SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

nitrix

  • po cyklu, co dalej?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tzn. Nitrix

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1454 Data: 2007-08-13 07:45:17 Liczba szacunów: 0
  • koks

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Jest przekombinowany. cell mass jest produktem nieprzemyślanym składowo i nieekonomicznym, od no-xplode są lepsze i tańsze przedtreningówki, a nitrix w przypadku stosowania preparatów przedtreningowych zawierających NO-boostery jest po prostu zbędny.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 580 Data: 2012-08-11 08:24:12 Liczba szacunów: 0
  • Co do XP 925g

    Post
    Odżywki i suplementy

    XP SKŁAD SUPLEMENTU Ilość porcji – 50 Wielkość porcji – 18.5g Węglowodany (do smaku) - 5g Opatentowana formuła CREATINE ESTER FUSION™ składająca się z jabłczanu estru etylowego kreatyny (Creatine Ethyl Ester Malate) oraz jabłczanu kreatyny (TriCreatine Malate) – 4000 mg Alfa ketoroglutaran argininy (AAKG) &am

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1521 Data: 2006-07-17 22:17:35 Liczba szacunów: 0
  • zwiekszenie masy

    Post
    Odżywki i suplementy

    NO XPLODE zawiera również kreatyne ale ładnie wspominam cykl no xplode nitrix i cell mass Zmieniony przez - flex1976 w dniu 2008-12-23 22:47:15

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1346 Data: 2008-12-23 22:46:26 Liczba szacunów: 0
  • NO Boostery

    Post
    Odżywki i suplementy

    dopalacze przedtreningowe typu no-schotgun,no-xplode czy hyperschock bierzesz jedynie w dni treningowe natomiast suple typu Nitric Oxide czy nitrix ktore zawieraja jedynie AAkg lub inne pojedyncze skladniki azotowe(+pare dodatkow) mozesz brac zarowno w nietreningowe jak i treningowe dni zreszta producenci o tym pisza wiec stosuj sie do tego Zmieni

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1048 Data: 2007-05-09 21:37:23 Liczba szacunów: 0
  • Nitrix a L-arginina?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Aby zwiększyć pompkę. Na razie spróbuj z samym NITRIX'em jeżeli będzie słabo to dorzuć argininę.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 867 Data: 2014-01-05 10:13:01 Liczba szacunów: 0
  • cykl..

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja z terca to juz 8-10 kap jem ale pompa dobra siedzi, moim zdanie nitrix jest lepszy

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1114 Data: 2012-04-19 14:31:13 Liczba szacunów: 0
  • cykl..

    Post
    Odżywki i suplementy

    ok rozumiem dobrze chyba bedzie wygladalo to tak HORSE POWER JACKED NITRIX TESTEK

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1114 Data: 2012-04-19 14:56:29 Liczba szacunów: 0
  • Odżywki. Jak brać

    Post
    Odżywki i suplementy

    czy takim szczesliwym??? wybór sredni ale mniejsza z tym... no xplode przed treningiem-zacznij od jednej porcji w razie potrzeby zwiekszysz nitrix przed treningiem -j.w. cell mass po treningu jak chcesz mozesz dokupic mono/tcm jak chcesz zrobic cykl kreatynowy, bo w no xplode, jezeli dobrze pamietam, jest raczej malutko krety ale jezeli sie myle to

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 892 Data: 2012-01-31 17:15:24 Liczba szacunów: 0
  • BSM Nitrix do kuracji z sokami??

    Post
    Doping

    wiec chyba tak zrobie 1-8 250mg sustanon/1ml tyg 1-10 decka 200mg/2ml/tyg 1-4 mestanabol /4 tab dzienie 8-13 winstrol 10mg-1tab/3 tabletki dziennie clomid 36 tab n odblokowanie zakupilem takze jk juz wpomnialem ten BSM NITRIX wiec to odrazu po kuracji dotego takze zamowilem clout i xpand mysle ze bedzie ok dietka jak najbardziej zwiekszylem troche

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1046 Data: 2006-03-27 13:20:02 Liczba szacunów: 0
  • czy miesiąc przerwy między cyklami kretki wystarczy?

