SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

napiete lydki

  • everr // dziennik - masa, zdrowie, zycie... - foty strona 4

    Post
    Trening dla początkujących

    Wymiary: (dane z dnia 06.12.2007) waga : 75kg klata : 96cm (nienapieta) bicepsy : 34,5cm (napiete) pas : 85,5cm (nienapiety) przedramiona : prawe: 30,5cm /// lewe: 30cm (napiete) uda : prawe: 55cm /// lewe: 56cm (napiete) lydki : prawa: 00cm /// lewa: 0cm (napiete) taka uwaga co do wymiarow. po cyklu spadlo wszystko, uda najbardziej czego za

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-12-06 19:42:21 Liczba szacunów: 0
  • everr // dziennik - masa, zdrowie, zycie... - foty strona 4

    Post
    Trening dla początkujących

    eobecnosci przepraszam, brak neta, czasu, etc wiec nie prowadzilem wymiary z dzisiaj Wymiary: (dane z dnia 16.01.2008) waga : 78kg klata : 96cm (nienapieta) bicepsy : 34,5cm (napiete) pas : 85cm (nienapiety) przedramiona : prawe: 30,5cm /// lewe: 29,5cm (napiete) uda : prawe: 55cm /// lewe: 55.5cm (napiete) lydki : prawa: 39cm /// lewa: 37cm (napie

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-16 18:35:58 Liczba szacunów: 0
  • Rion10 / DZIENNIK / ZDROWIE/ :-)) Trening FBW 15/10/5 (str 269)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    TRENING "10" A -Martwy ciąg "z ławki" PROGRESJA 20 x 20kg 20 x 25kg 20 x 30kg 20 x 35kg 20 x 40kg -wyciskanie siedząc od czoła na maszynie smitha PROGRESJA 10 x 5kg 10 x 7,5kg 10 x 10kg 10 x 12,5kg 10 x 15kg 10 x 17,5kg -pompki z klaśnięciami 5 serii 5 serii x 10 powt na kolanach -wyskoki z pełnego przysiadu , "klaśnięcie

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-16 15:08:57 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.2

    Post
    Inne dyscypliny

    Wśród przyczyn konfliktu rzepkowo-udowego wymienia się najczęściej: Nierównowagę mięśniową, w tym: -- słabość mięśnia czworogłowego uda -- słabość lub zanik głowy przyśrodkowej mięśnia czworogłowego uda -- napięcie mięśnia czworogłowego uda zwiększające przypieranie rzepki do kości -- napięta powięź szeroka (boczna część uda) -- napięte mięśn

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-06 14:14:31 Liczba szacunów: 0
  • ROZCIĄGANIE!!!!!

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    A co do tematu : Stretching - Ćwiczenia rozciągające Stretching - to nowy sposób poprawy sprawności ruchowej, zapobiega urazom, przeciwdziałający niekorzystnym zmianom w mięśniach, ścięgnach i stawach Stretching - to stopniowe i ostrożne rozciąganie mięśni poprawiające ich elastyczność oraz zwiększające zakres ruchu w stawach. Wykonując ćwiczenia

    Odpowiedzi: 671 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-06-17 19:51:44 Liczba szacunów: 0
  • Niesamowity ból łydek

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    lem 4 dni i zaczalem cwiczyc bieg itp poniewaz za 8 dni mam testy sprawnosciowe na AWF i jak wrcoilem dzisiaj po naprawde lekkim treningu do domu to czulem ze moje lydki byly napiete i przemeczony lub cos w tym rodzaju nie wiem czy mam odpoczywam bez ruchy czy np czasami na skakance poskakac zeby te miesnie sie szybciej zregenerowaly . po godzinie

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 15011 Data: 2006-08-08 19:52:05 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia i siła fizyczna w sportach walki

    Post
    Sztuki Walki

    MATERIAŁY DODATKOWE - CIĄG DALSZY #6 SIŁA CIOSU BIERZE SIĘ Z SIŁY MIĘŚNI! Jest to złożony mechanizm. Nieprzypadkowo ten parametr znalazł się na samym końcu. Pierwszoplanowa jest technika. Mięśnie ważne przy zadawaniu ciosów to: * Triceps (zwłaszcza uderzenia proste), * Mięśnie naramienne (barki), * Mięśnie nóg (niezwykle ważne przy wszystkich techn

