SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

napinanie bicepsa

  • 3cm w bicepsie przez miesiac

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    zadziała na ciebie wszystko , dodając do tego zastój w jaki weszłeś ćwicząc pewnie w ten sam sposób przez taki czas to nawet jakbyć zamienił uginanie sztangi na izometryczne napinanie bicepsa to i tak poszło by ci jak burza więc się nie sugeruj że ci poszło tylko ciesz się że jeszcze nie jesteś na takim etapie w którym trzeba inteligentnie ustawia

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-10-18 16:20:37 Liczba szacunów: 0
  • Test - VITALMAX by StaRa_EkiPa pods.str 21

    Post
    Odżywki i suplementy

    ej pleców). Ćiwczenie nr 4 - uginanie ramion ze sztangą łamaną stojąc 4 serie: 36,5kg x 12powt. 39kg x 7powt. 39kg x 4powt. - ufff słabo! 36,5kg x 6powt. (powoli i w szczycie napinanie bicepsa) Ćwiczenie nr 5 - uginanie ramienia ze sztangielką w podporze o udo 4 serie 8-10powt.: 10kg x 8powt. 10kg x 9powt. 10kg x 8powt. 10kg x 7powt. Ćwiczenie nr 6

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-03-30 22:22:41 Liczba szacunów: 0
  • CYKL PRIORYTETOWY : KLATA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    j uruchamia trzymanie stałego napiecia jest zbyt przeceniane, prawde mowiac lepiej by bylo robic odkladanie na stojaki co powtorzenie w celu zluzowania miesni mniejsza z tym napinanie bicepsa - jedyne co mi przychodzi na mysl t0o brak koordynacji polaczony z wielka objetoscia, innymi slowy biceps byl podswiadomie uzywany do wychamowania ruchu

    Odpowiedzi: 966 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-23 20:32:43 Liczba szacunów: 0
  • Problem z poruszeniem bicepsów

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A napewno cwiczysz bicepsa poprawnie techniczne? ja od zawsze machalem wydawalo mi sie dobrze az ostatnio probowalem poswiecic kilka treningow na szukanie nowych rozwiazan.....przy podstawowym cwiczeniu czyli unoszeniu ze sztanga obnizylem troche ciezar za to staralem sie calkowicie opuscic barki i usztywnic lokcie przycisnac je do bokow podnosic s

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1276 Data: 2005-03-11 16:50:07 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy - Beyourselfbefit

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Jasne, postaram się by się pojawiały moje treningi. Dzień znowu na 100% - dziś wewnętrzny na prawko zdany :D Ostatnio mam fazę na ziemniaki, pyszną znalazłam do nich przyprawę! Jeżeli ktoś ma ochotę zapraszam na bloga, tam nowy post http://beyourself-befit.blogspot.com/ :) Trening - barki i biceps. BARKI: *Wyciskanie hantli na ławce siedząc. 4x1

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 4774 Data: 2015-09-30 19:45:05 Liczba szacunów: 0
  • FBW na gestosc miesnia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    /dwuglowy 3s w superserii sztanga prosta uginanie 3s(jako rozgrzewka), bez ciezaru uginanie mlotkowe 3s francuz, uginanie szerokim chwytem 3s uginanie siedzac z supinacja 3s (napinanie bicepsa 30s z ciezarem w reku 2s) przedramie Barki+triceps wyciskanie hantli 4s wyciskanie zolnierskie 3s unoszenie bokiem/przed siebie 3s sztanga do brody/butterfly

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1708 Data: 2011-12-07 12:48:57 Liczba szacunów: 0
  • Napinanie mięśnia podczas ćwiczeń

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Nie niee Artur- chodzilo mi o napinanie bicepsa podczas uginania ;) Nigdy nie czułem bica przy wiosłowaniu nawet Sogi!

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1334 Data: 2015-06-04 18:45:22 Liczba szacunów: 0
  • Napinanie mięśnia podczas ćwiczeń

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Nie niee Artur- chodzilo mi o napinanie bicepsa podczas uginania ;) Nigdy nie czułem bica przy wiosłowaniu nawet

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1334 Data: 2015-06-04 18:45:00 Liczba szacunów: 0
  • Gwid - powolny progres - podsumowanie 18 m. str. 223

    Post
    Po 35 roku życia

    iedzą ale wg Karola tzn. jedna ręka pracuje a druga cały czas podnosi ciężar pozostając w napięciu - masakrycznie pali. dodatkowo dorobiłem jeszcze unoszenie talerzyka 5 kg i napinanie środka klatki 3sx15 powtórzeń. zrezygnowałem z brzuchów ze względu na kręgosłup. zrobię w piątek. ogólnie satysfakcja 7/10 ze względu na sporadycznie pojawiający się

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-16 19:32:53 Liczba szacunów: 0
  • Biografia Ronniego Colemana

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    te 120x12 było robione typowo pod rekord, a nie w ostatniej serii. "Jednak wielkość zastosowanego obciążenia nie jest dla niego ważna, gdyż uważa, że najważniejsze jest napinanie mięśni, kontrolowanie obciążenia i stosowanie prawidłowej formy ruchu. " Hehe, jakoś tej prawidłowej formy ruchu i dobrej techniki nie widziałem jeszcze i niego

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 5787 Data: 2007-01-16 17:14:26 Liczba szacunów: 0
  • FBW w domu. Czy ma to jakiś sens? Do oceny.

