Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: naderwanie sciegna piersiowego wiekszego

Strona 1 spośród 78 stron dla zapytania: naderwanie sciegna piersiowego wiekszego

  • naderwanie sciegna kolanowego

    witam, mial moze ktos z was naderwanie sciegna kolanowego, u mnie lekarz na podstawie usg stwierdzil ze sciegno jest naderwane, nie zalecil gipsu a

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 3589 | Data: 2005-06-26 19:52:37 | Liczba SOGów: 0
  • naderwanie sciegna w udzie

    wczoraj wyszedłem grać w piłka na dworzu .i poczułem duzy bol wprawej nodze przy komniecieu piłki . pewnie to naderwanie sciegna ile treba czekac na jego regeneracje i jak ja przyspieszyc prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1926 | Data: 2008-02-02 17:29:41 | Liczba SOGów: 0
  • kontuzja przy wyciskaniu

    dalej i wyglada to gorzej , lekarz powiedzil tylko zebym sie zjawil za 2 tygodnie na konytole i powiedzial zeto naderwanie miesni i naderwanie sciegna miesnia wiekszego klatki piersiowej , zaraz wstawie fotki

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1429 | Data: 2007-12-22 12:47:50 | Liczba SOGów: 0
  • rozerwanie miesnia piersiowego

    nie wytrzymal miesien. po zrobieniu usg okazalo sie: w bocznej czesci sciegnisto miesniowej lewego miesnia piersiowego wiekszego uwidoczniono duzy obszar rozerwania tkanki miesniowej o wymiarach ok.26x20x20mm w klasyfikacji rodineau zmiana iii

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 4913 | Data: 2007-03-10 16:46:41 | Liczba SOGów: 1
  • Uraz kolana - naderwanie więzadła..

    juz taki silny . w nocy kolano spuchlo i na drugi dzien poszedlem do lekarza. lekarz sciagnol mi krwiaka i uznal naderwanie wiezadla pobocznego bocznego z niestabilnoscia 2 stopnia efektem jest gips na 4 tyg. od czasu jak mi zagipsowali noge ani

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 19622 | Data: 2008-03-24 19:40:04 | Liczba SOGów: 0
  • Naderwanie/Naciągniecie Więzadła przedniego kolana? długośc rekonwalescencji? j

    gesia stopke czesciowo rozwarstwiajacy wiezadlo piszczelowe. wysiek ten schodzi w kierunku dolu podkolanowego wzdluz sciegna m.polbloniastego oraz polsciegnistego na odcinku ok 39 mm nie stwierdza sie cech uszkodzenia tych miesni. łakotka

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 7954 | Data: 2011-10-10 18:53:46 | Liczba SOGów: 1
  • KRZYZ NERKI CZY NADERWANIE ?? boli

    zeby isc po urologa , zrobic jakeis badanie moczu i bede wiedzial czy to nery , a moze po prostu oberwanie jakeisgo sciegna albo zapelenie czegos... 2 ogolnie rozpacz poradzcie cos : czytalem o takie srodku jak diclac na zapelenie miesni

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 6618 | Data: 2006-02-11 16:12:07 | Liczba SOGów: 0
  • naderwane sciegna

    a to dalej mnie nawala , po jakim czasie bede mogl cwiczyc spowrotem bo dzis nie czuje sie na silach... czy te naderwanie grozi wiekszym urazem

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 5803 | Data: 2005-02-01 22:14:21 | Liczba SOGów: 0
  • Wypiski dziennikopodobne by kooteK92

    bo tak gdzies czytalem ze trzeba i z rekoma jak najszerzej, bardzo ladnie czulem ale tylko gorna czesc wiekszego piersiowego a dzisiaj jak robilem z plecami na lawce i barkami luzne lezenie i troche wezszy rozstaw to albo tak sobie wkrecilem

    Odpowiedzi: 28 | Ilość wyświetleń: 726 | Data: 2009-04-18 19:43:33 | Liczba SOGów: 2
  • Naderwanie więzadła czy to coś poważnego ?

