SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

nandrolon testosteron

  • Cykl nandrolon decanoate + testosteron.

    Temat
    Doping

    witam , 3 cykl , 2 srodki nandrolone decanoate grecja norma 2ml testosteron xxx xml wlasnie tu pytanie, zamierzam na dniach rozpoczac cykl deca 1-10 200mg e5d testosteron (myslalem o prolongatum) 1-12 200 mg e5d oslonki na serce an wszytko jest, clomid jest hcg jest,o ankiete nie pytajcie bo juz mialem pare razy wypelniana i nigdy nei bylo zastrz

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1902 Data: 2008-05-20 16:59:07 Liczba szacunów: 0
  • NANDROLON i TESTOSTERON - BADANIA

    Temat
    Doping

    przypomnialo mi sie ze mam takie badania - wplyw roznych dawek na organizm... nandrolon http://*******/mmlz testosteron http://*******/mml3 jak bylo mozna wy***ac...

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2147 Data: 2006-02-02 08:35:08 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o nandrolon i testosteron

    Temat
    Doping

    Dowiedziałem się ostatnio, że przy 15ml testosteronu i jakichś 10 ml nandrolonu nie potrzebne są odbloki z uwagi na małą ilość. Ile w tym jest prawdy?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 627 Data: 2010-09-15 13:29:29 Liczba szacunów: 0
  • Relacja z cyklu , testosteron propionat ,cypionat ,nandrolon decanoate

    Temat
    Doping

    Witam serdecznie Otwieram temat z relacja cyklu jak w temacie , relacje robie poniekad na pamiatke moze sie takze przyda mlodszym kolega a ja rownierz podczas relacji napewno bede mial pytania do kolegow starszych stazem . Cel cyklu jest prosty ,nie jestem zawodnikiem ,poprawa muskulatury , nabycie dobrej jakosciowo masy miesniowej . Srodki jakich

    Odpowiedzi: 245 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-21 15:42:53 Liczba szacunów: 19
  • Nandrolon + testosteron

    Temat
    Doping

    1. WIEK: 25 2. WAGA: 88 3. WZROST: 180 4. WYMIARY: -biceps: 45 -klatka: 118 -udo:59 -talia: 87 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 6 lat 6. DIETA: aktualnie: -białko: ok 220g -węglowodany: ok 350g -tłuszcz: ok 100g 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: -2 miesiace temu prop 1-8 200mg e2d 8. TRENING: PON: Nogi -MC na prostych nogach 4x15 -uginanie nóg na maszyn

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1138 Data: 2012-08-05 12:17:33 Liczba szacunów: 0
  • testosteron + nandrolon... jaki?

    Temat
    Doping

    tak jestem łysy , a na ciele owłosienie w normie 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:120 -martwy ciąg:160x3 -przysiad:120x3 PYTANIE: Chcę zrobić cykl opart na testosteronie enan i na nandrolonie... I właśnie pierwsze pytanie, do tej pory byłem pewny brać dece, ale w ostatnich dniach zwróciłem uwagę na krótkie nandrolony. Co byście mi polecili długi ester n

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1875 Data: 2009-11-25 18:55:36 Liczba szacunów: 0
  • nandrolon decanoate norma + testosteron enanthate { 70 kg

    Temat
    Doping

    Witam Chciałbym zacząć taki cykl nandrolon decanoate norma + testosteron enanthate. Albo cos zamiast tescia ale zadnych doustnych nie chce bo flaki juz swoje przeszly i nie trawia takich srodkow. Myślalem o wbijaniu w taki sposob 1-8 decka co 7 dni 200 mg 1-9 tesciu enan co 5 dni 250 mg Wydaje mi sie ze jak na moj lichy staz z koksami powinno styk

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1688 Data: 2012-07-26 16:27:59 Liczba szacunów: 1
  • PTC Odblokowanie po 20 dniach testosteron propionat + nandrolon phenylpropionat

    Temat
    Doping

    Witam, Jestem w 12dniu pierwszego cyklu: Test prop 100mg + Krótka deka 100mg e2d (co drugi dzień) Do tego kreatyna, odżywki, leki na wątrobę. Już jestem 100% zadowolony z efektów (jak uda się utrzymać systematycznym treningiem sylwetkę to będzie bardzo dobrze i więcej mi na razie nie trzeba). Mam Clomid i Tamoxifen. Pytanie o PTC: 8-) Jak się odbl

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1698 Data: 2014-08-24 12:50:55 Liczba szacunów: 0
  • cykl - nandrolon, testosteron, metka

    Temat
    Doping

    Witam. Mógłby mi ktoś rozpisać UMIARKOWANY cykl (mój 2 cykl, wcześniej waliłem kilka lat temu ok. 100 tabsów mety) Mam zakupione: 8 x NANDROLONE DECANOATE 2ml (100mg na ml), producent Norma 1 x TESTOSTERONE PROPIONATE 10ml (100mg na ml), producent International Pharm. 100 tabsów metki Metę zamierzam brać tak: 1 tydzien-po 2 tabletki dziennie 2 tyd

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1581 Data: 2008-03-18 00:07:00 Liczba szacunów: 0
  • testosteron enan plus nandrolon plus odblok rozpiska cyklu

    Temat
    Doping

    Witam Serdecznie , jestem calkiem swiezy na forum :) (takze sorry za bledy) Konkretnie : Chcialbym zrobic krotki cykl 8 tygodni na dece i tesciu jak w temacie i go dobrze odblokowac . Ostatni moj cykl byl 2 lata temu i dokladnie opieral sie na tych samych srodkach , zrobilem do 400mg deci na tydzien i 600 mg tescia , odblokowalem to samym klomidem