    Post
    Trening w domu

    Dostosowałem trening Mawashiego do obecnych możliwości fizycznych i sprzętowych, jeszcze by poćwiczyć przed dostarczeniem drążka. A: Rozgrzewka B: Trening: 1) Napinanie mięśni brzucha leżąc (m. brzucha) 12-15 powtórzeń, 2) Wspięcia na palce (łydki) 15-20 powtórzeń, 3)Przysiady klasyczne bez obciążenia z wyprostowanymi ramionami (m. ud) 15-20 powtór

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1152 Data: 2012-01-18 15:29:33 Liczba szacunów: 0
  • karpiu/recomp 2012

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Podciąganie na drążku(nachwyt, do klatki) 8/6/6/6 4. Wyciąg górny, neutral, do klatki Ramiona 1. Uginanie ramion ze sztangielkami, uginanie ramion z rączką wyciągu dolnego, napinanie bicepsów na bramie 3x12p 2. Wyciskanie sztangi w wąskim chwycie R8 60/70/80/90/100 3. Prostowanie ramienia w opadzie tułowia, prostowanie ramienia na wyciągu, nachw

    Odpowiedzi: 1062 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-24 20:38:26 Liczba szacunów: 0
  • TAK TRENUJĄ NAJWIĘKSI VII - od str. 18

    Post
    ActivLab

    24.03 Przed świętami nieco więcej luzu w pracy, więc można więcej seriali pooglądać, kupię chyba też nowego Xboxa, starego oddałem jakiś czas temu znajomemu, a w wolnej chwili bym popykał, zwłaszcza na kinekcie jak zrobili lepszy niż poprzednio, gdzie w wielu grach była padaka. :) Dieta: Ostatnio jadam mocno monotonnie, zwykle mięso z grilla z warz

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-24 19:02:32 Liczba szacunów: 0
  • Plan ogólnorozwojowy średniozaawansowanego do sprawdzenia może jakieś poprawki porady

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ba pozostanę przy francuzach :) Co do nóg przemyśle :) Łydki w takim razie na max liczbę powtórzeń w każdej serii :) zasada treningu izometrycznego zasadę stosuje sie poprzez napinanie mięśni bez wykonywania ruchu. Należy napiąć mięsień i przytrzymać go w stanie maksymalnego skurczu przez 3 do 6 sekund. Procedurę ta powtarza sie trzykrotnie. Regula

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2107 Data: 2007-11-21 20:49:42 Liczba szacunów: 0
  • Marcin_Olb - nowe str 59,61

    Post
    Galeria Zdjęć

    .izometrycznego to stosowalem go juz kiedys gdy bylem zawodnikiem ale do tego zawsze robilem silke. Tutaj silki prawie nie robilem(raz w tyg lekko) tylko stosowalem codzienne napinanie miesni. Kilka sekund napiete, kilka sekund przerwy itd. kazdy miesien.pozniej wszystkie na raz jak w pozach obowiazkowych. ok. 30-40 min dziennie. Bardzo to meczace.

    Odpowiedzi: 840 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-18 11:09:16 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla hardgainera

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ze odnośnie bicepsa. Jeżeli ćwiczysz taką kolejnością jak podałeś to do bani. Powinneś zacząć od 9 potem 8 (czyli modlitewnik) a na końcu (7) w podporze o udo, gdyż jest to typowo kształtujące, izolowane ćwiczenie – ilość tam możesz zwiększyć do 12 powtórzeń i mniejszy ciężar, tu chodzi o napinanie mięśnia. Myśle, że nieco pomogłem, nara

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 982 Data: 2007-06-22 18:44:42 Liczba szacunów: 0
  • Sprobować Full Body Trening.

    Post
    Trening w domu

    około 6cm) z obciążeniem na barkach wspięcia na palce i opuszczanie pięt w dół (poniżej deski) b) w miejscu sprężyste skoki na palcach z obciążeniem ułożonym na barkach c) napinanie mięśni podudzia(ćwiczenie izometryczne) Są to tylko najważniejsze ćwiczenia z repertuaru Steve Reevesa uzupełnione kilkoma poradami. Dedykujemy je naszym kulturysto

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 7769 Data: 2006-09-01 14:36:10 Liczba szacunów: 0
  • Tatuaz- doradzcie

    Post
    Doping

    y, ponieważ narażasz tatuaż na to, że straci swój kolor i nie będzie się dobrze goił. Wiadomo, że zimą promienie słoneczne nie są problemem. Problem z siłownią ponieważ każde napinanie mięśnia spowalnia jego gojenie się, a każdy trening naraża skórę na pocenie, a to także źle wpływa na nowo zrobiony tatuaż. Ja odkąd się zacząłem tatuować ćwiczę moż

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 8348 Data: 2010-01-07 20:38:35 Liczba szacunów: 0
  • drżąca ręka przy napinaniu.

    Post
    Trening dla początkujących

    tak jest jak narazie im dluzej bedziesz napinal minie to z czasem na poczatku zapewne reka trzesla sie odrazu i z czasem przestawala jak by nie bylo napinanie to stawianie miesniom izometrycznego oporu i chcac nie chcac meczysz go. Po pewnym czasie reka zeby napic biceps automatycznie ugina sie a Ty nie chcesz dopuscic do calkowitego zgjecia (lub p

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 4295 Data: 2009-11-09 18:34:13 Liczba szacunów: 0