów: 16
  • pa angielsku

    postanowilem zalozyc podobny w grapplu. czy ktos obeznany moglby mi powiedziec jak po angielsku bedzie walka zadaniowa tylko prosze o rzeczowa odpowiedz jak na to sie mowi na sekcjach w krajach anglojezycznych a nie jak to jest wedlug

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1229| Data: 2006-07-11 20:43:24| Liczba SOGów: 1
  • Buttwink, zawijanie ogona, ból po przysiadach w odcinku lędźwiowym.

    zna ktoś może zestaw ćwiczeń właśnie pod korygowanie tego zawijania niestety nie ogarniam filmików po angielsku gdzie tłumaczone są te zagadnienia, a w języku polskim znalazłem tylko jeden artykuł. bardzo wdzięczny byłbym za wskazówki i pomoc.

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2988| Data: 2014-02-05 21:05:50| Liczba SOGów: 2
  • Aeroby po treningu siłowym

    w sumie 4 min, jest bardzo wyczerpujący! domową wersję tabaty można zrealizować wykonując ćwiczenie zwane po angielsku thruster . wygląda ono tak : stajemy w rozkroku na szerokość ramion trzymając w dłoniach na wysokości barków

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 2475| Data: 2007-12-26 09:31:21| Liczba SOGów: 1
  • Wywiady po Polsku - Renzo Gracie

    ten wywiad. rg: nie przejmuj sie przyjacielu. dzieki. czy mi sie wydaje czy renzo jeszcze tak srednie po angielsku szprecha 1 nieraz dziwnie mi brzmialy jego wypowiedzi. staralem sie jak moglem chlopaki. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2166| Data: 2003-01-05 21:59:05| Liczba SOGów: 9
  • NOWE NOKIE 1100 po 190pln

    czyli do wymiany wejscie do gniazdka na prad albo po prosu mozna kupic nowa ladowarke za 15pln menu po angielsku

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1456| Data: 2005-05-10 11:18:46| Liczba SOGów: 0
  • HST- artykuły w AD

    trening hst. !!! sd strategic deconditioning strategiczne roztrenowanie http://www.sfd.pl/temat149048/ opis sd 1 co to jest hst http://www.sfd.pl/temat82268/ no właśnie, co to 2 hst plany użytkowników + teoria

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 121747| Data: 2004-07-19 23:38:05| Liczba SOGów: 55
  • WZROST - PORADY

    jedne . rób to ćwiczenie w przedniej wtedy wsteczny ruch . oddychaj normalnie. b kręci się i wyciąga się opis : nogi nieznacznie na boku. bronie {ręce} w górze powyżej twojej głowy , kręcą się przy talii aż twoje palce dotykają podłogę

    Odpowiedzi: 46| Ilość wyświetleń: 34882| Data: 2005-02-05 11:35:03| Liczba SOGów: 8
  • METODYKA TRENINGU : PROGRESJA A STRES

    inne izolowane jak rozpietki przykladowo klata masa : 1 wyciskanie lezac 15/12/10/8/6/4/10/12 oznacza opis ciezarow jak wyzej 2 wyciskanie sztangielek na skosnej chwyt neutralny 4*10p oznacza ze masz albo wziasc ciezar

    Odpowiedzi: 175| Ilość wyświetleń: 48455| Data: 2006-12-26 23:29:00| Liczba SOGów: 41
  • WODYN / BLOG 2 - do przodu po trupach konwencji

    o mnie: zlookaj profil: http://www.sfd.pl/profilf124285.html w miare aktualne fotki: http://www.sfd.pl/wodyn_%2f_sierpien_2008_%2f_podstawowe_cwiczenia_si%c5%82owe t430690.html youtube: http://youtube.com/user/wodyn99 masz

    Odpowiedzi: 748| Ilość wyświetleń: 60390| Data: 2008-10-09 01:59:46| Liczba SOGów: 28

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}