    rana ostry ból w kolanie pojechałam do szpitala na oddział ratunkowy lekarz zrobił rtg i stwierdził : skręcenie i naderwanie w obrębie strzałkowego piszczelowego więzadła pobocznego kolana. i założył mi gips na całą nogę na 10 dni. chciałam

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 9425 | Data: 2008-07-21 15:10:52 | Liczba SOGów: 0
  • Przyczep Piersiowego.

    bol sie pojawia. czy jest ktos w stanie powiedziec mi co to moze byc ja obstawiam, iż jest to naciągniecie lub naderwanie

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1382 | Data: 2013-02-10 16:02:04 | Liczba SOGów: 0
  • zerwanie sciegna miesnia dwuglowego ramienia

    charakterystyka zerwanego sciegna miesnia dwuglowego ramienia jakie sa obiawy charakterystyczne dla zerwanego sciegna rehabilitacjia zerwanego sciegna przyczyny zerwanego sciegna miesnia dwuglowego ramienia

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 5360 | Data: 2011-04-11 11:53:09 | Liczba SOGów: 0
  • zerwanie naderwanie czy co ?? help

    zakresie a jak sie napnie to doslownie 2 sekundu i miekka kicha sie robi, nie wiem czy to takie przemeczenie az, naderwanie czy co jak ktos wie lub mial podobna kontuzje niech napisze

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 795 | Data: 2009-01-15 21:30:15 | Liczba SOGów: 0
  • Sciegna i stawy

    125 kg to poczulem bol w przedramionach i troche w ramionach ale jestem prawie pewny ze to nie miesnie tylko sciegna i moze stawy..wiem ze im wiecej sie podnosi tym wiekszy nacisk na sciegna dlatego co powinienem zrobic zeby wzmocnic sciegna i

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 4672 | Data: 2009-02-04 20:18:58 | Liczba SOGów: 0
  • zapalenie sciegna

    czy znacie jakies domowe sposoby na zapalenie sciegna infarot lampa i jakies tam oklady z cebuli juz byly lekarz tez , seria zastrzykow itd. masaze... moze ktos zna

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 5923 | Data: 2006-01-21 09:02:23 | Liczba SOGów: 1
  • trening-piersiowy wiekszy

    witam , mam pytanie, jak moge w domu cwiczyc gorna czesc miesnia piersiowego wiekszego , chodzi mi glownie, o ta czesc pod obojczykiem oraz po bokach mostku , dolna czesc , mi odpowiada,

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 1795 | Data: 2004-10-31 21:06:52 | Liczba SOGów: 2
  • pzu odszkodowania za skręcenie i naderwanie nadgarstka

    ile procent dostane z pzu za skręcenie i naderwanie nadgarstka....................... ................................... .........................................

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 4902 | Data: 2011-03-24 10:45:45 | Liczba SOGów: 0
  • Kontuzja - prosze o porade

    mialem zerwanie przyczepu dalszego miesnia piersiowego wiekszego lewego. za 6 tygodni zdejma mi gips. pol roku bedzie trwac rehabilitacja. czym najlepiej moglbym wspomoc regeneracje ktos mial podobna kontuzje

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 879 | Data: 2005-03-07 16:19:41 | Liczba SOGów: 0
  • naciagniecie/naderwanie

    teraz sa swieta wiec tez odpoczywam a to wciaz mnie boli. bylem u lekarza rodzinnego i nie mogl rozpoznac czy to naderwanie czy naciagniecie. ja mysle ze to naciagniecie bo nie mam zadnego spuchnietego ani zsinialego miejsca w tamtej okolicy. czy

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 4797 | Data: 2008-12-25 20:48:40 | Liczba SOGów: 0
  • Kontuzja - pomocy!!!

    okolo 3 tygodnie temu naderwalem sobie gorny akton piersiowego wiekszego tak powiedzial lekarz. wzialem pare zabiegow laser pole magnetyczne ale kasa sie skonczyla a bolec

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 736 | Data: 2006-12-25 15:08:56 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}