Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: opłaty notarialne przy darowiźnie ziemi

Strona 1 z 1406

  • Przypadki biegacza.Ból śródstopia i inne dolegliwości.

    pare miechów 3xtyg po ok.6 8km. niekiedy odczuwam niebezpieczny ból śródstopia. nie jest to typowy ból, jaki wystepuje przy odciskach, mam wrażenie, ze jest to ból stawów. nie zawsze go odczuwam, zauwazyłam,ze pojawia sie przy biegach szybszych

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 19603| Data: 2008-04-21 17:42:15| Liczba SOGów: 2
  • V PUCHAR ZIEMI PUCKIEJ W KULTURYSTYCE - Regulamin

    zdjęciem, strój startowy, płytę cd z nagraniem oraz zaświadczenie lekarskie. każdy startujący zobowiązany jest do opłaty wpisowego w wysokości 30 zł. 6. kategorie zawody zostaną przeprowadzone w kategoriach: kobiet, mężczyzn juniorów i

    Odpowiedzi: 77| Ilość wyświetleń: 10055| Data: 2008-12-25 21:00:29| Liczba SOGów: 1
  • PODSTAWOWE BŁĘDY PRZY WYCISKANIU SZTANGI PŁASKO

    już kolejny odcinek 7 z serii wyłapania przeze mnie błędów technicznych. mój pierwszy odcinek 7 to podstawowe błędy przy ćwiczeniu bicepsa http://www.sfd.pl/temat234797/. wymienię tutaj kilka podstawowych technik wyciskania sztangi leżąc

    Odpowiedzi: 75| Ilość wyświetleń: 57309| Data: 2006-02-06 12:17:10| Liczba SOGów: 63
  • Rehabilitacja przy zespole bocznego przyparcia rzepki. Jakie cwiczenia?

    przeskakuje i przestawia sie w obu kolanach. wystarczy ze poloze reke na kolanie i czuc bardzo wyraznie, ze cos tam przy wyproscie nie funkcjonuje nie tak jak trzeba. na razie nie boli ale mysle, ze to tylko kwestia czasu. a skonczyc sie moze

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 20830| Data: 2009-05-15 00:05:29| Liczba SOGów: 0
  • Jak oddychac przy pompkach i wyciskaniu?

    witam.mam moze troche niebanalne pytanie. w atlasie cwiczen pisze, ze wyciskajac sztange wdech robimy przy opuszczaniu a wydech w czasie wyciskania.jednak na niektorych stronkach jest napisane odwrotnie.jak sie ma oddychac

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 23572| Data: 2005-09-03 11:45:28| Liczba SOGów: 2
  • bóle stawów/mięśni przy niedoczynności tarczycy

    witam, wiem, że przy niedoczynności tarczycy możliwe są bóle stawów i mięśni. no i właśnie ja mam stwierdzoną [w skrócie, bo jest tego

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 27049| Data: 2006-02-26 21:13:12| Liczba SOGów: 1
  • Kawał Chłopa przy 170 cm

    rozterki bo wiadomo każdy pakuje żeby być tam np większym od innych ale ja mam 170 cm i zaczynam mieć wątpliwosci czy przy tym wzroscie można w kimś wzbudzić respekt czy cos w tym stylu nie chodzi mi o straszenie ludzi czy cos w tym stylu ale

    Odpowiedzi: 130| Ilość wyświetleń: 24008| Data: 2006-03-29 21:08:44| Liczba SOGów: 12
  • Praca miesni przy plywaniu

    jak w temacie wie ktos moze jakie miesnie sa najbardziej angazowane przy poszczegolnych typach plywania i czy mozna budowac miesnie uczeszczajac tylko na basen

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 20235| Data: 2006-08-05 19:32:54| Liczba SOGów: 2
  • PUDZIAN TO PRZY NIM KRASNAL

    http://www.starsclub.pl/pg_filmy.php idf=335 mój boże, ronnie to jednak jest terminator. myślę jednak, że w konkurencjach strong man pudzian by go połknął, mimo, że wygląda przy nim jak krasnal.

    Odpowiedzi: 47| Ilość wyświetleń: 30865| Data: 2006-09-24 12:31:00| Liczba SOGów: 2
  • Co jeść przy treningu na mase?

