Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: nago u lekarza

Strona 1 z 224

  • solarium - opalanie nago bezpieczne?

    witam wszystkich forumowiczow, mam jedno pytanko, czy opalanie sie nago na solarium jest calkowicie bezpieczne, chodzi mi glownie o miejsca intymne : czy nie grozi to jakimis chorobami czy czyms w tym rodzaju

    Odpowiedzi: 56| Ilość wyświetleń: 26475| Data: 2007-04-08 14:48:54| Liczba SOGów: 6
  • Opalanie na solarium-nago??

    chce isc do solarium. czy jakos specjalnie musze sie przygotowywac mam ciemna karnacje,szybko sie opalam latem na sloncu. no i jak sie opalac calkiem nago czy w slipkach

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 48305| Data: 2007-03-11 11:58:12| Liczba SOGów: 0
  • Crocop: "wskoczę w beczkę smoły nago

    wskoczę w beczkę smoły nago na największym placu w amsterdamie, wytarzam się w piórach i zacznę biegać aż złapie mnie policja, zamknie w szpitalu,

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2504| Data: 2008-09-09 15:35:15| Liczba SOGów: 0
  • Byłem u lekarza i...

    musze opowiedzieć całą historie od początku. mam ginekomastie już 2 razy byłem u lekarza i mówił że powinno mi to zejść bo to przez dojrzewanie... ok. czekałem, czekałem i rezultatów nie było... wiec

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 1798| Data: 2006-08-11 16:04:32| Liczba SOGów: 0
  • Zapalenie?Bledna diagnoza lekarza?

    witam. w czwartek bylem u lekarza z podejrzeniami i przeziebienie i grype. pani doktor mnie przebadala, nie stwierdzajac na co jestem chory i

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 15901| Data: 2006-01-07 09:23:54| Liczba SOGów: 1
  • stres u lekarza

    mam taki problem ze jak jestem u lekarza to stresuje sie ta wizyta i jednoczesnie skacze mi tetno i cisnienie troche podskakuje. obecnie mam komisie lekarska

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1996| Data: 2007-06-27 22:06:01| Liczba SOGów: 0
  • Skrzywienie kregosłupa - garb. Do jakiego lekarza?

    kierunku rehabilitacji podsumował, że ów ćwiczenia mogą pogłębić wadę a nie ją skorygować. teraz pytanie do jakiego lekarza mam się wybrać aby mógł rozpoznać wady kręgosłupa i dobrać odpowiednie ćwiczenia może znacie jakiś lekarzy w łodzi z

    Odpowiedzi: 42| Ilość wyświetleń: 18130| Data: 2009-05-15 11:42:32| Liczba SOGów: 1
  • Pytanie kierowane do LEKARZA PILNE!!!!

    ten tydzień brałem jakieś zielone tabletki w kapsułkach niestety nie pamietam nazwy nastepnie po wizycie u lekarza dostałem inny antybiotyk 3 niebieskie tabletki po tym miał mi przejść kaszel troszku pomogło ale nie do końca teraz byłem u lekarza

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 8561| Data: 2007-05-16 18:20:47| Liczba SOGów: 0
  • uszkodzenie nerwu - isc do lekarza??

    przy prostowaniu ręki w stawie łokciowym . stało się to prawie 2 tyg temu. nie byłem z tym jeszcze u żadnego lekarza czy można coś takiego odwlekać bez obawy, że stan się pogorszy czy lepiej nie czekać i obrazu iść do lekarza neurologa.

