Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: niskie dolne ciśnienie

Strona 1 z 134

  • Czym grozi za niskie cisnienie?? i kiedy ono jest - ??

    witam ostatnio mierzylem sobie cisnienie i mialem 105/70 nie czulem sie zbyt fajnie czym moze grozic za niskie cisnienie

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 126720| Data: 2005-02-15 20:59:55| Liczba SOGów: 1
  • bardzo niskie cisnienie 80 50 czy niebezpieczne?

    sie ostatnio przecwiczyc na ostatnie pytanie niemoglem jakos uzyskac odp. wiec troche inaczej sformuluje czy niskie cisnienie szkodzi waga 85 jestem na redukcji 3/4 miesiace temu mialem 98 wzrost 176 wiek 22 staram sie zdrowo odzywiac i

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 22552| Data: 2006-07-31 07:14:48| Liczba SOGów: 0
  • niskie ciśnienie

    moje ciśnienie to ok 90/60 do max 105/65. czy są jakieś sposoby na jego twałe podniesienie i czy owe niskie cisnienie moze powodować że dłonie i stopy stają się zimne, cierpię na tę dolegliwość . z gory dziękuje za odpowiedź.

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 17103| Data: 2007-04-21 23:32:16| Liczba SOGów: 1
  • Niskie tętno

    jak w temacie, odkąd pamiętam odkąd zaczołem mierzyć czyli jakieś 3lata temu miałem niskie tętno, ale mieściło się w normie, od paru miesięcy jednak moje przeciętne tętno w normalnych warunkach mieści się w

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 12999| Data: 2007-10-31 16:12:12| Liczba SOGów: 0
  • Za wysokie ciśnienie skurczowe, za niskie rozkurczowe ...

    oto pomiary z kilku ostatnich dni: 141/71 127/64 129/60 142/67 144/70 jak widać w niektórych przypadkach ciśnienie skurczowe przekracza normy nadciśnienia, a rozkurczowe wskazuje na stan hipotonii... :/ jeżeli chodzi o inne

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 42388| Data: 2008-12-29 14:26:10| Liczba SOGów: 1
  • Ćwiczenie na dolne partie mięśni brzucha

    ćwiczenie na dolne partie mięśni brzucha jak już napisałem dolne partie mięśni brzucha są grupą mięśniową, którą trudno

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 47114| Data: 2003-11-27 23:06:43| Liczba SOGów: 0
  • Podstawowe typy leków obniżających ciśnienie tętnicze

    połączenia takie ułatwiają utrzymanie właściwych wartości ciśnienia. są często stosowane u osób, u których na ciśnienie współistnieje z innymi chorobami. działają skuteczniej, gdy przy ich przyjmowaniu zmniejszy się spożycie soli. wszystkie

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 55297| Data: 2006-08-01 22:10:18| Liczba SOGów: 9
  • Dolne mięśnie Brzucha

    mam problem tgo typu ze moje dolne miesnie brzucha to oponka a u góry przebija sie kaloryfer co mam zarobic zeby dopracowac te dolne mięśnie może znacie jakieś ćwiczenia . za pomoc z góry dzienkuje

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 30021| Data: 2006-08-10 14:45:23| Liczba SOGów: 1
  • Jak obniżyć ciśnienie krwi

    codziennie miliony ludzi na całym świecie zmagają się z wysokim ciśnieniem krwi. ocenia się, że tylko w naszym kraju na na ciśnienie tętnicze cierpi około 5 milionów rodaków. są to dane

    Odpowiedzi: 44| Ilość wyświetleń: 278971| Data: 2005-01-13 20:32:47| Liczba SOGów: 6
  • Cisnienie 160/100

    witam mam taki problem wczoraj w nocy mialem zawroty glowy podczas usypiania dzisiaj popowrocie z praktyk zmierzylem cisnienie i okazalo sie ze mam cisnienie 164/110 postanowilem pojechac do lekarza napoczatku myslalem ze moj cisnieniomierz sie

