Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: odchudzanie bez cwiczen

Strona 1 z 3

  • odchudzanie z / bez cwiczen dla otyłych ?

    wzrost / wiek 27 lat. w ciagu 7 tygodni zrzucilem prawie 20kg i sie ustabilizowalo na 153kg. tylko na diecie... bez zadnych cwiczen balem sie efektu jojo... mowili mi ze to woda. zaprzestalem diety... i odczekalem pol roku. teraz

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1642| Data: 2010-01-21 11:12:56| Liczba SOGów: 0
  • odchudzanie

    czy przebywanie w wodzie bez wykonywania cwiczen wplywa na odchudzanie

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 807| Data: 2010-07-12 18:30:09| Liczba SOGów: 0
  • Odchudzanie w pytaniach i odpowiedziach ;-)

    chyba wiosna idzie, bo coraz więcej pytań o odchudzanie poniżej parę refleksji na motywach pytań jakie nam zadajecie odnośnie odchudzania, bardziej być może

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 106811| Data: 2004-02-16 12:04:56| Liczba SOGów: 45
  • Prosze o pomoc w opracowaniu diety & cwiczen

    w domu bez zadnego ruchu efekt jest taki, ze przybralam sporo kilogramow i kompletnie wyszlam z formy. odchudzanie rok temu dieta kopenhadzka dalo spore efekty. pozniej znow przymusowe siedzenie w domu, zajadanie stresu i kilogramy wrocily.

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 643| Data: 2010-08-13 15:01:40| Liczba SOGów: 0
  • Odchudzanie gdy na to czasu brak

    czasu, dzieciaczki maja jedno 2 latka, drugie 4 miesiace, wiec jestem ciagle czyms zajeta, bo niestety sa nauczone ze bez mamusi ani rusz. dlatego moja dieta wyglada jak wyglada czyli sniadanie kolo 11 jak dam rade[ a wstaje o 5 6] potem

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1450| Data: 2014-10-16 21:19:07| Liczba SOGów: 1
  • Co nie tak?! ja vs odchudzanie FINAL ROUND

    witam ! lat mam 20 , mój pierwszy atak na odchudzanie był w 3 klasie gimnazjum z efektem 15kg 6 miesięcy ze 100 na 85 , wtedy totalnie nieumiejętnie katowanie

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 392| Data: 2013-04-10 19:49:36| Liczba SOGów: 0
  • Swiadome odchudzanie

    zacznie zwalniac, chce miec pole do manewru. ale mam jeden problem, mianowicie moj brzuch po 2 och ciazach. wiem, ze bez cwiczen sie nie obejdzie i chce je wprowadzic jak najwczesniej, bo pozniej juz mi nic nie pomoze i tak wisi mi fald skory

    Odpowiedzi: 59| Ilość wyświetleń: 2411| Data: 2013-02-01 14:07:22| Liczba SOGów: 6
  • Plasticplan- redukcja bez aerobow

    to z aktywnoscia fizyczna ktora przerwalem z powodu sesji . byly to aeroby plus podstawowy trening domatora. wszystko bez wiekszego ladu i skladu, ale musialem skupic sie na leczeniu glowy na pierwszym miejscu. od polowy wrzesnia chcialem

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 576| Data: 2011-11-23 00:17:09| Liczba SOGów: 0
  • odchudzanie foki czas start

    w miare zbilansowanej diety od poczatku mojego zycia mama ze wzgledu na moje i ojca problemy z nadwaga zawsze gotowala beztluszczowo i zdrowo. dodatkowo nigdy nie bylam wielkim fanem slodyczy, wiec jakies czekoladki, ciasteczka i inne histore nie

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 2557| Data: 2013-08-04 01:17:28| Liczba SOGów: 0
  • agusia sie odchudza

    pojsc do pracy wiec mam czas zeby udac sie na silownie. oczywiscie tylko wykonuje aeroby i lekkie cwiczenia modelujace, bez brzucha. nie cwicze na silowni niczego bo tam sa ciezkie urzadzenia poza tym sie wstydze i nie chce zebys ktos sie wtracal

