Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: niskie cisnienie po

Strona 13 z 4104

  • Wycieczka do Turcji - reportaz z wyprawy po SAA

    dzien dobry , witam serdecznie wszystkich zainteresowanych tematem i zapraszam do lektory. pare dni temu wrocilem z moja zona szeczesliwie z turcji gdzie odpoczywalismy w znakomitych warunkach, nie mogac sie oprzec temu cudownemu zjawisku iz w

    Odpowiedzi: 85| Ilość wyświetleń: 12722| Data: 2009-06-03 16:31:37| Liczba SOGów: 28
  • Zbyt wysokie ciśnienie Proszę o Pomoc

    witam przed chwilą sprawdzałem sobie ciśnienie i miałem 170/110 puls 90 w czwartek mam badania lekarskie do wojska od kilku tyg. nie mierzyłem sobie ciśnienia bo miałem cały czas wcześniej w normie ale dzisiaj sobie zmierzyłem i się pogarbiłem .czy

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 3163| Data: 2009-04-26 13:28:38| Liczba SOGów: 0
  • Dziwna jazda po cyklu

    zaczalem odblok ale nie w tym rzecz, otoz od wczoraj mam stan podgoraczkowy 37,2 bole glowy i podwyzszone cisnienie moze to byc spowodowane odstawieniem propa dodam ze na poczatku cyklu mialem podobne jazdy tzw testo flu. czy moze zdarzyc sie

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1024| Data: 2011-07-07 13:28:52| Liczba SOGów: 0
  • Czy kreatyna podnosi ciśnienie krwi???

    witam. mam pytanie takie jak w temacie. czy kreatyna podnosi ciśnienie krwi lekarz powiedział ze mogę bez prblemów ćwiczyć na siłowni, tylko musze uważać na suplemęty które podnoszą cisnienie !! z góry dzieki za odpowiedzi... pozdro...

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 10634| Data: 2007-03-06 19:22:03| Liczba SOGów: 1
  • Niskie żelazo i hemoglobina po usunięciu raka

    siema ponad rok temu wykryto u mojego ojca raka nerki, która została następnie wycięta, jednak okazało się, że jest przerzut na płuco i podczas kolejnego zabiegu ojcu usunięto 2 płaty z jednego płuca. przez kilka następnych miesięcy ojciec

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1013| Data: 2011-05-11 13:57:41| Liczba SOGów: 1
  • Cell Pump a ciśnienie

    czy cell pump podnosi cisnienie bo od kiedy zaczelam brac cell pump mam podwyzszone cisnienie ale nie jestem pewien czy to od tego mam cisnienie 130/90 i wlasnie to 90 to jest wysokie cisnienie

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1707| Data: 2004-10-24 11:46:17| Liczba SOGów: 0
  • Ciśnienie

    przewałkowalem wyszukiwarke i nigdzie nie mogłem znalesc kiedy trzeba miezyc cisnienie kiedy bedzie najlepsze itd. drugie pytanie czy 140/90 jest strasznie tragicznym cisnieniem u 18 sto latka

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 8086| Data: 2005-08-06 14:40:03| Liczba SOGów: 4
  • Wysokie ciśnienie wieczorami

    od paru dni mam od około godziny 19 ciśnienie 150/100, strasznie mnie głowa boli i czuję nierówną pracę serca subiektywnie . nie wiem o co może chodzić. nie brałem żadnych niedozwolonych specyfików przez ponad rok. aktualnie regularnie biorę

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 8213| Data: 2005-09-23 21:54:50| Liczba SOGów: 0
  • Cisnienie krwi>>prosze o odpowiedz na moje pytranie:)

    mam takie pytanie. jaki wplyw na cisnienie maja cwiczenia slilowe mam 16lat nigdy nie mialem klopotów z cisnieniem. cwicze ok 7 miesiecy. moje cisnienie

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 10080| Data: 2006-09-21 15:19:46| Liczba SOGów: 1
  • skutki uboczne 3 tyg po cyklu meta

    temu zaczynałem cykl z metanabolu w dawce 20mg ed w czsie cyklu a dokładnie juz po 4 5 dnaich zaczeło sie wielkie cisnienie około 150/90 bóle głowy i zawroty postanowiłem zakończyc cykkl teraz juz po 3 tyg cisnienie około 130/135/80 ale zdaza mi

