Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: operacja lakotki

Strona 1 z 65

  • WIELKA ŚCIEMA Z GLUKOZAMINA

    witam ostatni miałem dośc poważną kontuzje kolana, operacja i bardzo drogie leki a do tego utrata zdrowia.postanowiłem się wiec jak najwiecej dowiedziec o swoim urazie,

    Odpowiedzi: 86| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-12-28 00:30:22| Liczba SOGów: 44
  • Złamanie Dwukostkowe - operacja, zrastanie, rehabilitacja - moje doświadczenia.

    to tylko gips na miesiąc i spokój. przecież ja ją tylko wygiąłem na trawie! wsadzono mnie w improwizoryczny gips. operacja jutro... godzina 24.00: zawieziono mnie na oddział, na sali 4 osoby. znajomi będą za chwilę dostarczyć moje rzeczy, dzięki

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2008-07-14 02:05:41| Liczba SOGów: 1
  • Przepuklina - to nie żarty !

    oraz spowodowane przez przepuklinę. jednakże, jedynym skutecznym sposobem pozbycie się przepukliny jest operacja jakie są możliwe rodzaje operacji otwarta operacja na przepuklinie jest to klasyczna metoda, polegająca na wykonaniu

    Odpowiedzi: 226| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-01-13 10:24:39| Liczba SOGów: 58
  • Żylaki Wszystko o żylakach . Operacja i po .

    . jestem pół roku po operacji i nie mam żadnych problemów , nogi mnie nie bolą jak wczesniej . wiele osob mowi ze operacja boli bzdura nie w moim wypadku operacja żylaków na jądrze jest bolesna . chyba że było ciećie koło pachwiny ale nie jest

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 14051| Data: 2010-01-19 09:45:05| Liczba SOGów: 1
  • Opis rezonansu kolana - lakotki

    tylne, oba poboczne i wiezadlo rzepki o prawidlowym sygnale. linijne ogniska podwyzszonego sygnalu w rogu tylnym lakotki przysrodkowej cechy uszkodzenia ii. poza tym lakotki bez zmian. obraz chrzastek stawowych w normie. dla kolana lewego

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 4265| Data: 2009-06-17 21:22:35| Liczba SOGów: 1
  • Przeszczep lakotki

    hej, jestem tydzien po zabiegu przeszczep lakotki metoda mat przeszczep od dawcy czy jest ktos na forum kto mial podobna operacje przeszczep cm lub mat,

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 733| Data: 2016-01-20 14:57:42| Liczba SOGów: 0
  • Rozfragmentowanie rogu tylnego i trzonu lakotki przysrodkowej

    jak leczyc, czy konieczna jest operacja , czy moze rehabilitacja

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 424| Data: 2012-02-17 16:15:54| Liczba SOGów: 0
  • Operacja przepukliny

    przyszłem do szpitala umówić się na operacje, jest to operacja przepukliny pępkowej i niestety jestem zawiedziony bo nie udzielili mi lekarze informacji poza tym terminem

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 13205| Data: 2006-01-16 00:16:22| Liczba SOGów: 0
  • operacja kolana !!!

    noga nie przestala bolec.znow lekarz tym razem prywatny,orzeczekl dwie opcje: rehabilitacja i przejdzie lub operacja mozliwe ze cos tam sie ukruszylo i uwiera nie do wiary ze oni tak na prawde nic nie wiedza!!! 35 czekamy

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 9213| Data: 2005-02-09 00:49:28| Liczba SOGów: 1
  • Ginekomastia i operacja ...

    ze to bedzie szybciutko ; ale jednak sie mylielm. 2 dni czkeania na operacje, badania itd. wkoncu ide pod noz. operacja przebiegla spokojnie z tym ze sie troche przebudzielm oszczedzali na narkozie: i tak. z tego co tu czytalem to nikt

