Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepiej pasujące tematy

Znalezione artykuły pod frazą: odwrócona lordoza szyjna ćwiczenia

Strona 13 z 14

  • mój "plan" do poprawy

    mi powiedzieli że przez pierwszy miesiąc mam ćwiczyć na wszystkim żeby się przyzwyczaić i ostatnimi czasy te ćwiczenia mi się spodobały lubię je robić więc je robię... powiedzcie mi czy jako tako może być taki plan na początek zapewne nie więc

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 406 | Data: 2009-03-15 19:04:17 | Liczba SOGów: 0
  • ODDYCHANIe/ pomoc

    co do drążka to znowu kiedy sie podnosimy wydychamy powietrze buzią, a opuszczając wdychamy nosem co do tego ćwiczenia nie zabardzo potrafie konrolować oddechu ale jakoś trenuje...:p za szybkie odp z góry dziekuje i pozdrawiam...

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 398 | Data: 2010-02-02 13:12:05 | Liczba SOGów: 0
  • Trening na mase - do oceny

    wyciągu dolnym 12/10/10/8 *wiosłowanie hantlą w opadzie 12/10/10/8 *przenoszenie hantli w leżeniu 12/10/10/8 ćwiczenia na prostownik pleców: w domu robię dzień dobry , w klubie wzniosy tułowia *szrugsy 12/12/12/12 b biceps *uginanie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 395 | Data: 2009-12-12 23:49:17 | Liczba SOGów: 0
  • Czy jak zacznę ćwiczyć to przestanę rosnąć?

    j.w. tak słyszałem. ale czy naprawdę tak jest czy jak będę używał pasa kulturystycznego to temu zapobiegnę czy może jest na odwrót i ćwiczenia pomagają urosnąć

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 387 | Data: 2014-10-11 19:54:19 | Liczba SOGów: 1
  • Split do poprawki....

    zrobiłęm już act i fbw teraz miesiąć przerwy i znowu czas zacząć trening pomyślałem żę dam radę już pociągnąć ćwiczenia z podziałem na poszczególne partie mięśni oto moje dzieło :d : split: w pierwszym tygodniu : w następnym kolejność na

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 376 | Data: 2008-12-21 19:27:19 | Liczba SOGów: 0
  • Mięśnia rosną a siła NIE

    czyli marnie . ale mięśnia urosły, co mnie cieszy : oczywiście założeniem moim był przyrost mięśni a nie siły, ćwiczenia siłowe miały być tylko bodźcem dla mięśni. zmieniony przez rufi190 w dniu 2011 08 06 11:52:44

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 375 | Data: 2011-08-06 11:49:29 | Liczba SOGów: 0
  • Mój plan do oceny

    jest wykonane prawidłowo, jeżeli wykonamy je na prawą i lewą stronę tyle samo razy. uwagi końcowe między ćwiczeniami na tej samej płaszczyźnie nie powinno być żadnej przerwy, jeżeli po ćwiczeniu na ziemi przenosimy się na drążek, przerwa

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 369 | Data: 2012-05-07 14:49:11 | Liczba SOGów: 0
  • Plan do oceny - FBW

    ze sztangielkami stojąc z supinacją nadgarstka 2 serie x 8 co byście powiedzieli może jakoś pozamieniać te ćwiczenia albo inne dać wiadomo ćwicząc a,b,a,b,a,b itd z góry dzięki za odp . _______________________

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 352 | Data: 2010-02-26 13:59:48 | Liczba SOGów: 0
  • Początkujący z przysiad i mc

    witam, zaczynam przygodę z ciężarami, i chciałbym się dowiedzieć, czy te 2 ćwiczenia jw można wykonywać dla początkującego. w atlasie ćwiczeń o przysiadach nic nie pisali. ale o mc napisali

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 349 | Data: 2011-01-22 11:11:23 | Liczba SOGów: 0
  • Trening Gęstościowy - Ocena, poprawki, porady

    w leżeniu skos skręty tułowia w leżeniu prosił bym o pomoc w dobraniu ilości serii i powtórzeń czy po 3 ćwiczenia na daną partie mięśni wystarczy jak dobrać ciężar więcej kilo a mniej powtórzeń czy może na odwrót czy jeszcze inaczej

