Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: najlepsza bieżnia elektryczna

Strona 1 z 108

  • Bieznia do mieszkania do 2000 tys zl.

    bieznia jak po okresie gwarancji nie bedzie mozna jej oddac do serwisu i naprawic prawda 9. bieznia oczywiscie elektryczna 10. katy nachylenia moze byc, ale nie musi. 11. silnik mysle minimum 2 konie ze wzgledu na to ze bedzie uzywana do

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 1563| Data: 2015-01-07 11:24:35| Liczba SOGów: 0
  • bieznia elektryczna

    witam mam pytanie ap ropo bieżni elektrycznej firmy proactive fitness http://www.allegro.pl/item812445200_bieznia_51_prog_10_4_tv_dvd_lcd_mp3_hrc.html czy warto czy to jest sprzęt godny polecenia jestem zielony w tym

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1938| Data: 2009-12-16 18:04:09| Liczba SOGów: 0
  • Bieżnia PRO FORM Style 8000 za 1700zł warto?

    witam wszytskich mam pytanie ,chce zakupic bieznie http://allegro.pl/bieznia elektryczna pro form style 8000 20km h i1675310926.html , czy warto ewentualnie czy np po pół roku dostane miej wiecej

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 3906| Data: 2011-06-30 19:26:27| Liczba SOGów: 0
  • testy sprawnosciowe do wojska.

    stycznia/lutego na ostro trenowac pod te konkurencje. 2x w tyg dal bym trening crossfit + podciaganie + bieznia elektryczna 1x w tyg basen i 1x w tyg bieganie. a tak od poczatku maja 1x w tyg crossfit, 3x w tyg bieganie i 2x w tyg basen. diete

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3180| Data: 2013-09-09 02:44:14| Liczba SOGów: 0
  • Sprzęt do domowej siłowni, marbo sport wybrany zestaw

    4 5 tysięcy złotych. aktualnie wybrałem sprzęt na start. zastanawiam się nad bieżnią czy to dobry sprzęt bieżnia zostanie zakupiona za jakiś czas... aktualnie ograniczam budżet bo by mi go mocno nadwyrężyła. zastanawiam się również w

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1156| Data: 2016-02-28 21:07:52| Liczba SOGów: 0
  • maszynka do golenia: zwykła vs. elektryczna

    sie nad kupnem maszynki elektrycznej do golenia i w zwiazku z tym mam kilka pytan. czy w ogole kupowac maszynke elektryczna obecnie uzywam giletta`a fusion power i zeby sie dobrze ogolic musze to robic 2 razy: najpierw z włosem, potem pod włos

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 4771| Data: 2009-12-13 01:09:00| Liczba SOGów: 0
  • Bieżnia do chodzenia - elektryczna czy magnetyczna - jaką kupić

    mnie do odpowiedzi na następujące pytania: 1. czy do chodzenia chodzenia nie biegania też potrzebna jest bieżnia elektryczna czy wystarczy kilkukrotnie tańsza magnetyczna. 2. ile prądu zużywa bieżnia elektryczna w praktyce. jeśli silnik ma

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 10696| Data: 2010-03-25 00:08:52| Liczba SOGów: 0
  • elektryczna maszynka do golenia;)

    siema mam beznadziejne podraznienia i zdecydowalem sie zakupic maszynke elektryczna jaka polecacie jakas dobra, ale w miare rozsadnej cenie.

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 4216| Data: 2004-11-12 12:08:42| Liczba SOGów: 0
  • waga elektryczna a domowa

    witam! którą wagę respektować, jeżeli chce się zważyć. dokładniej chodzi mi o to, która z nich jest dokładniejsza czy ta elektryczna czy ta domowa ze wskazowkami 14

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 3402| Data: 2008-03-11 13:00:42| Liczba SOGów: 0
  • [Sprzedam] Bieżnia elektryczna BT 3150 I

    na studia, więc nie będę biegać no i dodatkowo potrzebuje pieniędzy. opis producenta : profesjonalna bieżnia body sculpture przeciwpoślizgowy pas bieżni o wymiarach 120 x 40 cm wyposażona w silnik prądu stałego z możliwością

