Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: okulary minusy

Strona 21 z 34

  • Sprzedam replikę snajperki MP002B

    około 400 zł. do broni dołączam: resztę kulek co ni zostały bezszwowe 25 około 1000 szt dwa magazynki okulary jeśli znajdę to jeszcze maskę pas nośny loadera oryginalne opakowanie :p i to chyba wszystko z racji na stan broni

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 586 | Data: 2011-12-05 20:04:54 | Liczba SOGów: 0
  • OCZY

    widze ale mialem dzisiaj badania i okazalo sie ze mam wade i jutri ide do ukulisty mam wade 0,8.pewnie bede mial okulary na komputer , tv.jestem pewien ze wzrok mi sie popsul wlasnie od komputera bo duzo po nocach siedze nie raz sie zdarzaly nocki

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 587 | Data: 2009-08-19 16:36:23 | Liczba SOGów: 0
  • jak działa testosteron

    plusy i minusy działania testosteronu. czy cos z tym sie jeszcze bierze i co z potencja po zakonczeniu jego brania.powinno sie brac

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1357 | Data: 2011-02-04 10:06:43 | Liczba SOGów: 0
  • jak wyleczyc krótkowzrocznosc

    mój tata mówił że dziewczyny w jego klasie nosiły okulary tak do oko 18 lat a potem już nie czy wzrok mógł im się poprawić moja kuzynka też nosił do osiemnastu ja mam

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 553 | Data: 2011-01-10 18:07:37 | Liczba SOGów: 0
  • Kazuba – dziennik młodego fightera.

    parę amatorskich walk w mma i bjj. jako że sezon na zawody został zakończony postanowiłem poprawić swoje największe minusy jaką jest siła, gdyż uważam ze na moją kategorię wagową jestem po prostu kluską choć wygląd w mma nie ma znaczenia lecz

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 1357 | Data: 2013-06-12 17:32:37 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie carbo przy dawce 200g dziennie?

    uwagę biorę: biogenix 15zł/kg carbo olimp 17zł/kg fitmax 17zł/kg trec 21zł/kg co polecacie, jakie ew. plusy minusy a może jeszcze inne firmy

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 1339 | Data: 2010-07-21 12:06:11 | Liczba SOGów: 0
  • wchlanianie kreatyny

    że lepiej brać kreatyne rano i po treningu, druga ze lepiej przed i po treningu. moze mi ktos wytlumaczyc plusy i minusy obu sposobów czy można krete mieszac z napojami gazowanymi nigdy nie slyszalem o takim sposobie, zauwazylem tez ze np w

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 1336 | Data: 2007-10-24 18:53:06 | Liczba SOGów: 1
  • "Cholerna niedowaga"

    ważyłem 59kg. 7 dobra ale polałem wode, weźcie mnie tu naprowadzcie jakoś. pocieszcie mnie, jakie mam plusy a jakie minusy i co moge zrobić na zwiekszenie masy oceńcie sytuacje 7 jak zły dział, to przenieście ; zmieniony przez

    Odpowiedzi: 48 | Ilość wyświetleń: 1338 | Data: 2010-08-26 23:49:29 | Liczba SOGów: 2
  • wada wzroku 0 2

    oko prawe 0 2 co to oznacza bo na drugie mam wszystko ok czyli 1,0 czy to cos powaznego czy bede musiała nosic okulary i czy zwlekanie z wizyta do okulisty pogorszy sprawe bo ona powiedziała ze mam powazna wade

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 537 | Data: 2011-01-20 19:29:26 | Liczba SOGów: 0
  • krótkowzroczność

    hej, czy da się wyleczyc krótkowzrocznośc mam wade 0,75 ,mam 15 lat i nosze okulary od miesiąca , czy tak małą wade się wyleczyc bez okularów słyszałam o metodzie batesa, i jak mam czas to ćwicze,

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 532 | Data: 2013-01-05 20:01:19 | Liczba SOGów: 0
  • Pytanie o trening

    witam nigdzie tego nie znalazłem na forum, więc pisze tutaj. jeżeli nosze okulary i szkła kontaktowe to mogę chodzić na treningi km

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 530 | Data: 2009-02-22 23:23:33 | Liczba SOGów: 0
  • soczewki problem

    na codzien nosze okulary pare dni temu postanowilem isc do okulisty po soczewki, wszystko fajnie tylko jakby to powiedziec mam odruch

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 523 | Data: 2009-12-08 01:20:43 | Liczba SOGów: 0
  • DNP - Ciekawostka

    substancja jest dostepna w polsce pomimo tego ze niktorzy twierdza inaczej. wszystko bylo by ok, sa jednak plusy i minusy jest ciut droga ale ilosc ktora mozna zamowic 250g wystarczy na 50 2 tygodniowych cykli czyli chyba dozywotnio : :

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 1318 | Data: 2005-08-01 16:01:46 | Liczba SOGów: 2
  • problem z powieką [ nie moge otowrzyć oka do końca ]

    tzn. zawszę opadała. okulista nic z tym nie zrobił tylko do badania kazał mi szerzej otworzyć. co mam robić noszę okulary ale widać że jedno oko jest mniejsze od drugiego.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 513 | Data: 2010-06-01 13:22:13 | Liczba SOGów: 0
  • air brush-taning

    siema, ostatnio słyszałem o tej metodzie opalania, proszę przybliżyć cenę, efekty, ogolnie plusy i minusy , bo nic na ten temat nie wiem , pozdro

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1311 | Data: 2004-10-09 12:29:04 | Liczba SOGów: 0
  • [S] RayBan Aviator

    witam, mam na sprzedaż okulary rayban aviator z polaryzacją. kolo: czarne cena wyjściowa: 99zł + 11zł kw nie jesteś zainteresowany kupnem nie komentuj! [img]/obrazkisfd/zdjeciasfd2/0aa7e641e94148d2902a07e237228046[/img]

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 510 | Data: 2013-05-04 20:09:19 | Liczba SOGów: 0
  • FEMARA są plusy i są minusy.

    jak wcześniej pisałem chodziło mi o utwardzenie efekt femary z miejsc trudnych pali sie feet jest lepszy niż t3, clenu i innych spalaczy po tym względem fenomalny środek. brałem do dzisiaj 1,25 e3d poniedziałek , czwartek niedziela teraz zmniejszam

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 1306 | Data: 2011-07-17 13:31:22 | Liczba SOGów: 2
  • TREC HARD MASS czy OLIMP PROFI MASS??

    jak możecie to napiszcie coś więcej o każdym produkcie jakieś swoje doświadczenia z tymi bulkami, wady i minusy tych produktów oraz różnice między tymi produktami na tym zależy mi najbardziej... ... który ma bogatszy skład, skład

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 1308 | Data: 2012-10-01 17:37:00 | Liczba SOGów: 1
  • Doping w sportach walki

    jak wiadomo nie tylko na siłowni doping jest stosowany. wielu z was zapewne trenuje takze sw jako priorytet badz dodatek do silowni.napiszcie swoje cykle co stosowaliscie,jak wam to pomoglo lub wplynelo na trening,korzysci i minusy pozdrawiam

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 1304 | Data: 2010-10-15 12:05:44 | Liczba SOGów: 0
  • Potrzebuje porady co zrobić z za krótkim wędzidełkiem

    więc tak mam za krótkie wędzidełko i teraz stawiam pytanie jakie są plusy a jakie minusy zabiegu chodzi mi konkretnie o sex czy będzie łatwiej go uprawiać : proszę pisać o najmniejszych banałach jakie wiecie na ten temat !

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1300 | Data: 2009-07-10 13:33:04 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}