SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

oliwa z oliwek waga

  • Dieta xD

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sera żółtego Edamskiego - Oliwa z oliwek - Sałata Ten posiłek jest podzielony na dwa razy? Jeśłi tak to 1: 4 kromy + szynka + ser żółty + warzywa, a 2: 4 kromy + szynka + oliwa + warzywa III Posiłek (Obiad ? - od razu po powrocie do domu ze szkoły, czyli przed treningiem) - Tuńczyk w sosie własnym + oliwa z oliwek /ok - Ryż biały 100g/daj br

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1037 Data: 2007-03-17 16:26:56 Liczba szacunów: 0
  • Dieta xD

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    108 Tłuszcze: 64,8 Kalorie: 1418 --------------------- III Posiłek (Obiad ? - od razu po powrocie do domu ze szkoły, czyli przed treningiem) - Tuńczyk w sosie własnym + oliwa z oliwek - Ryż biały 100g - 350 ml mleka 0,5% - 40g GAINERA - Obiad mamusi xD /zamiast obiadu mamusi to proponuje jednak samemu sobie cos sporzadzic, i chyba nie zam

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1037 Data: 2007-03-17 15:59:27 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    g/B:19,8g/WW:3,5g/T:0,5g) Płatki owsiane (Waga:60g/B:7,14g/WW:41,58g/T:4,32g) Jogurt naturalny 2% (Waga:100g/B:4,3g/WW:6,2g/T:2g) zamiast twarogu daj jajka/mieso/rybe+warzywa+oliwa bez jogurtu i płatków Posiłek 3 Pierś z kurczaka (Waga:150g/B:32,25g/WW:0g/T:1,95g) Ryż brązowy (Waga:50g/B:3,55g/WW:38,4g/T:0,95g) Oliwa z oliwek (Waga:20g/B:0g/WW:0,

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-03 12:39:16 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ja też proszę o pomoc :D Dieta redukcyjna, dalszy ciąg po zrzuceniu 20kg i zatrzymaniu się. Wiek - 19lat, waga - 87kg, wzrost - 177cm, typ budowy - endomorfik, Po kilku wyliczeniach wyszło mi takie coś: 87kgx24x1,3-500kcal=2215kcal 2,2gB/kg = 191g 2,4gW/kg = 208g 1,1gT/kg = 95g Posiłek 1 Jajko kurze (Waga:70g/B:8,75g/WW:0,42g/T:6,79g) Białko jajk

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-03 12:24:18 Liczba szacunów: 0
  • czy tak właśnie powinna wyglądać dieta redukcyjna?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok a zatem wg obliczeń powinnam zjadać dziennie - 120g białka - 60g tłuszczy - 133g węglowodanów Qazar, zajrzałam na Twojego artykułu, widziałam go juz wczesniej. Ellis, zrobiłam co mogłam nie jestem w stanie obliczyć wszystkiego dokładnie ale podałam cos nie cos w ilosciach Podkreśliłam je żeby było lepiej widać co i ile. Z suplementów olej z

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 19490 Data: 2007-03-16 16:28:25 Liczba szacunów: 0
  • Ciąg dalszy redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Posiłek 1 Jajko kurze (Waga:70g/B:8,75g/WW:0,42g/T:6,79g) Białko jajka (Waga:50g/B:5,45g/WW:0,35g/T:0,1g) Otręby pszenne (Waga:60g/B:9,6g/WW:37,14g/T:2,76g) Nie wygłupiaj się, tylko jedz całe jajka. Ile ich tu jest 4? Posiłek 2 Ser twarogowy chudy (Waga:100g/B:19,8g/WW:3,5g/T:0,5g) Płatki owsiane (Waga:60g/B:7,14g/WW:41,58g/T:4,32g) Jogurt natura

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 770 Data: 2008-08-03 18:00:14 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ POPRAWISZ SWOJA DIETE part 2.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wiek:18 lat -Wzrost:182cm -Waga:77kg -Trening:4/7 dni w tygodniu -Uczeń -Godziny treningu 16:00-17:00 -Pobudka ~7:30 -Sen~ 23:00 -Budowa ciała :Mezomorfik I 1.Jaja kurze 2.Białko jaj 2x 3.Płatki owsiane 4.Banan 5.Jogurt Naturalny 6.Oliwa z oliwek Waga; kcal B; W; T; II 1.Ciemne pieczywo z pestkami dyni 2.Wędlina z indyka 3.Masł