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-27 08:07:06 Liczba szacunów: 3
  • everr // dziennik - masa, zdrowie, zycie... - foty strona 4

    Post
    Trening dla początkujących

    z dnia 27.06.2007) (poprzedni 29 maja). zaczalem wczoraj test waga : 79kg (+ 1kg w porownaniu do ostatniego) klata : 97cm (+ 1cm) (nienapieta) bicepsy : 34,5cm (bez zmian) (napiete) pas : 87cm (+ 1,5cm) - (nienapiety przedramiona : prawe: 30,5cm /// lewe: 30cm (napiete) - bez zmian uda : prawe: 59cm (+ 1cm) /// lewe: 58cm (+ 0,5cm) (napiete) l

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-06-28 19:34:51 Liczba szacunów: 0
  • everr // dziennik - masa, zdrowie, zycie... - foty strona 4

    Post
    Trening dla początkujących

    anie do wymiarow z początku testu (27 czerwca) a w drugim z połowy testu (26 licpa) waga : 80kg (+1kg) (-2kg) klata : 97cm (0cm) (nienapieta) (-2cm) bicepsy : 36cm (+1,5cm) (napiete) (+0,5cm) pas : 86cm (- 1cm) - (nienapiety) (bez zmian) przedramiona : prawe: 31,5cm /// lewe: 30cm oba (+ 1cm) (napiete) - (+ 0,5cm) uda : prawe: 60cm /// lewe: 59cm

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-08-29 17:44:43 Liczba szacunów: 0
  • everr // dziennik - masa, zdrowie, zycie... - foty strona 4

    Post
    Trening dla początkujących

    ymiary: (dane z dnia 26.07.2007) (poprzedni 27 czerwca). Miesiac jestem na "cyklu" waga : 82kg (+ 3kg) klata : 99cm (+ 2cm) (nienapieta) bicepsy : 35,5cm (+ 1cm) (napiete) pas : 86cm (- 1cm) (nienapiety) przedramiona : prawe: 31cm (+ 0,5cm) /// lewe: 30,5cm (+ 0,5cm) (napiete) uda : prawe: 59cm /// lewe: 58cm (bez zmian) (napiete) l

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-07-26 21:38:22 Liczba szacunów: 0
  • Odpowiedź na twoje pytania dla wszystkich, zwlaszcza nowicjuszy, wszystko tu jest!!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Stretching - ćwiczenia rozciągające Stretching nie tylko poprawia wygląd, rozciąga mięśnie, ale także dobrze wpływa na kondycję i zdrowie. Jest doskonałą rozgrzewką i równie dobrym sposobem na zakończenie treningu i wyciszenie organizmu. Stretching jest dobry dla każdego. Powinien być uwzględniony w każdym programie tren

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-01-18 12:50:29 Liczba szacunów: 0
  • Tested - Adam Suker UNS Team - Spełniamy marzenia z UNS

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Witam,śledziłem na konkurencji.Kawał chłopa i chodząca encyklopedia ! Mam pytanko,jeśli możesz,to odpowiedz. Mam straszną dysproporcje między nogami a ramionami.Wygląda to komicznie,naprawdę.. Czy ma sens dla naturala na redukcji więcej trenować biceps i triceps,czy może skupić się na ćwiczeniach wielostawowych typu mc,siady i wl? Jest jakieś wielo

    Odpowiedzi: 1720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-11 10:06:46 Liczba szacunów: 0
  • Rion10 / DZIENNIK / ZDROWIE/ :-)) Trening FBW 15/10/5 (str 269)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening "15" A 24.03.2009r bez przesuniętej progresji Wcześniejszy trening 15 A http://www.sfd.pl/Rion10_%2F_DZIENNIK_%2F_ZDROWIE%2F_%3A-__Trening_FBW_15%2F10%2F5_str_85_-t410104-s132.html -Martwy ciąg "z ławki" PROGRESJA 30 x 40kg (42,5kg) 30 x 45kg (47,5kg) 27 x 50kg (52,5kg) 30 x 55kg (57,5kg) 28 x 60kg (62,5kg) 27 x 65kg (67

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-24 21:26:16 Liczba szacunów: 0
  • HIPERKOKS/dziennik

