Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: najlepsze po treningu

Strona 1 z 5000

  • Legendarny ABS II

    ... ze wzgledu że na forum znajdujom się tylko linki do tego treningu postanowiłem go przenieś na forum a nie było to łatwe problemy z kodowanie, błędy, obrazki itp. co to jest abs

    Odpowiedzi: 1028| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-01-16 02:13:32| Liczba SOGów: 166
  • Plan treningu dla osób początkujących - foty str. 12

    na filmach zaprezentowaliśmy nieco poprawioną i bezpieczniejszą dla osób początkujących wersję rozgrzewki, treningu i rozciągania 31 jako dodatkowe obciążenie możecie stosować baniaki z wodą, odważniki, hantle lub inne bezpieczne,

    Odpowiedzi: 1341| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-10-31 12:14:10| Liczba SOGów: 458
  • Kawa czy herbata część I

    sie gdy na trening ide ok 12, 13 co sie zmiania jak z suplementami si2uiel zdaje sie sugerowal bcaa po treningu ale w jakiej ilosci mam tez watpliwosci dotyczace diety w dni beztreningowe lub w dni jedynie z aerobami. obcinac w i b

    Odpowiedzi: 63480| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-01-01 20:03:01| Liczba SOGów: 127
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    ćwiczenia w krótkim okresie czasu przerwy między seriami w granicach do 60 sek. . przeważnie naszym chudzielcą najlepsze efekty daje trening całego ciała na jednej sesji, składający się 6 7 wielostawowych ćwiczeń złożonych na różne partie ciała

    Odpowiedzi: 1752| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-11-29 11:42:09| Liczba SOGów: 718
  • Zapotrzebowanie kaloryczne, skł. prod. żywnościowych, % bf

    siłowe po 45 minut właściwa dla tego typu budowy ilość , trening areobowy ograniczony do 5 10 minut przed i po treningu interwały brak . 1. podstawową przemianę materii bmr : bmr = 9.99 x 60 kg + 6.25 x 180 cm 4.92 x 20 + 5 =

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-07-16 08:33:01| Liczba SOGów: 201
  • PROPOZYCJA TRENINGU DLA POCZĄTKUJĄCYCH

    jest to propozycja treningu dla początkujących,którzy stawiają pierwsze kroki w treningach z obciążeniem i nie mieli jeszcze prawdziwego

    Odpowiedzi: 816| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2002-02-01 11:24:35| Liczba SOGów: 242
  • Dieta na masę - dodatkowe kg dla wszystkich potrzebujących!

    owoce, warzywa. 4 ilość posiłków rozłożenie energii na 4 6 posiłków w ciągu dnia zazwyczaj pozwala uzyskać najlepsze rezultaty. 5 posiłki w praktyce w każdym posiłku należy uwzględnić źródło pełnowartościowego białka, w każdym

    Odpowiedzi: 508| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-01-02 12:02:39| Liczba SOGów: 470
  • 10 wskazówek żywieniowych

    polepszaczy itp. 10.należy spożywać większe ilości węglowodanów tylko w okolicach treningowych przed i po treningu , posiłki te powinny być ubogie w tłuszcz. w innych posiłkach powinna występować przewaga tłuszczy nad węglowodanami pochodzącymi

    Odpowiedzi: 399| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-02-07 20:54:50| Liczba SOGów: 224
  • [art] FBW- Full Body Workout by georgu

    łatwe wyróżnienie grup priorytetowych przez ćwiczenie ich na początku sesji treningowej. duża „dynamika treningu nie jest on monotonny gdyż praktycznie, co chwile zmieniamy sprzęt, ciężary. nie robimy tu 5 seri tego samego ćwiczenia pod

    Odpowiedzi: 961| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-11-22 20:19:30| Liczba SOGów: 195
  • Białko szybko- czy wolnowchłanialne najlepsze po treningu?

    witam! troche czasu spedzilem juz przed laptopem szukajac odp na pytanie jakie bialko najlepsze po treningu trening zaczynam o 20 a koncze okoo 21:30. mam mozliwosc zjedzenia pelnego posilku zaraz po. wiem