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 6206| Data: 2007-01-22 22:14:46| Liczba SOGów: 0
  • Do jakiego lekarza? - "od wzrostu"

    do jakiego lekarza moge się zgłosić by powiedział mi czy jeszzce urosne i ile a jak nie to przypisał by mi cos na wzrost

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 11538| Data: 2004-09-03 15:39:51| Liczba SOGów: 1
  • Potrzebuje lekarza!

    zrobiłem sobie echo serca i okazało się że mam nieznaczny przerost lewej komory serca 1,2cm i potrzebuję dobrego lekarza sportowego który stwierdzi czy mogę dalej trenować. czy ktoś z was ma na takiego lekarza namiary ...kardiolodzy

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 4473| Data: 2001-12-07 11:57:51| Liczba SOGów: 1
  • Jutro z mama do lekarza...

    jutro ide z mama do lekarza chodzi o to zeby lekarz powiedzial mojej mamie ze odzywki i suplementy to nic zlego. generalnie mi chodzi o to

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 3747| Data: 2005-12-01 20:22:06| Liczba SOGów: 1
  • Ból barku - do jakiego lekarza.

    dobry miesiąc i ból dalej jest taki sam, odczuwam go nie tylko przy ćwiczeniu ale również w ciągu dnia... do jakiego lekarza mogę iść z czymś takim, bo wydaje mi się że jest to ból jakiegoś mięśnia bo urazu mechanicznego żadnego tam raczej nie

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1860| Data: 2014-06-08 14:20:17| Liczba SOGów: 0
  • do jakiego lekarza??

    chcielibysmy z kumplem obaj juz po cyklach jestesmy pojsc do lekarza i przebadac sie czy wszystka z naszymi wnetrznosciami wporzadku do jakiego lekarza mamy z tym isc i czy to trzeba miec jakies skierowanie

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1021| Data: 2009-06-30 00:41:47| Liczba SOGów: 1
  • POTRZEBUJE FACHOWEJ PORADY EXPERTA LEKARZA

    hubert , moze ty mi cos doradzisz jestes wkoncu w czolowce poslkich kulturystow i napewno znasz jakies kompetentnego lekarza otoz zastanawiam sie nad uzyciem sterydow bo mam bardzo nietypowy problem, nie zaley mi na sile ani na masie, chce poprostu

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1955| Data: 2005-05-12 22:45:29| Liczba SOGów: 0
  • Ból kolan - czy iść do lekarza ??

    ,ale odczuwam duskomfort i tu stawiam sobie pytanie czy dalej ćwiczyć nogi na pełnych obrotach czy jednak pójść do lekarza co sądzicie

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 14206| Data: 2007-10-11 16:56:48| Liczba SOGów: 0
  • Skierowanie na zastrzyki od prywatnego lekarza-mozna robic na NFZ?

    witam mam pytanie bo dostalem recepte i skierowanie na debecyline od lekarza u ktorego bylem prywatnie i czy teraz moge isc z tym ksierowaniem do mojej przychodni i zrobia mi ten zastrzyk czy bedzie problem ze skierowanie od prywatnego

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 10377| Data: 2009-07-24 15:10:20| Liczba SOGów: 1
  • Opuchnięta dolna część ust - diagnoza lekarza

    częścią ust strasznie opuchniętą.przez około 5 h obrzęk dalej się utrzymuje, ale już w niewielskim stopniu.diagnoza lekarza zbyt duża ilość białka w diecie, którą trzeba obniżyć, bo ona może powodować uczulenie. możliwe to nie jestem na diecie

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 5441| Data: 2011-11-22 13:59:27| Liczba SOGów: 0
  • gineko - wizyta u lekarza

    moim zdaniem mam duża ginekomastie i nie jestem gruby żeby to było normalne ... co mam zrobić iść jeszcze do innego lekarza bo ten jest ... ktoś może był i wie co dalej robić bo to głównie z tego forum się dowiedziałem o tym : [dzięki]

    Odpowiedzi: 44| Ilość wyświetleń: 4991| Data: 2005-05-05 16:20:49| Liczba SOGów: 6
  • flexit drink vs forever freedom (dziwne stwierdzenie lekarza sportowego)

    nerwy w kolanie a nie np w lokciu ktory mnie nie boli 5 i jeszcze jedno mnie zaciekawilo z tej wizyty u lekarza jaka jest roznica miedzy fito witaminami sprasowane rosliny w tabletkach a syntetycznymi witaminami chemicznie tu i tu jest ta

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 4869| Data: 2011-07-19 09:30:24| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}