    Post
    Trening dla początkujących

    PODSUMOWANIE CYKLU Liczba treningów - 24/24 Główne cele: - poprawa drążka + - zwiększenie ciężaru w przysiadzie i WL + - zdobycie jak najwięcej kg +/- Wymiary na czczo: przed/po Waga: ok. 75/77 (+2kg) Biceps: 32/33,5 (napięte) (+1,5cm) Przedramię: 31/31 (zgięte) Klata: 97,5/100 (wydech) (+2,5cm) Barki: 109/114 (+5cm) Brzuch: 81/81,5 (na pępku)

    Odpowiedzi: 686 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-03 16:06:32 Liczba szacunów: 0
  • Agnieszka_Cieciora_Bikini_Fitness

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Agnieszka a łydki też mocno robisz? jaki ciezar? bo mi nogi puchna i szybko rosna dlatego uwazam z ich treningiem w tym łydek, a że nacodzien chodze w obcasach to w sumie mam napięte łydki cały czas :D

    Odpowiedzi: 1104 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-27 23:15:44 Liczba szacunów: 0
  • Agnieszka_Cieciora_Bikini_Fitness

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Agnieszka a łydki też mocno robisz? jaki ciezar? bo mi nogi puchna i szybko rosna dlatego uwazam z ich treningiem w tym łydek, a że nacodzien chodze w obcasach to w sumie mam napięte łydki cały czas :D Kochanie bardzo mocno robię ,a raczej nap*****lam i dupa!! To jest moja najsłabsza partia mięśniowa - niestety.Ciągle są za małe.Do tego miałam

    Odpowiedzi: 1104 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-27 23:27:57 Liczba szacunów: 0
  • Aerobiczna "szóstka" Weidera =>wejdz<=

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A jak ktos nie wie jak Stretching - Ćwiczenia rozciągające Stretching - to nowy sposób poprawy sprawności ruchowej, zapobiega urazom, przeciwdziałający niekorzystnym zmianom w mięśniach, ścięgnach i stawach Stretching - to stopniowe i ostrożne rozciąganie mięśni poprawiające ich elastyczność oraz zwiększające zakres ruchu w stawach. Wykonując ćwi

    Odpowiedzi: 5787 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-06-17 15:13:48 Liczba szacunów: 0
  • Rion10 / DZIENNIK / ZDROWIE/ :-)) Trening FBW 15/10/5 (str 269)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    TRENING "10" A -Martwy ciąg "z ławki" PROGRESJA 20 x 20kg 20 x 25kg 20 x 30kg 20 x 35kg 20 x 40kg NASTEPNYM RAZEM PISZ W NAWIASIE JAKI BYL WYNIK NA POPRZEDNIM TRENINGU -wyciskanie siedząc od czoła na maszynie smitha PROGRESJA 10 x 5kg 10 x 7,5kg 10 x 10kg 10 x 12,5kg 10 x 15kg 10 x 17,5kg - OD KTOREJ CZESCI CZOŁA? -CHCE FILMIK

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-16 16:54:07 Liczba szacunów: 0
  • Rion10 / DZIENNIK / ZDROWIE/ :-)) Trening FBW 15/10/5 (str 269)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    TRENING "10" A -Martwy ciąg "z ławki" PROGRESJA 20 x 20kg 20 x 25kg 20 x 30kg 20 x 35kg 20 x 40kg NASTEPNYM RAZEM PISZ W NAWIASIE JAKI BYL WYNIK NA POPRZEDNIM TRENINGU Ale to dopiero pierwsze dwa tyg treningu więc trening 10 A jest pierwszy raz , ale jak zacznę kolejny tydzień w nawiasie będę wpisywał -wyciskanie siedząc od czo

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-16 18:26:22 Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI v2

    Post
    Piłka Nożna

    Witam, chciałbym poprawić przyspieszenie i kondycje... oto mój zestaw ćwiczeń: codziennie rano/poludnie rozciąganie które składa się z: 1) ŚCIĘGNO PODKOLANOWE (3x20) Uklęknij na ziemi,wycjągając jedną nogę przed siebie,pięte oprzyj na ziemi,a palce u nóg wyciągnij w górę.Przenoś powoli ciężar ciała na wycjągniętą nogę,aż poczujesz,że ścięgno jest n

    Odpowiedzi: 1269 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-25 14:45:52 Liczba szacunów: 0