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 329 | Data: 2011-04-27 23:26:49 | Liczba SOGów: 0
  • Pomóżcie mi wziąść się za siebie ! Czas na zmiany :D

    chcę poprosić was drogich forumowiczów o pomoc z treningiem. mam dostęp do siłowni, jak i mogę też robić ćwiczenia w domu. mówię odrazu że mam wielką motywacje do treningu i sporo wolnego czasu nawet do 2 godzin dziennie mogę poświecić na

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 319 | Data: 2013-05-08 00:16:52 | Liczba SOGów: 0
  • mój trening

    uchywtm młotkowym 12,10,8,6 3.prostowanie ramion na wyciągu w płaszczyźnie poziomej stojąc 12,10,8,6 ćwiczenia na nogi staram sie dodawać po jednym do każdego dnia, brzuch i przedramie robię we wtorek. głownie zależy mi na szerokich

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 313 | Data: 2012-11-21 21:07:43 | Liczba SOGów: 0
  • Własny trening, proszę o rady

    jak daleko mogę dojść ćwicząc w ten sposób w jakim momencie powinienem pomyśleć o siłowni czy może urozmaicać te ćwiczenia w domu więcej obciążenia, szrugsy na barki, drążek, różne rodzaje pompek, czy to wszystko da mi efekty w domu czy jednak

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 310 | Data: 2014-05-26 09:42:06 | Liczba SOGów: 0
  • Plan do oceny i jedno pytanko

    od początku jadę i niedziela wolna. mam zamiar zamiast tego ćwiczyć w poniedziałek, środę i piątek oczywiście ćwiczenia co jakiś czas zmieniam . prosiłbym o ocenę planu jego całokształtu, oraz o wyrażenie swojego stanowiska w kwestii raz czy

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 307 | Data: 2011-02-17 15:53:27 | Liczba SOGów: 0
  • Początek ćwiczeń i problemy z oddychaniem.

    witam, zaczynam 3 miesięczny plan weidera, i niestety tak jak myślałem nie wiem jak poprawnie oddychać. są ćwiczenia że jest ok, ale większość jest takich, żerobie na odwrót, a że dopiero zaczynam ćwiczyć to w międzyczasie trudno

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 303 | Data: 2013-06-12 19:15:05 | Liczba SOGów: 0
  • wzrost pomocy!

    ale chciał bym indywidualnej pomocy. mam 16 lat 171cm wzrostu i ważę 56kg od jakiegoś roku ćwiczę chodzi o ćwiczenia siłowe w domu na ławeczce oraz biorę gainera i kreatyne. staram sie zabardzo nie obciążać ponieważ chciał bym jeszcze troche

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 295 | Data: 2011-01-18 13:34:40 | Liczba SOGów: 0
  • Proszę o pomoc na temat brzuszków.

    mięsie jako tako mam, jak napne są bardziej widoczne. widać górne partie mięsci, dolnych w ogóle. otóż nie ćwiczenia na siłowni, ale mam zamiast wyrzeźbić sobie brzuch. czy taki plan domowy jest dobry: 1. 5 ćwiczenie z a6w nie dotykając nogami

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 274 | Data: 2012-07-02 11:15:53 | Liczba SOGów: 0
  • Trening i dieta dla 16-sto latka.

    do ćwiczeń, mianowicie: 2x hantle po 10kg , sztangę prostą , sztangę łamaną, ławeczke regulowaną z możliwością ćwiczenia nóg oraz ok. 50 60kg nakładu. wiem, że w każdym treningu ważna jest dieta, niestety nie wiem co dokładnie i w jakich ilościach

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 265 | Data: 2013-05-16 03:37:06 | Liczba SOGów: 0
  • Trening FBW do oceny

    prosty łamany i hantle.prosiłbym o ocene mojego planu oraz doradzenie mi w jakiej ilośći powtórzeń wykonywać ćwiczenia a nogi przysiady 3s plecy wiosłowanie sztangą 3s klata wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3s bary wyciskanie zza

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 262 | Data: 2014-06-14 22:37:49 | Liczba SOGów: 1
  • rzeżba trening

    martwy ciąg ze sztangielkamio prostych nogach 4x10 iii przerwa pomiędzy seriami 0,5min w każdy dzień po 3 ćwiczenia na brzuch ale nie chce mi się już ich rozpisywać 1 klatka,triceps,: wyciskanie sztangi na poziomie łączone z rozpiętkami

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 260 | Data: 2014-06-02 13:11:21 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}