Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: nadkwasnosc co jesc

Strona 1 z 580

  • nadkwasnosc wieczorem

    witam, od kilku tygodni, dosc czesto 3 5 razy w tygodniu , wieczorami odczuwam zdecydowanie nieprzyjemna nadkwasnosc w zoladku. domyslam sie ze musi miec to cos wspolnego z dieta. w teorii jakos specjalnie nie zmienialem nawykow

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 191 | Data: 2012-10-01 16:31:59 | Liczba SOGów: 0
  • Co jesc i ile zeby przybrać na masie??

    co trzeba jesc i ile zeby przybrac na masie prubuje jesc duzo ale masa niechce isc no i dieta jak dieta pozwalam sobie na nia jak mam pieniadze a z tym krucho mozecie mi pomuc jak i co jesc dobrego zeby przytyc

    Odpowiedzi: 20 | Ilość wyświetleń: 28740 | Data: 2005-03-26 21:19:41 | Liczba SOGów: 3
  • Jesc zeby przytyc

    bywa ze ktos np przy wzroscie 180 cm wazy 50 kg, co nalezy jesc aby szybko przytyc a jednoczesnie nie musiec jesc tony pozywienia dziennie * no pain no gain * * nie jestem hanysem ino goralem *

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 59475 | Data: 2003-09-12 19:37:55 | Liczba SOGów: 1
  • Co jesc aby przytyc

    witam mam 16 lat waze 56kg i mam 180cm jem bardzo duzo i nie moge przytyc. czy macie jakies pomysly na to co powinienem jesc aby przybrac na wadze, a moze jakies odzywki z gory dzieki i pozdrawiam

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 19444 | Data: 2005-05-11 20:45:07 | Liczba SOGów: 1
  • ILE KALORII JESC NA MASE??

    ile kalorii jesc na mase

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 18778 | Data: 2008-11-03 12:48:36 | Liczba SOGów: 0
  • Zgaga...nadkwasnosc?

    metke 3 tydzien...po 5 na dzien, dwie rano, dwie po obiedzie, i jedna z kolacja...od paru dni mam fest zgage, nadkwasnosc troche mi niedobrze, zbiera mi sie na wymioty itd...;/ nie ciekawie, nie mam tego non stop tylko c jakis czas, wiem ze to tak

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 872 | Data: 2003-10-08 16:06:45 | Liczba SOGów: 0
  • dieta przy mojej chorobie. prosze o pomoc

    czesc. jestem chory na cos takiego jak choroba wrzodowa dwunastnicy, czy nadkwasnosc moge jesc produtkty takie jak, makarony, jajka, mieso drobiowe, platki owsiane, jogurty etc. jednym slowem

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 442 | Data: 2009-03-31 06:58:18 | Liczba SOGów: 0
  • co jesc na noc

    poradzcie co lepiej jesc na noc tuz przed snem: jajka czy platki owsiane na mleku wiem ze nalepszy bylby tunczyk ale troche drogo wychodzi sopel

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 16777 | Data: 2001-05-21 18:33:02 | Liczba SOGów: 0
  • Co jesc przed bieganiem??

    co najlepiej jesc przed bieganiem zeby nie obciazac zbytnio zoladka a jednoczesnie dostarczyc odpowiednich skladnikow organizmowi do treningu. za pomoc beda sogi.

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 12894 | Data: 2004-11-04 10:44:33 | Liczba SOGów: 1
  • Co jesc po oddaniu krwi.

    witam.dzis pierwszy raz oddalem krew czuje sie spiacy i slaby co jesc aby wzmocnic troche organizm.czekolade napewno to wiem zjadlem cala co jeszcze mi pomoze i co by wartalo jesc aby

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 11895 | Data: 2007-02-28 18:24:32 | Liczba SOGów: 1
  • CO JESC DO KREATYNY???

    jakie produkty powinno sie jesc jak sie bierze kreatyne

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 11221 | Data: 2005-11-20 16:31:13 | Liczba SOGów: 2
  • jakie ryby dobrze jesc na diecie?

    pytanie jest dosyc proste ,jakie ryby za wyjatkiem tunczyka warto jesc przy diecie redukcyjnej,czy moze to byc losos bo lubie ale ni ewiem czy nie jest za tlusty mimo ze to dobry tluszcz.

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 10664 | Data: 2006-03-06 12:26:27 | Liczba SOGów: 0
  • Co jesc przy treningu na rzezbe!

    witam! doslownie tak jak w temacie :p co jesc przy treningu na rzezbe! . potrzebuje : z 3 produkty o wysokim i/g z 5 produktow o niskim i/g owoce ktore

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 10543 | Data: 2009-08-05 20:59:04 | Liczba SOGów: 0
  • Co jesc,o której,jak ćwiczyć itd...prosze o pomoc.

    mam 18 lat,65kg,184cm wzrostu potrzebuje pomocy. szukam całej rozpiski kulturysty a mianowicie chce wiedzieć co jesc ale nie rozpisane w gramach czy w % tylko nornalnie np.5 kromek chleba.... ,jak ćwiczyć pełny całotygodniowy rozkład pasujący

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 8146 | Data: 2005-05-01 10:23:18 | Liczba SOGów: 3
  • Jak jesc ryz

    siemka z czym najlepeij jesc ryz zeby byl duzo odrzywczy ale ismaczny narazie jem sam ryz a czasami z jogurtem jak mozna najlepiej jesc :p

    Odpowiedzi: 48 | Ilość wyświetleń: 8814 | Data: 2005-01-26 17:15:29 | Liczba SOGów: 2
  • co najlepiej jesc przed treningiem i po treningu

    witam!! mam do was takie oto pytanie co najlepiej jesc przed treningiemi i ile przed .a drugie pytanie to dytyczy co jesc po treningu i ile po treningy

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 9123 | Data: 2008-05-22 16:00:36 | Liczba SOGów: 0
  • Co jesc przed piciem ??

    sobota jedna dyskoteka druga dyskoteka to zawsze cos sie wypije browarek, kamikadze... no iwlasnie chodzi mi o to co jesc przed taka dyskoteka zeby byly jak najmniejsze spadki z masy... jesli wogole cos takiego jest... mam nadzieje ze tak bo bez

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 8821 | Data: 2003-09-14 17:07:31 | Liczba SOGów: 0
  • Jest problem...nie chce mi sie jesc :(

    jak wstaje to do 15 wogole nie mam ochoty na jedzenie.wiecej zaczynam jesc wieczorem, np ale wiem ze powinienem rano duzo zjadac.czesto jest tak ze na mysl o jedzeniu odczuwam rano wstret[ a jak

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 8513 | Data: 2005-01-07 08:03:50 | Liczba SOGów: 1
  • CO I JAK JESC ZEBY SZYBKO PRZYTYC ?

    siema waze 74kg przy wzroście 183cm...wziałem nie wiem po co hmb i jakos trudno mi przytyc raz sie zmobilizowałem to w 7 dni 4kg przytyłem ale to był max! co jesc zeby przytyc ale nie zalac sie tłuszczem ... nizej moje foto ....

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 8394 | Data: 2005-09-29 11:21:01 | Liczba SOGów: 0
  • ile powinnam jesc?

    chcialabym schudnac ok 4 5 kg i zrzucic cielsko z ud i brzucha. nie wiem jednak ile powinnam jesc dziennie. cwicze dwa razy dziennie. rano jest to godzina na rowerku przed sniadaniem a wieczorem albo silownia 4

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 6332 | Data: 2003-08-13 17:22:14 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}