SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

odstep miedzy dawkami

  • czy odstep czasowy miedzy dawkami jest w tym przypadku wazny?

    Temat
    Doping

    z supli stosuje teraz kreatyne, hmb, glucosamine, glutamine i tauryne. podjadam do tego winko w tab (30 mg/dzien) i metke(20 mg). czy musze robic jakies konkretne przerwy miedzy dawkowaniem tych supli a koksami czy jedno z drugim sie nie gryzie i moge od razu lyknac kreatyne itd z winkiem i meta?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 834 Data: 2007-08-11 10:48:39 Liczba szacunów: 0
  • Odstęp między dawkami

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, kupiłem tego nowego cell pumpa legend, jest tam zalecane aby pierwszą porcję jeść na czczo a drugą po treningu, problem polega na tym, że wstaje o 9 rano a trening robie o 12 a jest tam napisane aby zachować odstęp 8h między dawkami, wiem po sobie że jeśli dwie dawki wrzuce w siebie w ciągu 3h to rozstroi mi się żołądek i na kibel bede latał

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 329 Data: 2012-03-14 20:08:16 Liczba szacunów: 0
  • CYKLE KREATYNOWE - TUTAJ DOBIERAMY PRODUKTY I DAWKI PREPARATÓW KREATYNOWYCH

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam. Chciałbym prosić Was o radę. Godziny zajęć na uczelni zmuszają mnie do korzystanie z siłowni w godzinach porannych. Problem w tym, że aktualnie jestem na cyklu z kreatyną. Czy np kiedy się obudzę o 8, wezmę na czczo 5 g kreatyny i zacznę siłownię o 9:00 to po treningu chciałbym wziąść znowu 5 g kreatyny tak jak jest zalecane zaraz po trening

    Odpowiedzi: 3062 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-07 23:31:48 Liczba szacunów: 0
  • Opłaca się brać jescze kreatyne?

    Post
    Odżywki i suplementy

    swój pierwszy cyklik. Mam dodatkowe pytanko. Na siłownie chodzę okolo 10-11 rano, czytałem,że kreatyne należy brać na czczo i po treningu. Czy nie będzie to jednak zbyt mały odstep czasowy między kolejnymi dawkami w moim przypadku? Czytalem także ;) ze minimalny odstep miedzy porcjami powinien wynosic 8-9 godzin. Mam zamiar dokupic także carbo czy

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1592 Data: 2005-05-06 10:27:57 Liczba szacunów: 0
  • KREATYNA - wszystko(chyba)

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    jaki powienien byc minimalny odstep czasu miedzy dawkami?

    Odpowiedzi: 2449 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-04-21 01:59:37 Liczba szacunów: 0
  • IZOTEK

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Cześć Co do browara - to w ulotce jest wyraźnie napisane, że nie powinno się alkoholu spożywać. Izotek powoduje nasilenie działania etanolu co może powodować bóle głowy i złe samopoczucie. Raz jednak zdarzyło mi się wypić jednego browara 0.3l, bo jakoś mi z głowy wypadło, że nie powinienem. Następnego dnia czułem się gorzej, a co najdziwniejsze mi

    Odpowiedzi: 1510 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-06-15 23:51:54 Liczba szacunów: 1
  • Universal Nutrition - Storm

    Post
    Universal Nutrition

    d treningiem 30 minut jedna dawka a druga po treningu. A jak w nietrenigowe? Spotkałem się też ze jedna na czczo a druga po treningu , a w nt rano na czczo i w mniejwiecej takim czasie jak trening, jeżeli tak to jaki odstep musi miedzy dawkami chodzi mi o trening dajmy na to wstaje o 8 biore pierwsza dawke a trening koncze o 12 . Prosze o pomoc :)

    Odpowiedzi: 494 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-24 17:07:18 Liczba szacunów: 0
  • Thermo Speed Extreme - dawkowanie

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    piszesz zeby brac tse 4razy na dzien.. w jakich godzinach i jaki ma byc odstep czasowy miedzy dawkami? rozuemiem ze najleepiej na w miare pusty zoladek czyli np z 2godziny po jedzieniu i pol godziny przed nastepnym posikiem.. po godzinie 18tej jak sie wezmie to moze byc problem ze snem.. ps. pytam bo tez wlasnie zaczalem zrec tse ale chyba dokupie

    Odpowiedzi: 315 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-05 22:38:54 Liczba szacunów: 0
  • D.Szukała-zalecenia