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1411| Data: 2013-10-29 19:29:28| Liczba SOGów: 1
  • odchudzanie

    jak chudnac bez cwiczen jak chudnac bez cwiczen jak schudnac bez cwiczen

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 248| Data: 2013-08-21 12:54:20| Liczba SOGów: 0
  • FBW i dieta - MASA bez tluszczu - prosze o analize postanowien

    20 lat 60 kg 170 cm witam, zrobilem tatuaz i teraz chwilke mam przestoju bo trenowalem zazwyczaj co popadlo i bez diety ale teraz gdy sie wygoi za tydzien mam zamiar poleciec z dieta i planem cwiczen fbw 3x w tygodniu i czasami aeroby

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 509| Data: 2015-02-02 22:05:30| Liczba SOGów: 1
  • jak utrzymac wage? po głupim odchudzaniu

    witam mam pytanie do bardziej doswiadczonych, otóz jakies dwa miesiace temu stosowalam bardzo glupi pomysl na odchudzanie sie a mianowicie przez dwa miesiace jadlam jakies minimalne śniadanie np dwie kromki pieczywa chrupkiego + maly

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1835| Data: 2010-05-01 21:06:21| Liczba SOGów: 0
  • Odchudzanie, Efekt i Cwiczenia na moj sprzet

    2009/20090813235316 siema. wiek : 14 wzrost : 167 waga : 57 59 mam pytanie do was !;] pytanie o odchudzanie .. czy jak zjem sniadanie i obiad bez kolacji i caly czas wode to jakos schudne efekt cwiczen .czy bede mial

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 2356| Data: 2009-08-13 23:53:16| Liczba SOGów: 0
  • Odchudzanie, problem

    jest wieksza w dodatku, chcialbym zrzucic tluszczu z ud, bo mam je dosc duze. potrzebuje jakiegos prostego planu, bez jakis zbednych liczen wegli, tluszczy itp. nigdy niebede tego przestrzegal, wiem ze efekt bylby lepszy gdybym to zrobil, ale

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 649| Data: 2008-07-27 11:41:15| Liczba SOGów: 0
  • odchudzanie bez cwiczen

    czy odchudzanie się samą dietą zero ćwiczen + siedzący tryb zycia spowoduje ze ciało będzie obwisłe, mało jędrne czy niekoniecznie

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 305| Data: 2014-11-12 19:05:13| Liczba SOGów: 0
  • Odchudzanie i cwiczemia ! pilna pomoc !

    ale i wyrobic sobie jakies miesnie no najlepiej jakas rrzezbe wiem ze to bedzie trwalo z 3 4 lata bo chce cwiczyc bez odzywek przynajmniej narazie no ale niestety : moja prosba to taka abyscie mi ulozyli diete oraz plan cwiczen jakie mam wykonywac

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 681| Data: 2008-07-16 00:11:02| Liczba SOGów: 0
  • odchudzanie a silownia prosze o pomoc

    nogi!!! , pytalam sie trenera i mi odpowiedzial ze to wszystko jest normalne a co do zakwasow to musze dalej cwiczyc bez dnia odpoczynku.szczerze mowiac nie wyobrazam sobie dzisiejszego treningu.w z wiazku z powyzszym mam takie oto pytania:

    Odpowiedzi: 52| Ilość wyświetleń: 1869| Data: 2009-03-25 10:08:08| Liczba SOGów: 0
  • odchudzanie a sennosc

    je nic prawie.jest zmeczona i senna chodzi spac o 19.00 31 mysle ze musze jej podsunac jakas stosowna diete bez katorgi dla organizmu moze wiec ktos zapoda linka .zaznaczam ze nie ma czasu na jakies dlugie cwiczenia dwojka dzieci na glowie i dom

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2106| Data: 2007-04-14 14:57:32| Liczba SOGów: 0
  • jak schudnąć bez ćwiczeń

    hej: mam 16 lat waze 70 kg przy wzroście 174.mam problemy z sercem i nie moge zbyt intensywnie cwiczyc prosze podajcie jakies sposoby na odchudzanie czy bez cwiczen tylko z dieta jest wogule możliwe schudnięcie

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 1074| Data: 2011-09-16 10:48:31| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}