Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: oksykort a masc do oka

Strona 7 z 5000

  • *KONKURS Z IRON HORSE - MOTYWACJA DO DZIAŁAŃ*

    [color=blue]witamy wszystkich użytkowników ![/color] pod patronatem firmy [color=red]iron horse[/color] ogłaszamy konkurs związany z tym co nas zmotywowało do działań... a więc: [color=blue] zanim zacząłem ciężkie treningi co było moją

    Odpowiedzi: 78| Ilość wyświetleń: 20164| Data: 2015-05-28 00:01:34| Liczba SOGów: 23
  • BSN - Mariusz Przybyła - droga do MP 2016

    siema : na forum jestem już jakieś 9 lat, więc może chociaż część użytkowników mnie pamięta. reszty z was nie będę zanudzał gadaniem o sobie % tylko króciutko.., nazywam się mariusz przybyła, z pomocą bsn, przygotowuję się do mojego trzeciego

    Odpowiedzi: 558| Ilość wyświetleń: 41881| Data: 2015-11-11 19:27:39| Liczba SOGów: 21
  • HEKADE - Droga do MPJ wraz z Adamem Adamskim

    witam wszystkich : jestem bartek, na forum szerzej znany jako hekade ; d większość mnie pewnie zna lub kojarzy a ci którzy nie znają poznają % więc jakiegos dlugieo wstepu nie ma sensu chyba robic ; . swoją przygodę z

    Odpowiedzi: 420| Ilość wyświetleń: 24903| Data: 2016-02-05 19:14:10| Liczba SOGów: 14
  • SFD TEAM: Mariusz Żaba-Przygotowania do sezonu wiosna 2017

    siemka! na samym początku wielkie podziękowania dla sfd za wsparcie w postaci suplementów. miło mi tez poinformować, że razem z [color=red]martą fit flower , anią ania nawrot , przemkiem prz1993 , łukaszem luki77 ,dymkiem cienki gościu i

    Odpowiedzi: 409| Ilość wyświetleń: 20099| Data: 2016-05-05 21:02:22| Liczba SOGów: 14
  • jak rzucać do kosza

    załużmy że jesteś praworęczny. stoisz przodem do kosza, nogi w lekkim rozkroku. łokieć w prawej ręce wysunięty nieco do przodu, nad barkiem. przedramie usytuowane prostopadle do ziemi. piłka spoczywa na dłoni. lewa ręka spęłnia rolę tylko i

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 19821| Data: 2006-08-19 12:33:20| Liczba SOGów: 1
  • SENSACJA!!!Mistrz kungfu wyzywa BJJ do walki!

    kungfu wyzywa bjj do walki! otoz mistrzowie kung fu po porazkach w ufc i prywatnych walkach z gracie nie pokazywali sie przez 5 lat na ringach swiatowych i o walkach z innymi stylami nawet nie chcieli rozmawiac. az tu ostatnio mistrz kungfu

    Odpowiedzi: 289| Ilość wyświetleń: 35242| Data: 2001-07-04 19:04:02| Liczba SOGów: 6
  • Jeet Kune Do

    witam. chcialbym sie was zapytac, co sadzicie na temat jeet kune do sztuki walki stworzonej przez samego bruca lee. ja osobiscie nigdy sie nie zetknalem z ta sztuka walki. jedynie moj kumpel z klasy uczeszcza na treningi wlasnie jkd. jest bardzo

    Odpowiedzi: 391| Ilość wyświetleń: 24216| Data: 2002-07-06 18:41:58| Liczba SOGów: 19
  • jakie wymagania do "BOR"u ?

    w przyszlym roku koncze licencjata. i szukam roboty, chcialbym sie dowiedziec cos na temat biora ochrony rzadu. jak narazie wiem ze maja wlasnych lekazy ze robia szczegolowe badania zdrowotne nie wiem co wchodzi w sklad tych badan , badania

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 33431| Data: 2002-10-13 01:26:02| Liczba SOGów: 2
  • nominowani do bana

    widząc że na forum robi sie niezłe burdello postanowiłem napisac tego posta. moderatorzy nie zawsze są w stanie przejżeć wszystkie artykuły. tak więc możecie ci wszyscy co nie modują 5 im troche pomóc... prosze umieszczać to nick i userów którzy

    Odpowiedzi: 2960| Ilość wyświetleń: 188178| Data: 2002-11-24 23:51:50| Liczba SOGów: 184
  • Konkretne obuwie do biegania po twardych nawierzchniach ?

