Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: opaska mueller

Strona 4 z 6

  • Skręcony staw skokowy

    dobrze, ale po jakis trzech dniach zaczalem normalnie chodzic i w sumie z chodzeniem nie ma juz problemu oczywiscie z opaska elastyczna. dzis po dwoch tygodniach od skrecenia noga nie nadaje sie do zadnych skretow ani biegania w butach dotykajacych

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3915| Data: 2004-04-03 20:29:34| Liczba SOGów: 0
  • Co z moim ŁOKCIEM ???

    swoim łokciem ;]czy muszę może inaczej czy powinnam dla swojego dobra odwiedzić lekarza jeśli nie to czy elastyczna opaska powinna pomóc... czy to może być zerwanie więzadeł, albo naderwany mięsień, czy coś w tym stylu proszę o pomoc i z

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2409| Data: 2007-08-03 11:02:13| Liczba SOGów: 0
  • Lightowy trening dla otylej osoby

    przy pompkach. cwicze srednio 4 5x w tygodniu na crosstrainerze/orbitreku w domu. sprzet monitoruje prace serce opaska na klatce i trzyma obciazenie tak zebym nie przekraczal 140 udezen serca na minute. jak jest wiecej udezen to orbitrek sam

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1260| Data: 2009-09-22 12:31:15| Liczba SOGów: 1
  • Jak wzmocnić kolana?

    może przeoczyłem konkretnego zestawu który można by wykonywać w domciu.tylko nie piszcie ze najlepszy zestaw to opaska na kolano i artresan czy cos podobnego bo to chyba nie tędy droga. dzieki.

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 14400| Data: 2005-11-15 15:28:39| Liczba SOGów: 1
  • Jak wygladam :D

    2007/20070317122014 hehe oto moje foty opaska jest oczywiscie dla beki :d a brzuch no coz byla zima 6sciopak poszedl sie walic :p

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 5784| Data: 2007-03-17 12:20:14| Liczba SOGów: 11
  • Opaska magnetyczna działa ??

    dokucza mi ból stawów .. szczególnie uciążliwy jest ból prawego kolana .. i tu moje pytanie ,słyszeliście pewnie o opaskach magnetycznych ale czy są one warte wydawania pieniędzy czy po prostu to jakiś kicz i czy można je stosować co dzień

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 12727| Data: 2011-07-07 12:30:11| Liczba SOGów: 0
  • Zegarek Casio W755

    2010/20100801002135 2010/20100731235231 2010/20100731235155 2010/20100731235137 witam! mam do sprzedania zegarek casio w755. używałem jako stoper do biegania, ale czas przejść na pomiar pulsu i zakup czegoś z opaską na klate. zegarek nosi

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1965| Data: 2010-07-31 23:51:37| Liczba SOGów: 0
  • opaska do treningu miesni karku

    witam. to pierwszy post w tym dziale ale zainteresowania mam podobne. mam prosbe. chce kupic opaske do miesni karku. moze byc uzywana. dalem na tergowisku ogloszenie ale tam pewnie nawet ludzie nie czaja ocb. jesli ktos bylby tak mily i

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 8714| Data: 2005-12-09 17:46:08| Liczba SOGów: 5
  • Tani pulsometr - jak działa?

    sigmą pc3 ok 130 pln i zastanawiam się na jakiej zasadzie prowadzony jest ta pomiar tętna i czy w zestawie jest ta opaska na klatę

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 7653| Data: 2009-03-31 21:36:08| Liczba SOGów: 0
  • Kolano - problem

    złamane, ani poddane innym ostrzejszym zabiegom :p jakieś propozycje jak można temu zaradzić jakaś maść, opaska pozdrawiam, łosiu:]

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1875| Data: 2008-08-01 22:59:10| Liczba SOGów: 1
  • Training Hardcore - STRONG HOOKS

    wygodę.  z kółkiem do mocowania i zapięciem na rzep.  dwa w jednym — hak do podnoszenia ciężarów i opaska na nadgarstek. cena detal 38,00 pln /1 szt pozdrawiamy nutrifarm best brands for you