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 634| Data: 2013-11-04 23:49:50| Liczba SOGów: 0
  • Zbilansowana dieta redukcyjna

    lepszym wyborem będzie dieta z niższą ilością węglowodanów. zapotrzebowanie kaloryczne 24 26 x waga kg przy treningu areobowym umiarkowana aktywność 26 28 x waga kg przy treningu siłowym lub areobowym wysoka aktywność 30 33 x waga kg

    Odpowiedzi: 463| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-11-04 11:40:17| Liczba SOGów: 229
  • KREATYNA - wszystko(chyba)

    400g dawkowanie dla mono : dwa najczesciej polecane sposoby: 1..5g na czczo po 30min posilek i 5g od razu po treningu w dni bez treningu tylko 5g na czczo 2..5g 30min przed treningiem i 5g od razu po treningu w dni bez treningu tylko 5g na

    Odpowiedzi: 2448| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-01-18 18:18:03| Liczba SOGów: 645
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    do spalenia, im go więcej tym ładowanie wykonujemy rzadziej. ładowanie najlepiej zacząć z rana lub po ostatnim treningu w danym cyklu. są dwie szkoły ładowania: ładujemy zgodnie ze wzorem lub do czasu aż nasza sylwetka zaleje się woda stanie

    Odpowiedzi: 4026| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-09-04 14:30:05| Liczba SOGów: 287
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    witam w tym artykule chciałbym skupić się na pierwszych miesiącach treningu bowiem to elementarna kwestia,o którą najczęściej pytają początkujący. jakie systemy treningowe i ćwiczenia

    Odpowiedzi: 2865| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2012-12-26 20:53:02| Liczba SOGów: 360
  • SPIS TEMATÓW- TRENING

    t825063.html [/url] ostatnie powtórzenie by mlody 100 [url=http://www.sfd.pl/10_element%c3%b3w_%c5%9bwietnego treningu _za_ka%c5%bcdym_razem! t826787.html]http://www.sfd.pl/10_element%c3%b3w_%c5%9bwietnego treningu _za_ka%c5%bcdym_razem!

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2008-04-19 23:57:03| Liczba SOGów: 101
  • Bicepsy SFD łączcie sie :D

    tyle dobrzy to umieszczajcie swoja fote bica i ćwiczenia, które na tę partię mięśni wykonujecie. nie pisze swojego treningu bo nie ma sie na czym wzorować co widać na załączonym obrazku:/

    Odpowiedzi: 3000| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-01-16 13:18:59| Liczba SOGów: 377
  • Dieta - ułóż sam(a)

    makroskładniki pamiętając o ważnych zasadach: węglowodany proste o wysokim i/g spożywamy przed i po treningu w ciągu dnia spożywamy węglowodany głównie z warzyw i owoców ostatni posiłek spożywamy czysto białkowy aby nie obciąża układu

    Odpowiedzi: 293| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-02-07 21:04:55| Liczba SOGów: 378
  • Robimy masę

    i proteiny jest bardzo ważnym elementem diety i go nie zaniedbuj. węglowodany, które dostarczały energii w treningu muszą w formie glikogenu zostać zwrócone z powrotem, a białko potrzebne by dostarczyć budulca do odbudowy włókien mięśniowych

    Odpowiedzi: 800| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2002-08-25 18:46:27| Liczba SOGów: 766
  • Plan treningu dla osób sredniozaawansowanych

    witamy w kolejnej części treningu treningu dla średniozaawansowanych. część ta jest napisana z myślą o osobach które rozpoczęły trening z nami od

    Odpowiedzi: 294| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2008-05-14 15:14:42| Liczba SOGów: 171
  • ODCHUDZANIE "PORADNIK" CIĄGLE UZUPEŁNIAM :)

    proces właściwej redukcji tkanki tłuszczowej odchudzania rozpoczynamy w kuchni układając dietę i menu. najlepsze rezultaty przynosi zastosowanie ujemnego bilansu kalorycznego, czyli spożywania mniejszej ilości kalorii ok.300 600, w

    Odpowiedzi: 442| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2003-06-06 23:53:16| Liczba SOGów: 193

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}