    Post
    Odżywki i suplementy

    tak własnie myslałem ;) ale dzięki za pomoc a czy połączenie aministara nitrix z tcm activity da podobny efekt co pucha cell pumpa pytam bo dostałęm aminostara i jak bym dokupił tcm zawsze by taniej wyszło ;)

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1333 Data: 2007-01-29 08:37:58 Liczba szacunów: 0
  • Booster

    Post
    Odżywki i suplementy

    moja osobista lista podreczna 6. Przykłady NO-BOOSTEROW (dostępnych w PL): A) No-boostery bez kreatyny: -Aminostar NITRIC OXIDE -Biogenix AERO2 -Bsn NITRIX -Controled Labs WHITE FLOOD -Dymatize NOV -Efx NYTRIC -Gaspari Nutrition PLASMA JET -Hitec VASOBOLAN -LG Sciences ANADREULIC PUMP -Met-rx NITRO PUMP NOS -Mhp ANADROX -Multipower NO-X NITRO BOOST

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 1816 Data: 2010-06-08 20:38:58 Liczba szacunów: 0
  • NITROBOLON II CZY MOZE COS INNEGO

    Post
    Odżywki i suplementy

    sklad Nitro: # Jabłczan Kreatyny (TriCreatine Malate) # Ester Kreatyny HCL (Creatine Ethyl Ester HCL) Nitrix Oxide Amplifier Matrix - 3500 mg : # Alfa Ketoglutaran Argininy (Arginine Alfa Keto-Glutarate) # Jabłczan Argininy (Diarginine Malate) # Jabłczan Cytruliny (Citruline Malate) # Inosina - 2000 mg # Tauryna - 1500 mg Glutamine Matrix - 1000

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1435 Data: 2009-01-21 19:40:24 Liczba szacunów: 0
  • pytanie o kreatynke

    Post
    Odżywki i suplementy

    POMYSLAŁEM JEDNAK ŻE WYDAM TROSZKE WIECEJ I ZAKUPIE NITRIX TEN WIEKSZY + CELL MAS + NO XPLODE . TERAZ MOJE PYTANKO JAK TO DAWKOWAC??

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 965 Data: 2006-12-18 20:40:13 Liczba szacunów: 0
  • Sila i masa...

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nad mutantem myslalem wlasnie ale jesli chodzi o stacki to myslalem nad takim zestawem BSN NO XPLODE 1025g CELL MASS 800g NITRIX 360tab z allegro lub SHOCK THERAPY UNIVERSAL Universal Torrent plus jakies aminki jakies inne kombinacje chcial bym zrobic jakis efektywny cykl

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 745 Data: 2011-01-18 17:13:05 Liczba szacunów: 0
  • Co wybrać?

    Post
    Odżywki i suplementy

    2 x XP w drugim przypadku bedzie za malo kreatyny na pelen cykl dlugo cwiczysz, masz diete? po tym zdaniu mozna miec watpliwosci: słyszałem że xpand jest bomba ale także nitrix wymiata ze traktujesz suple jak magiczne srodki a takimi one nie sa...

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 967 Data: 2006-12-27 23:36:43 Liczba szacunów: 0
  • do Marka C..pana ranking suplementów, 3 najlepsze

    Post
    Iron Horse Series

    owy nie zastapi w dzialaniu anabolicznym i w wartosciach odzywczych poledwicy wolowej/ cenie tez vitargo, fizogen - blast, nutrabolic - noz, muscle tech- meso tech, aminostar nitrix oxide, i wiele innych w testach planuje tez sprawdzic muscletech anator, cell tech, nitro tech, bsn no xplode na dobra sprawe licza sie juz tylko estry etylowe, agk,a

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2458 Data: 2007-10-11 10:23:08 Liczba szacunów: 0
  • pytanko

    Post
    Odżywki i suplementy

    a jaki masz staż treningowy, jakie wymiary, ile cykli kreatynowych za soba? j.w jezeli"spory" to polecam 2x xp lub cellmass + noxplode-->tu masz link do testu:http://www.sfd.pl/temat251750/ (ale boggie dodatkowo ma nitrix,ale obejdzie sie bez niego)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1446 Data: 2006-03-28 18:45:04 Liczba szacunów: 0
  • suple na mase - zestaw do 700zl

    Post
    Odżywki i suplementy

    Cześć Maciej, za 700-1000zł widział bym to tak.. Stacki Kreatynowe: Xpand 925g z Dymatize Horse Power 1000g z Ultimate Stack typowo przed wysiłkowy: Shock Theraphy z Universal`a Między cyklami, Volumizer azotowy: White Blood z Controled Labs. or Nitrix z BSN Więcej nie potrzebujesz. A widze to tak: Porcja Xp rano nad czczo. 1 Porcja Shocka` na 15-2

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3954 Data: 2006-04-19 10:30:30 Liczba szacunów: 0
  • BSN NItrix 360kaps+ OLIMP Creatine XPlode 500g

    Post
    Odżywki i suplementy

    kolego Majkel nie napisalem ze bede bral Xpand tylko Xplode.A co do dawkowania to chyba skolnie sie ku zalecenia producenta: Dla osób poniżej 90 kg: Należy przyjmować 3 tabletki 3 razy dziennie (każdego dnia). Pierwszą porcję należy przyjąć rano na pusty żołądek, drugą przed lunchem na pusty żołądek i trzecią przed obiadem również na pusty żołądek.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1571 Data: 2012-03-06 23:06:11 Liczba szacunów: 0