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 3416| Data: 2007-05-10 17:10:30| Liczba SOGów: 0
  • Trening dzielony 3xtydz MASA !!

    wiec razcej ze sprzetem nie ma problemu . i mam jeszcze pytanie bo bola mnie kolana zwlaszcza jedno czy np jakas opaska uciskowa pomoze ;p bo kurcze zalezy mi na masie i szkoda mi opuszczac przysiadów ze sztanga ktore sa swietne na mase. aha mam

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1109| Data: 2008-05-29 21:05:44| Liczba SOGów: 0
  • Mbalance, dziala?

    hej krotko i na temat. sadzicie ze opaska mbalance dziala nie chce mi sie opisywac jej wpiszcie w google i bedziecie wiedzieli o co chodzi. ma to ktos z was

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 9127| Data: 2011-05-10 22:11:30| Liczba SOGów: 0
  • opaska na głowe

    nie mylic z podpaską musze kupic wlasnie takie cos na glowe do biegania i do gry w tenisa co by mi pot z czola nie lal do oczu , no wiecie cos takiego jak maja tenisisci , czasem biegacze np biala. gdzie to mozna dostac z gory

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 5654| Data: 2003-07-01 12:57:16| Liczba SOGów: 2
  • Judo, BJJ - Obtarcia kostek, stóp

    aby zapobiec temu, ochronić już powstałe rany zawsze ubrudzę gi krwią... . wiązać jak bandaż elastyczny czy jakaś opaska załatwi sprawę dzięki z góry za pomoc, pozdrawiam. 3 zmieniony przez nevert w dniu 2009 12 01 14:09:35

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 4425| Data: 2009-12-01 14:08:52| Liczba SOGów: 1
  • sprawdzenie wynikow pulsometra

    witam ! ostatnim czasem zakupilme pulsometr medion najnowszy model „crane sports power h7 z opaska na klatke piersiowa . poustawialem do odpowiednio do mojego wieku, wzrostu, wagi, i uprawianej dyscypliny sportowej.

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3787| Data: 2008-09-18 18:34:46| Liczba SOGów: 0
  • Opaska uciskowa na kolano

    witam. na razie nie mam większych problemów z kolanami, ale pomyślałem, że zapytam się o poradę na forum :p czy zakładają opaski uciskowe do ćwiczeń, które mogą niszczyć kolana, np. przysiady, bieganie itp. mogę zapobiec ich niszczeniu się nie

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 6340| Data: 2010-06-21 22:37:33| Liczba SOGów: 0
  • [S] HANTLE ,OBCIĄŻENIE GRYFY ITD ŚLĄSK

    witam do sprzedania obciążenie hektor z opaska gumowa 4x20 i 2x10 kg 430zł obciażenie żeliwne 2x10 kg 80zł sztanga prosta 180cm hektor 60zł hantle 2x25kg w

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 2530| Data: 2012-02-15 00:17:18| Liczba SOGów: 0
  • opaska na bark-czy jest cos takiego??

    witam mam problem z barkiem, kiedys dostalem kontuzji i nie czuje sie pewnie a chcialbym podzwiagc jeszcze..czy istnieja moze jakies opaski na bark, czy mozna je strosowac podczas treningow, czy da sie wogole tranowac z takim czyms jezeli istnieje

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 5475| Data: 2006-10-11 19:10:41| Liczba SOGów: 0
  • opaska na łokieć - rzut oszczepem

    mi ktoś z was podpowiedzieć do dyspozycji mam te 3 opaski: 1 http://allegro.pl/item650131475_hit_stabilizator_opaska_na_lokiec_ochrania_i_le.html 2 http://allegro.pl/item643523545_sciagacz_elastyczny_na_lokiec_roz_m.html 3

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1391| Data: 2009-06-15 20:39:08| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}