    Odpowiedzi: 849 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-01 22:07:46 Liczba szacunów: 0
  • dieta do poprawki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cześć ponownie mam pytanie. Mianowicie w ciągłym stopniu stosuje dietę, bardzo się przykładam 0 luzu :) Aktualna waga 82-83 kg ,z obwodami też nie najgorzej...Niestety powoli dopada mnie wstręt do posiłków przez tą liczbę węglowodanów... chcę nawet powprowadzać w dietę pewne zmiany jednak nie wiem co najlepiej zmienić ,a co zostawić? Na dietę wydaj

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1809 Data: 2012-05-03 20:59:15 Liczba szacunów: 0
  • dieta do poprawki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I 1.Jaja kurze 2.Białko jaj 2x 3.Płatki owsiane +15g 4.Banan 5.Jogurt Naturalny 6.Oliwa z oliwek Waga; kcal B; W; T; II 1.Ciemne pieczywo z pestkami dyni 2.Tutaj będę dawał jakiś plaster jakiegoś chudego mięsa z dzika (mam tego spore zapasy) 3.Masło 4.Warzywa (na kanapki) Waga; kcal; B; W; T; III 1.Ryż długoziarnisty naturalny brązowy

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1809 Data: 2012-03-06 11:52:17 Liczba szacunów: 0
  • 2012r. cel zdobycie masy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1 (śniadanie) 7:00 1.Jaja kurze Waga; kcal; B; W; T; 2.Białko jaj 2x Waga; kcal; B; W; T; 3.Płatki owsiane Waga; kcal; B; W; T; 4.Banan Waga; kcal; B; W; T; 5.Jogurt Naturalny Waga; kcal B; W; T; 6.Oliwa z oliwek Waga; kcal B; W; T; 2.Posiłek szkoła 10:00 1.Ciemne pieczywo z pestkami dyni Waga; kcal; B; W; T; 2.Wędlina z indyka Waga; kcal; B;

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1370 Data: 2012-02-19 20:18:35 Liczba szacunów: 0
  • dieta do poprawki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I 1.Jaja kurze 2.Białko jaj 2x 3.Płatki owsiane 4.Banan 5.Jogurt Naturalny 6.Oliwa z oliwek Waga; kcal B; W; T; II 1.Ciemne pieczywo z pestkami dyni 2.Wędlina z indyka 3.Masło 4.Warzywa (na kanapki) Waga; kcal; B; W; T; III 1.Ryż długoziarnisty naturalny brązowy 2.Filet z piersi kurczaka 3.Warzywa Waga; kcal; B; W; T; IV 1.Banan 2

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1809 Data: 2012-02-25 19:54:09 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY DLA PAŃ-GRUPA D

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    danie- 2 jajka na miekko + ogorek kiszony przekaska - serek mozzarella lunch- salata + 100gr tunczyka + cukinia + ser feta obiad - dorsz pieczony + salata+ pomidor + ogorek+ oliwa z oliwek waga nie spada (????) od poniedzialku bede uczestniczyc w zajeciach grupowych - lower body 3x 45 min. nie wiem, czy powinnam jesc rano przed cwiczeniami jakie

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 13209 Data: 2003-12-12 20:59:00 Liczba szacunów: 0
  • weglowodany a ospałość+inne pytania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    żytni razowy 50g Ser twarogowy półtłusty 10g Orzechy kanapka z szynką,liściem kapusty i pomidorem 14.30(po szkole) 100g Makaron dwujajeczny 100g Ser twarogowy półtłusty 10g oliwa z oliwek 16.30(przed treningiem) 100g Ryż biały 100g Ser twarogowy półtłusty owoc lub warzywo 18.00 trening 19.30(tuż po trenigu) 2 banany 20.30(na godzine przed snem) 1

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3519 Data: 2008-09-04 23:18:43 Liczba szacunów: 0
  • Odruchy wymiotne