    2006/20061115004229 cześć chce zacząć trening na masę ale nie wiem co przy nim jeść, jaką diete przyjąć. piszcie wasze pomysły! zmieniony przez mike287 w dniu 2006 11 15 00:48:05

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 30084| Data: 2006-11-15 00:42:29| Liczba SOGów: 1
  • DIETA PRZY REDUKCJI-podstawy

    miesniowa nie koniecznie objetosc, raczej mowa tutaj o gestosci miesnia, jedrnosci to z koleji przkladac sie bedzie na przyspieszenie calego metabolizmu. dzieki temu organizm nawet w stanie spoczynku lub przy wysilkach o malej intensywnosci bedzie

    Odpowiedzi: 135| Ilość wyświetleń: 43786| Data: 2007-01-21 22:54:34| Liczba SOGów: 15
  • Krew z nosa przy chorobie typu grypa/przeziębienie.

    zawsze jak jestem chory czyli około raz na rok czasem rzadziej to przy bólu gardła,kaszlu i smarkaniu z nosa stosuje te wszystkie środki z reklam i domowe sposoby aż w końcu idę do lekarza

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 36969| Data: 2009-02-17 13:19:44| Liczba SOGów: 1
  • Kłucie w okolicy serca przy wdechu...

    jak to jest. wszystko jest dla ludzi... ale mniejsza z tym.. juz ok 10 8 lat wstecz pamietam 1 kłucie serca przy wdechu... zdarzało mi sie to rzadko czasem sporadycznie lecz ostatni czasy ok roku mam coraz szestsze te ataki dzis miałem na

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 21331| Data: 2010-02-12 18:13:19| Liczba SOGów: 0
  • Co właśnie wcinasz + rozmowy przy szamie vol. 9

    jakże rozwinięty i w sumie młody temat, został zamknięty czas na otwarcie kolejnego! tym razem z dopiskiem rozmowy przy szamie : . wszystko dlatego, że często zdarza nam się dyskutować tutaj również i na inne tematy ; start show me,

    Odpowiedzi: 1816| Ilość wyświetleń: 48350| Data: 2013-08-15 19:53:47| Liczba SOGów: 15
  • RELACJA XII PUCHAR ZIEMI PUCKIEJ W KULTURYSTYCE, ŻELISTRZEWO 2016

    dokument tożsamości ze zdjęciem, strój startowy, płytę cd z nagraniem oraz zaświadczenie lekarskie. wymagane opłaty na rzecz pzkfits należy wnosić na konto pzkfits: bank pekao sa, nr 08 1240 6250 1111 0000 4591 7718 z podaniem imienia i nazwiska

    Odpowiedzi: 58| Ilość wyświetleń: 7831| Data: 2016-02-22 10:28:16| Liczba SOGów: 0
  • krew przy smarkaniu z nosa

    hej, kiedys juz o tym pisalem otoz jak smarkam jest krew nieczesto, ale jest strupki a czasami normalna krew tylko przy smarkaniu, ale to pikus ostatnio zauwazylem cos takiego i mysle ze jest to juz cos powazniejszego jak popilem to

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 17766| Data: 2006-12-26 21:20:08| Liczba SOGów: 0
  • [ART]-Najczęstsze błędy przy odchudzaniu

    [art] najczęstsze błędy przy odchudzaniu. 1. codzienne ważenie codziennie ważenie wpływa może źle wpływać na nasze samopoczucie , gdy ważymy

    Odpowiedzi: 35| Ilość wyświetleń: 17192| Data: 2010-05-08 16:17:55| Liczba SOGów: 22
  • REGULAMIN X PUCHAR ZIEMI PUCKIEJ W KULTURYSTYCE-ŻELISTRZEWO 2014

    dokument tożsamości ze zdjęciem, strój startowy, płytę cd z nagraniem oraz zaświadczenie lekarskie. wymagane opłaty na rzecz pzkfits należy wnosić na konto pzkfits: bank pekao sa, nr 08 1240 6250 1111 0000 4591 7718 z podaniem imienia i nazwiska

    Odpowiedzi: 61| Ilość wyświetleń: 4501| Data: 2014-02-16 12:46:44| Liczba SOGów: 1
  • Leczenie zapalenia okostnej przy treningach

    nie trenowal jakis czas, lecz akurat jest to taki okres gdzie sa mecze, wiec chce grac koszykowka . bol wystepuje przy piszczelu, powyzej kostki. boli jak skacze, lub duuuzo pobiegam lub poskacze . tableki troche mi pomogly, lecz mialem okres

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 17496| Data: 2005-02-13 19:22:14| Liczba SOGów: 0
  • II Otwarte Zawody Kulturystyczne Ziemi Puckiej

    rozegranych 12.iii.2006 r. w sali domu kultury w żelistrzewie było stowarzyszenie ziemia pucka oddział leśniewo przy współpracy z urzędem gminy puck, ośrodkiem sportu młodzieżowego w pucku, urzędem miasta w pucku oraz lzs em leśniewo. celem

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 11677| Data: 2006-05-05 08:33:54| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}