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 11159| Data: 2003-09-15 20:40:02| Liczba SOGów: 1
  • strzelanie po szyciu lakotki

    hej : 3 i pol tygodnia temu mialam szycie lakotki przysrodkowej. robiac cwiczenia na rehab zauwazylam, ze w przy pewnych ruchach strzela mi cos albo przeskakuje w

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2292| Data: 2009-08-10 19:53:01| Liczba SOGów: 1
  • operacja nosa - co to takiego ?

    hej !! mam maly dylemacik w zwiazku z usuwaniem chrzastki z nosa przy kazdej walce, gdy dostane w nos zaczynaja leciec mi lzy. jak sie usuwa taka chrzastke dlugo jest sie w szpitalu bolesna jest ta operacja dzieki z gory... pozdrowienia 1

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 9585| Data: 2006-03-10 13:45:20| Liczba SOGów: 2
  • PEKNIECIE TRZONU LAKOTKI PRZYSRODKOWEJ.

    .,jesli oderwana czesc lakotki przysrodkowej lezy w dole miedzyklykciowym propsze dokadnie mi napisac na czym polega zabieg lakatkin przysrodkowej

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 1216| Data: 2011-04-16 18:36:00| Liczba SOGów: 0
  • przysiady / mc po wycieciu kawalka lakotki?

    ktos ma jakies info na teamat czy mozna robic przysiady jesli bylo wyciete 5% lakotki bocznej w kolanie chodzi mi o ciezary wieksze niz 120kg i na mc i na przysiad. czy juz olac przysiady i mc

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 784| Data: 2009-12-15 17:36:46| Liczba SOGów: 0
  • Po zszyciu lakotki

    witam,jestem 3 dni po artroskopi zszycie lakotki zewnetrznej lewego kolana zabieg odbyl sie we francji,odrazu po zabiegu doktor powiedzial mi ze nie moge dotykac

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 772| Data: 2012-03-11 13:03:25| Liczba SOGów: 0
  • skrecenie STAWU SKOKOWEGO. potrzebna OPERACJA?

    ze rowniez zerwalem przy tym więzadła, lecz lekarze za duzo o tym nie mowili i nie wiem czy nie potrzebna bylaby operacja .. prosze o jakies porady, bo juz sam nie wiem co robic. czy czekac na polepszenie czy isc na operacje... z gory dziekuje

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 5578| Data: 2009-11-26 14:37:00| Liczba SOGów: 1
  • Operacja kośći łudeczkowatej.

    wiam wszyskich i zwracam sie z proźbą o pomoc. mianowicie jestem po operacji nadgarsta kość łudeczkowata . operacja była dość skomplikowana gdyż kość źle sie zrosły i wymagana była operacja i przeszczepem kości z tależa boidrowego.

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 2590| Data: 2004-05-22 18:38:25| Liczba SOGów: 0
  • krzywa przegroda - operacja

    całkowice zablokowana lewą dziurke w nosie i nie umie oddychać nosem, oddycham cały czas ustami. namyślam sie nad operacja i własnie tu mam pare pytań do was. może ktos z was miał ta operacje, jak ona wygląda czy bardzo bolesne po operacji

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 1642| Data: 2009-07-10 19:48:06| Liczba SOGów: 0
  • Operacja

    nie wiem czy to dobry dział, ale zwracam się z pytaniem do wszystkich moderatorów. pod koniec miesiąca czeka mnie operacja na prawym kolanie; będzie to mozaikowy przeszczep chrząstki z miejsca nieobciążanego w miejsce obciążane, w którym

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 3602| Data: 2002-03-11 21:20:31| Liczba SOGów: 1
  • Operacja Puerto

    operacja puerto taka miala nazwe operacja przeprowadzona przez hiszpanska policeje... jest to nawiazanie do postu armstrong i zamieszczonego tam linku... a oto aktualny link o sprawie : http://wiadomosci.o2.pl/ s=259&t=242102 pozdro

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 1318| Data: 2006-07-01 23:23:07| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}