Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: nadcisnienie ocet jablkowy

Strona 4 z 45

  • CYKL A NADCIŚNIENIE ????????

    1.wiek: 2.waga:100 3.wzrost: 176 4.wymiary: biceps:38 klata:118 udo:68 talia:90 5.staz na silowni: 2 6.dieta jest bialko:2,5 weglowdany:2 tluszcz:1 7.ile i jakie przebyte cykle sterydowe: brak 8.trening: progresja 9.cel cyklu: masa

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1692| Data: 2007-06-03 20:18:58| Liczba SOGów: 2
  • Co na nadcisnienie

    + prop + omek, moje cisnienie ktore przed chwila mierzylem wynosi 157 / 75 ... jest to jak widac bardzo duze nadcisnienie .. czy sa jakies sprawdzone leki na nadcisnienie co mozecie polecic nie chce isc do lekarza i mowic ze od koksu mam

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3571| Data: 2009-03-03 11:02:40| Liczba SOGów: 0
  • można brać kreatyne mając nadciśnienie?

    siemka czy mozna brać kreatyne mając nadcisnienie tetnicze srednio mam cisnienie 120 145/90 chetnie bym wysluchal osoby ktora brala kreatyne majac nadciśnienie

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 9183| Data: 2005-02-08 17:17:29| Liczba SOGów: 0
  • mam nadcisnienie 150/60. czemu cisnienie rozkurczowe takie male?

    cisnienia rozkurczowego nie biore zadnych sterydow, nawet zadnych odrzywek. mam 17 lat. lekarz mowil ze nadcisnienie ogolnie moge miec: samoczynnie, zwiazane ze wzrostem, przez stres. ale czemu jest skurczowe jest za duze a rozkurczowe normalne

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 26238| Data: 2005-03-26 17:42:08| Liczba SOGów: 0
  • nadciśnienie - objawy, leczenie,porady

    witam! mam 23 lata i ostatnio po wizycie u lekarza mocny ból głowy stwierdzono u mnie nadcisnienie 170/100. zadko pije, niestety pale, pracuje ale nie mam zbyd dużo ruchu. lekarz po paru wizytach stwierdził

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 4289| Data: 2012-01-16 00:04:55| Liczba SOGów: 0
  • Nadciśnienie po siłowni.

    nie brałem koksów, więc to nie jest przez to. znacie jakiś sposób, żeby obniżyć ciśnienie, ale bez tabletek na nadcisnienie i jeszcze jedno pytanie, dlaczego nawet przy niskim nadciśnieniu np. 140/100 jestem czerwony. chyba mam coś nie tak ze

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1591| Data: 2010-07-31 08:44:05| Liczba SOGów: 1
  • Jak zrobić masę mając nadciśnienie tętnicze

    cześć od 16 roku życia choruję na nadciśnienie obecnie mam 26 lat byłem diagnozowany kilkukrotnie,lekarze stwierdzili nadciśnienie pierwotne moje warunki fizyczne obecnie waga 96 kg wzrost 186 cm jeszcze kilka miesięcy temu ważyłem 117 kg

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1106| Data: 2012-10-21 21:19:37| Liczba SOGów: 0
  • Izolat, WPC, MZB,Glutamina, BCAA a unormowane nadciśnienie.

    witam . mam 21 lat.2 lata temu wykryto u mnie nadciśnienie.górna granica była 170 na ileś. teraz od dłuższego czasu mam już unormowane.gdy nie ćwicze mam prawie zawsze 130 na 80. i pytanie jest takie.czy takie śmieszne dawki tych odżywek i

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1340| Data: 2010-10-22 10:32:54| Liczba SOGów: 0
  • nadciśnienie - dzienniczek

    zalecił. opis leku: http://www.polpharma.pl/pl/produkt/art0,45,metocard.html na stronie http://www.nadcisnienietetnicze.pl/ niczego mnie interesującego nie znalazłem, więc zapytam tutaj. jak należy prowadzić dzienniczek pomiaru

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3028| Data: 2009-09-06 22:44:48| Liczba SOGów: 0
  • Nadciśnienie po No Xplode

    gdy biore sie za ciezsze ciezary . postanowilem zatem zmierzyc swoje cisnienie i wyszlo mi 170/100, czyli nadcisnienie ii stopnia... wedlug wiki chcialbym sie dowiedziec jak zniwelowac owe nadcisnienie biore cynk w formie zincas forte oraz

