Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: od czego sa wiatry i wzdecia

Strona 22 z 4447

  • [KONKURS] DOBRE TYŁY NIE SĄ ZŁE.. :)

    mamy za sobą konkurs na najładniejszą pupę sfd który wzbudził bardzo wiele kontrowersji, dlatego idziemy za ciosem i organizujemy kolejny konkurs. tym razem oceniamy kobiece sylwetki tyłem wymagania: 1. widoczna cała sylwetka tyłem 2.

    Odpowiedzi: 73| Ilość wyświetleń: 16246| Data: 2014-10-13 20:40:12| Liczba SOGów: 37
  • Wzdęcia, uczucie głodu - problemy

    witajcie, mam 17 lat. od 4 dni stosuję diete na masę, ale ograniczoną, bo nie mam tyle funduszu, więc proszę swoje komentarze typu za mało x, za mało y w diecie , bo zdaję sobie z tego sprawę. 2 dni temu dostałem wzdęć, teraz są mniejsze, ale

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 2071| Data: 2012-10-23 13:31:25| Liczba SOGów: 0
  • Poczatki odchudzania niezbyt młodej mamy :)

    witajcie, odważyłam się w końcu napisać, bo nie wiem zupełnie od czego zacząć odchudzanie. warunki do tego mam średnie ale chęci i pamięć poprzedniego wyglądu dużą. moim marzeniem byłby

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 5107| Data: 2006-11-04 09:27:31| Liczba SOGów: 1
  • **** Wakacje na wyciągnięcie ręki.... tylko gdzie są te piękne panienki? ****

    t501004.html regulamin spamu. 1. jeśli zapomniałeś czegoś napisać, chcesz coś dodać , poprawić zedytuj swój poprzedni post by zachować przejrzystość wypowiedzi. 2. nie umieszczaj w spamie adresów do stron pornograficznych, zdjęć o treści

    Odpowiedzi: 3008| Ilość wyświetleń: 48253| Data: 2009-06-05 21:19:39| Liczba SOGów: 12
  • Akcja kaloryfer Vs tluszcz - poprawki potrzebne..

    + aero, potem dolanczam animal cutsa, po paru dniach hca, po paru nastepnych thermo speeda i zobacze na spokojnie od czego jest wysypka.. jak sie skonczy animal cuts planuje scorcha, jak ten sie skoczy hyroxycut hardcore, jak ten znowu sie

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1481| Data: 2010-03-08 12:14:49| Liczba SOGów: 0
  • ogolny problem z tyciem/zrzucenie boczkow

    witam, zwracam sie z prosba o porady dotyczace ewentualnej diety i cwiczen mogacych pomoc mi w poprawieniu sylwetki, wypelnilem ankiete moj problem polega na tym ze od czerwca systematycznie przybieram na wadze i widoczne staja sie zaokraglenia,

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 4241| Data: 2006-10-31 22:09:36| Liczba SOGów: 2
  • Ropa w ryju i ...

    druga sprawa 7 napieprza mnie tył głowy, czasem rumience na twarzy, przemeczenie i zawroty.. gdzieś przeczytałem czego są to objawy wiec zmierzyłem cisnienie i benc 155/81.przez tygodzien bede sobie taki zeszycik prowadzić i pisac jakie mam to

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 12481| Data: 2006-04-20 23:42:03| Liczba SOGów: 3
  • Glukozamina blokuje glukozę??

    i strasznie masa mi zjechała. fakt, że nie ćwiczyłem, ale to co stworzyłem przez kilka miesięcy spadło mi do tego od czego można powiedzieć zaczynałem, chociaż pozostała mi sylwetka. wystarczył miesiąc. diety nie stosowałem, bo nie chciałem utyć,

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 7032| Data: 2006-10-22 13:57:46| Liczba SOGów: 0
  • Ćwicze 5lat a efekty marne!!

    od czego tu zaczac mam juz 21lat cwicze w sumie juz od 5 lat, dosyc intensywnie jesli chodzi o samo cwiczenie, staram sie

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 4017| Data: 2004-04-24 18:34:44| Liczba SOGów: 1
  • Problemy z rodzicami...

    hm od czego tu zacząć... 7 mam 18 lat. od roczku trochę ćwiczę. suple: białko, kreatyna, jakieś węgle brałem carbo ... czyli

    Odpowiedzi: 140| Ilość wyświetleń: 6797| Data: 2008-06-04 20:25:37| Liczba SOGów: 28
  • Słabe krążenie ??

