Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: narosl

Strona 1 z 2

  • Narośl, zwyrodnienie czy co ?

    2004/20040520195537 no właśnie. na focie z skanera tego nie widać wogóle, ale przynajmniej wiadomo gdzie to jest. wcześniej zrobiło mi się takie zgrubienie na nadgarsku ale to troche niżej i wiem że to od myszki, bo dłoń opiera sie w tym miejscu,

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 17179| Data: 2004-05-20 19:55:37| Liczba SOGów: 0
  • dziwna narośl pod językiem

    witam! kilka tygodni temu pod językiem zrobiła mi się mała biała krostka wyglądem przypominająca pryszcza. powoli rosła i dziś jest to już ok. 0,5 cm narośl w kształcie stożka, rozszerzająca się ku podstawie. kolorem nie odróżnia się od koloru

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 14024| Data: 2009-11-14 16:40:40| Liczba SOGów: 1
  • Dziwna narośl nad jądrem.

    witam... ostatnio podczas kąpieli zauważyłem dziwny krztałt... wyglądało to jakbym miał 3 jądra uwypukla się tylko na siędząco na stojąco wszystko ok... oczywiście probowałem to wyczuć i to coś znajduje się nad prawym jądrem, jest bardziej

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 13923| Data: 2008-01-10 23:52:48| Liczba SOGów: 0
  • Narośl pod klatką piersową

    witam, mam problem ponieważ już dłuższy czas temu zauważyłem narośl pod klatką piersiową kiedy robię, np. pompki na poręczach lub się napnę. byłem u lekarza rodzinnego i powiedział mi tylko tyle, żebym jadł więcej białka i zaprzestał treningi, co

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 3245| Data: 2013-10-03 13:18:13| Liczba SOGów: 0
  • Narośl na kostce

    czy ktos z was ma cos takiego dwa lata temu zbiłem szybe w sklepie 7 piescia i od tego czasu mam narosl nie wiem co z tym zrobic bo przy uderzeniach w worek czuje lekki bol.troche mnie to denerwuje i martwi zarazem.co z

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 5976| Data: 2003-09-23 21:33:21| Liczba SOGów: 0
  • Narośl pod kolanem(na kości piszczelowej)

    witam od ok 3 lat mam tuż pod kolanem na samej górze kości piszczelowej twardą narośl. wygląda ona jak kulka inni tez mają taką kulkę ale moja jest dziwnie duża. boli mnie za jakies 2 h od wiekszego wysiłku np bieganie. na drugi dzien jednak nie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 4514| Data: 2011-11-05 19:54:46| Liczba SOGów: 0
  • narosl na kosci a muay thai

    witam. otoz mam taki problem, od dziecka mam narosl na kosci ramienia, ktora nie zostala wycieta, poniewaz nie przeszkadzala, oraz miejsce w ktorym sie pojawilo nie jest

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1829| Data: 2008-09-04 00:11:25| Liczba SOGów: 0
  • Dziwna narośl po strzałach (widoczna)

    więc jest tak , wale od 6 tygodni deca + sust e7d i e3d do 5 tygodnia było git ale jakoś od tygodnia mam narośl na prawym udzie widoczną.nie boli ona , nie jest zaczerwienione miejsce , przy nacisku wydaje się jak twarda kula wystająca.

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 1376| Data: 2012-03-01 20:15:03| Liczba SOGów: 0
  • przegrywam

    jak się zebrać,zmotywować po skończonej low carb...zaprzepaściłam efekty...skutek to dosłownie wielorybi tłuszcz,który narósł wszędzie...w ciągu miesiąca ok 5 kg.prawdą jest że nie narósł tak od niczego,apetyt mam ogromny,może to wina

    Odpowiedzi: 112| Ilość wyświetleń: 5868| Data: 2005-01-18 20:33:17| Liczba SOGów: 7
  • Uraz żuchwy

    od razu na początku mówię że oczekuje konkretnej odpowiedzi na mój problem, otóż kiedyś jakieś 5 lat temu dostałem z głowy w szczękę i nie mam pojęcia co się wtedy stało ale moja żuchwa jest nienaturalnie ustawiona. kiedy otwieram usta szczęka mi

