Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: najlepsze cwiczenia na kaloryfer

Strona 1 z 1644

  • jakie sa najlepsze cwiczenia na brzuch w celu zgubienia tluszczu?

    jakie sa najlepsze cwiczenia na brzuch w celu zgubienia tluszczu ,trenuje 1,5 roku na silowni ale teraz przydaloby sie spalic tluszcz z brzucha,i jakie jest najlepsze cwiczenie na spalenie tzw. boczkow

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 17422 | Data: 2008-06-09 16:30:20 | Liczba SOGów: 1
  • Najlepsze cwiczenia na plecy prosze o rade

    w necie i jakies opisy sa ale co z tego skoro nie ma zadnej fotki i nie wiem jak to się wykonuje : podajcie najlepsze cwiczenia na plecy z uzyciem samej sztangi i sztangielek moze znacie jakis adres www gdzie sa foto tego jak sie to wykonuje

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 16041 | Data: 2003-07-04 17:50:42 | Liczba SOGów: 1
  • Najlepsze cwiczenia

    napiscie jake sa waszym zdanie najlepsze cwiczenia na klate,barki,trica,bica,plecy,nogi 1

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1978 | Data: 2004-07-04 14:32:18 | Liczba SOGów: 0
  • najlepsze cwiczenia

    jakie sa waszym zdaniem najlepsze cwiczenia za pozbycie sie fatu z dolnej partii brzucha oraz tzw boczkow jestem po redukcij ale jeszcze troche mi zostalo

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 1584 | Data: 2010-10-23 16:04:43 | Liczba SOGów: 0
  • Najlepsze cwiczenia na Klatke Piersiowa

    witam, chcialbym spytac jakie waszym zdaniem sa najlepsze cwiczenia na masie na klatke piersiowa. dotychczas robilem: wyciskanie sztangi na lawce plaskie 3serie

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 496 | Data: 2014-04-02 23:20:01 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie białko najlepsze?

    jakie białko najlepsze na mase bo słyszałem że jest kilka rodzaji i z jakich firm polecacie. no i jakie sa najlepsze cwiczenia na mas

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 11565 | Data: 2006-09-06 17:43:14 | Liczba SOGów: 0
  • Pytanie: jak uzyskać kaloryfer ;p

    siema ,wiec chcialbym sie dowiedziec jakie są cwiczenia najlepsze aby uzyskać kaloryfer na brzuchu. wiek 15 lat staż 0 lat wzrost 186 cm waga 58 kg nie posiadam drążka, ani

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 2441 | Data: 2011-06-08 17:36:57 | Liczba SOGów: 0
  • proste plecy jakie cwiczenia??

    mam pytanie jakie sa najlepsze cwiczenia na plecy, na wyprostowanie kregoslupa bo sie troche garbie i na wyprostowanie lopatek no i w ogole calej

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 10830 | Data: 2005-09-24 17:59:39 | Liczba SOGów: 1
  • Cwiczenia na boczne miesnie brzucha

    witam jestem tutaj poczatkujacy : chodzi mi o najlepsze cwiczenia w domowych warunkach na boki ktore sa troche za duze : od 10 lat robie pompki codziennie obecnie robie

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 9617 | Data: 2008-01-26 16:01:20 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie najlepsze cwiczenia na poszczególne partie ciała??

    jesli mozecie to napiszcie mi jakie cwiczenianajlepsze na poszczególne ciała 7 byłbym wdzięczny 14 pozdr. niech masa bedzie z wami 7

    Odpowiedzi: 29 | Ilość wyświetleń: 6746 | Data: 2004-05-18 20:35:42 | Liczba SOGów: 1
  • Cwiczenia na "motylka"?

    jakie sa najlepsze cwiczenia na motylka, znaczy sie miesien boczny, czy jak sie nazywa wlasnie chcialem sobie poprawic troszke

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 7132 | Data: 2005-09-13 20:43:06 | Liczba SOGów: 0
  • najlepsze cwiczenia na przedramię

    witam. czy mogli byśćie mi podać jakieś najlepsze ćwiczenia na mięśnie przedramion ... pozd

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 4847 | Data: 2008-12-10 18:57:52 | Liczba SOGów: 0
  • zapadnieta klatka piersiowa cwiczenia

    jakie są najlepsze cwiczenia na to schorzenie . syn ma piętnaście lat.do tej pory nie korzystał z reczhabilitacji.zalecano pływanie

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 4975 | Data: 2010-12-02 15:46:38 | Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia na rzezbe i na sile.Pomocy!!!

    chcialem sie dowiedziec jakie sa najlepsze cwiczenia na rzezbe i na sile.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 4390 | Data: 2007-05-09 21:17:55 | Liczba SOGów: 0
  • cwiczenia na biceps

    witam. mam pytanie: jakie sa najlepsze cwiczenia na biceps zeby lapka troche urosła;p

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 3961 | Data: 2008-09-02 17:42:39 | Liczba SOGów: 0
  • najlepsze cwiczenia na brzuch ktore nie obciążające pleców.

    jakie są najefektywniejsze cwiczenia na brzuch ktore nie obciążające pleców które można wykonywac w domu . ps.15 lat, 170 cm, 52 kg.

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 3943 | Data: 2010-04-25 13:53:32 | Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia w domowych warunkach.

    brzmi czy warto ćwiczyć czy raczej kupić sprzęt i zacząć na poważnie ;] i chodzi mi też o węglowodany jakie są najlepsze żeby uzyskać dobrą rzeźbę ciała narazie skupie sie na małym treningu w domu, i poradźcie mi jakie są najlepsze cwiczenia i

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 911 | Data: 2008-03-07 17:56:14 | Liczba SOGów: 0
  • Jakie cwiczenia dla doroslej osoby (45 lat) ??

    jezeli moglby ktos podac mi jakis odnosnik albo jakies porady jakie bylyby najlepsze cwiczenia dla starszych osob 45letniej kobiety i mezczyzny ktorzy chca zrzucic z wagi oraz poprawic sylwetke.

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 1914 | Data: 2005-01-10 12:42:45 | Liczba SOGów: 1
  • Dziwna Klata Piersiowa? :O Najlepsze Cwiczenia na Klatke?

    klatki piersiowej bo tak troche jak by sutki odstaja... trenuje juz 5msc. jakies pomysly na cwiczenia najlepsze [img]/obrazkisfd/zdjeciasfd2/d8d02826a876407a95ae5beea36d1bcb[/img]

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 333 | Data: 2014-01-12 19:34:41 | Liczba SOGów: 0
  • najlepsze cwiczenia na tric ^^

    witam : założyłem ten temat z ciekawości jakie są według was najlepsze ćwiczenia na triceps : osobiście robi pompki w podporze, scigąganie drążka na wyciągu, wyciskanie hantli zza

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 1891 | Data: 2008-05-11 09:01:13 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}