    ciepło, około 10 15 stopni, to moja twarz, a dokładniej moje czoło.. staje się strasznie fioletowe.. i nie wiem od czego to jest.. ktoś spotkał się z czymś takim wie ktoś może jak temu jakoś zapobiec chociaż w małym stopniu.. zauważyłem, że

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 22027| Data: 2005-04-13 19:04:17| Liczba SOGów: 0
  • The HARDCORE LEAN MASS CYCLE by sLs (Nutrabolics atakuje: part 1of3)

    supli b opis suplementacji c opis treningu d opis diety e info o sobie f aktualne fotki od czego tu zacząć !......... plan ułożony do sierpnia cel: jak najwiecej mięcha suchego mięcha!!! plan składa sie z 3 mikrocyki

    Odpowiedzi: 463| Ilość wyświetleń: 25484| Data: 2008-03-07 03:10:45| Liczba SOGów: 12
  • wysokie OB

    zaliczony zrobiony audiogram, przebadane węzły, uszy, gardło też ok. nie wiem co jeszcze można wykluczyć od czego może być utrzymujące się na wysokim poziomie ob ewentualnie co zrobić, żeby to obniżyć bo domyślam się, że przyjmowanie

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 20622| Data: 2010-09-16 17:03:38| Liczba SOGów: 0
  • Czy to wzdęcia ?

    witam,mam taki problem iż każdy posiłęk jaki zjem bardzo rozciąga mi brzuch. po śniadaniu jest w miarę ok, po 2 też , ale jak już jestem po obiedzie to katastrofa.brzuch mam naciągnięty na fulla, po treningu to troche przechodzi ale wraca wraz z

    Odpowiedzi: 57| Ilość wyświetleń: 2593| Data: 2010-03-26 16:54:24| Liczba SOGów: 1
  • SERCE<>wspomaganie:)

    wyrwane z sieci 1 myslę że warto przeczytać 41 ********** ... jak zwykle uprzedzam, że kaskaderów sterydowych nie wspieramy żadną informacją, która by miała dzialać na szkodę organizmu, ale naszą powinnością jest doradzać, co robić, gdy

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 3891| Data: 2004-08-17 23:17:35| Liczba SOGów: 14
  • [BLOG] MajinBuu/Redukcja na IIFYM

    wszystkich serdecznie, na imię mam krzysztof : [size=big][color=red]historia[/color][/size] heh, nie wiem od czego zacząć, forum podglądam od ponad roku, lecz dopiero teraz postanowiłem założyć dziennik, głownie dlatego, żeby mieć wszystko w

    Odpowiedzi: 514| Ilość wyświetleń: 23244| Data: 2015-01-11 20:57:23| Liczba SOGów: 6
  • [BLOG]dziii/No Excuses ^^, - Dziennik Pytonga xD!!!

    nie wiem która w moim przypadku będzie lespza również, chcę podnieść podasz zjadanych kalorii w ciągu dnia. od czego zacząć alby nie popełnić błędów [color=gray] 70 % zależy od diety więc tym razem chcę ją mieć dopiętą na 101 % [/color]

    Odpowiedzi: 195| Ilość wyświetleń: 13847| Data: 2013-05-27 08:54:26| Liczba SOGów: 7
  • czy wszystkie składniko odzywcze które zjadamy sa wchloniete i wkorzystane ?

    obciazamy sobie caly organzim amoniakiem i powstalym zen mocznikiem a nie przyczyniamy sie do rozbudowy miesni. dl czego a dlatego ze wszystkie opiniej promujace spozywanie 3 i wiecej g bialka na kg wagi powstaly dzieki zawodnikom bedacym na

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 4661| Data: 2008-04-26 22:50:31| Liczba SOGów: 15
  • zbawienny wpływ cheat meal na mój organizm - o co chodzi?

    cześć dziewczyny! zacznę od tego, że od około 2 miesięcy zupełnie zmieniłam moją dietę. jem naprawdę czysto, niestety mój organizm bardzo źle przyjmuje te zmiany. od 2 tygodni mam permanentne wzdęcia, okropne gazy. pięknie się zredukowałam,

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 1695| Data: 2014-08-31 12:07:21| Liczba SOGów: 1
  • mam już dośc potzrebuje fachowej porady

    nieprzepłyne długości basenu wte i spowrotem chce to zmienic , naprawde mam juz dośc , potrzebuje tylko wkazówek od czego zacząć głownie mam na mysli kondycje , literatura sfd juz mi pomogla ale mam wrazenie ze zle sie zabieram do roboty z

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2440| Data: 2006-07-11 20:16:06| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}