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2356 Data: 2015-02-07 08:05:38 Liczba szacunów: 1
  • "PRYSZCZE" - wątek ogólny

    Post
    Zdrowie i Uroda

    , chinina, ditranol (cigantral), kwas salicylowy i jego pochodne, tiosiarczan sodu, preparaty aloesowe (stosowane zewnętrznie i przy skórze tłustej), metandienon (metanabol), nandrolon, oksymetolon, testosteron, betametazon, deksametazon, fludrokortyzon (cortineff), hydrokortyzon, metyloprednisolon, prednisolon (encortolon, mecortolon), prednizon (

    Odpowiedzi: 2431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-10-30 23:51:46 Liczba szacunów: 0
  • NYPDPower zdiecia 1,2,7,8,9,10,12,25,26,35,36,37

    Post
    Galeria Zdjęć

    u temu i w innym stanie, na co słusznie zwrócił uwagę kolega. Na prawdę nie jarzysz tego? :P "Bo pierwszy ma cykle z dupy" Nic tam nie ma szczególnego ani głupiego, nandrolon i testosteron. Normalne cykle jakie wszyscy walą, tylko dawki 3x większe :) "o tydzien cpa i pije na imprezach " O niczym takim nie słyszałem. " a jeg

    Odpowiedzi: 630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-26 11:58:00 Liczba szacunów: 0
  • Do fahowców..

    Post
    Doping

    co nie nikt mu nie wspomnial o odbloku do deki i czemus przeciwko aropmatyzacji ??fachowcy Takie rzeczy jak blok na dece itp to osoba która pyta wiem/bynejmiej powinna. Jest nandrolon jest testosteron i stanazol ---> definicja jak w morde strzelił. Wiszisz jakiś problem? A dawki to sprawa indywidualna od przebytych cykli. Takie cuda to sie same

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1756 Data: 2006-04-30 17:15:44 Liczba szacunów: 0
  • Cykl do konstruktywnej oceny

    Post
    Doping

    Changi: powszechnie wiadomo że jedna z największych wad tego środka to ogromna retencja wody Proszę czytaj ze zrozumieniem. Przecież napisałem wyżej, że nandrolon i testosteron działają synergistycznie i nie trzeba wielkich dawek testosteronu, aby wzmocnić działanie nandrolonu. Wystarczy już 50mg prop e2d razem z npp, lub 100-200mg enana e5d razem

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 2322 Data: 2006-04-15 11:05:02 Liczba szacunów: 0
  • WĄTROBA?

    Post
    Doping

    j.m. a w cyklu 4000 czy 40000, to faktycznie jesteś albo kompletnie nierozumny albo wyjątkowym prowokatorem. Sądzę jednak po twojej wiedzy, beztrosko jednak wyrażanej (vide - nandrolon i testosteron nie są hepatotoksyczne ))), że to drugie. Śmiem twierdzić, że albo jesteś doktorem, którego wiedzę ktoś śmiał zanegować i to na forum albo też jakimś s

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 6412 Data: 2002-12-06 08:00:20 Liczba szacunów: 0
  • Cykl dla kobiet testosteron propionat . Pomocy

    Post
    Doping

    tak wiec po kolej jeśli byłas zadowolona może warto powtórzyć cykl na oxie lub winie? jeśli chodzi i iniekcje to bardziej proponował bym tobie primkę ( tylko musiała byś mieć pewniaka) lub nandrolon jeśli testosteron prop to stawiał bym na dawkę do 50 mg co 4 dni przez okres do 6 max 8 tyg

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3737 Data: 2016-02-04 20:52:49 Liczba szacunów: 0
  • Tren + Tesc

    Post
    Doping

    wez nandrolon/boldenon + testosteron, trena przyklujesz jak juz nic nie bedzie klepalo :) pozatym o cyklach w tym dziale rozmawiamy podajac dawki w mg i jednostce czasu a nie w opakowaniach i to bez okreslenia w czasie

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 621 Data: 2009-11-25 23:05:44 Liczba szacunów: 0
  • większe dawki koksu, a blok

    Post
    Doping

    nandrolon to testosteron zredukowany. dokładając atom węgla na 19 pozycji uzyskamy konfigurację pierwotną hormonu T. inaczej to najlebsze staki to były by estro+progesteron i w pakiecie stanik %-) Zmieniony przez - 8x8 w dniu 2012-07-03 21:45:15

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1797 Data: 2012-07-03 21:28:33 Liczba szacunów: 0
  • Co z czym?

    Post
    Doping

    najpopularniejsze połączenie mocnego androgena z anabolikiem to nandrolon i testosteron, a wogóle to temat rzeka mozna by pisać i pisać

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 947 Data: 2006-08-15 11:40:11 Liczba szacunów: 0
  • Masa jakościowa pod selekcję do specjalsów

    Post
    Doping

    Nie obchodzi mnie kogo znasz a kogo nie znasz i w jakie dziury lubisz zagladac,skoro robisz cykl na SAA specjalnie pod selekcje to znaczy ze jestes cienias,saa w niczym tu nie pomoga,tym bardziej nandrolon i testosteron.Jeszcze ta nazwa tematu "masa jakosciowa" jak by sie tam wygląd zewnetrzny liczył...pozdrawiam i powodzenia.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1088 Data: 2014-06-02 21:58:24 Liczba szacunów: 0