Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: oddam za darmo rower

Strona 18 z 524

  • Rower do dirtu, dualu, streetu...

    sprzedam rower rama: destroyer jump 13 widelec: duro 130 kola: przod 26 obrecz dh, szprychy dt swiss,piasta shimano

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1461 | Data: 2008-09-27 22:59:27 | Liczba SOGów: 0
  • Rower do około 1300zł Pomoc!

    siema! planuje kupić rower na raty ; rower w przeznaczeniu na dłuuższe trasy asfaltowe, ewentualnie jakieś polne, leśne! na oku mam kelly s

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 854 | Data: 2009-05-04 21:33:54 | Liczba SOGów: 0
  • rower treningowy - dziwna sprawa - kto wie ??? :-P %-)

    witam forumowiczów... kupiłem ostatnio rower treningowy i na wyświetlaczu mam kilka opcji: speed prędkość cal spalone kalorie distance przebyta

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 2439 | Data: 2008-06-11 21:16:46 | Liczba SOGów: 3
  • Jaki rower wybrać?

    witam szukam roweru, pojeździłęm trochę po sklepach i wszędzie słyszę różne opinie i przez to nie mogę się zdecydować. rower będzie mi

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 2426 | Data: 2013-09-04 10:10:33 | Liczba SOGów: 0
  • ROWER ERGOMETER SUPER SPRZET 12 prog

    2005/20050508224420 mam do sprzedania rower ergometer 12 programo liczni bmi , waga do 150 kg !regulacja obciazenia elektro magnetyczna ! cena sklepowa okolo 1500 ! rower ma okolo 2 latek !kontakt gg 1156721 lub 695683695 cena 600 zl

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1417 | Data: 2005-05-08 22:44:20 | Liczba SOGów: 0
  • Roczny rower znowu prosze o rade

    shimano 8 rzedowa łańcuch shimano ig stery vp napinacz bop gura doł zacisk pod siodlowy zoom klamki tektro i sacon rower jest zadbany ma pare rys ale prawie nie widoczne ,zwykle ślady uzytkowania. rower ma rok ale reszta komponentów mam mniej i

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 813 | Data: 2005-09-19 15:39:42 | Liczba SOGów: 0
  • Czy łatwo samemu złożyc rower ?

    siemka, łatwo jest samemu złożyć rower jeśli się nigdy tego nie robiło czy trzeba się jakoś bawić i znać na tym np. na doborze sterów itp

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 2409 | Data: 2013-07-22 20:26:27 | Liczba SOGów: 0
  • rower

    witajcie zaczołem cwiczyc planem dla początkujących od mawashiego poniedziałek:rano na czczo rower 45 minut około godziny 5 abs ii na brzuch wtorek:plan dla początkujących od mawashiego środa:rano na czczo rower 45

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 796 | Data: 2008-06-23 21:52:39 | Liczba SOGów: 0
  • Pomoc: Nowy rower <szosowy>

    witam chcialbym sie przymierzyc do kupna roweru szosowego. prosilbym o pomoc w dokonaniu wyboru roweru od 1xxx 2000 ewentualnie 2200 jezeli bedzie warto. narazie

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 795 | Data: 2010-05-02 20:54:23 | Liczba SOGów: 0
  • Kamera na rower

    panowie potrzebuję pomocy przy wyborze kamerki na rower uznałem że tutaj znajdę najwięcej ludzi mających o tym pojęcie. wymagania jakie stawiam: abym mógł nagrywać do 3, 4

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 2394 | Data: 2010-02-14 09:46:56 | Liczba SOGów: 0
  • Jak przekonać płeć piękną, że rower też jest pięknym sportem?

    2007/20070508181011 krótki materiał ze stronki http://www.cyfronet.pl/rowery/, myśle że choć trochę przydatny dla osób, które nie wiedzą how to :d =============== jak przekonać płeć

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1386 | Data: 2007-05-08 18:10:11 | Liczba SOGów: 0
  • rower do 1300zl

    witam. chciałbym kupic sobie rower i mogę na niego przeznaczyc 1300zł maksymalnie. nie znam sie na rowerach wiec proszę o pomoc. mam tutaj link roweru

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 1381 | Data: 2008-04-02 11:25:25 | Liczba SOGów: 0
  • silownia rower i bieganie

    witam dorobilem sie domowego rowerka i chcial bym go jakos wepchac w plan treningowy i tu nasówa sie moje pytanie czy mozna to zrobic tak poniedzialek

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 777 | Data: 2009-10-28 17:27:01 | Liczba SOGów: 0
  • Bieg/Ciężary+Rower.

    po przebudzeniu przed ćwiczeniem 15min śniadanie a w dni bez siłki bieganie o tej samej godzinie. do tego po południu rower niedziela tylko rower po południu trening o niskiej częstotliwości, dla regeneracji. mam pytanie. jako świerzak mogę

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 1371 | Data: 2013-08-09 21:52:47 | Liczba SOGów: 0
  • naprawa rowerów magnetycznych

    posiadam rower magnetyczny typu bc 5450. dzisiaj uległ awarii. podczas użytkowania znikają opory i coś przeskakuje w piaście

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1370 | Data: 2010-11-04 20:47:08 | Liczba SOGów: 0
  • Rower dla początkującego... Możliwe??

    witam... chciałbym zacząc trenowac jazde na rowerze głównie street no i moze troszke dirtu ale nie mam sprzętu... pare ewolucji juz znam ale do tej pory jeździłem na

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 755 | Data: 2007-10-26 18:00:05 | Liczba SOGów: 0
  • Rower stacjonarny - decyzja.

    witam, krótko i na temat. zabieram się za kupno roweru treningowego w przedziale cenowym 300 700. po zapoznaniu się z literaturą na ten temat wybór sprowadza się do:

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 750 | Data: 2012-08-01 08:13:15 | Liczba SOGów: 0
  • który rower

    cześć chcę sprawić prezent mojej kobicie , i zamówić jej rower stacjonarny. wiem że temat był wałkowany ale nie znalazłem żadnej satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. proszę osoby

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 743 | Data: 2011-01-04 20:23:10 | Liczba SOGów: 0
  • Rower za 1300 zł.

    wiem, ze co niektorzy to juz sa znudzeni tego typu tematami, ale fakt jest, ze najlepszym wyznacznikiem tego czy jakis rower jest dobry czy zly, jest opinia kilku kilkunastu ludzi znajacych sie w temacie. jestem zainteresowany rowerem w

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 2342 | Data: 2010-03-27 18:53:51 | Liczba SOGów: 0
  • Ktory rower treningowy

    witam ktory rower mam wybrac z kolem zamachowym 13 kg czy 6 kg boje sie ze z kolem 13 kg bd za ciezka prosze o odpowiedzi dodaje linki:

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1333 | Data: 2011-12-24 19:53:35 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}