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 1935| Data: 2010-08-12 20:48:14| Liczba SOGów: 0
  • Niskie Libido na cyklu! Potrzebna pomoc

    mam dosyc poważny problem, polega on na tym że mam słabe libido a jestem na cyklu. od dłuższego już czasu nie robilem odbloku, jakoś podnad rok 2 miałem przerwy od soku w tym czasie ale wbijałem wtedy np. enena albo propa tak profilaktycznie żeby

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 4302| Data: 2011-05-24 10:38:16| Liczba SOGów: 1
  • W drodze po formę plażową 2011 by Bzyk aktualne str.13

    staż treningowy niecałe 2,5 roku. wzrost 172cm waga na zdjęciach 76kg 2,5 roku temu wyglądałem tak: http://img259.imageshack.us/img259/8682/eg289602 pół roku później tak: http://img156.imageshack.us/img156/230/dsc01903 a na

    Odpowiedzi: 137| Ilość wyświetleń: 23882| Data: 2011-04-03 17:32:44| Liczba SOGów: 58
  • Wysokie ciśnienie, głowa pęka

    witam rozpocząłem aktualnie cykl omka + deca w proporcjach 250mg omki e3d, deca 200mg e5d. mija zaledwie 2 tydzień a ciśnienie skoczyło mi do 190/100, pewnie nawet bym się nie zorientował że takie jest gdyby nie fakt że głowa odmawia

    Odpowiedzi: 59| Ilość wyświetleń: 2490| Data: 2011-02-13 14:51:24| Liczba SOGów: 0
  • Zastosowanie u endomorfikow bialka po treningu.

    witam, chcialbym poruszyć temat przyjmowania shake a proteinowego u endomorfikow /osob majacych sklonnosci do odkladania tkanki zapasowej/ po treningu zamiast odzywki carbo gdyz jestem zdania ze budujac czysta mase lub chcac zredukowac tkanke

    Odpowiedzi: 61| Ilość wyświetleń: 9952| Data: 2008-03-22 22:58:34| Liczba SOGów: 17
  • moje efekty po cyklu...

    witam, no i się doigrałem, ponad dwa miechy temu poleciał pierwszy cykl teścia prop 100mg e2d przez 6 tygodni. moje efekty po cyklu to: 1,5 cm w łapie plus 8 kg. dieta była dobra, czasem oszukane posiłki ale rozkład btw dobry i bilans ciągle

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 7841| Data: 2011-08-14 01:02:04| Liczba SOGów: 0
  • cisnienie

    dodam ze caleoczy zrobily mi sie czerwone wiec to jest chyba oznaka podwyzszonego cisnienia . ostatnio mierzylem cisnienie rok temu albo jeszcze dawniej i mialem 120 130 na 80 wiec chyba dobre . kreatyne juz kiedys bralem i nie mialem zadnych

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 5691| Data: 2004-05-21 15:30:10| Liczba SOGów: 1
  • Ciśnienie krwi

    witam... mam problemik... wysokie ciśnienie krwi... ostatnio wynosiło ono 160/110 przy pulsie 63... nie są to wartości normalne chyba, ale chciałbym się dowiedzieć jak to jest w przypadku osób trenujących... wiem, że prawdopodobnie muszę podać

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 2330| Data: 2009-05-04 21:45:06| Liczba SOGów: 3
  • cisnienie

    witam. jestem wlasnie na 1 cyklu skladajacym sie z testosteronu propionate 5% i metanabolu. mam podwyrzszone cisnienie leb mi peka, duszno mi czy jest jakis srodek ktory mozna nabyc bez recepty ktory obnizy mi cisnienie unormuje

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 2077| Data: 2005-05-12 12:36:13| Liczba SOGów: 8
  • Ciśnienie 18lat

    witam, 3min temu mierzyłem ciśnienie i pokazało 125/64 dodam że gdizes ze 2 lata temu miałem ciśnienie jak mnie lekarz zbadał 160/94 ale wtedy byłem zestresowany i dodatkowo przemęczony wyczerpującym treningiem a więc pytanie czy z moim

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1361| Data: 2006-10-07 18:31:58| Liczba SOGów: 0
  • ciśnienie

    mam bardzo wysokie ciśnienie raz mierzyłem miałem 150 na 90 a dwa dni później miałem 160 na 80 co jest za cztery miechy kończe 17 lat. cwicze na siłowni czy to może być przyczyną ćwicze ok 9 miechów i to z dużymi przerwami. nic nie brałem prócz

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 5058| Data: 2004-10-30 11:59:27| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}