Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: obdukcja lekarska ile kosztuje

Strona 31 z 1171

  • Mata Leo - ile mam czasu %-) ?

    to nurtuje 1 załóżmy, że założyłem gościowi mata leo , ok , dusze dusze, wiotczeje, zemdlał a ja nadal trzymam. ile mam czasu między jego odpłynięciem a zgonem z góry mówie, że niechce nikogo zabić bo jak czuje ze zaraz fiknie z braku

    Odpowiedzi: 78| Ilość wyświetleń: 11802| Data: 2005-07-11 18:21:58| Liczba SOGów: 7
  • Rentgen/tomograf - ile razy w roku?

    tomograf komputerowy, jutro mam kolejny tomograf i w czwartek, kolejny rentgen z wlewem . czy to bardzo jest szkodliwe ile razy w roku można się prześwietlać czy tomograf to większa/mniejsza dawka promieniowania niż tradycyjne zdjęcie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 21998| Data: 2004-12-26 10:47:29| Liczba SOGów: 0
  • Ile trza robić brzuszków?

    ile trzeba robić brzuszków dziennie żeby po 2 tygodniach mieć cegiełki czy to prawda że brzuch można trenować codziennie dzięki za odpowiedzi.

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 16881| Data: 2004-11-13 12:54:57| Liczba SOGów: 1
  • ile bierzecie na bica??

    zastanawiam sie ile bierzecie na bica w ćwiczeniu w podporze ramienia o udo siędżąc.ćwicze 8 miesięcy zaczynałem od 5kg w tym ćwiczeniu..

    Odpowiedzi: 53| Ilość wyświetleń: 9436| Data: 2004-10-21 22:13:18| Liczba SOGów: 2
  • Ile kalorii w posiłku?

    ile kalorii powinien dostarczać pojedynczy posiłek, żeby nie dostać brzucha 3 np. moje dzienne zapotrzebowanie 2300kcal, na ile posiłków to rozłożyć, co ile godzin jeść i ile kalorii w jednym posiłku być powinno

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 13551| Data: 2004-04-27 18:08:04| Liczba SOGów: 0
  • !!OWIECZNE PYTANIE: ILE SERII???

    siema wszystkim odwiedzających ten post 7 poruszę temat odwiecznego pytania ile serii powinno się wykonywać aby osiągnąć pożądane rezultaty na naszej ukochanej siłowni... więc tak: w każdym

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1059| Data: 2010-05-04 12:11:50| Liczba SOGów: 0
  • Ile i kiedy OMEGA-3

    mam pytanko kiedy ojakiej porze dnia i ile brac omega 3 mam kapsulki 500mg. czy moge przed silownia do sniadania i na wieczor po jednej

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 11804| Data: 2005-07-14 11:04:35| Liczba SOGów: 0
  • Ile powinień trwać Trening FBW ?

    ile czasu powinien trwać taki trening fbw a nogi: prostowanie nóg w siadzie 3s uginanie nóg w leżeniu 3s plecy: wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 3s martwy ciąg 2 s klatka: wyciskanie sztangi płasko 3s barki: wyciskanie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2249| Data: 2008-07-26 11:07:47| Liczba SOGów: 0
  • Ile przerwy po cyklu kreatyny ?

    zrobiłem cykl kreatyny 6 tygodniowy. ile powinienem zrobić przerwy by zacząć kolejny cykl

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 20155| Data: 2004-10-14 13:47:24| Liczba SOGów: 0
  • ile po gainerze?

    siemka wiem ze pytanie moze troszke dziwne ale chcialbym sie zapytac ile kg mozna przytyc po sjedzeniu 4500g gainera treca mass xxl wiem ze to indywidualna sprawa oczywiscie dietke mam masowa

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 12309| Data: 2005-12-23 11:55:35| Liczba SOGów: 1
  • Ile witaminy b6 i cynku

    to znowu ja i moje głupie pytania 7 ile dajcie witaminy b6 i cynku do cyklu i ile zinac forte ma cynku w jedej tabletce moj cykl 1 10 deka 200 week 1