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wyglada: 8-9 platki owsiane (najczesciej zmiksowane z woda) serek wiejski 11-12 chleb razowy, szynka z indyka, ser zolty, do tego bialko (2 jajka lub serek wiejski), warzywo, oliwa z oliwek 14-15 najczesciej ryz parbolid, mieso, warzywo 18-19 j.w 22-23 twarog, oliwa z oliwek Waga 69kg, wzrost 178cm Co do sposobu przyrzadzania, moze jest cos w tym r

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2228 Data: 2008-05-02 09:14:30 Liczba szacunów: 0
  • DIETA - Zrób To Sam(a)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Wiek 22 Waga 93 kg Wzrost 180 cm Staż: niecały rok Cel: redukcja Typ budowy : endomorfik bialko 2 g tluszcze 1 g weglowodany 3g BMR 2700 - 300 = 2400 1 posilek Mleko zaw. 2,o% tłuszczu 200g Płatki owsiane 70g Ser twarogowy chudy 70g Orzechy włoskie 15g b.29g t.18g w.63g kcal 528 2 posilek Jaja kurze całe 100g Tuńczyk w wodz

    Odpowiedzi: 588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-05-16 10:23:04 Liczba szacunów: 0
  • DIETA - Zrób To Sam(a)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    wiec po kolei wiek 18 wiosen :] waga 90 kilo wzrost 190 cm trening: pilke reczna 1,5 codziennie + 2 - 3 x silownia okolo 1 h przeczytalem sobie posta pana Tyki i ulozylem cos takiego jako ze mam 90 kilo a tyka podal przyklad na 90 kilo wlasnie wiec mam tak samo tzn zapotrzebowanie dzinne to okolo 2800 kalorii odejme sobie od tego 500 bo mam schudn

    Odpowiedzi: 588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-02-10 22:41:23 Liczba szacunów: 0
  • Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    19_lat_redukcja_%26lt%3B~-t601074.html I posiłek płatki owsiane z mlekiem + tuńczyk w sosie własnym + orzechy włoskie II posiłek pieczywo razowe + jaja kurze całe + pomidor + oliwa z oliwek III posiłek kasza + filet z kurczaka + pomidor IV posiłek tuńczyk w sosie własnym + pomidor V posiłek twaróg + oliwa z oliwek dieta w przerobce czekam na pomoc

    Odpowiedzi: 2182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-13 21:14:01 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie-dla kobiet

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    3 jajka (tylko jedno żółtko),lyzka masla orzechowego albo migdalowego-bardziej tluste,pomidor Posiłek nr.2 -10:00 150gr tuńczyka + papryka lub pomidor,liscie szpinaku ,polane oliwa z olowek Posiłek nr.3 -12:30 50gr.ryżu brązowego + piers z kurczaka lub ryba plus warzywa,czasami zjem makaron z miesem,warzywa polewa oliwa z oliwek Posiłek nr.4 - prze

    Odpowiedzi: 779 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-22 10:30:25 Liczba szacunów: 0
  • Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    WIEK: CZAS REDUKCJI: około 4 miesięcy sama dieta, ćwiczenia wprowadziłam 2 miesiące temu SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU (fotka sylwetki) : mniej więcej 24% POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: 18-20% ZARYS DIETY I TRENINGU( obowiązkowo!! ): trening: minimalnie 5 razy w tyg. rano na pusty żołądek biegam od 6 do 9km. Po pracy na przemian HIIT z ćwiczeniami z

    Odpowiedzi: 2182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-01 14:14:18 Liczba szacunów: 0
  • Dieta masowa dla "opornych"

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Typ budowy: ektomorfik Waga: 70 kg Wzrost: 183 cm Zapotrzebowanie kaloryczne: 3000 kcal Posiłek nr 1 (ok.godz.8) Jajka 130g Płatki owsiane 100g Rodzynki 30g Orzechy włoskie 10g Suma: 700 kcal, 24g białka, 80g węgli, 27g tłuszczy Posiłek nr 2 (potreningowy) (ok.godz.12) Kuskus 100g Pierś z kurczaka 100g Suma: 440 kcal, 30g b, 75g w Posi

    Odpowiedzi: 234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-04-15 18:32:03 Liczba szacunów: 0