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 11044| Data: 2010-04-18 09:04:59| Liczba SOGów: 0
  • Bieżnia mechaniczna ,elektryczna , plus cena pradu

    7 bez biegania bo mam problem z kregoslupem.nie wiem ktora wersje wybrac mechaniczna tansza w utrzymaniu czy elektryczna ile moze pozrec pradu przez miesiac przy codziennym godzinnym uruchomieniu ogladalem na alledrogo i zy ktos moze podac mi

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1266| Data: 2014-08-10 12:36:47| Liczba SOGów: 0
  • Combajn treningowy Łódź (bieznia,rower

    2006/20060605115742 witam sprzedam combajn treningowy stan bardzo dobry funkcie to bieznia z licznikiem elektronicznym rowerek w pozycji lezacej wioslarz os do pompek w uniesieniu podstawa do skretów bioder i inne ktorych nie potrafie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1239| Data: 2006-06-05 11:57:47| Liczba SOGów: 0
  • co najlepsze na spalanie tluszczu (rowerek, bieznia, steper)

    chcialbym spalic troche tluszczu na brzuchu, z tego co wiem tluszcz spala sie wszedzie jednakowo, dla tego chcialem zapytac co bedzie najlepsze do pozbycia sie nadmiaru tkanki, dodam ze robie mase i z miesni nie chcialbym spadac co byscie mi

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 5068| Data: 2010-08-26 10:08:14| Liczba SOGów: 0
  • bieznia do garazu

    witam, czy ktos uzywa biezni w garazu ogrzewanym tylko jak temperatura w srodku zbliza sie do 0st otrzymalem kilka roznych informacji od sprzedawcow i nie wiem jak to w koncu jest. jedni mowią, ze bieznia powinna pracowac w minimum 10 12st bo

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1133| Data: 2015-12-18 16:08:29| Liczba SOGów: 0
  • "ktora najlepsza"-mam juz dosyc

    mam juz dosyc tych wszystkich artykulow ktora kreatyna najlepsza , jestem na forum od niedawna i ten temat przewijal sie setki razy. zrozumcie nie mozna jednoznacznie okreslic

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1388| Data: 2002-06-20 09:21:13| Liczba SOGów: 0
  • Najlepsza Kreatyna

    mam prośbe napiszcie mi jakiej firmy kreatyna jest najlepsza słyszałem że jest najlepsza z jakimś creapture ja mam na oku kreatynę olimpu 250 g z 40 zł.czy ona jest dobra jak

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1102| Data: 2003-11-13 20:44:42| Liczba SOGów: 0
  • Najlepsza kreatyna na siłe.

    witam.jaka według was jest najlepsza kreatyna na siłe w dość rosądnej cenie.słyszałem że olimp 1250 mega caps jest najlepsza dzia za pomoc.

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 17444| Data: 2006-09-12 16:38:07| Liczba SOGów: 0
  • jaka deka najlepsza??

    witam panowie!!mam pytanie:jaka deka jest najlepsza musze wybrac najlepsza bo cykl juz mam rozpisany

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2090| Data: 2008-01-12 11:02:49| Liczba SOGów: 0
  • Do expertów-jaka jest najlepsza dieta na zwiekszanie siły ale bez przyrostu wagi?

    jaka wg was jest najlepsza dieta na zwiekszanie siły ale bez przyrostu wagi czy polecacie np dieta low carb, z ok 100 gram ww. ok 200 bialka

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 4131| Data: 2008-02-11 14:40:39| Liczba SOGów: 0
  • Kreatyna jaka najlepsza ??

    mam takie pytanie do was .. chciał bym zacząć brać kreatynę , : d tylko nie wiem jak jest najlepsza .... : możecie mi doradzić jaka kreatyna jest najlepsza żebym mógł ją sb kupić :

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 2630| Data: 2013-06-01 21:53:27| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}