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 3378| Data: 2007-03-07 12:41:26| Liczba SOGów: 2
  • Kluby z Londynu ile ich jest?...

    hotspur f.c. millwall f.c brentford arsenal chelsea zna ktos wiecej :] :d sa mi bardzo potrzebne..... sprawdzmy ile w londynie jest klubow..hehe

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 27776| Data: 2006-09-09 11:37:13| Liczba SOGów: 0
  • Trening ACT - ile powtózeń i ile serii ?

    rozpocząć poniższy plan, jednakże w powyższym wątku nie jest podana ilość powtórzeń... czy moglibyście napisać po ile powtórzeń i serii wykonywać program i/4 tylko wolne obciążenia:sztanga/sztangielki 1.unoszenie nóg do pionu w leżeniu

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1327| Data: 2011-04-19 20:08:37| Liczba SOGów: 0
  • Ile węgli po treningu

    mam 178 cm wzrostu, 75 kg wagi ile mniej więcej gram węglowodanów powinienem zjeść bezpośrednio po treningu posiłek antykataboliczny z wysokim ig czy

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 13651| Data: 2007-08-22 15:04:38| Liczba SOGów: 2
  • ile w 2 miechy?

    zeby duzo spadlo w najblizsze 2 miechy, pozniej oczywiscie kontynuacja, na razie chcialbym zejsc na 90 kg, jak myslicie ile moge stracic w 2 miechy mozecie mi jakies diety zarzucic czy cos w tym stylu bo ja sie na tym nie znam, mam niestety malo

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 1780| Data: 2006-12-15 21:15:18| Liczba SOGów: 0
  • 18 lat - 191cm - 72 kg. Ile powinien ważyc i jesc zeby wygladac?

    skonczyl 18 lat, ma 191 192 cm wzrostu i wazy 71 73kg. nie chce juz rosnąć a podobno jeszcze moze bo do 21 roku... ile powinien chlopak ważyc przy tym wzroscie poziom tłuszczu ma minimalny. cięzko jest mu przytyc, ma chorą przemiane materii

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 13106| Data: 2008-04-14 23:05:52| Liczba SOGów: 1
  • Nowy, nowy, nowy cykl - styczen 2008(o ile wytrzymam tyle offu ;D)

    staż na siłowni : prawie 3 lata ilość spożywanego białka : staram sie 3g ilość spożywanych węglowodanów : ile wlezie rzadko dochodze do 4 5g ilość spożywanych tłuszczów : 1g opis przebytych cykli sterydowych : 1. prop

    Odpowiedzi: 40| Ilość wyświetleń: 1865| Data: 2008-07-07 11:36:31| Liczba SOGów: 1
  • Długi cykl i HCG - kiedy, ile i jak często?

    strony odnośnie łączenia hcg z sermami. jeden miesza, drugi jest przeciwko. zerknijcie na poniższy cykl. kiedy i ile powinienem wziąć hcg na długim cyklu: 1 15 18 test cypionatat 250 mg/e4d 1 15 18 boldenon 300mg/e4d 9 11 16 19

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 6881| Data: 2011-06-01 19:02:14| Liczba SOGów: 0
  • Białko serwatkowe - ile brać, jakie proporcje?

    ważę 62kg i mam zamiar brać białko serwatkowe + ćwiczenia oczywiście żeby nabrać trochę masy; chciałem dowiedzieć się ile tego brać mam tego kilogram i shakera pojemnik . będę to mieszać raczej z mlekiem 1,5%. ile tego brać jednorazowo i w

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 11513| Data: 2008-12-20 01:01:20| Liczba SOGów: 0
  • Ile wegli na redukcji

    wage mam jesc az 385 ! szok. to nierealne :d wiem ze nie warto zawsze ufac tym kalkulatorom, wiec mam pytanie do was ile jesc wegli na redukcji ile na sniadanie,2 sniadanie,obiad,po treningu,kolacje.z góry dzieki ; ps: do tej pory zjadałem ok

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 6811| Data: 2013-03-24 17:50:42| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}