Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: nadcisnienie obnizenie cisnienia domowe sposoby

Strona 1 z 148

  • Kamianie nerkowe- domowe sposoby na ich usunięcie

    jest to jakiś niebezpieczny poziom, no ale są. nie mam żadnych objawów typu krwiomocz czy bóle brzucha. znacie jakieś domowe sposoby aby w jakiś stopniu pozbyć się tych kamieni jest to w ogóle możliwe

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 138858| Data: 2008-03-01 10:50:48| Liczba SOGów: 0
  • KORTYZOL - i domowe sposoby na obniżenie jego poziomu

    nabazgrałem trochę o tym poniżej: http://slawomirambroziak.pl/legalne anaboliki/kortyzol domowe sposoby na obnizenie jego poziomu/#more 185

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 4756| Data: 2009-11-26 17:05:44| Liczba SOGów: 12
  • leki na obnizenie cisnienia podczas kuracji

    50mg e2d 1 5 superka 1amp e2d 1 5 metka 5tabbs/dzien podczas calej kuracji chcialbym brac jakis lek na obnizenie cisnienia napiszcie cos o w miare bezpiecznych srodkach ktore skutecznie i bez skotkow ubocznych obniazają cisnienie na cyklu bo

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 4207| Data: 2004-11-28 14:58:53| Liczba SOGów: 1
  • Przeziębienie - domowe sposoby

    witam zaczyna sie okres zimowy, łatwo sie przeziębić i zachorować co może spowodować jakieś spadki 7 oto domowe sposoby jak oszczędnie i skutecznie sie leczyć . przez cały czas trwania infekcji wzmacniaj organizm tradycyjnymi

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 93682| Data: 2004-11-15 19:41:45| Liczba SOGów: 4
  • Domowe sposoby na bol kolan i stawow ?

    3 hej istnieja moze jakies domowe sposoby na chociaz zmiejszenie bolu kolan po np meczu/silowni koszykowka,siatkowka itp oczywiscie poza

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 13864| Data: 2011-01-05 01:02:48| Liczba SOGów: 2
  • Domowe sposoby pakowania

    witam, chcialbym sie dowiedziec czy istenieja jakiekolwiek domowe sposoby pakowania i przybrania masy [ w moim przypadku jest z tym ciezko waga 64 wzrost 180cm] wiec jesli ktos zna

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 4757| Data: 2005-03-28 13:04:18| Liczba SOGów: 0
  • Zapalenie oskrzeli? Jakie domowe sposoby

    lekarka która czy to złamanie nogi czy to rozwolnienie czy to angina przepisuje antybiotyk. prosiłbym o sprawdzone domowe sposoby na moją dolegliwość.

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 7854| Data: 2010-04-03 12:44:19| Liczba SOGów: 0
  • domowe sposoby na pompe

    witam. szukałem i nie znalazłem więc zaczynam nowy temat. czy znacie jakieś domowe sposoby na pompe podczas treningu słyszałem że dobre jest kakao i coś tam jeszcze, a hardkorowy mówił coś o miodzie. a wy co o tym myślicie

    Odpowiedzi: 40| Ilość wyświetleń: 3075| Data: 2012-09-06 17:15:07| Liczba SOGów: 3
  • Domowe sposoby kto chce na co pisać !

    jesli chcecie jakieś domowe sposoby na zmarszczki, wypadające włosy , na cere,piegi to pisać !! zmieniony przez timidoange w dniu 2009 07 27 14:29:34

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 2403| Data: 2009-07-27 14:29:04| Liczba SOGów: 1
  • DOMOWE SPOSOBY REGENERACJI

    witam, od początku wakacji mam już porządną redukcję. biegam codziennie 2x. troche zaczęły mnie nogi boleć=lekkie zakwasy. znacie może jakieś domowe sposoby na regenerację mięśni nie chcę kupować żadnych suplementów.

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1867| Data: 2011-07-06 21:27:17| Liczba SOGów: 0
  • Domowe sposoby na powiększenie pleców

    zna ktoś jakieś domowe sposoby na powiększenie pleców mam je drobne i wkurza mnie to.

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2271| Data: 2010-08-20 21:44:41| Liczba SOGów: 0
  • Nadcisnienie pomoc

    jak w temacie chodzi mi o szybkie obnizenie cisnienia krwi jakie srodki polecacie moga byc na recepte, ewentualnie jakie leki na uspokojenie ktore znacznie

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 2678| Data: 2009-01-12 17:59:56| Liczba SOGów: 0
  • Nadcisnienie

    witam znacie jakies sposoby na obnizenie cisnienia nie chodzi mi o porady profilaktyczne typu duzo ruchu,czosnek,omega itp . tylko o cos co moge wziasc

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 3471| Data: 2009-11-25 13:09:23| Liczba SOGów: 1
  • Lekkie nadcisnienie...

    witam, mam pytanie, poniewaz chce zarzyc stanabol z eap w ilosci 100tab, a podobno mam lekkie nadcisnienie tz bylem u lekarza teraz sprawa sie komplikuje z powodu przewleklego kaszlu, przezco zostalem skierowany na

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2383| Data: 2007-07-04 11:10:54| Liczba SOGów: 0
  • PODWYZSZENIE CISNIENIA

    krwi i wszystko w normie. miala kiedys za gnoja problemy z tarczyca. jakie sa domowe sposoby na podwyzszenie cisnienia jakies suplementy diety czy cos w tym stylu. jak byla u lekarza to jej przepisal jakies tabletki i jak chciala je wykupic

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 20947| Data: 2009-12-13 15:10:00| Liczba SOGów: 2
  • DOMOWE SPOSOBY NA PRZEZIEBIENIA%

    na cyklu wiec postanowilem zamiescic pare domowych sposobow. materialy sa gormadzone z roznych zrodel. sposoby na działanie ogólne 1.syrop z czosnku cytryny i miodu antybiotyk naturalny 3 cytryny 2 główki czosnku 6 łyzek miodu 1

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 3920| Data: 2010-03-07 00:16:59| Liczba SOGów: 6
  • Jakie sposoby na ZGAGE!

    witam, moze ma ktos z was jakies swoje sposoby na zgage,bo mnie czesto meczy a czasami to tak piecze,ze nie idzie wytrzymac.odrazu mowie,ze manti i rennie odpadaja,wogole niedzia,moze jakies domowe sposoby

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 55782| Data: 2005-02-03 20:41:23| Liczba SOGów: 1
  • zamiast odżywki - domowe sposoby

    z tym mam pytanie: czy można zastąpić je np. mlekiem w proszku albo wcinać jajka na surowo czy znacie takie domowe tanie sposoby na zastąpienie odżywek będę bardzo wdzięczny za wszelkie info. kubusz

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 7023| Data: 2001-07-25 12:08:27| Liczba SOGów: 0
  • Domowe sposoby

    oto kilak propozycji na domowe specyfiki: na mięśnie białka ten koktajl pomoże ci zmaksymalizować efekty treningu. najlepiej jeśli wypijesz

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 4072| Data: 2004-09-14 20:19:59| Liczba SOGów: 0
  • Domowe sposoby na mięsnie brzucha

    jak w temacie jakie są wedlug was najlepsze sposoby domowe na wyrzezbienie miesni brzucha

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 1020| Data: 2016-02-03 12:28:17| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}