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 3033| Data: 2007-12-24 14:14:11| Liczba SOGów: 1
  • nadcisnienie i trening - do specialistow

    bylem u kardiologa i ogolnie co tu duzo pisac jest on zdania ze mam ogolnie zrezygnowac z silowni bo mam nadcisnienie itd przepisal mi jakis lek mam miec zrobione badania w szpitali za jakies 2tygodnie ale mniejsza z tym tak wiec twierdzi on ze

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1986| Data: 2005-10-12 08:15:44| Liczba SOGów: 0
  • Sok jabłkowy, a kamienie nerkowe

    siemka, czy sok jabłkowy może powodować kamienie nerkowe czytałem gdzieś w necie, że tak właśnie jest. ja piję go ok. 400 ml dziennie oczywiście nie taki z kartonu, tylko z sokowirówki . uwielbiam ten soczek, ale teraz mam dylemat. wypowiadajcie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3583| Data: 2007-11-25 09:53:22| Liczba SOGów: 0
  • Nadciśnienie tętnicze a siłownia.

    otóż mam taki problem, stwierdzono u mnie niedawno nadciśnienie tętnicze ,poprostu pewnego dnia strasznie źle się czułem, zbadano mnie i wyszło jakieś 180na100! założono mi holtera serca wszystko wyszło ok. założono ciśnieniowego i średnie wyniki

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 9251| Data: 2010-05-03 18:13:01| Liczba SOGów: 1
  • LEKI NA NADCISNIENIE NA CYKLU

    witam, mam pytanie do ludzi, którzy maja o tym pojecie. co myślicie o braniu leków na nadcisnienie podczas cyklu czy wpływaj jakos na ssa dostałem wczoraj od lekarza tritace 2,5, lek pierwszego rzutu, wiec

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1465| Data: 2012-02-04 17:16:32| Liczba SOGów: 0
  • nadciśnienie w gałce ocznej

    poszedłem do okulisty bo słabo widze na większe odległośc. babka przyłożyła mi do oka coś co wyglądało jak cyrkiel i orzekła ze mam nadciśnienie w gałce ocznej . brzmi groźnie. o co chodzi i co moge z tym zrobić

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 18608| Data: 2004-12-15 22:45:53| Liczba SOGów: 0
  • nadciśnienie tętnicze :(

    ,mam nadciśnienie srednio kolo 150/90 ,moi rodzice tez maja nadcisnienie wiec jestem skazany na nie : ,nie chce brać leków do konca zycia ,do tego lekarz kaze mi zrzucić wage ,co jest

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 2124| Data: 2004-08-12 15:25:05| Liczba SOGów: 0
  • spalacze tłuszczu a nadciśnienie

    witam mam nadciśnienie i biorę tabletki na nadciśnienie betaloc 50 mg , i accupro 20 mg czy mogę brać spalacze i białko czy nie będzie to koligować z moimi tabletkami czy ktoś mi mógłby pomóc bo czytam na wszystkich forach i tak za bardzo niewiem

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1713| Data: 2011-07-16 08:17:08| Liczba SOGów: 0
  • Sok Jabłkowy pytanko

    w men s health bodajże byłby wymienione produkty o nisikim ig dzieki nim ułozyłem dietkę i tam jest sok jabłkowy bez cukru najlepiej z miążem czy jak to sie tam pisze 7 no i pytam was o rade czy maja rację bo już piję tą wodę i coś innego

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1391| Data: 2011-01-05 08:43:36| Liczba SOGów: 0
  • Nadciśnienie

    cześć. mam pytanie. jak w naturalny sposób można obniżyć ciśnienie krwi mam nadciśnienie i staram się jak mogę, ale za bardzo w dół zejść nie chce. nie chce brać żadnych tabsów. wiem, że np. zsiadłe mleko czy zielona herbata dobrze obniża

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 11239| Data: 2006-10-12 16:04:50| Liczba SOGów: 1
  • Nadciśnienie?

    witam! nie wiedziałem, gdzie mam wrzucić ten temat, więc wrzuciłem tu, bo tutaj jest najwięcej ludu. mam niecałe 17 lat 10.06.89 , ważę 80 kg i mam 198 cm wzrostu. bardzo niski poziom bf ]10% ektomorfik . w tamten czwartek byłem u pielęgniarki

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 3665| Data: 2006-01-18 22:08:36| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}