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    sugerowanie sie aktualnymi stanami katabolicznymi. Dlatego jeżeli spożywasz HMB np. przed snem a trening jest po południu lub pod wieczór, korzystniej przyjąć HMB przed treningiem (będzie większy i bardziej regularny odstep między poszczególnymi dawkami HMB). Jeżeli stosujesz HMB po treningu, możesz oczywiscie przyjąć go z kreatyną i węglowdanami

    Odpowiedzi: 245 Ilość wyświetleń: 16653 Data: 2005-01-17 10:37:00 Liczba szacunów: 0
  • Kiedy efekty po CELL PUMP

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    wystarczy 6 godzinny odstęp czasu miedzy dawkami cell pumpa??? pierwsza porcja rano na czczo o 8 a druga po treningu o 14. co o tym myslicie,może panowie Ambroziak i Szukała też sie wypowiedzą:) pozdr.

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-10-02 18:53:43 Liczba szacunów: 0
  • jaki stack kreatynowy

    Post
    Odżywki i suplementy

    sory źle napisałem nox pump oczywiscie tylko przed treningiem a storm czy ses brac przed treningiem i po? czy nielepiej rano wiekszy odstep czasowy miedzy dawkami kreatny

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 6669 Data: 2012-06-06 22:16:24 Liczba szacunów: 0
  • Cell Pump -prosze o rade:)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Sposób użycia sugerowany przez producenta oraz SKLEP SFD: Stosować 1-2 porcji dziennie (rano, po treningu) rozpuszczając 1 porcję w 250-400 ml wody lub soku. Zachować ok. 8 godz. odstęp między dziennymi dawkami.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1336 Data: 2006-08-17 10:52:22 Liczba szacunów: 0
  • Kilka niejasności

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jeszcze jedna rzecz mi sie nasunęła, czy jak wezme kreatyne rano i jeszcze przed południem pójde na trening to czy to nie bedzie za krótki odstęp miedzy kolejnymi dawkami (powiedzmy 3-5h) ?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 780 Data: 2006-05-14 22:13:18 Liczba szacunów: 0
  • mono + kNOckout

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    bo PO jest mono... a jest ono PO bo wtedy zmaxymalizuje sie wchlanialnosc owej soli... za krotki odstep miedzy dwiema dawkami kreatyny jak dla mnie

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2741 Data: 2005-07-21 17:35:54 Liczba szacunów: 0
  • Czy nie bedzie za duzo?

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie boj sie o nic po prostu zachowaj odstep czasowy miedzy dawkami XP a wszystko sie przyswoi a o zdrowie to martwic sie nie masz-wszystko bezpieczne i pod kontrola

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 725 Data: 2005-07-24 17:46:52 Liczba szacunów: 0
  • jak stosować??

    Post
    Odżywki i suplementy

    kreatyny przecież nie bierze się i przed i po nawet w opisie produktu (na jakiejś stronie znalazłem przed chwilą ) masz "Spożycie: Stosować 1-2porcji dziennie (rano, po treningu) rozpuszczając 1 porcję w 250-400 ml wody lub soku. Zachować ok.8 godz. odstęp między dziennymi dawkami. "

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 780 Data: 2007-07-19 22:04:39 Liczba szacunów: 0
  • XPand Nowa Formuła i Cell Pump 665g!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    "Sposób użycia: jako suplement diety, stosować jedną płaską miarkę rozpuszczoną w 470 ml wody, soku, 2 razy dziennie: 30 minut przed i 15-45 minut po treningu. W dniu bez treningu należy przyjmować XPand jeden raz dziennie. W celu osiągnięcia lepszych efektów, nie należy spożywać posiłków, ani odżywek białkowych w odstępie 30 minut przed i po

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2223 Data: 2007-01-19 17:25:04 Liczba szacunów: 0
  • Trec CM3. Dawkowanie.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Balem sie ze bedzie za maly odstep czasowy miedzy dawkami.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2255 Data: 2013-01-26 15:02:21 Liczba szacunów: 0
  • przerwa miedzy xpandem

    Post
    Odżywki i suplementy

    no jedną porcję bierzesz rano druga przed treningiem (odstęp 8h między dawkami), po co brać xpanda po treningu...

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1636 Data: 2005-08-02 23:06:52 Liczba szacunów: 0
  • kreatyna?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Stosuj 1-2porcji dziennie (rano, po treningu) rozpuszczając 1 porcję w 250-400 ml wody lub soku. Zachowaj ok. 8 godz. odstęp miedzy dziennymi dawkami pozdr

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 668 Data: 2008-03-09 12:33:49 Liczba szacunów: 0