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 23686| Data: 2007-01-25 19:19:29| Liczba SOGów: 7
  • Kakao obniża ciśnienie i chroni serce

    jednak dopiero niedawno okazało się, że efekt ten jest związany z flawanolami substancjami, które obniżają ciśnienie tętnicze i poprawiają funkcjonowanie komórek wyściełających naczynia krwionośne. zespół briana buijsse a z instytutu zdrowia

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 47730| Data: 2006-03-03 17:10:55| Liczba SOGów: 13
  • Brzuch - jakie ćwiczenia na dolne partie ?

    jakie są najlepsze ćwiczenia na dolne partie mięśni brzucha

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 25810| Data: 2006-08-18 02:18:26| Liczba SOGów: 0
  • Ciśnienie - help!

    jezdzie rowerem godzine]... normalnie mam podobne gorne cos ok 120 a dolne wlasnie ok 60 i nie wiem dlaczego takie niskie ... co myslicie o tym cisnieniu i co mi radzicie, co mam robic czy moze byc spowodowane czy warunki atmosferyczne

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 4869| Data: 2003-08-05 20:25:57| Liczba SOGów: 1
  • Kondycja a cisnienie

    cisnienie, zawsze w domu, bo u lekarza sie denerwuje i mam strasznie wysokie gorne, dolne w normie mialem niskie a ostatnio mocno podskoczylo przyczyn pewnie jest wiele: moze zazywanie kreatyny, pewnie wzrost masy w ciagu ostatnich 7 miesiecy o

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 4532| Data: 2007-02-05 19:32:45| Liczba SOGów: 0
  • mam nadcisnienie 150/60. czemu cisnienie rozkurczowe takie male?

    /60. czemu cisnienie rozkurczowe takie male jakie moga byc przyczyny takiego nadcisnienia skurczowego, i normalnego cisnienia rozkurczowego nie biore zadnych sterydow, nawet zadnych odrzywek. mam 17 lat. lekarz mowil ze nadcisnienie ogolnie moge

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 25585| Data: 2005-03-26 17:42:08| Liczba SOGów: 0
  • ciśnienie w kołach

    jak w temacie jakie powinno byc cisnienie w tylnym i przednim kole w rowerze 21

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 31997| Data: 2006-07-30 12:12:24| Liczba SOGów: 3
  • tętno w czasie biegu+niskie ciśnienie

    100 110, czy to za mało , przy spoczynkowym 50, heh, czasem trochę mniej, ale ja wogóle mam bardzo wolne tetno i niskie ciśnienie tak przy okazji, to czy to jest cecha wrodzona, czy da się z tym coś zrobić , bo czasem trochę to utrudnia życie, mam

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 9369| Data: 2002-05-14 15:38:21| Liczba SOGów: 3
  • niskie cisnienie

    od 2 dni mierze sobie cisnienie i jest cos z nim nie tak... gorne waha sie w granicach 105 115 a dolne 45 55, co moze byc powodem tak niskiego cisnienia dolnego, dodam ze mam 19 lat.

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 4468| Data: 2009-09-01 16:16:17| Liczba SOGów: 0
  • Niskie ciśnienie

    witam! mam 17 lat, 184 wzrostu ważę 97 kilo było 102, ale wciąż się udchudzam . moje pytanie dotyczy ciśnienia. mam cisnienie 99/56 tętno 72. chciałem wiedziec co powininem z tym zrobić i czym grozi takie niskie ciśnienie z góry dziękuję

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 6890| Data: 2004-03-07 20:04:18| Liczba SOGów: 9
  • Cisnienie 120/40-50 wtf?

    i mam 120/41. puls zawsze mialem i mam wysoki, okolo 90 100. co mi grozi jak cisnienie rozkurczowe mam takie niskie wiem, ze takie cisnieniomierze na reke nie sa do konca dokladne, ale 40 czy 50

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 8496| Data: 2011-03-19 12:28:17| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}