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2584| Data: 2010-06-12 00:00:20| Liczba SOGów: 0
  • Trzecie jądro? A może narośl?

    tak to wyczuwam. to coś jest sztywno połączone z prawym jądrem, jest nieco mniejsze od niego, ale ma owalny kształt i jest bardziej miękie od jądra. co to jest mam 18 lat, nie wiem kiedy to się pojawiło, albo czy mam to od urodzenia. uwagę na to

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 23415| Data: 2002-05-21 21:43:58| Liczba SOGów: 3
  • Narosl od wewnetrznej strony dolnej wargi

    wiecie moze cos na ten temat czy da sie to usunac tlyko przez zabieg a jesli tak to jest jakas skomplikowana sprawa :

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 16427| Data: 2004-11-11 21:46:29| Liczba SOGów: 0
  • bliznowiec (?)

    sie zagoilo i stad ta niby blizna/bliznowiec,i owy pan powiedzial ze nie szkodzi mi zdrowiu wiec najlepeij niech ta narosl czy jak to nazwac po prostu niech sobie egzystuje 4 smarowalem wiele specyfikow, np: cepan, contratubex, tointex

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 18993| Data: 2008-08-30 00:10:18| Liczba SOGów: 0
  • Witamina B17

    witam. ostatnio zainteresowała mnie pewna witamina o nazwie b17 inaczej amigdalina lub letril . poszperałem trochę w necie i z tego, co zdążyłem się dowiedzieć, to za pomocą tej witaminy można się wyleczyć z raka! sprzedaż tej witaminy

    Odpowiedzi: 40| Ilość wyświetleń: 12206| Data: 2010-07-28 19:35:47| Liczba SOGów: 0
  • Zlamanie 3 kosci srodstopia

    sie to leczy,noga nie byla w gipsie zrosla sie bez gipsu na zdjeciu wszystko jest okej...co polecacie,czuje taka narosl na kosci,czy on zniknie prosze o jakas pomoc

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 9607| Data: 2009-04-04 18:04:57| Liczba SOGów: 2
  • ZĄB w Nietypowym Miejscu

    pytanie kieruje raczej tylko do boofiego, otóz problem polega na tym ze od 3 tygodni rosnie mi gulka, coraz twardsza, teorytycznie wyrasta z pod języka, od strony szczęki, narośl jest bardzo głęboko pod linią zębów trzonowych, jest to na 90% ząb,

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 9972| Data: 2006-05-17 19:33:17| Liczba SOGów: 1
  • Problemo na kosci ogonowej

    help...zrobila mi sie jakas narosl na kosci ogonowej 0,5 cm i zaczyna mnie to bolec..co to moze byc i jak sie tego pozbyc.nie uderzylem sie w to

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 11844| Data: 2006-06-07 08:08:36| Liczba SOGów: 0
  • Dziwna narośl - pomocy

    2007/20070213132106 witam dzisiaj zauważylem na ręce dziwny „twór . od kilkunastu lat w tym miejscu miałem coś w rodzaju pieprzyka ale w ciągu ostatnich kilku/kilkunastu dni musiało się „to rozwinąć, dopiero dzisiaj zwróciłem na to uwage.

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 10956| Data: 2007-02-13 13:21:06| Liczba SOGów: 0
  • Duży tyłek u chłopaka.

    witam. mam 15 lat i jak w temacie mam duży tyłek nie to że jest szeroki jak u dziewczyny tylko poprostu wypukły przez co jak noszę bluzę to od szyi do dołu jest ok a w okolicach tyłka jest tak jakby narośl i to duża. co mam z tym robić może jakieś

    Odpowiedzi: 43| Ilość wyświetleń: 1809| Data: 2016-02-10 18:35:03| Liczba SOGów: 3
  • bolaca pieta, czy to ostroga pietowa?

    na piecie. natomiast numer 2. to miejsce gdzie jest ostroga pietowa. w obszarze, ktory oznaczylem numerem 1. mam duza narosl z boku stopy. co to moze byc czy jest to ostroga pietowa

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 8204| Data: 2012-04-07 01:16:29| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}