    /20030405164537 witam serdecznie ! mam jedno pytanko: ponieważ w większości miast, tak jak i w moim często są problemy ze znalezieniem leśnych, parkowych i innych bardziej miękkich ścieżek do biegania chciałem zapytać jakie buty

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 22396| Data: 2003-04-05 16:45:37| Liczba SOGów: 0
  • Najlepsze buty do kosza do 450zł.??

    witam !!! jakie są waszym zdaniem najlepsze buty do kosza do 450zł.chodzi mi szczególnie o takie ,w których się dobrze skacze.z góry dziękuje za odpowiedzi!

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 21224| Data: 2004-08-27 18:17:48| Liczba SOGów: 4
  • Dlaczego nie bierzecie sterydow? W przeciwienstwie do wielu supli, anaboliki dzialaja

    sa brane z glowa. dosyc naciagam to zdanie, ale powiedzmy sobie, ze paker robi 1 cykl w zyciu j/w. malo koksu i przy okazji robi sobie badania w bezplatnej sluzbie zdrowia. suplementy zdrowia tez nie niszcza. sterydy sa zle, suplementy sa dobre.

    Odpowiedzi: 363| Ilość wyświetleń: 32706| Data: 2004-09-03 18:40:26| Liczba SOGów: 13
  • pytanie do specjalisty - WZW C & B

    wydawalo mi sie, ze mam na ten temat pewna wiedze wyniesiona z reszta z rozmow z polskimi lekarzami tymczasem okazuje sie, ze sa to informacje czesto calkowicie sprzeczne z tymi, jakie podaja np. lekarze portugalscy czy angielscy!!! oto kilka

    Odpowiedzi: 35| Ilość wyświetleń: 23703| Data: 2004-10-14 21:24:40| Liczba SOGów: 2
  • 100 kg na klate -jak do tego dojść

    jestem ciekaw jak długo dochodziliście do tego wyniku i ile braliście wtedy na serie i w jednej seri na maksa z różnymi cieżarami np 70 i 80 kg wiem że to dużo zależy od rodzaju treningu genetyki itp. ale chciałbym mieć chociaż jakis wyznacznik,

    Odpowiedzi: 291| Ilość wyświetleń: 50052| Data: 2004-12-04 15:23:19| Liczba SOGów: 12
  • Piłki do nogi

    chcialem sobie kupic pilke jakas fajna nie taka szmate . poszdlem do sklepu no i tam byla kupa pilek i tak niezabardzo wiedzialem co kupic. wiec mam do was pytanie. czy pomiedzy poszczegolnymi modelami pilek jest duza roznica w mocy strzalu jezeli

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 22152| Data: 2004-12-29 00:24:19| Liczba SOGów: 2
  • Plan na mase do oceny... i prośba :)

    witam, proszę o ocene mojego planu na mase i ewentualną koretke... jeśli ktoś bylby tak dobry i napisal mi gdzie robic progresje i ile serii i powtorzen... beda sogi 3 dzien 1 barki, bicepsy, tricepsy : barki 1 unoszenie ramion bokiem ze

    Odpowiedzi: 52| Ilość wyświetleń: 29628| Data: 2005-01-01 22:20:26| Liczba SOGów: 4
  • W ile czasu doszliscie do 100kg na klate???

    czesc! ciekawi mnie ile czasu wam zajęło dojscie do tej granicy 100kg.od chwili gdy zaczynaliscie do 100kg. mnie jeszcze daleko wiec sam nie mogę napisać, ale dopiero zaczynam przygodę z siłką i tak mnie to bardzo ciekawi ile by zajęło czasu

    Odpowiedzi: 167| Ilość wyświetleń: 34428| Data: 2005-01-26 23:34:20| Liczba SOGów: 16
  • Projekt przyrządu do ćwiczenia przedramienia...

    2005/20050314104100 witam. chciałbym przedstawić wam mój schemat.jest to przyrząd do kształtowania przedramienia, składa się go z kabelk,kija, oraz odważnika w moim przypadku było to 10kg. opcjonalnie zalecam kija owalnego 50 70 cm jak

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 35636| Data: 2005-03-14 10:41:00| Liczba SOGów: 2
  • obciazenie do wyciagu

    mam zamiar zrobic sobie na wakacje silownie i takie pytanie do ludzi ktorzy sie orientoja: skad wziasc obciazenie do wyciagu i co sadzicie o pomysle odlewania z olowiu

    Odpowiedzi: 66| Ilość wyświetleń: 40157| Data: 2005-05-24 12:34:36| Liczba SOGów: 4
  • Elektryczna maszynka do golenia - którą polecacie ?

    witam, mam czarny i mocny zarost, po goleniu zwykłą jednorazówka mam czerwoną i podrażniona skórę, czesto włoski wrastaja w skóre etc. więc postanowiłem kupic elektryka który podobno jest najlpeszym rozwiazaniem w moim przypadku . interesują

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 44534| Data: 2005-10-27 16:30:04| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}